TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا

TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود

امیرحسین نصرتی
۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا

به نظر می‌رسد خریدهای درون‌برنامه‌ای که این روزها بحث‌های زیادی در رابطه با حضور یا عدم حضور آن‌ها در بازی‌های ۶۰ دلاری شکل می‌گیرد، به ایستگاه سری Devil May Cry نیز رسیده باشند.

 اگر از بازی‌بازان نسخه‌های قدیمی این مجموعه باشید، حتماً می‌دانید که Divinity Statue مانند فروشگاهِ تجهیزات و قابلیت‌های بازی عمل می‌کند و بازی‌بازان می‌توانند در ازای خرج کردن مقدار مشخصی Orb، به خرید آیتم‌ها یا به‌روزرسانی‌های مختلف بپردازند.

طبق گزارش خبرنگار وب‌سایت Gamespot، وی در جریان مراسم TGS 2018 موفق به انجام بازی Devil May Cry 5 شده و به یکی از همین مجسمه‌‌های معروف Divinity Statue برخورده است. به گفته‌ی او در منوی داخلی این مجسمه، گزینه‌ای وجود دارد که به بازی‌باز امکان خرج کردن پول واقعی برای ارتقای شخصیت اصلی را می‌دهد.

خبرنگار Gamespot نیز با دیدن این گزینه، فوراً به هیدیکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگرانِ بازی مراجعه کرده و دلیل حضور آن را از او جویا شده است. ایتسونو نیز در پاسخ بیان کرده است که این گزینه به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا به هر صورت که مایل هستند به انجام بازی بپردازند:

وقتی به مردم اجازه می‌دهیم تا توانایی خرید Orbهای قرمز را داشته باشند، قصد ما این است که این امکان را به عنوان یک “گزینه” در اختیارشان قرار دهیم. اگر افرادی می‌خواهند زمان را ذخیره کرده و تمامی تجهیزات را به یک‌باره خریداری کنند، قادر به انجامش خواهند بود.

سپس ایتسونو درباره‌ی قیمت‌گذاری قابلیت‌ها و حرکات و تفاوتِ ارزش آن‌ها نسبت به مشکل بودن نحوه‌ی استفاده کردنشان، توضیحاتی ارائه کرد:

موارد قابل‌خرید اولیه ارزان‌تر هستند. در این صورت مردم با خود می‌گویند: “اوه، این ارزان است بنابراین آن‌ را خریداری می‌کنم.” اما مواردی که استفاده از آن‌ها سخت‌تر بوده و نیاز به مهارتِ بیشتری دارد، قیمت گران‌تری خواهند داشت. بخشی از دلایل این امر به این خاطر است که قادر نباشید تا مهارت‌های زیادی را به یک‌باره خریداری کنید؛ در این صورت شما برای یادگیری چگونگی استفاده از آن‌ها، زمان کافی خواهید داشت.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی توسط شرکت کپکام (Capcom) منتشر خواهد شد. به تازگی نیز تریلری جدیدی از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده است که از طریق این نشانی می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا
TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من به این بازی امید پیدا کردم،قطعا میترکونه،با این تریلرهایی که داره میده،نوید از یک شاهکار رو میده،
    اون اوایل فکر میکردم کپکام میخواد این سری رو به عاقبت رزیدنت اویل ۶ برسونه،ولی اشتباه میکردم :yes:

    • دوست عزیز خالق DMC با تیمش داره روی این کار میکنه و هنوز در حال توسعست و بازیرو دارم میبینم همون بازی و نوع گیم پلی اولی خودمونه و داره کاملترین DMC با این نکات خوبش.
      RE8 عالی بود نشونه قدرت بود هیچ وقت تحسین نمیکنم اما یچیزایی داشت خیلی عالی بودش ادمو قافل گیر و شگفت زده میکنه منم اول ازش خوشم نمیومد اما خیلی عالی بودش.

      • Max گفت:

        داداش کارگردان دویل ۳ و ۴ پشت بازیه وگرنه خالق اصلی دویل و کارگردان نسخه ۱(استاد کامیا) الان داره رو بایونتا ۳ کار میکنه!

