شخصیت «V» در Cyberpunk 2077 همانند یک کاغذ سفید نخواهد بود
به تازگی اطلاعات جدیدی از نوع شخصیتپردازی شخصیت اصلی بازی Cyberpunk 2077 یعنی «V» منتشر شده است که در ادامه به مرور آنان میپردازیم.
شرکت سی دی پراجکت رد (CD Project Red) با عرضهی بازی Witcher 3 به همگان اثبات کرد که در حیطهی داستان و شخصیتپردازی، یکی از بهترینها است. در این بازی ما شاهد تاثیر انتخابهایمان بر روند داستان و مراحل مختلف بودیم. ممکن بود با انتخاب ما کسی بمیرد، زنده بماند و یا به جنون کشیده شود. ولی با تمامی این حرفها، ما هنوز هم در نقش گرگ سپید عمل میکردیم. شخصیتی که اصول اخلاقی و خط قرمزهای مخصوص به خود را داشت و ما هیچگونه کنترل و ارادهای مبنی بر ایجاد آنان نداشتیم. اکنون که شرکت سازنده قول آزادی عمل بیشتر را به بازیبازان داده است، این سوال برای ما پیش آمده است که تا چه حدی برروی ساخت شخصیت و کاراکتر V کنترل داریم. آقای مایلز تست (Miles Tost)، طراح مراحل این بازی تا حدودی به سوال پیشآمده برای ما جواب داده است. طبق گفتههای این فرد، بازیبازان این اختیار را دارند که حتی جنسیت شخصیت اصلی بازی را تایین کنند ولی با توجه به این که بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان داستانمحور است، نمیتوان آزادی عمل کامل در اختیار بازیباز در حیطهی ایجاد شخصیت داد. در اصل، روند توسعهی شخصیت «V» به عهدهی خود بازیباز است ولی نمیتوان او را مانند یک صفحهی سفید دانست که شما آن را با توجه به سلایق خودتان پر میکنید. ایشان همچنین تایید کردند که در نهایت، روند ساخت اصول شخصی «V» به عهدهی خود بازیباز است و با تصمیمهای او، روند داستان و تجربیاتتان کاملا تغییر میکنند.
هنوز تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 مشخص نیست اما حداقل میدانیم که استودیوی سیدی پراجکت قصد دارد تا این بازی را در نسل هشتم عرضه کند. شایعاتی در ارتباط با انتشار این بازی در سال ۲۰۱۹ وجود دارد که میتوانید جزئیات کامل این خبر به همراه تحلیل گیمپلی بازی به قلم سعید آقابابایی را در وبسایت گیمفا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
تصور تجربه این بازی رو PS5 با ۱۲ ترافلاپس قدرت مو به تن هر گیمری سیخ میکنه.
حاجی دقیقا مشکل تو چیه :-/
تا بازیو نیومده نباید قضاوت کرد این از فالوت ۷۶ ک اینقده هایپمون کرد الان بدجوری گند زده
اخه کی از فالوت ۷۶ هایپ بود شاید ۲ یا ۳ نفری!؟ بخدا حرف راست کسی هایپ نبود مثل عناوین دیگه پستاش میومدنو میرفتن (گفتم حرف راست!): میتونی نگاه بدازی به پستاش خالی خالین
قیمتشم ۱۰ برابر خودشه
بله شما درست میفرمای و دقیقا اون چیزی که ما انتظار داشتیم نشد اما شکست هم نخورد .متاسفانه بازیها داره رو به انلاین محوری میره و باید این رو قبول کنیم
نه قبول نمیکنیم تا سونی هست این اختیار از سازنده ها گرفته میشه تا راک استار هست این اتفاق نمیفته تا سی دی پروجکت هست از این اتفاقها نمیفته ناتی داگ هم نمیزاره مگه میشه این شرکت اکتیویژنو بتسدا هستن که دارن تو این راه میرن و مطمئن باش زمین میخورن بتسدا که خورده اما نوبت اکتیویژنو کالاف هست اونها هم سیلی میخورن
Persian Nazi
قبلا گفته بودی سونی سه و نیم میلیارد دلار خرج Death Stranding کرده و فروش خدای جنگ ۲۰۱۸ ۴۵ میلیونه.
