جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

حسن شکیبایی
۲۳:۴۵ ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

امروز مجله Famitsu مصاحبه‌ای با هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان Devil May Cry 5 داشته است که اطلاعات جالبی از بازی در اختیار ما قرار می‌دهد.

زمانی که در مورد Cavaliere، موتور زیبای دانته (Dante) در Devil May Cry 5 پرسیده شد، هیدیاکی ایتسونو اعلام کرد زمانی که نوبت به طراحی اسلحه به خصوص سلاح‌های دانته می‌رسد، آن‌ها سعی می‌کنند ایده‌هایی را پیدا کنند که حتی از نظر بازی‌بازان بزرگسال هم جذاب به نظر برسند. درواقع ایده‌ی ساخت این موتور سیکلت از Devil May Cry 2 آغاز شده است اما با توجه به نبود امکانات و فناوری لازم برای ساخت در آن زمان، توسعه Cavaliere تا به امروز به تعویق افتاده بود.

در ادامه ایتسونو به صحبت در مورد V، شخصیت جدید بازی پرداخت. بنابر گفته او، تیم سازنده قصد داشته تا V را به صورتی کاملا متفاوت از نیرو (Nero) و دانته طراحی کند. همان‌طور که در تریلر‌های بازی دیده‌اید، V به طرز قابل توجهی لاغرتر و بلندتر از دو شخصیت دیگر است. ایتسونو اعلام کرد که فعلا آن‌ها نمی‌توانند اطلاعاتی از سبک مبارزه او منتشر کنند اما باید گفت که سبک مبارزه V بسیار متفاوت‌تر از نیرو و دانته است که شما با دیدن آن شگفت‌زده خواهید شد. V شخصیتی منحصر به فرد بوده و خلق او یکی از سخت‌ترین کار‌های انجام شده در روند توسعه Devil May Cry 5 بوده است.

در پایان ایتسونو اعلام کرد که تاشی‌یوکی موری‌کاوا (Toshiyuki Morikawa)، صدا پیشه ژاپنی دانته به قدری به شخصیت دانته نزدیک است که به او اجازه می‌دهند بدون داشتن دستورات به صدا پیشگی بپردازد و با این حال فوق‌العاده به نظر می‌رسد. در حال حاضر تیم توسعه‌دهنده کار ضبط تمام بخش‌های صدا پیشگی را کامل کرده و در حال طی کردن مراحل آخر توسعه بازی هستند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • DanTe 1368 گفت:

    استاد ایتسونو واقعا دس خوش ”
    عجیب منتظرم این شاهکاره بزرگ تاریخ گیم رو برای مدت های طولانی تجربه کنم”
    من از دویل ۳ سال ۲۰۰۵ عاشق این بازی شدم و میدونم تجربه ی نسخه ی ۵ حال و روان پریشان ما رو عوض خواهد کرد ”
    بچه هایی که طرفدار نسخه ی dmc 2013 هستن و نمیدونن دویل میکرای معنی اصلیش چی میشه پیش نهاد میکنم نسخه ی جدید که انشالله اومد بازی کنید اون موقع میفهمید که اصلا دویل میکرای بازی نمیکردید یه نسخه ی تخیلی و بی داستان بازی میکردید”
    به امید موفقیت بازی محبوب Devil May Cry :heart :

    • gow dmc ps4 گفت:

      نسخه ۳ که اصلا شاهکار بود فکر نکنم که دیگه dmc یی در حدو اندازهش ساخته بشه به امید موفقیت نسخه ۵ :inlove: :inlove:

      • میشه میشه دادا میشه همین DMC5 خیلی جلو اومده حتا دوستان هم بین این دوتا نصخه حیرون موندن و این یعنی خیلی زدیک شده و به نزدیکی شاید هم رد بشه تا تجربشو هم نکنیم نمیتونیم حسش کنیم فعلاً همه چیز مثبته تازه DMC4 هیچ کمو کسری از DMC3 نداشت!:rose:

    • aiHan گفت:

      کالکشن رو بگیر بازی کن DMC1 2 3 یا رو کنسولت یا رو PC بلخره DMC1 2 رو برو من که از همون روز اول پلاتینشون کردم رو PS2 و بازم کالشنشو هم رو PC و PS4 گرفتم و پلاتینشون کردیم. بعد DMC4 رو هم برو چه DMC4 SE چه DMC4 گولد چهارتا نصخه DMC واجبه تو زندگی. حتما همشونو بگیر بازی کن ت داستان DMC5 واست روند بشه . موفق باشی

    • ArmaaeeL گفت:

      ای داداش نصف همینا که پروفایلشون دانته هست فقط همون نسخه ی ریبوت رو بازی کردن الان شدن فن سینه چاک 🙂 یه پست از همین DMC یادمه گیمفا گذاشته بود تو کامنتا نگاه میکردم هنوز نمیدونستن مادر دانته و ورجیل (Eva) انسانه و شخصیت محبوبشون(!) نیمه انسان نیمه شیطانه چون تو نسخه ی ریبوت Eva فرشته نشون داده میشه (کلا هم همون یه نسخه رو بازی کردن) و از همه جالب تر اینکه ادعای تموم کردن همه ی نسخه ها رو هم دارند!!!