        • اره درسته اما کامیا فقط کارگردانش بود که الان این چندین ساله ایتسونو داره روش کار میکنه. در اصل خالق اصلی DMC استاد شینجی هستش که اون تصمیم گیر و مئسس DMC بود در کل هردو کار گردان عشقن والله کارشون عالیه چه ایتسونو چه کامیا حقیقته الانم اتیسونو داره روش کار میکنه و مطمئنیم شاهکاری داره بالا میاد واسمون که منتظرش موندیم وگرنه اصلاً منتظرش نمیموندیم مثل ریبوت که اصلاً با امدنش نه هایپ بودم و نه چیزی و نه منتظرش مونده بودم

          • Max گفت:

            تا اونجا که من میدونم اول کامیا مسئول ساخت اویل ۴ بود و یه سیستم گیمپلی جدید،بی نهایت اکشن و سرعتی ابداع کرد که زمان خودش بینظیر بود(هکن اسلش)ولی مدیران کپکام متوجه شدن که همچین گیمپلی اکشن و سریعی اصلا به درد سری ترسناک و کندی مثل رزیدنت اویل نمیخوره اما از اون طرف متوجه کار بزرگ کامیا شدن.پس شینجی میکامی مسئولیت ساخت اویل ۴ رو بعهده گرفت و کامیا مسئول ساخت یه ای پی جدید با این گیمپلی سرعتی و اکشن شد و دویل می کرای و سبک هکن اسلش بوجود اومد.
            ولی خب متاسفانه چند سال بعد به خاطر بی خردی مدیران کپکام کامیا و میکامی از این کمپانی رفتند و بعدا کامیا یکی از کله گنده ترین رقبای دویل می کرای یعنی بایونتا رو بوجود اورد!

            • asasin گفت:

              هخ بایونتا ننه اقدسه واسه همین داش ایهان دیروز به یکی از کاربرا گفت: :rotfl: :rotfl: :rotfl: متارو گذاشتیم واسه ننه اقدس بعد کامنتش دیل شد :rotfl: وای اقد خندیدم.
              داداش بایونتا باور کن متاش ۱۰۰۰ باشه از ۱۰۰۰ ولی فقط به نصف شخصیت منفی ورجیل نمیرسه بایونتا فقط شقنگه سیستم بالایی داره 😐 اعوذو بالله من که روش نظری ندارم اصلان اما بچها دوسش دارن DMC یچیز دیگست

              • aiHan گفت:

                هخ اخه هرکیو اومد واسه DMC متا متا کرد. عجیبه DMC قدیمی و دوست داشتنی چجوری یکی میاد واسش متا میذاره وقتی که میدونیم متا چیز نادرستیست چرا متا بدیم اخه حق نیست متا دهی به فرنچایزهای محبوب بعدش اگه دقت کنی DMC خدایی چندینو چندین بار خوشکلتر و ابهتیتر از بایونتاست برو ببین سایت متارو خندت میگیره بایونتا ۹۲ کاری به کارش ندارم خوش باشه با متاش اگه با متا بود خوب DMC1 متاش ۹۴ والله اما مهم نیس اصلا. الیاس جان این جملرو گفتم یک منظور دیگه ای بجز این چیزی که گفتی هم هست هخ یعنی پر معنا بود که این چیزی که گفتی هم ۱۰۰/۱۰۰شامل او جمله هم میشه.

            • کامیا محترمه اما DANTE دست کاپکام و توانایی دسترسی بهش نداره سیستم هک اند اسلش از قبل بوده اما یک فنی بود خاک خورده و بی فایده بود اما کامیا با DMC اونو باز زنده کرد. چرا انکار دستش هم گل اما کامیا از سیتم و داستان DMC بایونتارو ساخت! و چند بار خاست به کپکام برگرده اما کپکام جوابی نداد و این بر میگرده به خود کمپانی.
              الاً دانته قنی از هک اند اسلش هست و کپکام اعتمادشو نسبت به کامیا از دست داده حق هم داره اول بایونتارو ساخت بعدش الاً اگه دست رسی پیدا کنه شاید یک فاجعی جدیدتری بسازه از پروندهای DMC!. کلاً این چیز پلم شده و غییر قابل دست رسیه یجوری محرمانه مونده کامیاه فقط کارگردانیرو کرده اما گل: گل باغچه ی کپکامه کسی بهش اب نمیده جز باغبون کپکام! (کامیا فکر کرده حلواست خاسته کوراس بسازه بین عالم دانته و بایونتا شکر خدا که نشد) (دانته) کجا و بایونتا کجا
              حرفام در مورد بایونتا: بایونتا خوشکله اما فنونش خارج از حقیقته و اینو من قبول دارم یکمی هم بچگونست من نمیگم خوب نیست نه خیلی خوب و قشنگه خیلی هم مُمتع خدایی باور کن حتا پلاتینش کردم اما چوری نیست که بخاد عاشقش بشم
              طرفداران DMC: هرکی که DMC فنه از تمام وجودش عاشق دانته.ست و نروه هرکی هم ورجیل.رو دوست داره از تمام دل و از عمق و ته دلش عاشق ورجیله یعنی فقط ابهت ورجیل کافیه برای بیننده تا عاشق ورجیل کبیر! بشه و هرکی (فن هک اند اسلش قدیمیه: عاشق DMC هستش و کلی با DMC خاطره دار شده.):rose:

