تعداد بازیکنان Detroit: Become Human از مرز ۱٫۵ میلیون نفر عبور کرد
چندی پیش بود که پس از چندین سال انتظار شاهد انتشار جدیدترین اثر دیوید کیج (David Cage) با نام Detroit: Become Human بودیم. عنوانی که به گفته کیج، بزرگترین بازی عرضه شده استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) تا به امروز است. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده که نشان میدهد تعداد افرادی که به تجربه این عنوان پرداختهاند از مرز ۱٫۵ میلیون نفر عبور کرده است.
صفحه رسمی توییتر Detroit: Become Human در خبری اعلام کرد که بیش از ۱٫۵ میلیون نفر به تجربه بازی پرداختهاند. همچنین زمان سپری شده در بازی بیش از ۲۰ میلیون ساعت است که میتوان گفت به طور میانگین هر نفر ۱۳ ساعت به تجربه این عنوان پرداخته است. البته باید در نظر داشت که این تعداد بازیکن نشانگر میزان فروش بازی نیست.
بنابر گفته دیوید کیج، استودیو کوانتیک دریم در حال کار برروی چند پروژهی دیگر است اما هنوز جزییاتی از این عناوین در دسترس نیست و به نظر میرسد که مدت زمان زیادی به معرفی آنها باقی مانده است.
میتوانید برای آشنایی بیشتر با Detroit: Become Human به مشاهده تحلیل فنی و نقد و بررسی گیمفا از این بازی بپردازید.
عنوان Detroit: Become Human هم اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلیاستیشن ۴ قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
حرف من بلاخره اثبات شد. گفته بودم که برای بیشتر Gamer های دنیا Gameplay و بخش Multiplayer مهم تر نه داستان. D: BH تازه تعداد بازیکناش به ۱/۵ میلیون رسید در حالی که SOT که یه بازی تمام Online هست تعداد بازیکناش به ۵ میلیون رسیده. و این یعنی Gameplay و بخش Multiplayer مهم تر از داستانه.
باشه باشه نظر برای کسی مهم نیست ok :laugh:
اگه دیترویتم با ی سرویس ۱۰ دلاری در دسترس قرار میگرفت الان بالای ۲۰ میلیون پلیر داشت
نتیجه گیریت تو حلقم 😐 😐 😐
دوستان، خواهشاً اگه جوابی ندارین چرند نگین اینجوری فقط خودتونو کوچیک می کنین.
معلومه کی خودشو کوچیک میکنه
برو بخواب که از وقت خوابت گذشت
ما که این یه ماه تحملت کردیم دو ماه دیگم روش اون موقع مدرست شروع میشه
عسلم باید تا مهر صبر کنی. :blush:
ضمنا اولا با مثال جاست ۳ و سری cod mw جوابتو در این مورد دادم
دوما چرا میخوای بازی داستان محور با آنلاین محور مثال بزنی گادو نمیگی میای سراغ این؟؟بزار جوابشو خودم بگم چون میدونی بازی های آنلاین محور مث sot در مقابل گاد سوسک میشن
واقعا ناراحت کننده هست …
آثار استاد دیوید کیج خود هنر هستن و اصلا هیچ شباهتی به آثار پوچ آنلاین محور ندارن :yes:
کارگردانی که با استفاده از هنر بازیسازی خاص خود با احساسات مخاطب بازی میکنه و کاری میکنه که سالها در ذهن و قلب تو تجربه این بازی بمونه :yes:
واقعا الماسی درخشان در نسل ۸ هست Detroit در نسلی که با کلی ریمستر و بازی آنلاین پوچ طرف هستیم
امیدوارم دوستان بازی رو تجربه کنن بعد نظر خودشون رو بگن من دمو این بازی رو بازی کردم و نظرم رو چند بار در سایت نوشتم از تجربه بازی .
هنوز نسخه کامل این بازی رو تجربه نکردم و هنوز جزئی از اون ۱,۵ میلیون نفر نشدم :yes:
برای من افتخار هست وقتم رو برای آثار دیوید کیج قرار بدم هنوزم Beyond Two Souls از ذهنم پاک نشده و نخواهد شد :yes:
برای کسی که صدبار بن شده تومار ننویس،ارزش نداره
یعنی کاملا داد میزنه که این کامنت ها از طرفی کسی هست که نه تا به حال کنسول مایکروسافت رو از نزدیک دیده و نه سونی رو و فقط برای درست کردن بحث داره کامنت میده و از اون طرف هم به ریش اون افرادی که جوابش رو میدن میخنده !…
چه کاریه آخه..
