ویژگی جدیدی به گیمپلی Control اضافه شده است
استودیو رمدی گیمز (Remedy Games)، سازنده بازی، به تازگی پرتاب کردن اجساد را در عنوان در دست ساخت خود، یعنی Control پیادهسازی کرده است. این سازنده، از طریق توییتر این موضوع را بیان کرده و اشاره کرده است که این ویژگی هنوز در اطراف لبهها بسیار ناقص عمل میکند.
در ادامه توییت موردنظر را میخوانید:
بله، شما میتوانید در Control اجساد را به نقاط مختلف پرتاب کنید. تیم سازنده ما به تازگی این ویژگی را پیادهسازی کرده است؛ بنابراین هنوز در اطراف لبهها بسیار ناقص عمل میکند و راه زیادی تا نهایی شدن در پیش دارد. با این وجود ما میخواستیم این ویژگی را با شما به اشتراک بگذاریم. نظر شما چیست؟
به همراه این توئیت یک گیف کوتاه نیز منتشر شده است که در آن شخصیت اصلی بازی یک جسد را به سمت خود کشیده و سپس پرتاب میکند.
گفته میشود عنوان Control که در رویداد E3 امسال معرفی شد، بلندپروازانهترین ساخته رمدی تا به این تاریخ است. این عنوان که ناشر آن ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) است، قبل با نام P7 شناخته میشد. در ادامه توضیحاتی در خصوص بازی ارائه شده است:
بعد از این که یک آژانس جاسوسی توسط تهدیدی از جهان دیگر مورد حمله قرار میگیرد، بازیبازان در نقش جسی فیدن (Jesse Faden) قرار میگیرند؛ مدیر جدید آژانس که در تلاش برای بازپس گیری Control است. این عنوان در سبک سندباکس و تجربهای گیمپلیمحور است که بر پایه موتور اختصاصی Northlight توسعه یافته و بازیبازان را در راه تبدیل شدن به استاد استفاده از قابلیتهای فراطبیعی، بارگذاریهای تغییرپذیر و محیطهای واکنشپذیر به چالش میکشد و در عین حال نیز باید در جهانهای عمیق و اسرارآمیزی که رمدی به طراحی آنها مشهور است و محبوبیت خود را از این طریق به دست آورده است، به مبارزه بپردازید.
مایکل کاسورینن (Mikael Kasurinen) کارگردان بازی، در روز معرفی این عنوان، توضیحات زیر را ارائه داد:
Control، یک فصل جدید و هیجانانگیز را برای ما رقم زده است؛ این عنوان بازتعریفی برای بازیهای رمدی است. Control توانایی منحصر به فرد ما در خلق جهانهای پیچیده و در عین حال ارائه روشی بازیکنمحور برای تجربه آن را نشان میدهد. تمرکز اصلی ما در رمدی این است که سازماندهی بیشتری را در گیمپلی ایجاد کنیم و این امکان را برای مخاطبان خود فراهم آوریم تا داستان جهان بازی را به شیوه خود تجربه کنند.
نیل ریلی (Neil Ralley)، رئیس شرکت ۵۰۵ گیمز نیز در ادامه افزود:
از همان اولین ملاقات با رمدی، ما از چشمانداز و دورنمای Control الهام گرفتیم و باعث افتخار است که به آنها کمک کنیم که به این بازی جان بدهند و آن را به دست بازیبازان برسانند. ما معتقدیم که این بازی برای هر دو شرکت تبدیل به قدم بزرگ بعدی خواهد شد؛ آن هم در مقیاسی بزرگ که قبلا شاهد نبودهایم.
به تازگی سازندگان بازی، سومین یادداشت خود در خصوص Control را منتشر کردهاند که به جهان بازی اختصاص دارد. همچنین شما میتوانید جهت مشاهده جدیدترین تریلر بازی به این آدرس مراجعه نمایید.
بازی Control در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر میشود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
موتور نورث لایت قدرتش رو در کوانتوم بریک در بحث کیفیت تکسچرها و نور پردازی و به خصوص فیزیک نشان داده پس به لحاظ بحث های گرافیکی خیال همه راحت باشه
اما خوده بازی:
شباهت بی چون و چرا به کوانتوم بریک داره و برای من خبر خوبی هست چون کوانتوم بریک رو دوست دارم و الانم دیسک رو نگه داشتم ولی ادم عاقل از یک سوراخ ۲ بار گزیده نمیشه رمدی باید یه فکری به حال لول دیزاین یکنواخت بازی هاش بکنه و اون طور که تریلر ها میگن بازی جدیدشون دوباره همین اشتباه رو تکرار کردن
از داستان و شخصیت پردازی نگرانی ندارم :yes: :yes:
و نکته بعد مدت زمان گیم پلی هست که امیدوارم بر خلاف کوانتوم بریک که کوتاه بود این یکی طولانی تر باشه
کوانتوم بریک رو حتما دوستان تجربه کنن پشیمان نمیشن
لول دیزاین و طراحی محیط عین کوانتوم بریکه داستانای سم لیک عالی ان ولی تا یه تیم درست نداشته باشن بازی خوبی نمیسازن
علاوه بر این که لول دیزاین و محیط ها شباهت کامل با کوانتوم داره من تعجبم چرا از همین کوانتوم بریک درس نمیگیرن و یک طراح مراحل جدید استخدام نمیکنن اخه بابا ۲ بازی پشت سر هم داری میدی و باز اشتباه قبل رو تکرار میکنی
تنوع محیطی و لول دیزاین جدید دقیقا چیزی هست که بازی جدیدشون بهش نیاز داره ولی تا الان که من چیز جدیدی نمیبینم
مطمئنم توی داستان و شخصیت پردازی مشکلی پیش نمیاد سم لیک تیم خوبی داره جای نگرانی نیست
رمدی رو خیلی دوست دارم همین الان اتفاقا داشتم ساندترک الن ویک رو گوش میدادم
کوانتومم واقعا لذت بردم ولی واقعا عیب کم نداشت
این بازی انگار انچنان بودجه نداشته
نمیدونم سطح انتظار کجا باید باشه
این بازی هم مثل QUANTOM BREAK شکست می خوره سازنده ا باید برن سمت عناوین سرویس محور نه داستان محور
الله اکبر
:inlove:
بنظرم رمدی باید یه دوره با یه ناشر درست و امتحان پس داده مثل سونی همکاری کنه تا اثارت مخرب اون چند ساله محو بشه،یه گندی زدن ۷ تا ناشر هم عوض کنن بوش همه جا رو بر میداره :rotfl:
خداییش این بازی کوانتوم بریک رو نصب که کردم روی سیستم قدیمیم و با افت فریم شدید عاشقش شدم ( مثلا یک مرحله رد کردم )
بعد روی دستگاه جدیدم که بازی رو ریختم و شروع کردم بازی وسطاش اینقدر خسته کننده شد پاکش کردم
۳بازی معروف اینجوری بوده من وسطش پاک کردم
کیلزون
گیرز ۴ ( اصلا صحبت نکنیم به چند ساعت پاک شد وقتی دیدم اون رباتها نگاهم میکنند روی هارد تا یار من از ۱۰ کیلومتری بیاد کمکم و بهم هلس بده )
کوانتوم بریک
:-/
همچنین قابلیتی یعنی پرتاب کردن اجسام و اجساد رو تو سری دد اسپیس شاهدش بودیم و چه لذتی داشت
تو بازی portal و half life. هم بود
اره از بس valve بازی جدید نمیده آدم یادش میره اون زمانا رو
کوانتم بریک رمدی سم لیک خدا هستن
کنترل هم اخرت بازی خواهد بود
متاسفانه متا پرستان نمیتونن داستان های عمیق سم لیک رو درک کنن و براشون سنگین هست.
اما از نظر پلتفرم
من خودم روی وان ایکس بازیش خواهم
و نه رو پرو.
من اگه کرک شه تو pc و اگه نشه تو one s
اقا اینم انحصار one و pcهست؟