    • asasin گفت:

      دادا RE7 خیلی قشنگه منی که از دوربینش خوشم نمیومد که اخرش فهمیدم عالیه خدایی یک سری چیزایی داشت خیلی باحال بودش مقلا یباری منو نا امید میکنه بعدش میبینم ای بابا چقد عجیبه :heart: حتماً بهش دقت کن بد نیست خیلی زیباست اگه مشکلی دارمو داشتم باهاش بخاطر دوربینشه اما بازی و گیم پلیش خیلی عالی بودش
      و RE6 هم عالی بودش اپشنش معشر بود و اموزنده فقط سیستم شوتیریش سخته کمی اعصاب خورد کن بود اما اگه قلقشو یاد بگیری عاشقش میشی من به سختی قلقشو یاد گرفتم و حرفه ایش شدم وقتی روند شد رو دستام دیگه خیلی عالی شد منو دوستان باهاش انلاینی میزدیم تو استیم خیلی حال میداد

  • در طی چند نمایشی که از بازی دیدم فضای تیره تر و اتمسفر تاریک تر نسبت به نسخه قبلی طراحی کردن جهانی که در نسخه چهارم حاکم بود متفاوت از این نسخه بود به طور کلی بازی همون چیزی هست که باید باشه و نمایش های بازی دقیقا حس و حال نسخه های قبل رو داره که خبر خوبی هست دلم برای یه DMC جدید تنگ شده بود

    • مازیار گفت:

      DMC همیشه تو قلب طرفداراشه و هممیشه تو هک اند اسلش سلطانه 😎 راستی خبری از رزیدنت اویل نیست؟

    • کاشکی بتونه موفقیت dmc3 رو تکرار کنه
      به نظرم توی هک اند اسلش بهترین گیم پلی رو Dmc3 میده،به نظرم هیچ عیب و نقصی توی گیم بلیش وارد نیست،بعدش گاد اف وار ۳

      • نمایش هاش که خوب بوده چیزی کمتر از نسخه های قبل حداقل من احساس نکردم
        VS با گاد هم من نمیپسندم اونم گاد۳ که خونین ترین هک اند اسلش هست و فکر نمیکنم در تاریخ هک اند اسلشی ساخته بشه که بتونه گاد۳ رو در خشونت شکست بده

        • asasin گفت:

          دادا فدف من مقایسه نیست اما GOW دقیقا مثل DMC جای خودشو داره و این دوتا قابل قیاس نیستن میدونی چرا چون شما داری به دوتا الماس که واقعان الماس هم شکل و هم وزن نگاه میکنی و هر کدومشون یک رنگ خاصی داره و نمیدونی کدومشونو انتخاب کنی
          خدایی دانته این بار از همه لحاظ کامتر و عشقتره گرچه من شخصیت DMC2 رو بیشتر دوس دارم اما این دانته خیلی خوب اومده و خیلی خوب منو عاشق خودش کرد
          خدایی فقط منتظر گیم پلی دوستان جدیدم مثل *وی *لیدی *تریش و منتظر عکسی از ورجیل کبیر هستم دلم خنک بشه از دیدن ورجیل همین

      • Oracle گفت:

        dmc 3 که عالی بود
        نسخه چهارمم همینطور عالی بود و میتونست مثل ۳ باشه.
        از لحاظ داستانی بسیار غنی و کامل بودش گیمپلیش هم عالی بود منتها همون زمان ایراد بزرگی که بهش گرفتن به این صورت که وقتی نرو گرفتار میشه و کنترل دانته رو دست میگیرین باید همون محیط های نرو رو برگردین که خیلی منتقدا گفتن که عنصر تکرار بازی زیادی و کپکام باید محیط کاملا جدید واسه دانته درنظر میگرفت.
        خلاصه که مبارزه با باس های تکراری و محیط تکراری دانته باعث شد که منتفدا ناراضی بشن.ولی داستان طوری بود که همچین چیزی رو میطلبید.