      • AXEL STONE گفت:

        سوال من اینست که چرا داری میمیری از حرص؟ هرچی بازی کردن به شما رطی نداره و نخاهد داشت هرکیو عشقشه توم کنارشون زندگی نکردی تا میخای مردمو تکذیب کنی! کمی ابهت داشته باش و خجالت و ابروتو داشته باش. حرفای چرندیات هیچ معنی نمیده . DMC یک فرنچایزه که ادم هر نصخشو بازی کنه کشیده میشه به تموم کردن نصخهای دیگرش.
        حالا تو خدای DMC آما حرص نخور از اینجور ادما بدم میاد راجب عق مردم حرص میخوره میخای بیا تو هوادارا کسی که بلد نبود بیا یاد بده با مدرک وسلام.

        • ArmaaeeL گفت:

          من از دوستان همین اول عذر میخام بخاطر لحنی که در جواب ایشون میدم نمیخاستم جواب بدم ولی بخاطر لحنشون باید گفت:
          داداشی من به گیمرایی مثل تو که با پول ددیشون تازه کنسول میخرن از نسل ۸ میشن هاردکور گیمر!!! الرژی دارم به شمام ربطی نداره.
          به من مربوط نیست که چی بازی کرده ولی وقتی زیر پست بازی محبوب من اطلاعات غلط رو با افتخار کامنت میکنه و قبول هم نمیکنه که اشتباه میکنه این منو دق میده.
          حرص میخورم میبینم زیر هر پست از یه گیم سونی یا مایکرو میپرن به هم کامنتا رو میخونی میبینی اصلا طرف نه بازیو دیده از نزدیک نه میدونه قدمت فلان فرانچایز چقده.
          میمیرم از حرص میبینم یکی پروفایلش مثل خودت یه بازی ریشه داره ولی عمرا بدونه تو کدوم کنسول بوده فقط شنیده اسمشو.مشکل من اصلا این نیست که طرفدار فلان بازی شده با یه نسخه مشکل اینه مقاومت میکنه در مقابل فهمیدن از طرف کسی که اون فرانچایز رو چند بار دوره کرده و یا توضیحات سایت های معتبر (برای یارو از همین گیمفا لینک داستان بازی DMC رو فرستادم گفتم بخون تا بفهمی داستان اصلی بازی چی بوده ولی بازم قبول نمیکنه در حالی که توی همون متن به صراحت گفته Evaانسان بوده و پدرش Sparda شیطان).

          • AXEL STONE گفت:

            اولان حرف دهنتو بفهم وگرنه منم جوابتو مثل خودت میدم! چون من اینو اون نیستم که اینجوری باهام حرف بزنی کامنتت پر حرص بود توم قبول داری واسه همین جوابتو دادم.
            این موضوع پدر و مادر دانته و ورجیل به خود ادم برمیگرده هرچور دوست داری بگو چون ریبوت اگه بخای حسابش کنی میتونی اونو بذاری DMC1 و DMC1رو بذاریش DMC2 یجوری ما ورا داستان حساب میشه مثل ارباب حلقها و هابیت
            و علتش اینه در بازی نگفته مادر دانته انسانه خیلی خیلی کم در مورد EVA اومده در DMC اصلی. و این چیز خیلی معمولیه میتونی بگی دانته مادرش فرشته بوده و میتونی بگی مادرش انسان بوده. حالا اگه بازی مورد علاقته بفرما به هوادارانش توجیه کن در اشتباهن اما بدون اونا اشتباهی ندارن و اینو بیشتر از م هم میدونن. منم دانترو دوست دارم میدونم مادرش انسانه اما اگه بخام برای کسی افسانه تعریف کنم در باره DMC میگم. و به این شکل میگم که دانته مادرش فرشته بود و پدرش شیطان بود و داستانو ادامه میدم.
            اگه یکی یک اشتباهی داره معنیش نیست که هیچی بلد نسیت یا نیو گیمر جدید نه این بر میگرده به فهم و شعور شماست و از نظر من اگه عاشق این بازیه یعنی باهاش خاطره داره و اگرم در بارش اشتباهی داره خوب اشتباه جزئیه اگرم جزئی باشه شاید خودش میخاد اینطوری باشه خیلی ساده.
            چرا فکر میکنی بازیرو ندیده؟ مگه هکی کمه؟ یا بازیرو فقط واسه جناب عالی ساختن؟ یا فکر میکنی پول ندارن بازی بخرن؟ (اما دارم میبینم مشکلت اینه که نمیخای کسی DMC فن باشه مگه دست شماس؟ اصلان مگه درست کسیه؟)
            تو هر سوالی بپرس من جواب شمارو میدم اگه هواداری تو پستا کامنت بذار ایجا کسی نمیتونه فن بویی در بیاره تو پستامـــDMCـــون هر فردی سعیشو بکنه مصخره میشه! -ادمایی که اینجا فنون اصلی DMC هستیم
            -در هر پستی که مشاجره شد در باره DMC و در برابر فرنچایز دیگه ما سپری کردیم شما کجا بودی؟ خاب بودی یا زورت میاد حرف بزنی؟
            -چرا پستای صابق DMC هیچ کامنتی نمیذاشتی؟ چرا پستای قدیمیتر نبودی؟
            نمیخام جواب بدی اما منصفانه بهش فکر کن جوابتو بذار واسه خودت بهش فکر کن
            -پروفایلم ریشه داره؟ پروفایم پدر ریشست نه ریشه دار و تو از کجا میدونی من بازیش کردم یا نکردم؟
            -داری توهین میگیا: من؟ نمیدونم واسه کدوم کنسوله؟ داش شما جاده اشتب اومدی فک کنم داستانت چیه؟ واقعان خوبی؟
            الان تو چند بار DMC رو دوره کردی اره؟ مشالله افرین:
            خوب حله ایدی تلگراممو بهت میدم بفرما واست فیلم بگیرم بشرطی این که توم فیلم بگیری از بازیت ببینم کی بیشتر دوره کرده و کی بیشتر رنکاش بالاست و کی بیشتر مهارت قتالیش بالاست اینم ایدیم ( Zoqali ) بفرما تلگرام
            انقدرم دیر جواب نده مردونه زود جواب بده تا جوابتو بدم تو اخرین پست DMC اگه کامنت بذاری هم میبینم

  • gow dmc ps4 گفت:

    صدا گذار ژاپنی دانته که دیدم خیلی صداش چرت بود :-/ :-/ :-/ بازی هم امیدوارم شاهکار بشه :chic: 😀

    • خوب صدای ژاپنیش اصلش یست اصلش انگلیسیه و انگلیسیش فرق میکنه کلاً. و ژاپنیا به چین صداهایی علاقه ی شدیدی دارن اما صدای اصلی دانته فرق میکنه اونم به زبان انگلیسی خیالت تخت عالی در میادش کپکام همیشه کارش درسته واسمون ثابت شدست:rose:.

    • AXEL STONE گفت:

      استاد ایتسونو : زمانی که در مورد Cavaliere، موتور زیبای دانته (Dante) در Devil May Cry 5 پرسیده شد، هیدیاکی ایتسونو اعلام کرد زمانی که نوبت به طراحی اسلحه به خصوص سلاح‌های دانته می‌رسد، آن‌ها سعی می‌کنند ایده‌هایی را پیدا کنند که حتی از نظر بازی‌بازان بزرگسال هم جذاب به نظر برسند.:
      ایـــــــــــــــــــــول خدایی همینجورم باید باشه تا همه برن تو لاوش :heart:

  • بازم بارون اخبار DMC شد اهم بسار خوب ما اعتماد داریم Capcom و همیشه Capcom مارو شگفت زده کرده. این بار هم مارو شگفت ده میکنه با شخصیت سوم V انشالله که کار تمیزی در بیاد و مارو بازم هایپ کنه ترلری از V لازممونه و ترلری از لیدی و تریش هم لازممومه و از این مهم تر یک عکس از ورجیل برای هواداران ورجیل لازمه خدایی هواداراش از جمله منم خسته شدیم از انتظرا همرو دیدیم فقط ورجیل مونده.
    ممنون از خبر اقای حسن شکیبایی :rose: ممتازی

  • aiHan گفت:

    خدایی از گیم پلی دانته و نرو خیلی هایپ شدم و هستم! خیلی جالبو و باحال بود و چیزی که دیدم در ترلرای DMC5 خدایی منو به خاطرات قدیم سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۵ برد حس میکنم هنوز اون روزارو دارم و دور نشدن! خیلی عالی بود! و دو شخصیت یعنی نرو و دانته کاملتر از قبل شده بودن. من تا به امروز خیلی از DMC5 راضی هستم دقیق مثل نصخهای DMC قبل که مارو خیلی خوب هایپ زده میکردن.
    یک حس خوب و عالی از بهترین و قدیمیترین فرنچایز زندگیم دیگه چی از فرنچایزم میتونم بخام در جواب هیچی خدایی خیلی ممنون کپکام و خیلی ممنون استاد ایتسونو ما جمعاً فنون DMC هایپ هایپیم! و برای اینده ی دنیای DMC کبیر هایپتر و هایپتریم.

