برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا

برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز

آرین مرادی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا

بالاخره در طی مراسم The New York Game Awards 2019 نیز بهترین بازی در هر حیطه‌ای مشخص شد. با گیمفا همراه باشید تا مروری بر برندگان هر بخش از این رویداد داشته باشیم.

سال ۲۰۱۸ را یکی از بهترین سال‌های نسل هشتم می‌توان نامید. هر بازیکنی با هر سلیقه‌ای از این سال راضی بود. درست است که مواردی همچون بعضی بازی‌های آنلاین به مزاق تعدادی از بازی‌بازان خوش نیامد ولی نمی‌توان منکر بازی‌های فوق‌العاده‌ای شد که در این سال عرضه شدند. اگر از طرفداران سبک مسابقه‌ای هستید، قطعا بازی Forza Horizon می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را برآورده کند. در صورتی که با عناوین سبک هک‌انداسلش رابطه‌ی بهتری دارید، بازی‌هایی همچون God of War برای شما در دسترس هستند. برای اولین بار نیز در این سال شاهد یک بازی در شان و منزلت شخصیت محبوب کمیک‌بوکی یعنی مرد عنکبوتی بودیم.

از طرف دیگر شرکت راک‌استار بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد که تنها می‌توان زبان به تمجید آن گشود، ارادات بازی در حدی ریز و جزئی هستند که در برابر نقاط مثبت شگفت‌انگیز این بازی به کلی گم می‌شوند. هواداران سبک نقش‌آفرینی نیز با بازی Monster Hunter World روبرو شدند که به خوبی از پس وظیفه‌ی خود برآمده است و همچنان جزو بهترین بازی‌های آنلاین نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. شرکت یوبی‌سافت نیز در سال ۲۰۱۸ دو بازی فوق‌العاده منتشر کرد که یکی از آنان در لیست نامزدهای بهترین بازی سال نیز قرار داشت. Assassins Creed Odyssey و بازی شوتر اول شخص Far Cry 5.

همان‌طور که می‌بینید، در سال ۲۰۱۸ شاهد بازی‌های فوق‌العاده‌ی بسیاری بودیم و در این میان انتخاب یک عنوان برای بهترین بازی سال کار سختی است. اکنون در طی مراسم The New York Game Awards 2019 شاهد آن هستیم که داوران برای هر بخشی، یک بازی را به عنوان پرچم‌دار این سال انتخاب کرده‌اند. در قسمت زیر می‌توانید برنده‌ی هر بخش را مشاهده کنید.

بهترین بازی سال : بازی God of War.

بهترین بازی برای کودکان: بازی Nintendo Labo Variety Pack.

بهترین بازی موبایل: بازی Florence.

بهترین بازی واقعیت مجازی: بازی Tetris Effect.

بهترین بازی مستقل: بازی Dead Cells.

بهترین موسیقی: بازی Tetris Effect.

بهترین دنیای ساخته شده: بازی Red Dead Redemption 2.

بهترین داستان‌سرایی: بازی Red Dead Redemption 2.

بهترین بازی مبارزه‌ای: بازی Super Smash Bros. Ultimate.

بهترین بازسازی: بازی Shadow of the Colossus.

بهترین ایفای نقش: آقای کریستوفر جاج (Christopher Judge) در نقش کریتوس در بازی God of War.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا
برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • برترین بازی تاریخ نسل بشر.
    وقتی سال ۲۰۱۶ اینو میگفتم یه عده میخندیدن اما بدونید من جز حقیقت چیزی نمیگم :evilgrin:

    • GameWorld گفت:

      میشه توضیح بدید دلیلش رو ؟؟؟؟
      یعنی یه بازی تو این سبک که فقط بزن بزن هستش و کمبو های نسبتا کمی داره از لحاظ تنوع باید بشه بهترین بازی نسل بشر ؟؟؟
      شما فن بوی نیستی مشکل از ساغی منه باشه
      البته در شاهکار بودن این بازی تو سبک خودش شکی نیست

      • Hala madrid گفت:

        کمبو های نسبتا کمی داره؟فقط بزن بزنه؟درکت از گیم فقط بکش برو جلوعه؟ :-/

      • Godofwar0385 گفت:

        توقع دارید بازی بزن بزن نباشه 🙁
        تنوع دشمناش کمه قبول دارم
        بعدشم شما فقط بزن بزن و دیدید توجهی به گیم‌پلی و داستان و موسیقی و صدا گذاری نکردید فقط دیدید بازی بزن بزنه و تنوع دشمناشم کمه
        خدایا خودت ظهور کن