      • asasin گفت:

        سلام عباس جان عزیز ببین عباس جان :heart: این بار دانته به اسونی بالا دست DMC3 میزنه دلیلش اینه که هر سلاحی که داره کمبوهای قویتر و عمیقتری داره. دانته این بار به شکل جنونی موهاش رو صورت ماهش ریخته و با شیاطین مبارزه میکنه این یعنی شاهکاری حقیقی هستش دقت کن به ترلر و با سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نگاه کن هوا میزنه به موهای دانه موهاش تکون میخوره اینم از نرمی گرافیکش حرفامو داشته باش از یک فن DMC قدیمی :lashes: :rose:

        • سلام،آره واقعا از لحاظ گرافیک Dmc5 حرف نداره،یه کامنتی دیدم،بنده خدایی گفته بود گرافیکش در حد نسل ۷،بابا گفتن ایراد بگیرید،نه دیگه تا این حد غیر منطقی

          • asasin گفت:

            اره دوست عزیزم اینها ترولی هستن و بعضیاشون مرموز هستن اما در عالم مجازی مرموز خانده نمیشه اصلان و با ترولیها حساب میشه کامنت میذارن و بعد دیگه جواب هم نمیدن اما ترولیها ایرادات بیجایی از بازی میگیرن که ایراد نیستن (یکی میاد میگه چهره دانته خوب نیست والله من دیونه چهره ماه دانته شدم چهرش هیچ ایرادی نداره و به سریهای قبلش رفته و منظم شده من سخت این دانته رو دوست دارم) طبیعیه در هر جایی به قول داداشم ۲ ۳تا ترولی موجوده اما به جایی نمیرسن و نخاهند رسید! ما فنون DMC در همان روز اول DMC رو بازی میکنیم و باهاش خاطره میسازیم و با تمامی صخهاش DMC 1 2 3 4 خاطره داریم اونی که میگه این نصخه بهتر از این نصخه بوده یعنی DMC فن قدیمی نیست که من هر کدومشون برام وقت خاص خودشو داره همچنین جای خاص خودشونو دارن :lashes: هیچ وقت از یادم نمیر که چه هایپی بهم میدادن وقتی بازی میکردم: که الان بعد از ۱۰ سال باز هم اومده همون هایپ عجیبو قدیمی منو برگردونه با اومدنش.
            خدایی ما هیچ وقت سپری نمیکنیم وقتی که بد باشه میگیم بده این باز DMC داره بهتر از همه نصخها در میاد واسمون خیلی شادم برای این چه از لحاظ گرافیک چه از لحاظ گرافیک فینش که دانته هوا میزنه به موهاش و موهاش تکون میخورن به صورت طبیعی! ای جان چقد منظمه حتا تکنیک با مشتای دانته خیلی مهیب بود و وقتی دانته باهاشون کار میکنه موهاش میفته روی صورتش این جنون عشقه منه به ترلرا دقت کنی اصلان عاشقش میشی
            https://www.youtube.com/watch?v=_0PxiE9wd3w
            اینو هم اگه ببینی خیلی حال میکنی باهاش اگه بد بود ناراحت میشدم و میشدیم :lashes: اما برعکس داریم پرواز میکنیم و خاطرو خیالمون بسیار تخت شده از فرنچایز محبوبمون :heart: :rose:

    • asasin گفت:

      دادا این DMC5 میشه بعد DMC2 بایدم تاریک باشه مثل DMC2 خدایی DMC2 خیلی قشنگ بود ققط کمبوهاش و اسلحه هاش کم بودن اما خدایی دانته DMC2 خیلی عشقه حتا مت والکر هم میگه من عاشق دانته DMC2 هستم دقیا یک شخصیتی به طور مثبت به خشونت ورجیل ابهتی بود و این چیز خیلی عشقه
      انشالله ریمک بشه و درست بشه تاهمه حال کنن

  • مازیار گفت:

    نوش جونش حداقل مثلEAنیستش که تو کار کثیفی مثل لوت باکس بره :rotfl: شک ندارم که متای بالای۹۰رو کسب میکنه

  • navid313714 گفت:

    اگه خرید های درون برنامه ای تنها عاملیه که میتونه قیمت ۶۰ دلاری بازی ها رو مخصوصا در نسل بعد حفظ کنه پس همون بهتر که باشند… 😉

  • خیلی عالی میشه داره به خوبی پیش میره هرچی نکات عالیه توش گذاشتن

  • https://gamefa.com/502996/new-devil-may-cry-5-gameplay-videos-show-dantes-badass-moves-and-spectacular-boss-battle/
    چرا این فیلتر شد ای خدا

  • michaelbn گفت:

    توجه توجه!! به بخش شیردوشی CRAP COM وارد میشود.