و درحالی که گاد رو یه پلتفرم ۸ میلیون فروخته،حرفیم داری در این مورد؟اگه یه کلمه مخالف بگی یعنی آدم ضد گیمی هستی
۸۰ میلیون PS4 فروش رفته، اون وقت فقط ۸ میلیون نسخه از GOW فروخته شده؟! ?:-)
ببین نشون دادی نه تنها از گیم چیزی نمیدونی بلکه از فروش و مارکتینگم چیزی نمیدونی
آقاجان gta V بفرض رو ۵ تا پلتفرم و ۸۰۰ میلیون مخاطب،۹۰ میلیون فروخت
یه نسبت بگیر ببین گاد تو ۴ ماه ۸ میلیون فروخته یه بازی انحصاری که نسبت به بازیای مایکرو که رو pc هم میان چندین برابر بیشتر فروخته،دیگهنگم جامعه گیمینگ pc سه برابر کنسول بازاست،چرا بدتون میاد یذره منطقی باشید درکتون نمیکنم
مولتی اکانت …کودک سال گیمفا … گل عمو …. تعداد کسایی که در طی روز میرن کتاب بخونن یه چیزی یاد بگیرن به مراتب کمتر از کسایی هست که دارن توی رستوران ها غذا میخورن …
شما فردای روز بعد میای از غذایی که خوردی حرف بزنی ؟ بگی عجب کبابی بودا و فلان ؟
اما شما بعد خوندن کتاب تا یه مدت خیلی خوبی اون داستان یادتونه …
چه بسا این داستان ها میتونن زندگی افراد رو تحت تاثیر قرار بدن …
با اینکه خیلیا میگن اصلا بازی نیست
ولی من بشخصه خیلی باهاش حال کردم
مخصوصا با خط داستانی کانر و اندرسون
اره منم با کانر بیشتر حال کردم …..
درگیری درونی بیشتری داشت …..
ولی مارکوس اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم …
و این است قدرت انحصاری های پلی استیشن
واسه إیمان اوردن دیر نیست
در بیارید سرتونو از زیر برف 😛
اصلا باورم نمیشد تصمیمات پلیر اینقدر تاثیر داشته باشه توی روند بازی! تل تیل گیمز و دونت ناد حرفی واسه گفتن درمقابل کوانتیک دریم ندارن.
کوانتیک دریم هم هیچ وقت به گرد پای لوکاس آرتز نمیرسه.
داداش موتور لوکاس آرتز سالهاست که خاموش شده. الان فقط یه دفتر لایسنسینگ به حساب میان. اعضای تل تیل هم کارمندهای سابق لوکاس آرتز توی دوران اوجش بودن.
و این دلیل نمیشه که بازی های قدیمی این شرکت رو فراموش کنیم.
کوانتیک دریم باید خیلی بیشتر از این تلاش کنه تا به قدرتی که لوکاس آرتز در دهه نود داشت برسه.
کارمند های سابق لوکاس آرتز خیلی وقته ttg رو ول کردند.
آخرین بازیشون با ttg ولف امانگ آس بود.
یکم تحقیق کردم متوجه شدم که بعد از فصل اول walking dead شرکتو ترک کردند. پس تصحیح میکنم.