        • رفیق خدا اهل ظهور نیست چون هست ولى اینم بدون که یک خاطره بهت بگم جالبه … قبلا که بازار آنچارتد داغ بود قدیما تو همین گیمفا اینقد کشته واسش داشتیم که نگو یه نفرم بود فکر کنم اسمش Last Of Us بود میخواست نماینده ناتى داگ گیمفا باشه یه مایکروفنم بود که عکس هیلو رو گذاشته بود و همین بحث ها بود اون زمان کوانتم و هیلو ۵ بود الان شده جدال بین آرتور مورگان و کریتوس ولى دو واقعیت تلخ از دیدگاه من تو این سایت هست
          ۱. اکثر فناى سونى که الان فن کریتوس شدن قدیم فن نیتن دریک بودن که الان فراموش کردنش بعدا هم که تلو جدید میاد کریتوس رو یادشون میره و این کاسه و آش تکرار میشه
          ۲. و اکثر این فنا کار نداریم سونی یا مایکرو اصلا کنسول ندارن یا اگه دارن گیمى رو که ازش دفاع میکنن رو بازى نکردن تا حالا و جز یوتیوب و توییچ ندیدن از بازى
          حالا این نظر بنده بوده و دعوت میکنم همه کسایى رو که نظر منو میبینن به لذت بردن از گیم و انرژى هامونو از طریق مثبت خالى کنیم با تشکر

          • Godofwar0385 گفت:

            رفیق حرف شما درسته و مورد تایید
            در مورد اینکه یه عده عکس نیتن میزاشتن حالا شده کریتوس و بعد میشه جوئل یا الی این شخصیتها جز خانواده ی سونین و خوب مسلما همگی دوسش داریم من و که الان حدودا سه سال و نیمه عضوم و همه میشناسن از اول اسم همین بوده و هست و عاشقانه گادو کریتوس و دوس دارم
            به وقتش از بازیایی که لایق ستایش بودن دفاع کردم و میکنم ایشون نوشتند گاد بزن بزنه یعنی عمق بازیو فقط تو این دیدن که بزن بزنه واسه همین باید جواب داد

        • داداش گاد انقدر گوتی آورده که طرف واسه کوبیدنش اومده میگه فقط بهترین در سبک خودشه! 😀 که به خیال خودش اینجوری یکم تو سر مال بزنه! :laugh:

          • Godofwar0385 گفت:

            دادا خیلیا تجربه نکردن یا اگرم تجربه کردن بازی و درک نکردن
            درک کردن یه عنوان سختتره تا تجربش
            ولی واقعا بازی ای مثل گاداف وار از سال ۲۰۰۵و نسخه ی اولش تو دل همه جا شده بیخود که نیس گاداف واره خدای جنگ 😎

        • Mikasa گفت:

          داداش میدونی چیه
          تقصیر سونیم هست
          سونی نیومد ظرفیت سانتامونیکارو زیاد کنه
          این ۳۰۰ نفر مجبور بودن بازی ای بسازن که هم کمبتش ۱۸۰ درجه فرق داشت
          هم مجبور بودن شخصیت پردازی و داستان سازی کنن
          هم مجبور بودن دنیاسازی کنن
          ولی نسخه های بعدی تنوع دشمنا و باس فایتا سر ب فلک میکشه 😀

        • GameWorld گفت:

          دوست عزیز من که گفتم God of War شاهکاره اما جوری دربارش صحبت میکنید که انگار یه بازی خیلی عجیب غریبی هستش و دربارش میگید بهترین بازی نسل تاریخ بشر 😐
          من هم پرسیدم از دوستمون که دلیش چیه برای این حرفی که میگن
          میفرمایید گیم پلی میشه بگید چه چیزی داخل گیم پلی این بازی هستش که خیلی شاهکاره
          یا مثلا جوری هستش که هیچ شرکتی و بازی سازی به جز خود اعضای سانتامونیکو نتونن پیادش کنن ؟ میفرمایید داستان خوب داستانش خیلی خوبه اما واقعا در حدی هستش که بشه بهترین بازی نسل بشر :hypnotized: میفرمایید موسیقی خوب موسیقیش شاهکاره پس چرا بهترین موسیقی و صداگذاری شدش Red Dead
          اصلا یه چیز دیگه اگه بهترین دنیا بهترین موسیقی بهترین اجرا بهترین گرافیک فنی بهترین گرافیک بصری بهترین صداگذاری و واقعی ترین بازی اپن ورلد شده Red Dead پس چرا جایزه رو دادن به God یه دلیل داره اونم اینه چون بارلوگ و همکاراش مثل همه ی بازی ساز های دیگه زحمت کشیدن و به قول خیلی ها ریسک کردن و بازی بزرگی ( شاهکار ) بیرون دادن و جایزه رو دادن بهشون تا یه روح تازه به خودشون بگیرن و راهشون رو ادامه بدن و ناامید نشن و گرنه گرفتن یدونه جایزه دلیلی نیست بر بهترین بازی نسل بشر
          با تشکر

          • Godofwar0385 گفت:

            دادا اره این گیم پلی و این عنوان و فقط سانتا از عهدش بر میاد و اومده همون طور که راکستار فقط از عهده ی عنوان شاهکاری مثل رددد بر میاد و اومده گیم پلی گاد جدید خودش یه دنیاس فقط کافیه کارایی های تبرو ببینی خود شخصیت کریتوس معمولی نیس خدایی ابهتشو ببین سانتا چی خلق کرده یا همون شمشیراش تو کدوم بازی مثلش هست
            با این زاویه دوربین همه حتی خود من میگفتم شدنی نیس ولی شدنیش کرد این یعنی شاهکار