    • Max گفت:

      کلا کپکام ۲ سال داره به راه راست برمیگرده وگرنه کل نسل ۷ داشت یه سری اشغال واسه شیردوشی میساخت نمیدونم بعضی دوستان چطور انقدر ازش تعریف میکنن 😐

    • asasin گفت:

      دادا میشه دقیقا بگی کجارو میگی کراپ یعنی |: گه

      • Max گفت:

        کپکام(به قول این رفیقمون کرپ کام)انقدر گند گاری بخاطر پول داره که همین الان میشه یه لیست براش نوشت:
        ۱٫تلاش های بی وقفه و پست برای تبدیل رزیدنت اویل به یه ایپی شوتر سوم شخص و نابود کردن این سری
        ۲٫زنده به گور کردن ایپی مگامن و بی توجهی به این ایپی
        ۳٫ریبوت مزخرف دویل می کرای که فقط برای جذب مخاطبای غربی انجام گرفت!
        ۴٫شیر دوشی وحشتناک سری رزیدنت اویل و ساخت ۱۰ ها عنوان فرعی مزخرف صرفا برای پول
        ۵٫بیرون کردن شینجی میکامی
        ۶٫فراموشی کامل ایپی های قدیمی مثل داینو کرایسیس و…
        و ده ها مورد دیگه که میشه تو این لیست نوشت.کپکام کمپانی خوبیه ولی اصلا نمیشه از افت وحشتناکش و از بین بردن ایپی هاش فقط و فقط بخاطر پول گذشت

        • asasin گفت:

          اره یک سری اشتباهاتی داره اون خرابیهای اولش خیلی بد بود متلاشی کردن تیم گفتنی نداره بیخیالش میشم ناراحتم میکنه کپکامرو دوست دارم
          شینجی والا خودش رفت بعد خراب شدن تیم
          مگامن دیگه داره بازم زنده میشه هیچ وقتم از یاد میره
          ریبوتی دویل می کرای داش اون دوستمون ریبوتو دوست داره
          داش داو کرایسیس که هیچ حتا DMC هم از یاد رفت این کپکام خیلی طلم کرد در حق DMC که بزرگترین ستون کپکام بودش مگه دروغه ۱۰ سال DMC نزد یک ریبوتی زد که امیدمون پرید از خاطرمون!
          این چند ساله کپکام باز از اول سر راه اومده اما خدایی کاراش عالیه من عاشق کاراشم یادم نمیره یک فرشتست و فرشته بود واسم اما خوب هر کمپانی یک اشکالاتی داره که کپکام اشکالات اینا بودن اما کارای زیادی انجام داده که جا پیدا کرده تو دلمون کاش حفض میکرد دوستانو امروز اینجوری نبودش در کل بازم عشقه اگه کپکام این ایپیارو نمیساخت کی میساخت؟ بلخره داره بازم اونارو راه اندازی میکنه مثل قدیم.

    • راجب کپکام درست حرف بزن دادا مگه فکر کردی مفتکیه؟ یا شهر هرتیه؟ هر کارگری که کار میکنه تو کپکام حقشو میخاد و بلخره باید کپکام حقشو بگیره تا حق اینارو بده: نکنه فکر کردی علکیه اسم بزرگ کپکام رو هم خراب نکن با این حرفات وگرنه جزئ از ترولیا خوانده خاهی شد :rose: پس دوستانه ما اینجا فقط عاشق کپکام هستیم-
      اره میفمم چی میگی تمامان میدونم مشکلت چیه اما لزومی نیست این حرفارو بزنی کپکام شرکتی ساده نیست که بخای اینجوری راجبش حرف بزنی یک دنیا دنبال بازیهایی بودیم که مارک کپکامو داشته باشه: اگه هم این فراموشی داشته رو فرنچایزاش! خوب اشتباه پیش میاد و هر شرکتی اشتباهاتی داره و پیش میفته واسش (اینو هم به یاد داشته باش که اگه کپکام نبود این فرنچایزهای عشقیرو کسی نمیزد واسمون) که الان این چند ساله بازم داره سعی میکنه بازم مثل اول باشه واسمون که شکر خدا داره خوب میشه مثل اول.

