توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا

توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2

مرصاد قدیری
۰۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا

دیگر چیزی به عرضه‌ی بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) نیز با علم به این موضوع، طرفداران خود را با انتشار اخبار و اطلاعات جدید حسابی هایپ کرده است. حال به تازگی این شرکت در مورد تغییرات موتور Euphoria و بهبود انیمیشن‌های بازی صحبت کرده است.

اگر به خاطر داشته باشید، موتور Rage  شرکت راک‌استار توانست تا انیمیشن‌های خارق العاده‌ی بازی Grand Theft Auto IV را با کمک موتور Euphoria به نمایش در بیاورد. این تکنولوژی به توسعه دهندگان اجازه داد تا با طراحی الگوریتم‌هایی خاص، انیمیشن‌هایی را خلق کنند که بسیار مشابه واقعیت بودند. متاسفانه عدم تاکید برروی استفاده از این تکنولوژی در بازی GTAV تعدادی از طرفداران را نا امید کرد.

اما شرایط عنوان Red Dead Redemption 2 متفاوت است. با توجه به کیفیت فیزیک و همچنین انیمیشن‌های به نمایش گذاشته شده در تریلر‌های بازی، به نظر می‌رسد راک‌استار باز هم به خوبی از Euphoria استفاده کرده است.

در واقع آقای فیل هوکر (Phil Hooker)، مدیر تکنولوژی راک‌‌استار نورث (Rockstar North)، در طی مصاحبه‌ای با VG247 ادعا کرد که برای طبیعی‌تر و واقعی‌تر کردن بازی، سیستم انیمیشن‌های استفاده شده در بازی “به کلی دچار تغییر شده است”. البته برای برجسته‌تر کردن ویژگی‌های سیستم جدید، وی مثال‌هایی را برای شرایط مختلف ارائه داد.

ما به طور خاص از Euphoria برای بهبود واکنش‌های مبتنی بر فیزیک حیوانات و انسان‌ها استفاده کردیم و واقعاً آن را برروی Red Dead Redemption 2 به تکامل رساندیم.

برای مثال، اگر اسب یک سوارکار تیر بخورد، چندین پیامد واقع‌گرایانه اتفاق خواهد افتاد. ممکن است سوارکار از روی اسب بیافتد، توسط اسب خود برروی زمین کشیده شود و یا حتی زیر یک اسب مرده گیر کرده و مجبور شود تا برای رهایی تلاش کند.

حالا زمانی که دشمنان زخمی شوند، عکس‌ العمل‌های متفاوتی را نشان می‌دهند. اگر بخواهید یک دشمن را با طناب خود دستگیر کنید، در برخی موارد آن‌ها تلاش می‌کنند تا به طناب برسند و یا برای آزاد شدن چندین گلوله شلیک می‌کنند. همه‌ی این‌ها برای این هستند که آن‌ افتادن‌های کلاسیک وسترن که در بازی اول نیز بودند را بهبود دهیم. برخی از جالب‌ترین استفاده‌های این سیستم در نشان دادن تاثیر گذار‌تر برخورد انسان‌ها و حیوانات است؛ این ویژگی باعث می‌شود تا برخورد اسب شما با وسایل نقلیه، درخت‌ها و ساختمان‌ها، حس پر‌استرسی را داشته باشد. این بخشی از هدف بزرگ ماست تا کاری کنیم که همیشه حس کنید به صورت فیزیکی در دنیای بازی هستید و این‌که هر گونه بی‌احتیاطی نسبت به حیوان خود، عواقبی را در پی خواهد داشت.

البته Euphoria تنها بخشی از نحوه‌ی شبیه‌ سازی و ساختن انیمیشن برای شخصیت‌ها است. جدای از آن، ما برای ساخت رفتار واقعی‌ و دقیق‌تر حیوانات و انسان‌ها به طور کلی سیستم انیمیشن‌های خود را تغییر داده‌ایم.

آقای هوکر در طی همین مصاحبه در مورد تغییرات هوش مصنوعی نیز توضیحاتی را ارائه داده است. جزئیات بیشتر را از این‌جا دنبال کنید.

عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در تاریخ جمعه ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را از این‌جا مشاهده کرده و همچنین تحلیل تریلر گیم‌پلی و ویدئو هایلایت با موضوع ۱۵ نکته که باید پیش از خرید بازی بدانید را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید. به تازگی پیش‌نمایش بازی Red Dead Redemption 2 توسط آقای مصطفی زاهدی نوشته شده است که مطالعه آن را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته قطعاً تا به حال تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را دیده‌اید، اما اگر به هر دلیلی این کار را نکرده‌اید، سریعاً به این‌جا مراجعه کرده و با مشاهده‌ی آن، خود را برای یک تجربه‌ی فوق العاده آماده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا
توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • we are gamer گفت:

    الان وسط کلاس استاد داره درس میده هیچی نمیفهمم انقدر فکرم درگیر رددده

    • s.a.m گفت:

      من هنوزم رو حرفم هستم . لیاقت بازی نمره ی ۹۸ و متای اون هم ۹۷ تا ۹۹ هست .
      تریلر های دیروزی پر از ایراداتی بود که با آپدیت برطرف میشه (تریلرها رو ندیدم ولی توی کامنتا خوندم)
      به هر حال ” راک استار ” خیلی کارش درسته
      ولی کاملا بدون تعصب اینو میگم
      توی جزئیات فقط و فقط ” ناتی داگ ” حرف اول رو میزنه .
      حالا شاید بپرسید از کجا میگم این حرفو؟! یه مثال خیلی ساده ش اینه : “” تیر اندازی با کمان “” رو با هم مقایسه کنید ، توی تریلر E3 2018 برای TLOU PART 2 و تریلر های دیروزی برای RDR 2 .

      • Last Of Us گفت:

        اصلا یک ویدئو خود گیمفا گذاشت تحلیل فنی که برای دیجیتال فاندری بود و کلی به جزئیاتی پرداخته میشد که حتی رددشم تو نداشت
        بازی سال ۲۰۱۹ لست آف آس بزرگ خواهد بود. این بار حقش رو نمیتونند بخورن. هرچند با بردن همه جوایز و پرافتخار شدن بازی تاریخ ثابت کرد حقشو خوردن تو اون مراسم
        به اینکه اگر جایزه جی تی ای به حق بود پس باید بقیه جوایز رو هم جی تی ای میبرد و پرافتخار ترین بازی تاریخ میشد
        اینجاس که برترین استودیو و بازی تاریخ مشخص میشه
        حالا یک عده اومدن میگن بازی اوپن ورد باگ عادیه فلان
        ببخشید چرا تو هرایزن من باگ ندیدم؟ تازه اولین تجربه این استودیو هم بود
        و اتفاقا دیجیتال فاندری یک ویدئو داشت در مورد نسل بعد که تو اون میگفت همه استودیو های دنیا باید ازش الگو بگیرن

      • REZ گفت:

        خب مشکل اینجاست که شما مقایسه‌ت اشتباهه
        تو داری یه بازی جهان بازو با یه بازی خطی مقایسه میکنی. اونم یه بازی ای که فقط جهانش سه برابر بزرگتر از کل این عناوینیه که اسم بردی. خب مسلماً یه بازی خطی حجم کمتری نسبت به یک بازی جهان باز میگیره و به همین خاطر دست بازیساز بیشتر باز میمونه که جزئیات گرافیکی رو بیشتر کنه. اما خب فرقشون اینجاس که اگه یه بازی خطی قرار باشه ۲ ماه سرگرمت کنه، مطمئنی یه بازی جهان باز حداقل ۶ ماه اینکارو برات انجام میده. شایدم بیشتر.

    • big_cypher گفت:

      فقط شما نیستی فکر همه درگیر کرده من الان ۲ شبه خوب خوابم نمیبره هی نصف شب بیدار میشم بهش فکر میکنم دوباره میخوابم منتظرم زودتر اون دیسک لعنتیو دستم بگیرم و واقعا این حسو موقع انتشار گاد هم داشتم چند روز قبل اومدنش هیچ بازیو نمیتونستم بازی کنم میرفتم توشون به ۸ دقیقه نمیرسید میومدم بیرون الانم همین حالته

    • iaAbolfazl گفت:

      دوستان کسی میدون چرا برا من حجمش ۹۲ خورده ای گیگ هست ؟
      مگه نباید ۹۸ گیگ باشه ؟

  • Peekabo گفت:

    واقعا فیزیک بازی های راکسنار یه اول بالاتر از همه بازی هاست با این که اپن ورلده

  • تنها میتونم این حرف رو بزنم این راکستار کیست که همه
    گیمر ها دیوانه او هستند

  • مطمئنم این بازی متاش بالای ۹۵ خواهد شد

    • mohamad 47 گفت:

      منم همینطور.فقط امکانش هست چند تا منتقد بیان به خاطر مشکلات فنی بازی نمره کم کنن.
      اتفاقی که برای ویچر افتاد و متاش شد ۹۲.ترسم از اونه.
      ولی همه میدونیم که با بروز رسانی مشکلات فنی همه قابل درست شدنه

  • Cell گفت:

    Rockstar Advanced Game Engine
    یا همان Rage engine انحصاری شرکت Rockstar :yes:
    به نظرم نقطه اوج این engine تا به الان در بازی Max Payne 3 بود محیط بازی باز نبود ولی همه چیز آخر کیفیت و جزئیات بود :yes: البته GTA V و عالی بود :yes:

  • 7ribery گفت:

    برای صنعت گیم متاسفم خواهم شد اگه متای بازی کمتر از ۹۹ بشه…

  • arian 76 گفت:

    با عرض پوزش بابت اسپم
    دوستان اگه من بازی های رایگان پلاس رو دانلود کنم حتما باید برای بازی کردنشون به اینترنت وصل باشم یا بصورت افلاین هم میشه بازیشون کرد ?:-)

  • امروز نمرات بازی میاد .
    فردا صبح هم میریم استارت کنیم ببینیم چی میشه .
    😀
    دفعه قبلی که یه بازی رو کنسولم روزشمارشو نگاه میکردم شبش تا صبح خوابم نبرد :yes: اون بازی چیزی نبود جز گاد آو وار که دقیقا مثل همین رد دد جمعه ۷ یا ۸ صبح اجازه میداد برم تو بازی 😀
    امشبم تا صبح باید بیدار باشم تایمر رد دد ببینم 😀
    متا هم شخصا ۹۵ پیشبینی میکنم :yes:

  • Last Of Us گفت:

    من امروز یک حساب جالب کردم
    بازی رو با برنامه پی اس ایکس میخوام بریزم معمولا ۴مگ بر ثانیه هستش
    من حساب کردم تو هر یک ساعت در بهترین حالت مشکلی پیش نیاد ۱۴ گیگ حدودا ریخته میشه
    بازی حدود ۱۰۰ گیگ یعنی حدود ۷ ساعت ریتختن دیتاش فقط طول میکشه اگر آپدیت اومده باشه که هیچی
    یارو هم گفته یک روز وقت داری بازی رو بریزی
    آقا تو سایت متاکریتیک ریلیز بازی رو زده فلان ساعت مونده یعنی ساعت ۱۲ امشب باید قابل بازی باشه پس
    *********
    *********
    طرف اومده به دی ال سی ۱۰ دلاری اسپایدرمن میگه دزدی
    بعد بازیای جعبه با اون گرافیک و بی محتوایی و باگ با ۶۰ دلار دزدی نیست
    حرفم میزنی تائید نمیشه جالبه
    منظورم این پست نیست

  • Rorschach گفت:

    یه خسته نباشید به تیم خبری گیمفا میگم.
    من مثل هشت پا توی این مدت داشتم خبرهای بازی RDR II رو دنبال میکردم. هم از سایت های ایرانی و هم از سایتهای خارجی و اینستاگرام و توئیتر و یوتیوب. بدون شک، توی پوشش خبرهای این بازی، گیمفا بهترین عملکرد رو بین سایتای ایرانی داشته.
    و توی چند روز اخیر هم چند قدم جلوتر از بقیه سایتای ایرانی بوده. به حدی که گیمفا ۴ تا خبر از این بازی میذاره، بقیه سایتا (مثل همین سایت همسایه) یه خبرشو میرن.
    در هر حال خسته نباشی گیمفا و خسته نباشید بچه های تیم خبری
    به قول اون رفیقمون بریم یه لیوان چای یا نسکافه بذاریم بغلمون و پتو رو هم بندازی رو دوشت، بشینیم پای این بازی تا آخر زمستون که علی الظاهر خیلی کار داریم باهاش…
    گویا Red Dead Redemption II تنها یک بازی نیست، بلکه یه سبک زندگیه

  • Rorschach گفت:

    آخرین وضعیت من قبل از انتشار نقدها:
    متاکریتیک و اوپن کریتیک و گیمفا رو کنارهم باز کردم هر پنج دقیقه Ctrl+F5 میگیرم
    خدااااا :heh:
    این چه عذابیه

  • Roman گفت:

    از الان پولامو جمع کنم اوایل اسفند میتونم فیزیکیشو بگیرم 😐
    ترجیح میدم چند ماه صبر کنم بعد ۸۰۰ تومن بگیرم ولی یک قرون هم به این فروشنده های اکانت های قانونی ندم 😐

  • maravess گفت:

    البته من بعید میدونم متای بازی کم بشه اما نمیتونم این رو هم درک کنم چطور دوستان بازی را که هنوز ندیدن حتی اون موقع که تریلرهاش هم نیومده بود به بازی امتیاز میدن؟؟!!
    هیچ وقت بازی متال گیر فانتوم پین را یادتون نره که اینقدر بزرگش کردن ولی حداقل از نظر من یه بازی کاملا ناقص از همه نظر بود
    الان توی تریلر گیم پلی رد دد هم نقص توی هوش مصنوعی و باگ بیداد میکنه
    لطفا تعصب نداشته باشین
    همه چیز برای شماست تا شما راضی باشین نه اینکه به خاطر سازنده ها خودتون را اذیت کنین. اونا بابت پولی که از شما میگیرن به شما بدهکارن و نه شما به اونا

توضیحات راک‌استار پیرامون بهبود‌های فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2 - گیمفا