            • GameWorld گفت:

              عزیز من ببین مشکل من با گاد نیست من این عنوان شاهکار رو بازی کردم و خیلی هم عالی هستش و نمره من از ۱۰۰ هست به این بازی ولی مشکل اینه که خیلی ها میان برای بالا بردن گاد از کوبوندن فوق شاهکاری مثل رد دد ۲ استفاده میکنن و این یعنی نادانی کامل وگرنه به من میخواد چی برسه ؟؟؟
              من خودم عاشق بازی های سونی هستم

      • vaan 2 گفت:

        وقتی بازی رو از نزدیک ندیده باشی و باز هم جسارت نظر دادن در مورد یکی از بهترین های تمام دوران رو داشته باشی ، میشه این . حداقل یوتیوب کنید ، بابا !

      • 002600 گفت:

        اونایی که بازیو به عنوان بهترین بازی سال انتخاب کردن نمیفهمن فقط شمامیفهمی حالا هرچی بود فعلا که بهترین شد

      • AXEL STONE گفت:

        اول میگی “بزن بزن” بعد میگی ” البته در شاهکار بودن این بازی تو سبک خودش شکی نیست”
        خداییش فازتون چیه دوست عزیز گیمری نیست که GOW بازی کرده و تا حالا عاشقش نشده حالا این رو نمیدونم که درک میکنی یا نه منم درک نمیکردم ولی وقتی نشستم و بازی کردم و دیدم چی به چیه و با عالمش زندگی کردم فهمیدم یک بازیه کامل یعنی چی. میخای قبول کنی میخای قبول نکنی شاید از دید تو بد باشه و میدونم ۱۰۰/۱۰۰ از دید شما اینشکلیه اما وقتی که نزدیک کریتوس شدی نظرت از زمین تا اسمون عوض خاهد شد
        نکته دیگه اگه از یک بازی بزرگی خوشت نیاد نمیتونی روش عیب بذاری این مشکل و حست شماست همونطوری که اگه از یک بازی بدی خیلی خوشت بیاد نمیتونی به همه بخندی و بگی بازی من خیلی خوبه شماها مشکل دارین.
        حالا این بنده خدا PlayStation Exclusives برای خودش GOW بهترین بازی تاریخ و بهترین بازی که بازی کرده هست هجبی در کار نیست کمو کسری از اساطیر گیم نداره اگه چنین حرفی بزنه یک حرف قابل قبوله!

    • من همیشه بهت ایمان داشتم داداش و مطمئنم هرچی از الان به بعد هم بگی همون میشه به بدخواهات به هیچ عنوان محل نذار :inlove: :goaway:

    • dl گفت:

      الانم باید بهت بخندن چون فکر نمی کنی مثل بچه ی ۱۰ ساله نظر میدی …

    • HQ.PC گفت:

      یادت رفت بگی الحق و النصاف…

    • با اینکه براى گاد اف وار احترام زیادى قائلم و اینکه بارلوگ تونست مشتى محکم بزنه بر انلاین این نسل ولى چطور شده بهترین داستان و دنیا خلق شده ، رد دد بشه بعد گاد اف وار بهترین بازى بشه ⁉️⁉️ بعد دوستان یادشون نمیاد که میگن گوتى گاد اف وار شده ، قدیم که اورواچ از آنچارتد پیشى گرفت و گوتى شد اکثرا میگفتن ناحقه اما وقتى گاد اف وار گوتى شد ….همه گفتن درسته بنده نمیخوام بگم که گاد اف وار حقش نبود نه اصلا اما زحمتى که راک استار کشیده بود براى رد دد یک سر و گردن از زحمت سانتا مونیکا بر روى گاد اف وار بیشتر بود با احترام

  • NAJI گفت:

    بهترین بازی سال و بدترین خدای جنگ سری.
    از همه بدتر اینکه قراره این گیم پلی و روایت داستانی تئاتری رو ادامه بدن.
    صنعت بازی دیگه وجود نداره صنعت نقش آفرینیه.

    • Hala madrid گفت:

      مشکلی داری بازی نکن و اخبارش هم دنبال نکن کسی مجبورت نکرده

    • Godofwar0385 گفت:

      گیم رو تعریف کنید صنعت بازی سازی رو تعریف کن نواوری و تعریف کن ریسک رو تعریف کن بعد نظر بده

    • Golden_Sauber گفت:

      بدون شک کسانی که این جوایز رو اهدا کردن از هر لحاظ از ما بیشتر میدونن و شغلشون هست،اینکه بعد گوتی شدن و هزاران جوایز ناب و نفیس هنوز امثال شماهایی هستید که این سری جدید رو قبول ندارید مشکل از شماست نه مردم، تمام داور ها گیمر ها کارگردانان بازی از سری جدید گاد اف وار راضی بودن و نظراتشون مثبت بوده،حالا شما میتونی این بازی در ذهنت نمیگنجه و درک بزرگی این بازی رو نداری دلیل بد بودنش نیست بهتره در خیالات خودت غوطه ور باشی 🙂

      • F-d گفت:

