Megaman 11 تنها توسط ۴۰ نفر توسعه یافته است
عنوان Megaman 11 یک نسخهی جدید از این سری محبوب است که پس از تقریبا ۸ سال ساخته و به بازار عرضه شد. به نطر میرسد تیم سازندهی این عنوان در مقایسه با بسیاری از دیگر بازیهای بزرگ بسیار کوچک بوده است.
آقای کازوهیرو سوچیا در مصاحبهی اخیر خود بیان کرده است که ایدهی ساخت این عنوان اولین بار در سال ۲۰۱۶ مطرح شد. براساس گفتههای اقای سوچیا، ایدهی ساخت یک بازی جدید از سری Megaman برای اولین بار توسط Koji Oda مطرح شده است. در آن زمان نسخهی Legacy Edition بازی منتشر و موفق شد به فروش بیش از یک میلیون نسخهای برسد که این موضوع روند توسعهی نسخهی جدید سری را تسریع کرده است.
مسئولیت بررسی بازار و شرایط عرضهی یک بازی جدید از این سری به آقای سوچیا سپرده شد و ایشان پس از بررسیهای لازم به این نتیجه رسیدند که طرفداران مشتاقانه منتظر عرضهی یک نسخهی جدید و کامل از این سری هستند. پس از این نتیجهگیری، روند ساخت و توسعهی عنوان Megaman 11 شروع و این عنوان در نهایت ماه گذشته به بازار عرضه شد.
زمانی که از آقای سوچیا دربارهی تیم سازنده و اعضای آن سوال شد، ایشان پاسخ دادند که ” حدود ۴۰ نفر” در توسعهی این بازی نقش داشتهاند. با توجه به تعداد کم اعضای تیم، به نظر میرسد بودجهی در نظر گرفته شده برای این عنوان در مقایسه با بسیاری دیگر از عناوین بزرگ این روزها بسیار کمتر بوده است ولی خوشبختانه این بازی فارغ از تیم کیوچک سازنده، عملکرد بسیار خوبی داشت.
عنوان Megaman 11 هماکنون برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است. نقدها و نمرات این عنوان را میتوانید اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بازی Megaman 11 خیلی زیبا و ممتعی بود برام اما زود تمومش کردم کلا پلاتش کردم اما خدایی خیلی زیبا بود یک مشکل داش که خیلی کوتاه بود اما :heart: فقط و فقط از کوتاه بودنش ناراضیم اما در واقع خیلی باحال بود و تمامی خاطرات قدیمیمرو که از این فرنچایز داشتم به خوبی بهم داد :rose:
(خیلی حس خوبیه وقتی که کودکیتو ببینی و من دیدم و در ایندهی نزدید :heart: SOR4 :heart: اومده)
زنده باد مگامن فرنچایز با افتخار و قدیمی CAPCOM بزرگ :rose:
داش 😐 چرا همه میگن استاد میکامی برگشته کپکام و داره روی RE8 کار میکنه 😐 یعنی درسته؟
واعی 😐 باورم نمیشه 😐 من یک RE میخام که اوپن ورلد باشه و با گیم پلی RE4 😐 چه ترکوندنی میترکونه بوخودا. یعنی باور کنم؟
Yes check it out :heart:
https://gamefa.com/415788/shinji-mikami-might-direct-the-resident-evil-8/
my pashm !! 😐 چجوری این پستو ندیدم؟ فکر کنم قرق پست DMC بودم 😐 من RE7رو بازی کردم از بهترین گیم پلیهای RE بودش 😐 وای RE8 چی میشه سلطان وحشت
کجا خوندی داداچ؟؟؟
گیمرایی که RE7رو بازی کردن از اولشم شک کرده بودیم. حتما RE7رو از دست نده
اونو که بازی کردم ولی شایعات زیاده تا تایید نشه ولی خودمم امیدوارم میکامی برگرده یه بازی تاریخی مثلRE4 بده که صنعت گیمو زیر و رو کپه
هخ 😐 داش این لینکو داشته باش. 😐 من خودم میدونم تو کپکامه. اصلان معلومه اما کپکام نمیخاد اینو بگه و دلیلشو نمیدونم چرا 😐 اما کپکام دوست نداره از اطلاعات اصلیش بیرون بده حالا خوبه که اتحمالش زده شده و به علاوه این خبر دیگه شکی ندارم :shy:
https://gamefa.com/415788/shinji-mikami-might-direct-the-resident-evil-8/
من منتظر یک شاهکار کبیری هستم و RE8 تو راه خود کپکام کبیر گفت کیخاد بترکونه به جز RE2 و DMC5 هم قرار یچیزایی داره IP های جدیدی میده من بجز DMC و RE چیزی ازش میخام و اگه بازم IP بزنه ممنونشم