معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا

معرفی کلی پلتفرم ای پلی

پست گیمفا
۱۹:۲۹ ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا

ای پلی یا به لاتین ePlay نام پلتفرمی است که با انتشار بازی های رایانه ای آنلاین و قابلیت ساخت سرور ایرانی بازی ها با مزیت کاهش پینگ کاربران و ساخت و استفاده آسان در اختیار عموم پلیر ها می باشد .

بطور کلی ، کاربر میتواند با نصب برنامه در کامپیوتر خود و ورود به برنامه ، در آن ثبت نام کرده و اکانت شخصی خود را بسازد و به بازی های درون آن دسترسی پیدا کند . قابل ذکر است که بدلیل قرار داشتن سرور های عمومی ای پلی و یا سرور های شخصی کاربر بر روی بستر دیتاسنتر ایران ؛ استفاده کاربر از نرم افزار دارای هزینه میباشد و هر فرد میتواند با ورود به سایت و خرید پنل مورد نیاز ، اکانت کاربری شخصی خود را شارژ نماید . در اولین عضویت هر کاربر به نرم افزار ، ۱۵ روز هدیه شارژ حساب کاربری به کاربر تعلق میگیرد یعنی با عضویت و ورود به برنامه ، حساب کاربریتان ۱۵ روز اشتراک رایگان دریافت میکند که فرصت خوبی برای آشنایی با سرویس میباشد .

بخش بازی ها و ساخت سرور شخصی کاربر :

در بخش و صفحه اصلی نرم افزار ، شما بازی های مختلفی از جمله Left4Dead2 – Call of Duty – Call of Juarez – CSGO – Battlefield Bad Company2 و … را مشاهده میکنید که میتوانید با کلیک بر روی هر عنوان از بازی ها وارد بخش اختصاصی آن شده و توضیحات بازی مورد نظر را خوانده و درصورت در اختیار داشتن بازی ، وارد سرور ها شوید .

گفتنی است که در این بخش میتوانید به قسمت ساخت سرور مراجعه کرده و تنظیمات مپ و تعداد افراد و … سرور شخصی خود را مشخص کرده و اقدام به ساخت سرور نمایید و سرور شما در لیست سرور های ای پلی قرار گیرد که در این صورت میتوانید دوستان خود را به سرور خود دعوت و یا منتظر بمانید تا بازیکنان دیگر به سرور شما متصل شوند .

+ سرور هایی که توسط کاربران ساخته میشود تماما کانفیگ شده و آماده گیم میباشند و کاربر نیازی به انجام کانفیگ سرور و … ندارد و تنها با یک کلیک میتواند سرور خود را ساخته و به آن متصل شود .

بخش بازی های ای پلی همواره درحال تغییر است و به مرور زمان بازی های بیشتری به مجموعه بازی های حاضر اضافه میگردد ؛ همچنین بازی هایی که توسط کاربران در انجمن مجموعه مطرح می شود بررسی شده و نتیجه به وی گزارش میشود .

معرفی سرور ها و بستر دیتاسنتر :

تمامی بخش های مختلف ای پلی از جمله سایت و انجمن پشتیبانی ، تیم اسپیک ، هاست دانلود ، سرور های شخصی کاربر و یا سرور های عمومی ای پلی ، تماما بر روی بستر دیتاسنتر ایران پشتیبانی می شود و همین دلیل باعث شده است که کاربران بدون داشتن اختلال در اتصال و لگ و … به سرور ها و بخش های مختلف مجموعه مراجعه کرده و بهترین کیفیت از خدمات گیمینگ را تجربه کنند .

لازم به ذکر است که تمامی سرور های شخصی که توسط کاربران از درون برنامه ای پلی ساخته می شود بر روی دیتاسنتر ایران و سرور های پرسرعت ایجاد میگردد و هیچگونه منابع اینترنتی و سخت افزاری کاربر را اشغال نمیکند که همین موضوع باعث برتری آن نسبت به دیگر برنامه های مشابه شده است .

معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا

آنتی چیت و سیستم ضد هک سرور ها :

تمامی سرور های عمومی و یا شخصی کاربر به آنتی چیت ای پلی مجهز میباشند و همواره عملکرد کاربر در بازه های زمانی مشخص مورد بررسی قرار گرفته و توسط کارشناسان بررسی شده و اقدامات مربوطه انجام میگیرد . درصورتی که فردی بعنوان استفاده کننده از ابزار های تقلب شناسایی شود ، تمامی دسترسی های او به اکانت کاربری و سرور های شخصی خود بطور کل قطع می شود و امکان بازگردانی اکانت وی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت .

پشتیبانی و پاسخگویی :

مجموعه ای پلی با دارا بودن امکاناتی همچون تیم اسپیک ، پشتیبانی تلگرامی ، پشتیبانی تیکت ، انجمن های پشتیبانی و فعال بودن در شبکه های اجتماعی همواره امکاناتی را فراهم آورده است که کاربران در هر زمان و مکانی مشکلات شخصی و نرم افزاری خود را بیان کنند و مشکل مربوطه توسط پشتیبانان بررسی شده و در سریعترین زمان ممکن حل گردد چراکه یکی از شعار های پشتیبانی این مجموعه ، پشتیبانی تمام وقت و هر روز هفته میباشد .

همچنین برای پشتیبانی بیشتر و عدم وجود اشکال در بازی ها ، سایت مجموعه بازی هایی که بر روی نرم افزار قرار میگیرند را برای دانلود بر روی دیتاسنتر ایران ، در اختیار عموم کاربران قرار میدهد تا با مراجعه کاربر به این بخش و دانلود بازی مربوطه ، به راحتی بتوانند توسط نرم افزار ، وارد سرور ها شوند .

پلن های مختلف شارژ حساب کاربری :

کاربران ای پلی میتوانند با توجه به نیاز خود به استفاده از برنامه ، اکانت مخصوص خود را تهیه فرمایند . بدین شرح که درصورتی که به قسمت شارژ حساب کاربری خود ، در سایت مجموعه مراجعه کنند پلن های مختلفی را نظاره گر خواهند بود . درصورتی که تنها قصد بازی در سرور ها را دارید ، تنها با خرید اشتراک ماهانه ۸ هزار تومان میتوانید به تمامی سرور های بازی ، با قابلیت ساخت سرور شخصی با تعداد ۴ نفر اقدام کنید و درصورتی که نیاز به ساخت سرور شخصی با تعداد بیشتری را دارید ، اکانت خود را به پلن های بالاتر ارتقا داده و از این امکان برخوردار شوید . همچنین با اولین ثبت نام و ورود هر کاربر به نرم افزار ، ۱۵ روز شارژ اولیه و هدیه به وی تعلق میگیرد که این ویژگی منوط به عضویت اولیه او میباشد .

همواره مجموعه ePlay در شبکه های اجتماعی خود از جمله تلگرام و اینستاگرام و … اخبار و اطلاعیه ها و همجنین کد تخفیف های ویژه را منتشر مینماید که با عضویت در این شبکه ها ، میتوانید از این امکانات بهره مند شوید . با دنبال کردن صفحه آپارات ePlay میتوانید دموی سرور ها و آموزش های تصویری بخش های مختلف را مشاهده نمایید .

آدرس ها و شبکه های اجتماعی مجموعه ePlay :

آدرس سایت : www.e-PlayService.ir

انجمن مجموعه : Forum.e-PlayService.ir

تلگرام : e_Play@

اینستاگرام : ePlayir@

آپارات : ePlay@

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا
معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    من سرعت اینترنتم به ۱۲/۸ میرسه و سرعت اپلودم هم معمولا ۴۳۵ هستش و ماهیانه ۷۰۰ گیگ بسته دارم که فقط ۳۵ هزار تومن ناقابل پولشه و مشکل پینگ ندارم مگه مخابرات عزیز و دوست داشتی بهم لطف بکنه :laugh:
    دوستان عزیز بجای این کارها بیاید ADSL درست و حسابی بگیرید و حال کنید

    • farshadx گفت:

      دقیقآ کدوم شرکت ۷۰۰ گیگ و سرعت ۱۲mb سرعت دانلود داره؟!
      تا یادمه اینترنت اپراتورها نهایتن ۶ ۷ mb بدن اونم خیلی گرونه
      اونم ۳۵ تومن؟؟
      من اسیا تک ۴۰۰ گیگ در ماه سرعت دانلود هم ۱mb نهایتش میشه ۵۰ تومن هر ماه میدم
      ولی بازم هیچ مشکلی نداشتم تا حالا واسه بازی

      • PERSIAN NAZI گفت:

        بیا همدان برو شرکت مخابرات پاستور فرمش رو پر کن و براحتی و بدون هیچ مشکلی از خدمات بهره مند شو
        تو همدان سرعتهای زیاد در برخی مناطق رو هم داریم و اینجا که من زندگی میکنم حتی فیبر نوری هم ساپورت میکنه
        قبلا حجم بسته ها واقعا افتضاح بود اما الان عالی شده و من معمولا ۳۰۰ گیگ رو از دست میدم و هیچ جوره بستم کامل مصرف نمیشه

        • farshadx گفت:

          والا واسه ما که الا ۵ ۶ ساله فیبر نوریه
          و فقط اسیاتک داره فیبر نوری ساپورت میکنه
          بنده خودم تماس گرفتم و سرعت نت رو کم کردم بجاش پینگ رو کاهش دادم واسه بازیهای انلاین
          شما یا هرکس دیگه ای اگه مشکل لگ دارید تو بازی زنگ بزنید پشتیبانی
          و بگین میخوام پینگم بیاد زیر ۱۰۰ یا ۹۰ (البته اینجا سرعت دانلود رو کم میکنن واسه من تا ۲mb میرفت الآ رو ۱mb ولی پینگم بین ۸۰ تا ۹۰ هست)

    • Yaser گفت:

      قشنگ مشخصه قمپز در میکنی
      اولا سرویس غزال مخابرات گرفتی اینترنت ۸ مگ میگیری بهت ۱۶ مگ میده سرعتت هم ۱۲ مگ بسته شده خطت بیشتر نمیکشه آپلودت هم پایینه من خودمم آپلودم روی نهصد و خورده بسته شده
      گزینه بعدی ماهیانه ۷۰۰ گیگ داخلیه یکی از کلک بازی شرکت ها اعلام حجم داخلیه نه بین الملل
      در واقع ۱۷۵ گیگ بین الملل هستش داخلی یک چهارم هستش بازم بیا قمپز در کن و جو سازی کن 😉
      در ضمن اکثر شرکت ها هشت مگ دویست گیگ به بالا میدن شاتل و مخابرات ۱۷۵ گیگ میدن فقط این اومده سرعتت رو باز گذاشته همین بعضی شرکت ها سرعت رو باز میزارن اکثرا هم ۱۶ مگ نمیکشن مگه اینکه فیبر باشن یا نزدیک مرکز مخابراتی

  • EverSinn3r گفت:

    :Bad company 2 :rotfl: :rotfl

    کلا ایران همیشه عقبه خو لامصب بتل V اومده حداقل ی بتل ۴ ی بتل ۳ میزدی

  • Lord-Sega گفت:

    حالا هی بشین فکر کن،هی بشین نقشه بکش که چطوری کاربرای ایرانی را تلکه کنیم، این همه گیمر نباید یه پولی هم گیر ما بیاد، جوابش ساده هست، برو جمع کن این چرندیات را فرصت طلب غیر گرامی!

معرفی کلی پلتفرم ای پلی - گیمفا