        Golden_Sauber الان من ازت ی سوال دارم
        ((بدون شک کسانی که این جوایز رو اهدا کردن از هر لحاظ از ما بیشتر میدونن و شغلشون هست))
        از چ لحاظ بیشتر میدونند؟؟
        از لحاظ سابقه؟؟
        مگه گیم چند ساله شروع بکار کرده که دم از دونستن یک سری ها نسبت به یک سری های دیگه میزنی؟
        خیلی از همین کاربرها از همون جایی شروع کردند که اونها شروع کردند
        حالا تو سنت قد نمیده مشکل ماها نیست. یا شایدم برسه ولی درکت همین قدر باشه(گمون کنم برسه بخاطر آواتارت)
        باید قبول کرد که سخته وقتی یه بازی ای ۶ نسخه اولیه اش ی شکلی بوده بعد یهو اومده سبک بازی رو عوض کرده
        حالا یکسری ها نمره پرست و جایزه دوست دم از درک میزنند در حالی که مثل بقلمون رنگ عوض کردند.

        • Golden_Sauber گفت:

          شما فکر میکنی بازی ها نیاز به تغییر ندارن و فکر میکنی نظرت کاملا درسته!
          بله داور های این مراسم قطعا از شما یکی بیشتر میدونن شمام بیشتر نسوز از موفقیت گاد اف وار،حقشه به جوایزشم رسید بیشترم حقشه،ریسکی که کارگردان کرد و نوآوری هایی که این بازی داشت که شما ندیدی و این که گیم از سال ۱۹۸۰ جدی شد و توی نسل پنجم با پلی استیشن یک هنر شد قطعا احتمالا شما سنت قد نمیده گذشته رو به یاد نمیاری مگر نه بیشتر داور های این مراسم همسن پدرت هستن.همشون مدرک دارن نه مثل شما گارد میگیرن نه پولی بهشون میدن فقط حرف حق رو میزنن.فکر نکنم اندازه ی منم گیمر بوده باشی ،موقعی که بنده در حال گرفتن گواهی نامه در گرن توریسمو یک بودم…آواتارمم لوگوی شرکت کادیلاکه یه شرکت خیلی قدیمی که قدمتش از پدر بزرگتم بیشتره

    • HQ.PC گفت:

      😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

    • Max.level گفت:

      اینطور نیست داداش گاد تو این نسخه جدید هیچ کم و کسری نداشت به عنوان یک گاد اما واقعا به نظرم مقایسه نسخه جدید با سه گانه اصلا صحیح نیست چون هر دو در زمان خودشون بهترین عملکرد رو داشتن و الان هم باید پذیرفت که این نسخه جدید دقیقا راهی رو پیش گرفته که موفقیتش به همین سبب تضمین شد گاد شاید اگر با همون فرمول سابق ساخته میشد هرگز به این جا نمیرسید و سانتا با این نسخه جدید گاد نشون داد که تغییر بعضی وقتا ثمره ی شگفت انگیزی داره و این ریسک پذیری نه تنها بازی رو دوباره با عرش برد بلکه مشوقی هم شدش برای بقیه بازی سازا تا از این به اصطلاح ایجاد تغییر در بازی هاشون واهمه ای نداشته باشن، اینا هیچکدوم کار کمی نیستش
      گاد اگر هم تو این نسخه کمبود هایی مثل همین تنوع دشمنا داشت هیج ایرادی بهش وارد نیست چونکه این نسخه اول این سه گانه جدید هست و زمانی که بازی در دست ساخت بوده خود کوری بارلوگ هم کاملا مطمئن نبوده که بازی تا چه حد میتونه موفق بشه که خوب بازی چیزی فرا تر از انتظارات مارو هم برآورده کرد و اگر در این نسخه کمبودی وجود داشت قطعا در نسخه های بعدی بازی به حد زیادی برطرف میشه و تنوع در بازی پر رنگ تر خواهد شد
      وقیقا نسخه اول سه گانه قدیم هم به نوعی تعداد باس های کمی رو درون خود جای داده بود اما درست در نسخه دوم این موضوع به طور کلی عوض شد و یکی از بیشترین تعداد باس ها رو در گاد ۲ شاهد بودیم
      پس با این حساب میشه حدس زد نسخه های بعدی میتونن به مراتب بهتر و متنوع تر باشن هر چند که این نسخه هم در جایگاه خودش و اینکه اولین نسخه از سه گانه جدید بود فوق العاده ظاهر شد و به نظرم این نسخه نکات مثبتش خیلی بیشتر از اون چیزیه که به خاطر بعضی موارد کوچیک اونا رو نادیده بگیریم :yes: :yes:
      موفق باشید

      • NAJI گفت:

        نه اینجوری نیست که میگی.بازی زیر و رو شده.تغییر گیم پلی خطی هک اند اسلش سرعتی و نفس گیر به یه بازی نقش آفرینی کند با محیط های باز مثل ویچر و هزران بازی جهان باز نقش آفرینی دیگه تغییر رو به جلویی نبود.
        اگه مثل رزیدنت اویل ۴ تغییر میکرد یه چیزی.حداقل وقتی اویل ۴ سبک بازی رو تغییر داد همه تغییرات ناب و ساختارشکن و جدید بود.ولی این خدای جنگ هیچ چیز جدیدی نداره که بازی های دیگه قبلا رو نکرده باشن.نهایتا نسخه ارتقا یافته بازی های دیگه ست.داستان و شخصیت پردازی و محیط ها شباهت زیادی به last of us داره.گیم پلی هم مخلوطی از ویچر و دارک سولز و بازم last of us هست.