  • فرشاد گفت:

    احساس میکنم شخصیت وی یجورایی جادوگر محور باشه یعنی همش با طلسم و اسپل این چیزا بجنگه

  • اگه از سبک مبارزاتش نمیذاری حداقل داستانشو میتونی بگی برادر دانته یا نیرو یا برادر اون دختره که با نیرو هست یا یه مبارز بازم نفهمیدیم

  • بچه ها تریلر رو دیدید وقتی نیرو با غول یه دسته پنچه نرم میکنه شوخ طب شده بود البته تو سری چهار همش تو هنگ بود اخرشم خشم ریلگس شو دیدیم خوشم امد

    • نرو اجتماعی نیست کلاً خوشش نمیاد از جاهای شلوغ اما خیلی باحاله بیشتر خشمش از این بود که عشقش یعنی کریه به دست دشمن سانکتوس گروگان شده بود و احساس خطر میکرد کلی گریه کرد تا عشقش رو نجات داد. و به علاوه این که: نرو بین خیرین و اشرار گم شده بود و نمیدونست کدوم راهو انتخاب کنه تا کم کم دانته دست به کار شد و اونو رو به راه کرد.

  • Oracle گفت:

    باید گیمپلی جذابی داشته باشه
    یه پرنده آبی یا بنفش رنگ هم همراهیش میکنه حتما توی گیمپلی تاثیر میذاره.

  • 30nabhl گفت:

    صدا پیشه دانته احساس میکنم صداش بیش از حد جوونه
    من خیلی اطلاعات راجب داستان و پیرشدن و نشدن دانته ندارم
    ولی تو dmc4 صدای بالغی داشت به قیافش میخورد ولی صدای این یکی خیلی جوونه و بیشتر به نرو میخوره
    …..
    در کل بشدت منتظر این بازی ام
    امیدوارم این شاهکار زود کرک بشه
    انشالا دوستای کنسول باز هم یه اکانت هکی چیزی راحت گیر بیارن بازیش کنن قیمتا وحشتناکه
    یا این دلار کوفتی بکشه پایین قیمتا بهتر بشن
    من پارسال یک و نیم میلیون هزینه ارتقا سیستمم کردم
    الان فیفا ۱۹ شده یه میلیون و نهصد
    خداییش انصاف نیس

    • پیر نیست اونایی که با DMC سرو کاری ندارن فکر میکن پیره اما پیر نیست فقط ریشاش کمی رشت کرده خوب از اولش هم همینجوری بود این بزرگترین دانته.ست مت والکر هم گفت که دانته پیر نیست بهش عادت میکنید وقتی که با ان رابطه برقرار کنید در بازی میفهمید دانته همون دانته اوله.
      ایتسونو جوری دانترو ساخته همه چه بزرگ سال چه جوان چه کم سن باشن عاشقش میشه و این از اول حق دانته بود خیلی وقته باید اینطور میشد اما گیر دادن به ریبوتکه شکر خدا از شرش خلاص شدیم یجورایی شایدم بعد مدتی بر میگردن به ساختنش شایدم نسازنش این دیگه بر میگرده به نینجا تئوری که باید به کاپکام بگه و کپکام تصمیمش رو بگیره برای ساختن.
      هنوز صدای اصلی دانته معین شده این چیزی که شیدیم صدای ژاپنیشه فقط که میتونی عوضشم کنی.
      هرچی کرک بگیرم اما DMCرو کرک نمیگیرم اگه هم کرک کنی فکر نکنم بتونی به راحتی بازی کنی یکی از بدیهای کرک نمیتونی با رفیقت دو نفری بازی کنی و بازی کلاً از حالت زنده و پویایی خارج میشه.

  • mojtaba74 گفت:

    چیزی که بیشتر از گیم پلی و گرافیک منو به وجد آورد صداپیشه ی ژاپنی دانته بود. کاملا صداش با چهره و استایل جدید دانته مچ شده و اگه بتونم این عنوان رو تجربه کنم صد در صد میزارم روی زبان ژاپنی

  • DanteSparda گفت:

    لعنتی کی میایی … لامصب ……. از انتظار ترکیدم :pain: :pain: :pain: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

جزئیات جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا