عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا

عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد

مهیار امیدی
۱۲:۳۵ ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا

به تازگی سازندگان بازی پرطرفدار Nioh اعلام کرده‌اند که عرضه‌ی این اثر برای کنسول ایکس‌باکس وان، به نظر طرفداران بستگی دارد.

اولین مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Nioh در سال ۲۰۰۴ آغاز شد و قرار بود این اثر در همان بازه‌ی زمانی، به دست کاربران برسد. به علت وجود مشکلات مختلف، فرایند توسعه و انتشار این بازی سیزده سال طول کشید و در نهایت، این بازی نقش آفرینی در سال ۲۰۱۷ به دست کاربران رسید. با توجه به این تاخیر، بازی در آن زمان توانست به نقدها و نمرات بسیار خوبی دست پیدا کند. با وجود این که Nioh شباهت‌های زیادی به سری Dark Souls دارد، اما ویژگی‌ها و معیارهای جدید و هیجان انگیزی را درون خود جای داده و نسبت به سایر بازی‌های حاضر در این سبک، متفاوت عمل می‌کند. تمامی این موضوعات باعث شده تا بازی بتواند در نظر طرفداران، بسیار محبوب باشد و تقریبا ۲٫۵ میلیون نسخه فروش کند. همچنین این استقبال، زمینه‌ساز معرفی نسخه‌ی دوم بازی نیز شد و ما می‌توانیم تا یک ماه دیگر، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Nioh 2 باشیم.

نکته قابل توجه این است که بازی در سال ۲۰۱۷، تنها برای دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و خبری از عرضه‌ی این عنوان برای کنسول ایکس‌باکس وان نبود. البته که در همان زمان نیز، شایعات مختلفی در رابطه با تایید انتشار این بازی برای کنسول شرکت مایکروسافت وجود داشت اما هیچ یک از آن‌ها، رسمی نبوده و به تحقق نپیوستند. حال و در جریان جدیدترین اخبار، ناشر بازی Nioh یعنی شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) اعلام کرده که احتمال عرضه‌ی بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان وجود دارد. در واقع این کاربران هستند که باید درخواست خود را به سازندگان ارائه کنند. این ناشر افزود:

این اتفاق هرگز غیر ممکن نیست! شما فقط باید ما را از روشی مطلع سازید که خواستار این مسئله هستید.

البته که اظهار نظر این ناشر در رابطه با این موضوع، بسیار نامفهوم بود اما باز هم یک خبر خوشحال کننده و رضایت‌بخش برای دارندگان ایکس‌باکس وان محسوب می‌شود. در چند سال اخیر، به تعداد قابل توجه، شاهد این مسئله بوده‌ایم که کاربران و طرفداران، خواستار انتشار یک بازی برای کنسول محبوب خود بوده‌اند و در نهایت با رسیدن به یک نتیجه و نظر مشترک با سازندگان، این خواسته تحقق یافته است. البته که عملی شدن این مسئله، به میزان بودجه‌ی سازنده بستگی دارد و باید با برنامه‌های استودیو و ناشران نیز هماهنگ باشد.

همان‌طور که شرکت کوئی تمکو از بازی‌بازان خواسته تا درخواست خود را به آن‌ها منتقل کنند، آن‌ها نیز قادر هستند تا از طریق تشکیل کمپین‌های مختلف و ابراز نظر خود به سازندگان، شاهد انتشار عنوان Nioh برای کنسول ایکس‌باکس وان باشند. در چند وقت اخیر، عناوینی مثل The Last Story ، Pandora’s Tower و Xenoblade Chronicles از همین طریق منتشر شده‌اند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به مطلب نقد و بررسی ویدئویی بازی تحت عنوان برخیز و با تاریکی بجنگ… مثل یک سامورایی | بررسی ویدئویی بازی Nioh، داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا
عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sonicer گفت:

    نظر بخشی از کاربران ایکس باکس وان مثل نظر کاربر Call تو این پست هستش:
    https://gamefa.com/534744/platinumgames-scalebound-is-being-revived-as-a-nintendo-switch-exclusive/
    پس احتمال عرضه شدن nioh برای ایکس باکس وان خیلی کمه.

  • اشتباه بزرگی میکنن اگه این بازی فوق العاده رو از دست بدن.
    ساعت ها گیم پلی معتاد کننده بدون اینکه حس تکراری شدن بهتون دست بده. مرحله‌ای بودن بازی باعث شده که اون رمز و راز سری سولز رو نداشته باشه ولی طراحی مراحل عالی و متنوع هست و بلافاصله بعد از اتمام هر مرحله بهتون همون مرحله رو با تغییرات گسترده مثل جابجایی دشمنان و اضافه شدن دشمنان جدید و درجه سختی بالاتر میده که این عالیه و باعث میشه بتونید مدت ها پای بازی باشید، اونم بدون حس تکراری شدن. بازی هم کاملا متفاوت با فضای سری سولز هست و از افسانه‌های ژاپنی تأثیر گرفته و تو گیم پلی هم واقعا متفاوت از سری سولز عمل میکنه. از انواع فنون و جادوهای نینجایی و سامورایی بگیر تا استفاده از سلاح های گرم در حد از راه دور هد شات کردن!! که باعث میشه شاهد یه عنوان کاملا منحصر به فرد باشیم که خلا نداشتنش با بازی کردن سری سولز پر نشه.