        • Godofwar0385 گفت:

          کسی که محیط سند باکس و با دنیای عظیم ویچر مقایسه کنه معلومه دیکه
          کسی که بگه گاد جدید چیزی واسه ارائه نداشته و شده ویچرو و سولز و لست و چیزی از تغییر نمیدونه اصلا منطق داره؟
          شما هنوز درک نکردید که بازی تغییر کرده؟
          محیط و داستان و گیم پلی تغییر کرده؟

    • ShadoWWolf2 گفت:

      معمولاً وقتی یک عنوانی به موفقیت چشمگیر میرسه،از هر سوراخی یه هیتر میاد بیرون و با یه سری دلایل مضحک و مسخره شروع میکنه از بازی ایراد گرفتن،نمونه کامل کامنت جناب NAJI

  • Hala madrid گفت:

    واقعا کار هرکسی نیست ساخته های راکستار رو زمین زدن.مرسی بارلوگ :inlove:

    • Max.level گفت:

      داداش بهتر نبود از لفظ(زمین زدن) استفاده نکنی؟!
      چون اصلا این‌دو بازی به هیچ‌عنوان رقیب یا دشمن هم نبودن که لایق چنین استدلالی باشن که بگیم‌مثلا گاد، ردد رو زمین زد!!
      هر سال یه بازی فوق العاده وجود نداره بلکه مجموعه ای از عناوین درخشانه
      گاد خودش رو بالا برد
      رد دد هم خودش رو
      کسی هم نباید به واسطه هر کدوم از اینا اون یکی رو تحقیر یا مسخره کنه
      اینا رو هم اگر گفتم به این خاطر که میدونم شما یک فرد منطقی هستید وگرنه مثل اون دوستان ترولی ترجیه میدادم اصلا توجهی نکنم شما نظراتتون همیشه محترمانه بوده به همین جهت اینو گفتم سوء تفاهم نشه :yes: :yes:
      موفق باشید :rose: :rose:

      • Hala madrid گفت:

        دوست عزیز اولا من قصد مسخره کردن رد دد رو نداشتم،فقط گفتم بازی های شرکت راکستار بقدری فوق العاده است که یه شرکت بازی سازی کار خیلی سختی داره که بتونه بیشتر از بازی های راکستار جایزه ببره،کاری که گاد امسال انجام داد.ثانیا من معذرت میخوام از اینکه از کلمه(زمین زدن)استفاده کردم :deadrose:
        در کل ممنون بابت اصلاح اشتباهم :heart: :rose: :blush: :-*

    • dl گفت:

      مشکل تو همین جاست نوشتی کار هر کسی نیست ساخته راکستار زمین زدن … اولا که رد دد ساخته راکستار نیست راکستار ناشر دوما کسی نمی تونه راکستار رو زمین بزنه چون اگه به موفقیت های راکستار و تاریخچه اون نگاه کنی مشخص میشه این جایزه های احمقانه براش اهمیتی نداره نکته بعد هم تو که نظراتت توی تمام قسمت های سایت هست بگو ببینم چطور یه بازی بهترین شخصیت و بهترین گرافیک و موسیقی و روایت داستان داره ولی جایزه رو میدن به یکی دیگه … یکم فکر کن متوجه میشی

      • Hala madrid گفت:

        خب چه ربطی داره دوست عزیز.خب این جوایز رو برد چون مستحق اش بود.چون جایزه بهترین موسیقی رو برد یعنی بقیه بازی ها موسیقی بدی داشتن؟خب ۲۰۱۶ هم آنچارتد بیگ وینر شد و همه جایزه هارو درو کرد.اما گوتی نشد.همچنین سال ۲۰۱۳ و ماجرای تلو و جی تی ای v

  • Godofwar0385 گفت:

    تاالان تعداد گوتی های گاد ۱۷۲تاس به اضافه گوتی سال
    درود بر سانتامونیکا
    این دستمزد کوچیکه بخاطر ساختن این بازی
    الان سانتامونیکا با عشقی صدبرابر بیشتر واسه ساخت نسخه ی دوم تلاش میکنه
    بدون شک کمبودهای این نسخه مثل تنوع نسبتا کم دشمنا و کم بودن تعداد باسهای معروف گاد و توش جبران میکنه و حماسی ترین مبارزه ی تاریخ رو با ثور به نمایش میزاره
    این کریتوس کیست که عالم همه دیوانه ی اوست :yes:

  • دمت گرم اقای مرادی صبحمون رو ساختی.
    اینجاست که باید گفت الحق و الانصاف کریتوس جلاد صنعت گیم و سونی پادشاه صنعت گیم است و بس.کی فکرشو میکرد رددد در مقابل گاد اینطوری شکست مطلق بخوره و تحقیر بشه؟ :laugh:

    • Max.level گفت:

      بستگی داره شکست رو چی‌معنی کنی؟؟
      اینکه قرار تا مدت ها تو جدول فروش باشه و کلی برای راکستار درآمد داره شکست محسوب میشه؟؟
      اینکه طرفداراش اصلا به حرفای امثال تو ذره ای توجه نمیکنن و بازم‌ازین شاهکار لذت میبرن یعنی شکست خوردن؟؟
      اینکه بازی تونسته با اقتدار متای خارق العاده ی ۹۷ رو کسب کنه یعنی شکست؟؟
      اینکه بازی در نوع خودش از هر نظر کامل بوده تا جایی که جناب گوتی ساز(کوری‌بارلوگ عزیز) که بنده خیلی براش احترام‌قائلم به خاطر اون فروتنی و راستگوییش، میاد از یک ابرشاهکار به نام رد دد تعریف میکنه و اونو رو مورد تحسین قرار میده یعنی یک شکست؟؟
      اگر‌اینا رو تو و امثال تو‌شکست معنی کنید که خوب اینجاست که باید بگم عزیزم سوزش درمان داره زیاد ناراحت نباش
      تحقیر رو تویی که داری برای خودت فراهم‌ میکنی با این ترول کردنای بچه گانت فکر میکنی سونی‌برای این‌مزخرفات بهت حقوق میده یا بازیاشو رایگان واست میفرسته یا مدال افتخار گردنت میندازه؟؟
      بهتره دیگه تمومش کنی این بحث الکی رو چون خودتم‌خوب میدونی‌با این حرفات نه میتونی ذهنیت مارو تغییر بدی نه میتونی خودتو سلیقه تو به کسی تحمیل کنی پس بهتره که یه جا‌ تمومش کنی وگرنه همون واژه تحقیر دقیقا چیزیه که مناسب حال و روز خودته :yes: :yes:
      (تایید لطفا)

      • AXEL STONE گفت:

        داش با اینجور ادمایی که پاسوخ گو نیستن و فن بویی در میارن اصلا جواب نده و تایپ نکن بیخیال اینا اباهت گیم رو! هم میزنن زمین! حیف حیف فقط حیف
        راکستان شکست نخورد فقط جایزه نیاورد بازیرو به خوبی فروش داد و هدفشم همینه تاریخ راکستار هم یبار دوبار سبار گوتی و بیگ وینر نگرفته! همه میشناسن چه شرکت بزرگیه یک شرکت مثل کپکامه چند گانست و هرگانشم دو برابر سانتامونیکاست! که هر سالی دوتا بازی خیلی بزرگی میده!
        خلاصه خودت رو اذیت نک برای کسی که نمیخاد درک کنه

    • AXEL STONE گفت:

      داش نظراتتو عوض کن خدایی نمیخام بهت بگم خجالت بکش و این چیزا خودت باید بدونی . با این کارت داری به GOW صدمه میزنی میدونم دوسش داری ولی اگه چنین کامنتی بذاری بهت میگن فن بوی
      امیدوارم به کامنتات رسیدگی کنی و دیگرانو ناراحت نکنی

  • AXEL STONE گفت:

    هخ اقای مرادی چه باحال اینو زدی “کریتوس خدای جوایز” :heart: اره کریتوس لایق این مقامه مبارک فنهای GOW از جمله دوتا داداشم که هم فن خودم پارسا جان و داداشم عزیزم علیرضا جان :rose: :heart:
    واقعا نمیشه شاهکار استاد کوری بارلوگ رو بازی نکرد نمیشه هم عاشقش نشد نمیشه هم معتادش نشد. نمیشه کسی به دلش دروغ بگه انچه زیباست زیبا خاهد ماند همانطوری که عشق همیشه عشق میمونه :rose: :heart:

  • Mikasa گفت:

    با ۱۷۲ تا جایزه گوتی
    از آنچارتد ۴ جلو زد
    ببینیم تا چند پیش میره

  • MAX3D گفت:

    بهترین داستان سرایی حق دیترویت بود

  • تعداد گوتی های گاد از آنچارتد۴ و جی تی ای هم عبور کرد

  • Nima.1371 گفت:

    برترین بازی نسل و برترین بازی فرنچایز خودش.

  • Max.level گفت:

    حقشه، تبریک میگم‌ به تمام دوستان وگاد فنای عزیز
    دم کوری بارلوگ گرم با این شاهکاری که تحویلمون داد :yes: :yes: :heart: :rose:
    تک تک این جوایز‌ حق گاده، بازی پر از نوآوری بود و کنار اون یک داستان عالی و چالش برانگیز که باعث شد تا برای نسخه ی‌بعدی هر چی بیشتر مشتاق باشیم :yes: :yes:

  • mehrdad65 گفت:

    وقتی rdr2 هست
    جایزه گرفتن‌ گاد یه کم تو ذوق میزنه
    ظاهرا دستای پشت پرده تو دنیای گیمم حضور دارن

    • Godofwar0385 گفت:

      الان مشکل شما چیه با این عنوان
      از نظر شما گاد بازی خوبی نیس لایقش نیست؟
      همه هم حق رددده؟

    • NFrealmusic گفت:

      اتفاقا امثال ثابت شد خبری از مافیا,لابی,دست های کثیف پشت پرده و از این قبیل سروده ها نیست و نبوده!
      سانتا مونیکا ریسک بسیار بیشتری رو نسبت به راکستار پذیرفت؛خلق دنیای جدید,آنتاگونیست های جدید, شخصیت پردازی جدید,سند باکس شدن محیط,طراحی سلاحی جدید, اضافه کردن ساید کیک برای اولین بار به مجموعه,تغییر گیمپلی بازی و…….
      با یه حساب سر انگشتی میشه نتیجه گرفت گاد علاوه براینکه ریسک بیشتری رو متحمل شده,بیشترین نوآوری رو تو سری داشته
      این نکته هم در نظر داشته باشید که تمامی این تغییرات کاملا مثبت هستن و بسیار شاهکار کار شدن

  • کریتوس، خدای جوایز :inlove:
    عجب تیتر باحالی
    ماشالله عشقم دیگه رسما ترکوند

  • من اول گاد چهار رو تمام کردن که خیلی عالی ولی همین چند وقت پیش گاد سه هم بازی کردم که واقعا میگم که خیلی بهتر چهار هستش حداقل از نظر گیم پلی

    • Godofwar0385 گفت:

      اونا تکرار نمیشن دیگه سه گانه رو بازی کنی هوش از سرت میپره از هر لحاظ که بگی داستان و گیم پلی و موسیقی و حماسی بودن و خشونت
      اونا عشقند عشق :yes:

      • Aladar2019 گفت:

        رد دد الکی اسمش در رفته فقط بخاطر اینکه راکستار پشتش هست.وگرنه من خودم جز GTA بقیه بازیهاش رو قبول ندارم. :laugh: امسال حق با خدای جنگ بود.گوتی هم شد.

        • GameWorld گفت:

          مگر ندیدید عاقبت تکذیب کنندگان را 😥 پس ایمان بیاورید و توبه کنید 😎

          • Max.level گفت:

            داداش ولشون کن اینارو واسه خودشون میگن و پپسی باز میکنن فکر میکنن مثلا حرف اینا رو شاهکار راکستار تاثیری داره اصلا اهمیت دادن به اینا کار اشتباهیه منم تا حدی اشتباه میکنم یا میکردم جواب امثال اینارو میدادم با تمام احترامی که برای جاست کاز و طرفداراش قائلم و علاقه ای که خودم به این بازی دارم، طرف که فن جاست کازه اومده میگه رد دد رو الکی گنده کردن، اینجاست که آدم میمونه که بخنده یا گریه کنه؟؟ 😐 😐
            یه جوری شده که همه فکر میکنن نظر شخصی شون مبدا حقانیت هستش و هر کس بر خلاف حتی نظرات تحقیر آمیز و تمسخر آمیزشون حرف بزنه داره مرتکب جرم میشه و نوب و بچس
            بار ها اینارو حتی به خودشونم توضیح دادم‌که برای بالا بردن بازی مورد علاقه خودتون از کوچیک کردن بازی مورد علاقه دیگران استفاده نکنید ولی کو گوش شنوا
            اینا انگار ازین ترول کردنا بیشتر لذت میبرن تا بازی کردن شاهکاری مثل گاد
            .
            .
            .
            .
            والا نمیدونم چرا رد دد تو ایران انقدر هیتر داره یعنی از در و دیوار هیترای راکستار سرازیر میشن من اصلا قصد توهین ندارم به خصوص اون دوستان سونی فنی که گاد فنم هستن ولی توهینی نکردن اونا رو مخلصشونم هستم اما اون چند نفری که همینطور دارن بیخودی رد دد رو میکوبن و بچه بازی در میارن واقعا براشون متاسفم و همه چیزایی که گفتم دقیقا شامل حالشون میشه
            طرف میاد از داستان رد دد ایراد میگیره میگه مزخرفه خیلی جالبه انقدری به خودشون مطمئن هستن که نمیگه من از درکش عاجز بودم میاد میگه داستانش ضعیفه
            میاد میگه بیش از حد واقعیه بازی اینو کجای دلم بذارم؟؟ 😐 😐
            کسی نیست بهش بگه شما اگه بازی الکی دوست داری یا یک بازی که اصلا فیزیک قدرتمندی مثل رد دد نداره برو بشین بازیای ۲۰ سال پیش و نسل ۴ رو بازی کنن به جای اینکه بیای از یه شاهکاری مثل رد دد ایراد الکی بگیری
            کاش حداقل ایراداتشون یه جو منطق پشتش بود همش از تعصب و بی منطقی حرف میزنن یه ایرادایی میگیرن که آدم‌خندش میگیره والا
            خداشاهده من تا حالا به هیچ بازی ای توهین نکردم و نخواهم کرد چون دلیلی نداره من کی‌باشم که بخوام‌ به سلیقه دیگران بی احترامی کنم
            همیشه میگم اگر از یک بازی خوشم نیومد این نیست که بازی مزخرفه، بلکه این منم که حتما تو اون بازی مزخزفم و باید به خودم رجوع کنم :yes: :yes:
            کاش همه میفهمیدن چهار تا بازی ارزش بی احترامی و رو اعصاب دیگران رفتن رو نداره 🙂 🙂
            موفق باشید :rose: :rose:
            (تایید لطفا)

    • AXEL STONE گفت:

      میفهممت اما باور کن این سال بخدا بازی به خوبی GOW و به کامل بودن GOW پیدا نکردم یک بازی از لحاظ (گیم پلی) کامل کامله هیچ وقت حس نکردم لذت گیم پلیش یچیزی کمشه. از لحاظ (داستان) کامله کامل مرتب و دقیق بود هیچ وقت حس نکردم که یجای داستانش میلنگه. و از لحاظ (گرافیک) گرافیکش هم کامل چشم نواز و تمیزه که در چشم من هیچ بازی تا الان به گرافیک بصریش نرسیده. مگه از یک بازی شاهکار چی میتونم بخام همین :rose: :heart:

  • vergil2max گفت:

    از گیمفا بعید بود همچین تیتری.ولی خدائیش تیتر توپی بود
    کریتوس، خدای جوایز

  • آقای مرادی خواهش میکنم درباره داستان کامل بازی، پایان مخفی و نحوه ی کشته شدن بالدر و نقش اساسی آترئوس یا همون لوکی و آزاد شدن فریا از طلسم اودین در انتهای بازی یه یاداشت کامل و جامع برید

  • B-E-S-T گفت:

    از این گاد جدیده اصلا خوشم نیومد اصلا هیجان نسخه های قبل رو نداشت دشمنان تکراری مخصوصا باس ها هم چنین کند شدنش کارگردان نسخه قبلی درست میگفت اینو اصلا بازی نکرده چون کاملا فاصله گرفته ۳نسخه قبلی شاهکار بود موسیقی داستان گیمپلی خوشونتی که داشت

  • چه تیتر زیبایی… البته اگر همه ی جوایز ثبت می شد خیلی هم بیشتر گاد میگرفت
    یه عده جدیدا پیدا شدن فاز میگیرن میگن که گاد مگه چه گیمپلی داشت که شاهکار باشه !!! خب عرض کنم خدمتتون که گیمپلی گاد کاملترین و خلاقانه ترینی هست که میتونید پیدا کنید ، از رونیک اتک ها تا سیستم خشم فوق العاده ، حملات آترئوس که تا به حال دیده نشده هیچ همراهی در بازی اینقدر مفید واقع شه ، سیستم پرتاب تبر که خودش به تنهایی برای شاهکار بودن گیمپلی کافیه ،و اینکه حرکات بازی و کمبو های اون خیلی هم فراوونه و کسی که شک داره یا بازی نکرده یا تجربه کرده و خودش رو زده به نادانی… فهمیدن این نکات خیلی هم سادست ولی خب گویا عده ایی هنوز قرار نیست متوجه بشند …
    در ضمن زحمت راکستار بیشتر از سانتامونیکا بود ؟؟؟ خیر.. میشه گفت برابر بودن و سانتامونیکا بیشتر ریسکی کار کرد
    ۳۰۰۰ نفر‌ روی رد دد ۲ کار کردن ، و ۳۰۰ نفر هم برای گاد.. با یه نسبت گیری ساده میشه فهمید که زحمت ساخت رد دد۲ به نسبت تعداد عوامل از سانتا بیشتر نبوده و البته بودجه ی راکستار که دیگه همه میدونیم.. مورد دیگه اینکه همیشه از راکستار تعریف بوده و حمایت میشده ، اما بارلوگ و سانتا مدام بخاطر تغییرات‌ نصیحت میشدند ؛ هم از سوی گیمر ها و هم از سوی سونی..و گاد و سانتامونیکا از معدود استدیو های ریسک پذیر و خلاق نسل هستند.
    نتیجش هم داریم نظاره میکنیم

  • ShahinSky گفت:

    شاهکاریست بیهمتا. کل بازی صفای کامله ولی چلنجی که توی محیط اتشیه و باید صد تا دشمنو بکشی با اهنگی که پخش میشه خیلی حال میده بعد از سه بار تموم کردنو تکراری شدن چلنج صدتا دشمن هنوزم تکراری نشده
    بازی بدون ایراد هم نبود فقط یه ایراد داشت اونم تنوع مشت زنی نداشت فقط یک ریتم برای مشت زدن داشت اونم بیشتر نمایش کارایی سپر بود، حتما تو قسمت بعد سیستم مبارزات تن به تنو ارتقا میدن

  • خیلی باحال بود من اول فکر کردم رد دد باحالتر ه ولی وقتی جفتشون بازکردم از نظر گیمپلی گاد اف وار خیلی شاخه واقعا حقش بود

  • هر وقت اسمه این کریتوس و god of war میاد باور کنید اشکم درمیاد 😥 از هیجان و خوشحالی گیمرایه نوستالژی منو درک میکنن حتمن :inlove:

برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز - گیمفا