اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

سعید حلاجیان
۲۰:۱۵ ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

استودیوی سی‌دی پراجکت تا به حال اطلاعات زیادی از گیم‌پلی و مبارزات بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. سیستم پیشرفت و یا به طور کلی نحوه‌ی پیشرفت شخصیت‌های بازی یکی دیگر از موضوعات مورد بحث به شمار می‌آید که استودیوی سی دی پراچکت به تازگی جزئیات جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است.

صفحه‌ی فیسبوک رسمی Cyberpunk 2077 در پاسخ به سوال یکی از کاربران در ارتباط با سیستم پیشرفت بازی اطلاعاتی از آن را به اشتراک گذاشت. سیستم پیشرفت بازی در سه چیز خلاصه می‌شود که عبارتند از توانایی‌ها، مهارت‌ها و پرک‌ها. توانایی‌‌ (Attributes) در واقع همان آمار مربوط به شخصیت‌های بازی است که با افزایش سطح در بازی یا استفاده از بهبود‌های رباتیک تغییر خواهند کرد. از طرف دیگر مهارت‌ها نشان می‌دهند که شما دقیقا در چه کاری مهارت بالایی دارید؛ هک کردن، ساخت سلاح و آیتم‌های جدید  یا استفاده از سلاح‌ها. هر چه که این کارها را بیشتر انجام دهید، مهارت‌های شما بیشتر و سریع‌تر افزایش خواهند یافت.

بازی‌بازان قادر خواهند بود تا پرک‌ها را به دو طریق آزاد کنند؛ به وسیله‌ی امتیازات (XP) و یا از طریق اعتبار خیابانی (Street Cred). اعتبار خیابانی (Street Cred) نیز از طریق انجام ماموریت‌های فرعی بازی به آسانی به دست می‌آید و هرچه اعتبار بیشتری داشته باشید، قادر خواهید بود فعالیت‌های جانبی بیشتری را در بازی آزاد کنید. همچنین هرچه اعتبار شما بالاتر باشد، به فروشندگان بیشتری دسترسی داشته و قادر خواهید بود تا تجهیزات و سلاح‌های ارزشمندتری را خریداری کنید.

همچنین صفحه‌ی فیسبوک بازی Cyberpunk 2077 تایید کرد خنجرهایی (Mantis Blades) که در تریلر گیم‌پلی بازی مشاهده کردیم، تنها سلاح‌های سرد بازی نیستند و بازی دارای سلاح‌های سرد دیگری نیز خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 مشخص نیست اما حداقل می‌دانیم که استودیوی سی‌دی پراجکت قصد دارد تا این بازی را در نسل هشتم عرضه کند. شایعاتی در ارتباط با انتشار این بازی در سال ۲۰۱۹ وجود دارد که می‌توانید جزئیات کامل این خبر به همراه تحلیل گیم‌پلی بازی به قلمسعید آقابابایی را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Y PS گفت:

    خیلی عالیه :yes:
    کم هستن بازی هایی که آدم چندبار گیمپلی شون رو تماشا کنه و هر بار بیشتر لذت ببره…شاهکار جدید CDPR جزو اون بازی هاست :yes:

  • PcPlayBox گفت:

    آخرین بازی نسل هشتمی که ارزش خرید داره. :yes:

  • aliusa گفت:

    انجین ندارن اینو با چی ساختن اخه
    تو ویچر در باز نمیکرد میرفت جلوش در باز میشد انجینشو ابکی هست

  • legendboy گفت:

    راکستار و cdpr ثابت کردن که بلدن چه جوری بازی جهان باز بسازن و استانداردهاش رو تعریف کنن (و همینطور چند کمپانی معدوده دیگه)
    امیدورام بقیه کمپانی ها به این درک برسن که بازی جهان باز ساختن فقط نقشه ی بزرگ و کمیت و پر کردن ماموریت های فرعی بی محتوا نیست بلکه کیفیت حرف اول رو میزنه !

    • TLoU part two گفت:

      لطفا راک استار رو کنار CDPR نذارید
      یکیشون استودیویی با سابقه هست که بیشتر از هر استودیویی جایزه بهترین بازی سال رو گرفته
      و داره رکورد هارو نه تنها در صنعت گیم بلکه در حوزه سرگرمی( فیلم ، بازی و … ) جابجا میکنه
      استودیویی که با نسخه سوم GTA انقلابی در صنعت گیم ایجاد کرد که هنوز از ایده های اون داره استفاده میشه
      استودیو راک استار احترام به مخاطب رو در اولویت قرار میده و بازیش رو هم برا کسایی که اول شخص دوست دارن درست میکنه هم برای اونایی که سوم شخص دوست دارن.
      .
      در مقابل راک استار ، استودیویی کار بلد وجود داره که ۱ بازی “خیلی خوب” در کل تاریخش ساخته و فقط یدونه جایزه بهترین بازی سال ( از game awards ) بدست آورده که البته با کمک جایزه های فرعی از طرفدارانش ( نه فقط سایت ها و مجلات معتبر ) تونسته حدودا ۸۰۰ جایزه بدست بیاره اونم در حالی که رقیب قدری نداشته.
      این استودیو با عرضه محتویات رایگان و عدم استفاده از قفل های امنیتی روی نسخه PC تونسته به محبوبیت برسه
      اما با این وجود بازی جدیدش رو فقط اول شخص ساخته و وقتی با اعتراض گیمر ها مواجه میشه با توهین به شعور گیمر ها قول میده که هرگز در آینده حالت سوم شخص رو به بازی اضافه نکنه
      .
      همونطور که گفتم این استودیو با محتویات رایگان و عدم استفاده از قفل روی PC و ارائه صحنه های جنسی به محبوبیت فراوانی نزد گیمر های ایرانی دست یافته.