  • Y PS گفت:

    حالا ان شاءالله بیاد و دوستان xboxfan هم لذت ببرن
    فقط دوستان لطفا جوگیر نشید…یه زمان دوتا پست از این بازی اومد که هنوزم نقل محافل هستش :rotfl:

    • allfreegamer گفت:

      اتفاقا یه زمانی چهار تا پست مختلف از عرضه ی بازی نیر و کرش و نومن اسکی و hell blade اومد که میخاد برای xbox one عرضه بشه اتفاقا همشونم برا وان اومد البته میدونم سونی انحصاری زمانی نداره فقط مخصوص مایکروسافته :rotfl:

  • XBOX FAN MAN گفت:

    منتشر بشه بد نیست ولى نشه هم چیزى رو از دست ندادیم :-)) Ashen رو داریم تو همین سبک که شاهکاره :inlove: sekiro هم تو راهه پس نیازى بهش نیست :-)) بذار تو لیست انحصاریاشون بمونه :laugh:

    • به نیوه میگن دارک سولز با حال و هوای ژاپنی،تجربش برای دوست داران سری سولز و بلادبورن واجبه 🙂
      معمولا هم گیمرهایی که کنسول x رو انتخاب میکنن،به عناوین شوتر و انلاین محور علاقه دارند،
      فکر نکنم روی ایکس باکس استقبال بشه

      • اینکه میگی بهش نیازی نیست و توی لیست انحصاریها بمونه،این اشتباهه،چون هر بازی حال و هوای خاص خودش رو داره،نمیشه توی بقیه پیدا کرد،نیوه یک عنوان هاردکور با گیم پلی فوق العاده سریع و اعتیاد اور و البته سخت هستش،که در دارک سولز اینجوری نبود،مبارزات سرعت کمتری داشت،بیشتر حالت دفاعی داشت،بلادبورن یه خورده عامه پسندتر شد و سریع ترش کردن با اکشن بیشتر و بدون سپر و دفاع و جا خالی دادن،سکیرو هم به طور قطع سیستم مبارزاتش با اینا خیلی فرق داره،
        اینا رو گفتم که بدونی هر بازی حال و هوای خاص خودش داره

    • مازیار گفت:

      داریAshen رو با دارک سولز و یا نیوه مقایسه میکنی :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Cell گفت:

    فنای XBOX باید خوشحال باشن بلاخره تجربه ۷۲۰P عنوان Nioh زیبا هست :evilgrin:
    بهتره امضا جمع کنند و هر امضا ۶۰ دلار هم بدن 😎
    بیشترین ضرر این عنوان نسخه رایانه شخصی بود به خاطر کرک زود هنگام اصلا نسخه pc فروش خوبی رو تجربه نکرد :yes:

    • allfreegamer گفت:

      بهتر از اینه که یه پرو معرفی کنی به اسم فورکی ولی فورکی نباشه درضمن هیچ بازی یی روی وان ۷۲۰ p اجرا نمیشه اینم دروغت تنها بازی یی که روی وان معمولی ۷۹۲ p اجرا میشه استار وارز بتل فرانت بود و کمتر از اون هم نداریم البته از یه متعصب نباید بیشتر انتظار داشت

      • DFSHINNOK7 گفت:

        من اصلا با طرز بیان Cell موافق نیستم و از هیچ پلتفرمی هم کورکورانه دفاع نمیکنم، اما allfreegamer عزیز شما بر چه اساس میگی که هیچ بازی ای روی وان ۷۲۰p اجرا نمیشه؟ همین بتل فرانتی که اسم بردی ۷۲۰p هست، تایتان فال ۲ توی مالتی پلیر گاهی اوقات به ۴۸۰p هم میرسه. تکن ۷ و سول کالیبر ۶ هم ۷۲۰p هستن. اینایی که گفتم فقط چند نمونه بود که به یاد داشتم و هنوز هم هست.

        بعضی از دوستان اطلاعاتشون کمه ولی به زور میخوان نظرات کارشناسی بدن، اگه علاقه دارید کمی مطالعه و تحقیق هم بد نیست.

  • Star1 گفت:

    یکی یکی انحصاری های سونی دارن متلاشی میشن
    Journey
    Nioh
    Crash Bandicoot
    Yakuzaو…
    در نسل بعد ایستگاه بی انحصار مشتری نخواهد و ‌‌ شکستش قطعی به نظر میرسه، از آخرین روزهای حضور سونی تو صنعت گیم لذت ببرید هرچند لذت خاصی هم نداره.

  • من دارک سولز هم بازی کردم اما شخصی سازی ni oh و باس هاس جالبش و داستان گیراش چیزی نیس که هر بازی بازی بتونه از دستش بده …

عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس‌باکس وان به نظر طرفداران بستگی دارد - گیمفا