میشه بگی این اطلاعات رو از کجا بدست آوردی؟
خدای جنگ تنها بازی تاریخ سونی هستش که وارد دور دوم تولید فیزیکی شد و بار اول ۲۵ میلیون تولید شد چون خود شخص کوری بارلوگ گفت که هدف من ۵۰ میلیون فروشه و هربار که شما بازی رو ابدیت میکنی یه تیک میخوره اون ابدیت و ابدیت نیو گیم پلاس یکم بیشتر از ۴۵ میلیون بار تیک خورده تو سرور اصلیشون . اون مبلغ هم بیشترش برای تجهیزات و دستمزد بازیگران انچنانی هالیووده و یه حکر با کمک یکی از کارمندان سابق سونی که بعد از این موضوع اخراج شد لو رفت و همه میدونیم که یوشیدا گفته من هرگز از هیچ هزینه ای برای کوجیما دریغ نمیکنم و یسری اطلاعات بانکی هم درز کرد بیرون که یادمه فقط ۱۲۰ میلیون مال نولان بود و ۱۲۰ تا دیگه برای دلتورو و ۶۰ تا برای لئاسیدوکس و ۴۵ برای دایانا کروگر و ۴۵ برای نورمن ریدوس و ۸۰ تا برای مدذ میکلسون و حتی برای ادریس البا و اما استون و رایان گاسلینگ و کوین دورند هم پول واریز شده بود .من باور میکنم چون خود نشریه تایمز تعیدش کرد و اون دوربینها هم که خریدن قیمت هرکدام ۱۲ میلیون دلاره و تجهیزاتشون خیلی خیلی گرانه. این اطلاعات خیلی وقت پیش درز کرد بیرون و سونی هم هیچ واکنشی نشون نداد.یچیزی بهت بگم خیلی بازیها بودن که هزینشون از میلیارد بیشتر شده نمونش بسکتبال ان بی ای هستش که هرساله بین ۲/۵ تا ۳ میلیارد هزینه میکنه یا کومپانی اف هیروز نزدیک به ۳ میلیارد هزینه کرد و بیش از ۴۰۰ تانک و ارمور کار زرهی و حتی هواپیمای جنگ جهانی دوم رو خریدن و بازسازیش کردن یا پروایوولوشن هرسال بالای ۲ میلیارد هزینه میکنه
عزیز کل سری god of war چند میلیون نسخه فروخته که فقط این نسخه اخر ۴۵ میلیون نسخه فروخته باشه؟!
نهایتآ فکر نمیکنم بیشتر از ۱۵ میلیون نسخه فروخته باشه(خیلی بالا گفتم نظر خودم زیر ۱۰ میلیونه)
بازی uncharted 4 کلآ ۹ میلیون فروخت با اون همه هایپ و تبلیغی که کرده بودن
قبل از امار در اوردن ار خودت برو چند تا امار رسمی خود سونی رو بخون
وقتی کوری بارلوگ میگه دور اول عرضه فیزیکی به اتمام رسیده و دور دوم فروش فیزیکی با تعداد ۲۰ میلیون اغاز شده وقتی ۳ میلیون کنسول با باندلش بفروش میرسه شما داری میگی ۱۵ تا ؟ امار درست نمیدن چون از دم ارز بارلوگ متنفرن چون بارلوگ از همشون بزرگتر و بهتره دیدی کسی تو سونی به بارلوگ تبریک بگه ؟ همین چند ماه پیش بود که بارلوگ میخواست سونی رو ترک کنه یادته ؟ یچیزی بهت بگم که امار درست بازیهارو نمیدن الان بتلفیلد ۱ تونست ۱۶۵ میلیون نسخه بفروشه ولی همچنان تتریس با ۱۰۰ میلیون نسخه البته با تمامی شمارهاش پرفروشترین بازیه .اگه هردو فوتبال فیفا و پرو ایوولوشن رو باهم جمع کنی بیش از ۱ میلیارد نسخه میفروشن در سال تا حالا دیدی چیزی بگن؟ من میدونم حرف منو قبول نداری اما یه لحظه این رو در نر بگیر که فوتبال پر طرفدارترین چیز روی کره خاکیه.تو فرانسه که پائینترین امار کنسول رو داره فقط ۸ میلیون نسخه فروخت خدای جنگ فقطی بارلوگ گفت ۵۰ میلیون یه چیزی رو میدونسته که شما در نظر نگرفتیش و اونم اسم بازیه و نام کوری بارلوگ به عنوان کارگردان.در کل اگه دوست داشتین قبول کنین و اگه نداشتین قبول نکنید انتخاب با شماست
خوشمزه همه اینا در باره uncharted هم گفته میشد اخر معلوم شد ۹ میلیون نسخه فروخته
بتلفیلد ۱۶۵ میلیون نسخه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
داداش این امارا رو از کجا در میاری؟!
با امارات تنهات میزارم خوشحال باش
یادت باشه این شرکت سی دی پروجکت هست هیچوقت ریسک نمیکنه با بتسدا بازی فالوت مقایسش نکن چون بازی ویچر۳ زیاد هایپ شد فراتر از هایپهاش ظاهر شد و شاهکار شد این شرکت پول تنها براش مهم نیست خدمات رضایت گیمرها براش مهمه اونقدر خوب و با صبر رو عناوینش کار میکنه که جایی برای ایراد باقی نمیزاره اه این فالوت۷ که چند ماه بعد از معرفی منتشر شد اما این بازی ۵ ساله که دارن روش کار میکنن و لطفا از اینجور مقایسه ها نکنید به همه ی گیمرها برمیخوره
این بازی چنان بترکه که بیا و ببین لامصب لهستانیها راحت میفهمن مخاطب چی میخواد و تشنه چیه شک ندارم راحت فروشی بکنه که بمانه یادگاری برای طرفدارانش
:heart: :yes:
اقای مرادی الان که دارم دقت میکنم یسری تغیراتی رو میبینم سایت بروز رسانی شده ؟
چی میخواد بشه این :inlove: :inlove:
وقتی فقط اول شخصه دیگه رنگ کاغذش اهمیتی نداره.