  • امیدوارم عناصر نقش آفرینی بازی خیلی زیاد باشن تا دیگه قشنگ یه بازی متفاوت از gta بشه

    • AXEL STONE گفت:

      سلام دوست عزیز سایبرپانک هیچ شباهتی با GTA نداره و نخاهد داشت حتا دوربین و عالمش
      چند بار گفتم داستان GTA محدود هست اما داستان سایبرپانک محدودیت خاصی نداره میتونی یک زندگی داشته باشی در این بازی دیگه هیچ بازی چنین تصمیماتی نداره و
      قدیما میگفتیم کاش یبازی بیاد توش هرکاری که بگی باشه و بتونی انجام بدی خوب؟ هیچ شرکتی نساخت این هنوان تخیلی رو الان CDPR اونو داره میسازه واسمون دیگه چیش شبیه GTA هست؟ باید بگیم دستش گل که چنین چیزیرو داره میسازه
      فقط شخصیت سازی یک شخصیت در سایبرپانک یک دنیاست که میتونی حتا گرالت کبیرو هم بسازی که من میخام اکسل ستون رو بسازم در عالم سایبرپانک. بیشتر از این مگه داریم؟
      سایبر پانک زندگی ازاد به نوع و روش سایبرپانکی در نایت سیتی کبیر باید خوش باشی و باشیم برای این نکته. و منتظر بمونیم که چه موفقیت عضیمی کسب میکنه

      • اگه دقت کنی تاکید منم رو تفاوت دو بازی بود تا شباهت. هرچی عناصر نقش آفرینی بیشتر بشه، این تفاوت بیشتر میشه.
        Saints row زمین و آسمون رو بهم دوخت تا بگه متفاوت از gta هست ولی در نهایت همه به عنوان یه نسخه ی ضغیف از gta میشناسنش.
        سایبرپانک مطمئنا saints row نیست و نقطه ی قوتش عناصر گسترده ی نقش آفرینیش هستن که خودتم به شخصی سازی ها اشاره کردی…
        Gta یه تجربه ی یکنواخت از جهان باز هست ولی سایبرپانک قراره ساعات بسیار بیشتری ما رو سرگرم کنه و باید بسیار متنوع تر باشه و با عناصر RPG کاری کنه تا مثل ویچر مدت ها پای بازی بشینیم.

  • Turkay گفت:

    امیدوارم نحوه راندن اتومبیل و فیزیکش در داخل بازی مثل بازی هایه جهان بازه دیگه بجز بجز جی تی ای مصنوعی و رو اعصاب نباشه بقیه موارد مطمعنا فوقالعاده خواهد بود. 😀 :-))

  • AXEL STONE گفت:

    :heart: درودی بر CDPR محترم ما کاملا اعتماد داریم از قبلشم واسمون ویچری دادی که عاشقش شدیم اینبارم
    :heart:سایبرپانک وبعد :heart: ویچر TW4

  • SLλYER #2077 گفت:

    امیدوارم کمی روی بعد داستانی مانور بیشتری بدن و از پتانسیل این شهر برای به وجود آوردن یه فضای دیستوپیایی بینظیر استفاده خوبی ببرن و اشارات اجتماعی و انواع و اقسام چیزایی که میتونن به داستان شاخه و محتوا بدن رو به کار ببرن
    از نظر گیمپلی که زیاد شک ندارم

  • Green_Beret گفت:

    نمیدونم چرا گیم پلی سایبرپانک یکم حال و هوای fallout 4 و برام تداعی کرد… احساس میکردم بعضی جاها اگه نوشته ها سبز رنگ بود با fallout اشتباه میگرفتمش… فقط میدونم استودیویی که اینهمه رو جنبه های بازیش فکر میکنه و احترام به مشتری و پیشرفت و تو ویچر ثابت کردن بهمون بازی فوق العاده ای میده بیرون…

  • Senatorbigy گفت:

    خوب احتمالا این بازی هم مثل witcher 3 خیلی سطح کیفیتش بالا باشه ولی ببینیم کی عرضه و با چه قیمتی عرضه میشه 😉 :yes: :inlove: tnxXx

اطلاعاتی در رابطه با سیستم پیشرفت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد - گیمفا