Idtech@
با نظرت مخالفم اصلا چرا باید مقایسه کنی …
Lucas Art یادت بخیر یکی از خلاق ترین استودیو های صنعت گیم بود
Star Wars: The Force Unleashed
و قسمت دوم عالی بودن مخصوصا اینکه از دو انجین گیم و دو انجین فیزیک استفاده میکردن او زمان مخلوط کردن این چهار انجین عالی بود اصلا خلاقیت تمام
Havok engine
DMM engine
Euphoria engine
Unreal Engine 3
واقعا بهترین نسخه های بازی Stars wars ساخته همین Lucas Art هستن
خیانت Walt Disney به صنعت گیم فراموش نشدنی هست استودیو های سازنده بازی Walt Disney اصلا چرا در صنعت بازی موندن و بازی میسازند اصلا معلوم نیست
Walt Disney بعد از خرید Lucas Film همون موقع بخش بازی Lucas Art رو تعطیل کرد و عناوینی مثل
Star Wars: The Force Unleashed 3 برای نسل ۸ کنسل شدن حتی اون دموی رویایی و فراموش نشدنی Stars Wars 1313 با اون گرافیک عظیم هم کنسل شد شایعه بود برای نسل ۷ بوده ولی اون گرافیک حتما برای نسل ۸ بود الان در یوتوب سرچ کنید میتونید اون دمو رو ببینید عظمت اون استودیو اونجا معلوم میشه اصلا میشه راجب اون دمو چند مقاله نوشت :yes:
دلیل مقایسم اینه که لوکاس آرتز هم در دهه نود بازی ماجراجویی با توجه زیاد روی داستان می ساخت:
سری monkey island
Grim fandango
سری maniac mansion
Full throttle
Sam & max
The dig
Loom
فروشش زیر ۱ میلیون هست نظر منتقدان هم که جلب نکرد بهتره برای بازی بعدی یه فکری به حال گیم پلی کنن
داستان بازی رو به طور کامل خودنم بشدت کلیشه ایه و داره بی خدایی رو تبلیغ می کنه. Gameplay بازی هم که خیلی خسته کنندس ارزش تکرار بازی هم تقربیاً صفره ولی Graphic وحشتناکی داره. در مجموع تو اون ۳ ساعتی که داشتم بازی می کردم احساس می کردم کارگردان داره افکاره نه چندان جالبشو به من تحمیل می کنه چیزی که اصلاً نمی تونم قبولش کنم. درضمن این کامنتم از روی تجربه ی ۳ ساعته ی بازی بود نه Fanboy بازیه. :blush:
مثلا تو بازی های آنلاین دارن به تو درس خداپرستی میدن
دوست عزیز هر بازی جذابیت خودشو داره
تو دو هفته اول یک میلیون نسخه فروخت
مجبورت کردن نظر بدی وقتی انقد اطلاعاتت پایینه؟ ?:-)
CupHead@
فکر ی به حال لگن X بی انحصار کنید که نه انحصاری نه فروش کنسول شکسته خورده نسل هست Xbox one :no:
گیم پلی بازی هم حرف نداره و طبق داستان و هسته بازی درست شده :yes:
تا تجربه نکنی داداشم متوجه نمیشی :laugh:
شرط میبندم Detroit روی Xbox one اصلا اجرا نمیشه چه برسه که کسی بخواد از گیم پلی بازی ایراد بگیره :yes:
بازی گیم پلی خاصی نداره که بخوای ایراد بگیری انتخاب دیالوگه
متای ۷۸ هم که مثل کوانتوم بریک افتضاحه به قول خودت سلولی :laugh:
باید به مشکلات اخلاقی استودیو هم اشاره کنم که در دادگاه ثابت شد
Cuphead@
اصلا از اول خود دیوید کیج گفته بود با یه عنوان خاص طرف هستین :laugh:
تمام دوستانی که عناوین استاد رو بازی کردن در جریان گیم پلی بازی هستن اصلا قرار نبوده با گیم پلی سوپر ماریو یا crackdown روبرو باشیم با عنوانی خاصی از استاد طرف هستیم سبک ایشون وابسته به گرافیک و داستان هست ودر آخر گیم پلی 😎 داداشم اشتباه متوجه شدی برو از عناوین خودتون ایراد بگیر :rotfl: اون لگن X با رزولوشن ۷۲۰ :yes:
Cuphead@ میدونم الان با خودت میگی چرا One X همچین گرافیکی نداره با اون قدرت رو کاغذ اصلا هیچ وقت استودیوهای مایکروسافت توان ساخت این گرافیک رو ندارن است :yes:
از پماد سوختگی استفاده کن جنس خارجی بگیر 😀
فک کن بازی یه بخش اصلی به اسم گیمپلی رو نداشته و شد ۸۰
کوانتوم یه بازی کامل بود
رایس کامل بود
ولی کمتر شد و گیرز و هیلو هم کاملتر از قبلیا بودن و اختلافشون ۳ تا ۴ نمرس
نظرت اگه این بازی انحصاری مایکرو بود دیدنی بود عزیز
دلم میسوزه به حالتون راستش،برید زیر پستای فورزا ببینید چقدر سونی فنا بازیو تحسین میکنن و عشق میکنن باهاش
بعد امثال شماهایی رو میبینیم که حتی گاد به اون ابر شاهکاری با اون فروش سرسام آور رو ترول میکنن
خجالت خوب چیزیه،اینکه بگی سونی بازیای خوبی داره چیزی ازت کم نمیکنه نشون میده دیدت چقد وسیعه
همونطور که ما معتقدیم فورزا بی نظیره،کاپ هد تجربهی نا و خاصیه،هنینطور اوری هنر خالصه،هیلو بخصوص قدیم یه شوتر تمام عیار بوده
میبینی،طرفدار گیم خوب بودن درد نداره،دیدمونو باز کنیم
وقتی سوزش بیش از حد باعث میشه به چرت گویی رو بیاری!