      • Max گفت:

        اها یعنی الان چون کپکام تو نسل ۶ شاهکار میساخت و اون زمان جزء قوی ترین کمپانی ها بود باید از خیر تموم اشتباهات و گندکاری هاش بگذریم؟!چرا چون خاطرات خوبی باهاش داریم؟!اینطوری حساب کنیم کونامی هم یه کمپانی عالیه چون یه زمان متال گیر بهترین بازی مخفی کاری و سایلنت یکی از بهترین بازی های ترسناک بود ولی الان مثلا با این متال اخری که یه شغال واقعی، میشه این حرف رو زد؟!
        در اینکه کپکام دارای یه سابقه درخشان شکی نیست ولی در اینکه خیلی از جاهای این سابقه پوی پول پرستی گند کاری میاد هم نباید شکی کرد

  • {“بخشی از دلایل این امر به این خاطر است که قادر نباشید تا مهارت‌های زیادی را به یک‌باره خریداری کنید”}
    این جمله صحیح نیست و درستش اینه
    {“بخشی از دلایل این امر به این خاطر است که ما عرضه ساختن یک بازی AAA درست حسابی که اندازه ی گاد اف وار و
    GTA V و اسپایدر من فروش کنه نداریم درنتیجه با این روش شما قادر خواهید بود جیب مارا پر پول کنید”}

    جمع کنید بابا با این زباله کاریتون.

    • asasin گفت:

      وقتی یک سونی فن و کنسول پرست به تمام معنا حرص میخوره. اهم ولی کاملان اشتباه فکر میکنی این یک نکته پر قدرتیه! در بازی و به معنی این بازی یک بازی زندست و اگرم AAAAA باشه حتما AAA میشه و با نکته ی مثبت که یک فی داره دونفری انلاین به طورت مرجله ای یعنی بازی AAAAA هست! درکل اگه بخای حساب کنی بازی یجوری زندست مگه بدی با رفیق مجازیت انلاین مرحله ای بازی میکنی؟ یا تعصب شمارو کور کرده!؟

      • عزیز دل برادر شما چرا وارونه مطلب رو میگیرین. میگم پرداخت های درون برنامه ای و لوت باکس ها اشغاله و بازیسازا به جای اینکه بازی پر قدرت بسازن که به خاطر خودش فروش کنه میرن تو بازیشون لوت باکس میزارن تا کسب درامد کنن.

        چرا همه چیز رو به فن این و اون نسبت میدین. بحث کردن خیلی دوست دارین؟؟؟
        عحیبه

        • asasin گفت:

          خوب نخر از لوت باکس این چیز بر میگرده به خود گیمر بر ولی اینش باید باشه تو بازی عالی میشه.
          والله بحث کردن من خودم بحثو بستم بین بچهای DMC و GOW با پارسا جان: گفتمش که این بحثارو تموم کنیم و ارزشی هم نداره با هم این چیزو تموم کردیم و فهمیدیم هر دو فرنچایز عالی و جای خودشونو دارن و به همه هم فهموندیم که کاری که ما میکردیم کار اشتباهیست!
          حالا منو بخث اخه دوست محرتم شما داری به بازی به این خوبی و کامل بودن میگین: زباله اصلان این حرفت واقعان حرف سالمی بود؟ فکر نمیکنی اینجا تو این پست این فرنچایز عاشقان و هواداران داره!؟ میای حرفتو میزنی علکی. اصلان نشد که داش ما به فکر راحت هم هستیم امروز اگه یکی بهت گیر داد و بهت گفت لباسات خوب نیست اینجا ناراحت میشی
          و در این قسمت هم همچنینه شما با این حرفات به راحتی: راحت خیلی ها اسیب زده میکنی یکی خودم والله اره ناراخت میشم از شما این حرفارو بشنوم اونم *اگه حرف درستی بود! میگفتم اره حق داری
          اما بازی AAA معمولا بازی کاملیست این کاری که ایتسونو کرده کار خیلی خوبیه و این منجر میشه به AAAAA شدنش دادا
          شما گفتی اسپایدی دادا اسپایدی خدایی خوبه اما قیمتشو نگاه کن
          امروز DMC اینجوریه خوب این نگته ی خوبیه یعنی بازی همیشه زنده و پویاست نمیخای مراجعه کنی به بخش لوت باکسش خوب مراجعه نکن اما بازیرو بازی کنی لذتشو میبری من اگه توان جم کردن اورب های قرمز رو ندارم: میرم اورب میخورم به همین اسونی یا چیزای دیگر. این مشکل بازی نیست داش این مشکل از این میاد تا بازی منجر بشه به AAAAA شدن همین . موفق باشی