عجب گیری کردی خدایی به اول شخص بودنش میگم هنوز معلوم نیست اصلا گوش نمیکنی
میگم اگه شما خوشت نمیاد دلیل نمیشه دیگه بیشترینا خوششون نمیاد بازم گوش نمیکنین ای خدا
شایدهاشو هم توضیح دادم اما بازم صبر نمیکنی ببینیم چی از اب در میاد
چرا نیومدن مثل رد دد ۲ دوتا حالت بزارن؟
کالاف نیست ک اومدن اول شخص کردن
اینجور بازیا به درد اول شخص نمیخوره
میشه یه چیزی مثل دیوسیکس
Deus ex نسخه اولش یکی از بهترین نقش افرینی های نسل قبل بود.نسخه دومش خراب کرد.نقش افرینی خوب به اول شخص بودن یا نبودن ربط نداره.در ثانی این بازی رو فوقش چهارسال دارن میسازن داری با رددد که هفت سال ساختنش مقایسه میکنی؟بودجه و فروش رددد هم خیلی بیشتره.
من اصلا صحبتی از ساخت اینا نکردم مگه دو حالت گزاشتن ۳ سال زمان میخاد؟
همین عوض کردن دوربین کلی انیمیشن و کا دیگه میخواد و بیشتر از اونی که فکر میکنی کار میخواد.از طرفیم ردد خیلی واقع گراست راحت تر میشه دوربینشو عوض کرد.فرض کن کلی رو زمین سر خوردن و قدرتای عجیب غریبو باید تو یه دوربین دیگه انیمیشناشو بسازن
حاجی جان هنوز کسی نمیدونه دوربینش چی به چیه فعلا فقط اول شخصو نشون دادن شاید صوم شخصم بشه تو اگه سکایریم بازی کردی میفهمی دوربین یعنی چی حتا دوربین دهم شخص هم توش هست خوب من میگم صبر کنید فهمیدیم مشکلتون اینه اما صبر داشته باشید ببینیم چی میشه در اینده.
یجوری بهاول شخص بودن بازی گیر میدید انگار ۲۰۰ ساعت بازی کردی و ازش خسته شدی
الان فارکرای دید سوم شخص نداره مشکل حساب میشه ؟
فال اوت ۴ دید سوم شخص داشت ولی اصلا قابل استفاده نبود ( حداقل تو مبارزات )
الان به نظرت بیاد همینجوری یه دید سوم شخص بزاره ؟
کار CDPR کاملا محترمه :heart: و تا الان اکثر تصمیماتش ماشالله درسته :heart: :rose:
بازی نیست لامصب، عشقه،زندگیه ،اصن همه چیزه :inlove: :inlove: :inlove:
چطور اکثر گیمرا میگن ای کاش سوم شخص بود؟بعضی بازیا ذاتشون اول شخصه و سوم شخص بودن خرابش میکنه و بعضی دیگه هم بلعکس
شما بیا رد دد رو اول شخص بازی کن ببین بهت اون حس و کنترلی که تو سوم شخص میده رو داره؟بخدا سوم شخصش یه چی دیگس
حالا بیا همینکارو با fallout انجام بده
وقتی fallout رو روی سوم شخص میذاره عوقت میگیره ولی وقتی اول شخص هست مزه میده چجور
اون گیمپلی که من از cyberpunk با اون جزییات دیدم واقعا اول شخص برازندشه و انگار سوم شخص بهش نمیخوره
تازه وقتی بازی اول شخص میشه سازنده ها زحمتشون بیشتر میشه جزییات بازی وحشتناک زیاد میشه و بسیار پروسه رو سخت تر میکنه
من خیلی خوشحالم که این بازی اول شخصه تو دنیاش میتونم غرق بشم :heart: :heart:
واقعا این سیدی پراجکت کارش بیسته.خدایا قبل مردنم فقط یه چیز میخام ویچر ۴ رو بازی کنم
پس یجورایی مث گرالت هست که یوقت هایی شخصیت گرالت رو ما تأثیر میذاشت تا اینکه ما بخوایم بهش نقش بدیم
نسخه های قبلی هم داشته ؟؟
لامصب خیلی خوبه یه جورایی حال و هوای بازی شاهکار هاف لایف ۳ رو داره
والا حق داره مورد انتظار ترین بازی سال بشه
حیف وقتی که روی این بازیه بد گزاشتن، اینا هنوز باید استدیو های راکستارو طی بزنن تا بتونن یواشکی فن بازیسازیشونو یاد بگیرن
چهار حالت دید برای ارتور، حالت دید متفاوت وقتی گروهی سوار اسبن، دوربین سینمایی,فقط برای دید گیمر چندین حالت گزاشتن که گیمر میتونه انتخاب کنه بعلاوه سیستم اجرای مراحل فرعی که راکستار ساخته رو با سی دی پروجکت قابل مقایسه نیست