با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا

با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید.

پست گیمفا
۱۷:۲۴ ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا

بازی Dead and Buried: دسته ها را بردارید و به بهترین تیرانداز غرب وحشی تبدیل شوید.

آیا احساس میکنید دنیای تکنولوژی اخیرا به سمت و سوی بازی های واقعیت مجازی (VR) رفته؟ خوب، اشتباه نمی کنید. بازی های واقعیت مجازی (VR) این روزها سر و صدای زیادی کرده است. اگر شما متوجه این همه شور و اشتیاق نمی شوید، به این دلیل است که تا به حال واقعیت مجازی را امتحان نکرده اید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بازی Dead and Buried بپردازیم.

بازی های واقعیت مجازی (VR) در مقایسه با بقیه بازی ها، مزایای بسیاری دارند. این ویژگی ها تنها عاشقان بازی های ویدیویی را جذب نمی کند، بلکه معتادان آدرنالین، ذهنهای کنجکاو، طرفداران تکنولوژی و تمام کسانی که یکبار واقعیت مجازی را تست کرده اند، را نیز گرفتار خود می کند. در این مقاله قصد نداریم تا به مزایا و تفاوتهای بازی های واقعیت مجازی (VR) در قیاس با بازی های ویدئویی بپردازیم، چرا که می دانیم بازی های جذاب و مهیج ویدئویی همچنان طرفداران متعصب و تیفوسی خود را دارند. در این مطلب به بازی Dead and Buried که یکی از بازی های موفق واقعیت مجازی (VR) است و توسط کمپانی Oculus ساخته شده، می پردازیم.

همانطور که گفته شد کمپانی سازنده این بازی، برند هدست Oculus است؛ بازی Dead and buried تنها امکان اجرا شدن برروی هدست های Oculus rift را دارد که به این لحاظ به عنوان یک بازی انحصاری شناخته می شود. این بازی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و به قیمت ۱۹٫۹۹ یورو در وب سایت Oculus قابل خریداری است. ریت این بازی ۴٫۲ از ۵ است و در زمره بازی های پرطرفدار این هدست قرار دارد.

معرفی بازی Dead and Buried

جهت مشاهده مشخصات این بازی و خواندن نظرات استفاده کنندگان و کاربران می توانید با کلیک بر روی این بخش به وب سایت Oculus مراجعه نمایید.

در کنار تفنگ زندگی کنید! و در کنار تفنگ بمیرید! اگر میل به ادامه زندگی دارید، تمرین را شروع کنید.

بازی Dead and Buried با یک تمرین سریع و ساده شروع می­شود و به شما این شانس را می­دهد تا با نحوه عملکرد هفتیر و شلیک کردن به هدف های متنوع آشنا شوید. همچنین شما را با ظاهر خود در بازی و حس وحال آن آشنا می­کند. شلیک کردن در منوی بازی به شما کمک می کند تا هدفگیریتان بهتر شود. بعد از انجام تمرین، مدهای مختلف بازی برای شما باز می­شود.

مدهای مختلف بازی (Co-op و Multiplayer):

  • Target Rangeاین مد تنها برای تمرین بصورت انفرادی است. شما می توانید قبل از ورود به مدهای اصلی بازی، مهارت و سرعت عمل خود در تیراندازی و لود کردن خشاب ها را بیشتر کنید.

گیم پلی بازی Dead and Burid در مد Target Range

در این مد شما به دو گروه (دو نفره یا تکنفره) Good guys و Bad guys تقسیم میشوید و به صورت Team death match با هم به مبارزه می­پردازید. تعداد کیلز و زمان بازی را خود بازیکنان تنظیم خواهند کرد. بدون شک با توجه به تنوع تفنگ ها، شخصیت ها و مپ هایی که این مد دارد، محبوب ترین مد این بازی shootout است.

گیم پلی بازی Dead and Burid در مد Shootout

با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفاجهت مشاهده فیلم Shootout با کلیک بر روی این متن می توانید Gameplay بازی را که در مجموعه الکتروفیت تهیه شده است، ببینید.

  • (Rubbery (bank heist, train heist: دراین مد شما به دو گروه (دو نفره یا تکنفره) قانون گذاران و مجرمان تقسیم می­شوید و با هم به مبارزه می­پردازید.

هدف مجرمین در این بازی این است که با فشار آوردن و کشتن قانون گذاران وارد بخش های نهایی شوند و در آخر به گاو صندوق پایانی برسند. در مقابل هدف قانون گذاران کشتن و گرفتن مجرمین و بردن آن­ها به بازداشتگاه می­باشد. روند بازی در این مد به این صورت است که هر بار با برنده شدن در یک موقعیت، حریف خود را یک قدم به عقب می رانید و بازی در موقعیت بعدی که در فضایی متفاوت است، ادامه می یابد، تا نهایتا یکی از دو تیم برنده شود.

گیم پلی بازی Dead and Burid در مد Rubbery

با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفاجهت مشاهده فیلم Rubbery با کلیک بر روی این متن می توانید Gameplay بازی را که در مجموعه الکتروفیت تهیه شده است، ببینید.

  • Horde: این مد تنها مد co-op این بازی می­باشد. در این مد شما به همراه دوستان خود با موج های مختلف غولها و موجودات ماورالطبیعه مقابله می­کنید و هر قدر بیشتر دوام بیاورید به مراحل بالاتر رفته و به امتیازهای بیشتر خواهید رسید. با جلوتر رفتن در هر مرحله این بازی، شرایط برای شما سخت و سخت تر می شود. این مد نیز از مدهای جذاب این بازی است و برای دوستانی که ترجیخ می دهند در کنار هم باشند و نمی خواهند در مقابل هم قرار بگیرند، بسیار مناسب است.

گیم پلی بازی Dead and Burid در مد Horde

جهت مشاهده فیلم Horde با کلیک بر روی این متن می توانید Gameplay بازی را که در مجموعه الکتروفیت تهیه شده است، ببینید.

  • Quickdraw: در این مد شما با رقبای خود دوئل می­کنید. چهار نفر به صورت دوره ای و چرخشی با یکدیگر دوئل کرده و در آخر فردی که سرعت و دقت عمل بیشتری داشته و بیشترین کیلز را دارد، برنده­ بازی است. این مد ساده­ترین مد بازی است و بیشتر برای تست رفلکس بازیکنان می­باشد. البته جذابیت های کل کل بین افراد قطعا بر هیجان بازی می افزاید.

گیم پلی بازی Dead and Burid در مد Quickdraw

با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفاجهت مشاهده فیلم Quickdraw با کلیک بر روی این متن می توانید Gameplay بازی را که در مجموعه الکتروفیت تهیه شده است، ببینید.
درباره مپ های بازی:

یکی دیگر از جذابیت های این بازی تنوع مپ ها، موقعیت ها و فضاهای دیدی آن است که شما را در موقعیت های مختلف قرار می­دهد. به عنوان مثال شما می­توانید در یک معدن و یا در یک ایستگاه قطار (Train station) و یا در یک شهر متروکه (Ghost town) با رقبای خود به مبارزه بپردازید . هر کدام از مپهای بازی (بیش از ۸ مپ مختلف)، تم­های مخصوص خود را دارند و بسته به شرایط آن، سلاح ها نیز فرق می­کند. سلاحهایی که شما در این بازی با آن ها روبه­روهستید: shotgun، sniper، Grenade luncher،کمان و بسیاری از سلاح های دیگر است که حسی که شلیک با آن ها و بالاتر از همه خشاب عوض کردن آنها در فضای مجازی به شما می­دهد، فوق­العاده است.

انتخاب کاراکتر:

یکی دیگر از مواردی که به جذابیت این بازی می افزاید انتخاب کاراکتر شماست. در این بازی شما امکان انتخاب ۴ کاراکتر متفاوت را دارید. هرچه بیشتر پیش بروید و بیشتر بکشید، جزییات کاراکترها بیشتر و دقیق تر می شود.

نکته مهم آن است که شما بایستی چهره حریف و یار خود را به خاطر بسپارید تا در جریان بازی با کشتن یار خود موجب عصبانیت او نشوید.

انتخاب شخصیت برای شروع بازی Dead and Burid

سریع خشاب عوض کنید، سریع هدف بگیرید و بالاتر از همه سرتون را پایین نگه دارید.

این تمام چیزی است که همه­ی بازیکنان Dead and buried باید از آن آگاه باشند.

مجموعه الکتروفیت افتخار این را دارد تا به عنوان تنها ارائه دهنده این بازی در تهران میزبان شما باشد و ساعاتی از روز شما را همراه با شادی، هیجان و فعالیت بدنی نماید.

جهت اطلاع بیشتر از بازی های مجموعه الکتروفیت می توانید به بخش VR وبسایت الکتروفیت مراجعه نمایید تا علاوه بر آشنایی با بازی های متنوع موجود، از میزان کالری سوزی هر کدام از آنها نیز مطلع شوید؛ چرا که بازی های VR در قیاس با بازی های ویدیویی از تحرک و فعالیت بدنی بالایی برخوردارند. ما در مجموعه الکتروفیت این کالری سوزی ها را اندازه گیری کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. در صورتیکه که در می خواهید در این خصوص بیشتر بدانید با کلیک بر روی مقاله “فعالیت فیزیکی و بازی های واقعیت مجازی” کلیک کنید.

تصویر مجموعه الکتروفیت (مشتریان در حین بازی)

جهت مشاهده فیلم ها و سایر خدمات مجموعه می توانید از اینستاگرام الکتروفیت به آدرس زیر بازدید نمایید.

اینستاگرام: www.instagram.com/electrofit.ir

بخش بازی های واقعیت مجازی الکتروفیت:   http://electrofit.org/vr-game-cardio

برخی از فیلم های ما در وب سایت آپارات قرار داده شده است. https://www.aparat.com/electrofit

جهت تعیین وقت بازی  Dead and Buried در الکتروفیت و یا تجربه سایر بازی های مهیج واقعیت مجازی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۷۶۶۵۰۳ – ۰۲۱۲۶۷۶۶۵۰۹

فراموش نکنید با ارائه کد تخفیف VR-D&B-Web می توانید از ۳۰ درصد تخفیف ویژه بازی Dead and Burid در مجموعه الکتروفیت برخوردار شوید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا
با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

با بازی Dead and Buried قدم به دنیایی پراز تفنگداران و ارواح بگذارید. - گیمفا