          • داداش عزیز من که ب بازی توهین نکردم من خودم فن سرسخ بازی های هک اند اسلش هستم که بسیار با بازیهای دویل ۲و۳ و گاد ۱و۲و۳ خاطره دارم و بزرگ شدم و منتظر این دویل ۵ هم هستم.
            من منظورم از زباله کاریها وجود لوت باکس ها در بازیهاست که مطمئنا از هر ۱۰ گیمر ۹ تاشون از این موضوع بیزارن و گرنه کی جرات میکنه به اقا دانته حرف بزنه!؟!؟؟!؟!
            امیدوارم این بحث ها و توهین ها به پایان برسه.
            چاکریم

            • asasin گفت:

              حله دادا اشنالله درسته میشه. اره درسته کمی از نظر صبر ازار دهندست ولی اگه باشه بدک نیست :yes: به قول ایتسونو این کزینه خیلی کاملتر از همیشست.
              اگه به زیبایی nPC ها و ایتم هاشون نگاه کنی میتونی ایتم هاشونو بخری از لوت باکس شخصیت و اینا خیلی جالب میشه. این گزینه باشه بد هم نیست اشالله که تموم بشه و دیگه به خریدن مود نیازی داشته باشیم این گزینه اگه باشه دیگه لازم نیست مود بخرم از جاهای دیگه. خودش واست انواع مودهارو میذاره و اگرم نمیخام بخرم میتونم با چند بارتمام کرد بازی چنتاشونو به دست بیارم :yes:
              راستی: داداشام اگه مستقیم با عصبانیت پریدن ببخشید خدایی خیلیا ترولی شدن نسل هشتیا نمیدونن چه روزایی با این فرنچایز داشتیم که بعد ۱۰ سال بازم اومده میان فن بویی در میارن با این که این بازی اصلان ربطی به دنیای کنسولی نداره و با PS عاشقش شدیم که تبدیل به مولتی شد. هرچیزی احترام خودشو داره اگه جدید بود میگفتم بذار فن بویی در بیارن اما این بازی شما هم بهتر از من میدونین که نزدیک به ۲۰ سالشه و باید قدرشو خوب دوسنت. جمله شما اگه کامل میبستی سوء تفاهم هم نمیشد
              :rose::heart: موفق باشی دادا

    • aiHan گفت:

      تو با این چروفایل نزخرفگونت چجوری این حرفارو میزنی؟
      فکر نمیکنی خنده داری؟ تو حتا نمیدونی فرق AAA با AAAAA و غییر AAA چیه چرا باید وقتمو با شما تموم کنم؟ من منتظرم توضیح بدی واسم بازی AAA چیه اوکی فردا اگه جواب ندادی پس یعنی به صورد نادانی حرف میزنی برو حد اقل بازی AAA رو ببین حاوی چه چیزیه بعد حرفشو بزن!
      منتظر جواب شما هستم!

    • :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      داوچ بازی AAA چیه :rotfl: مگه!؟ :rotfl:
      بازی اسپایدی به نزدیکی تمومش میکنم حاجی ولی قیمتشو دیدی!؟ :rotfl:

      • asasin گفت:

        هخ ادامه ندین داشا فدات :rose: اعوذو بالله از بحثای بیجا بیخال من خیلی خوب حرفامو زدم با ایشون و اگرم منطقی باشه درک میکه نکته خیلی خوبیه و میدوه اشتباه فهمیده بود هر انسای یک اشتباهایی میکنه بلخره اشکالی نداره

  • اهههههه یعنی چی اخه بازی افلاینه چرا پرداخت درون برنامه ای می ذارید دیگه

TGS 2018 | بازی Devil May Cry 5 حاوی خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود - گیمفا