بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا

بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود

مرصاد قدیری
۲۳:۳۰ ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا

شاید یکی از دلایل اصلی ناراحتی طرفداران تل‌تیل گیمز (Telltale Games) از خبر تعطیلی این استودیو، نیمه کاره ماندن فصل آخر بازی The Walking Dead باشد. اما نباید فراموش کرد که این استودیو در حال کار برروی بازی The Wolf Among Us 2 نیز بود؛ دنباله‌ای که بسیاری از بازی‌بازان بی‌صبرانه انتظار آن را می‌کشیدند.

پس از موفقیت بزرگ The Walking Dead و مطرح شدن تل‌تیل گیمز، این استودیو بازی The Wolf Among Us را منتشر کرد. عنوانی براساس رمان‌های مصور سری Fables از آقای بیل ویلینگهام (Bill Willingham) که به یک بازی کلاسیک محبوب تبدیل شد. بسیاری از طرفداران تل تیل گیمز اعتقاد دارند که The Wolf Among Us یکی از بهترین آثار این توسعه دهنده است. به همین دلیل، خبر تائید ساخت نسخه‌ی دوم بازی، حسابی علاقه مندان ساخته‌های این استودیو را خوشحال کرد.

حال براساس مصاحبه‌ی جدیدی که وب‌سایت Eurogamer با توسعه دهندگان سابق تل‌تیل گیمز انجام داده، به نظر می‌رسد که روند توسعه‌ی بازی با مشکلاتی همراه بوده است.

توضیحات یکی از اعضای سابق استودیو:

بودجه بسیار محدود بود؛ حتی با در نظر گرفتن استاندارد‌های تل‌تیل. همه می‌دانستند که Wolf 1 از نظر منتقدین عالی اما از دید تجاری ضعیف بود. فکر می‌کنم توسعه دهندگان می‌دانستند که در حال ساخت یک محصول محدود هستند. حتی زمانی قرار بود یک فصل تنها سه قسمت داشته باشد.

همچنین یکی از طراحانی که برروی این پروژه کار کرده بود، اضافه کرد:

آن قدر در اوایل روند توسعه بودیم که به جز تعدادی طراحی مفهومی و نمونه‌های اولیه‌ی گیم‌پلی، چیز زیادی در اختیار نداشتیم.

با این وجود، ظاهرا پیش از لغو شدن پروژه، متن داستان قسمت اول تقریباً آماده شده بود. طبق اطلاعات بدست آمده، داستان بازی قرار بود چندین سال پس از نسخه‌ی اول جریان داشته باشد.

با این‌که انتشار بازی The Wolf Among Us 2 قطعاً طرفداران را خوشحال می‌کرد. اما با توجه به توضیحات ارائه شده و شرایط این پروژه، به نظر می‌رسد که در نهایت با یک عنوان متوسط روبه‌رو می‌شدیم.

نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا
بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی حیفه این franchise.. خیلی.. باهاش زندگی کردم! اتمسفر و آرت ورک و کاراکترهای منحصر بفرد.. خیلی واسم ویژس!
    .
    حیفه، کاش استدیو DontNod بخرتش

  • Smoking Alien گفت:

    خداییش انصاف نیس حالا ک ورشکست کرده ای پیاشم با خودش ب گور ببره

  • نسخه اولش با داستان پیچیده و شوکه کننده و همچنین کارگردانی عالی صحنه های سینمایی فوق العاده بود.
    استقبال ازش به نظرم زیاد بود و اینکه بودجه کم داشتن و فروشش کم بود بخاطر این بود که اکثر افرادی که این بازیو انجام دادن روی pc این بازیو به صورت رایگان دانلود کردند چه توی ایران‌ و یا کشور های دیگه.

  • Clara گفت:

    حیف شد تل تیل یکی از خاص ترین استودیو های دنیا که به سبک مورد علاقه من یعنی درام تعاملی خیلی لطف کرد
    ماجرای بیگ بی هم دست کمی از د
    کلمنتاین نداشت و واقعا روایت قشنگی رو تعریف میکرد
    به هرحال تا زمانی که مردم تعریف شون از بازی اسلحه گرفتن و کشت و کشتار ه اگه بخوای خلاف جهت آب شنا کنی….

  • PERSIAN NAZI گفت:

    طرف با چندتا از رفقاش جمع شد و یکم وام گرفتن و با یکم قرض و غوله تونستن استالکر شادو اف چرنوبیل رو بسازن و سال بعدش هم استالکر کلیر اسکای و بعد از اون هم شاهکار استالکر کال اف پریپیات رو ساختن و سال ۲۰۱۴ ریمیک شادو اف چرنوبیل رو با اسم استالکر لاست الفا اونهم مجانی و بدون پرداخت حتی یک سنت عرضه کردن و گفتن اگه تونستید یکم کمکمون کنید تا بتونیم رو پروژه های بعدیمون راحت تر کار کنیم
    اون موقع من فقط تونستن ۲۵ دلار کمک کنم و ۹ دلار هم بابت پک بازی هزینه کردم و بالای ۱۰۰ بار بازیش کردم و خداوکیلی شوتر بالادستش ندیدم
    ولی اینها با این مدل بازیسازی بد و داستان پردازی نافرجام به جائی نمیتونستن برسن و هدفشون فقط منتقدین بود نه بازار و یادشون رفت که داشتن مشتری یعنی بقا طرف انتضار گرافیک رئالیسم داره نه انیمیشن و حتی کومیک هم نساختنش چرا ؟ چون طرف برای دل خودش ساخت نه برای بازار درست مثل جوزف فارس که با حمایت EA بازیش رو ساخت و بدبختانه اینها اسپانسر هم نداشتن

  • mighty kratos گفت:

    بابا اون بنر فلش تبلیغ‌های بالارو حذف کنید سرسام گرفتیم والا اینقدر چشمک میزنند… پول ندارید سایت نزنید خوب چه کاریه نصفه صحفه شده تبلیغ هر چین روش کلیک میکنید حذف نمیشه اجباریه؟؟ با اینکاراتون فراری می‌دین ادمو والا

  • استدیو تل تیل گیمز میخواست از کمترین پول بهترین بازی رو بسازه که در نهایت هم با شکست مواجه شد تمام عناوینش هم عین هم خسته کننده و ساده با گرافیک مدل کمیک بوکی بود

  • Inside 1990 گفت:

    تنها عنوانی از تل تیل که منتظرش بودم واقعا فصل اولش بی نظیر بود چه اتمسفری چه داستانی و چه شخصیت اصلی و کارگردانی صحنه ها همه عالی بودن.

بازی The Wolf Among Us 2 قرار بود با بودجه‌ی بسیار محدودی ساخته شود - گیمفا