دیترویت توی دو هفته ی اول یک میلیون فروخته.
https://en.wikipedia.org/wiki/Detroit:_Become_Human#Sales
بهتره بری یه پلی استیشن ۴ بخری تا بفهمی بازی انحصاری واقعی یعنی چی! تا اونموقع میتونی خاک خوردن جعبه ت رو تماشا کنی.
عجب
بازی نمره ۷۹ نظر منتقدان رو جلب نکرده
ولی بازی دزدان نارگیل چین و استیت آف باگ و سوپرلاکی تیل و …… نظر منقدارو جلب کرده
باشه بخواب
واقعا بازی بسیار عالی و درگیر کننده ای هست
داستان که عالی بود
موزیک هم عالی بود خدایی(موزیک ساز برای ماموریت های کانر یک فرد ایرانی با نام نیما است)
گرافیک هم واقعا حیرت اور بود
به عنوان یک فن بازی های استاد
این بازی خیلی پیشرفت داشته نسبت به هوی رین و بایوند
و تاثیر انتخابات طوری است که اصلا فکرش رو نمیکنید
حتما بازی کنید اگه تونستید با این قیمت فضایی تهیه کنید :yes:
بازی خیلی قشنگی هست ، با اینکه تو ایران خیلی بازیش گرون بود ولی ارزش خرید رو داشت ، البته بهتره انگلیسی تون خوب باشه تا بیشتر ازش لذت ببرید ، تصمیماتی که توی بازی می گیرید خیلی تو بازی تاثیر داره …..
به صبرانه منتظر یک بازی جدید از دیوید کیج هستم !
تنها نکته ی مثبت این بازی رابطه ی بین کانر و lieutenant anderson ه… که جداً حال داد :laugh: :laugh:
Hello, my name is Connor. I’m the android sent by CyberLife
از نظر داستانی بازی واقعا عالی بود ولی همچنان داستان هویرین به مراتب ملموستره برای مخاطب! پیشرفت اصلی بازی نسبت به بازیهای قبل کیج اینه که تصمیمات شما کلا یه بازی دیگه میسازه براتون و میشه گفت تجربه ۱۰۰ در ۱۰۰ متفاوتی رو ارائه میده! یکم مکانیزم گیم پلی این بازی چالشی تر و سرگرم کننده تر بود به راحتی میتونست متای بالای ۹۰ بگیره حتی!
هوی رین بخاطر شوکی که به بازیکن وارد میکنه برای همیشه تو گوشه ی ذهن مخاطب میمونه ولی دیترویت بسته به انتخاب های بازیکن میتونه خیلی شوک آور باشه یا که خیلی خوب تموم بشه. هوی رین هم بیش از حد به twist و رونمایی از اوریگامی کیلر وابسته-ست. داستان دیترویت شاید به اندازه ی هوی رین روی مخاطب تاثیر نذاره ولی به نظر من از نظر ساختار، گستردگی و چالش انگیز بودن به مراتب برتر از هوی رین هست.
بسه دیگه تا کی باید بازی های شر انلاین عرضه شه تا بیدار میشیم یه بازی جدید دیوید کیج یکی از تاثیر گذار ترین داستان ها رو به ما نشون بده دلیل فروش کم هم بخاطر سبک عجیبشه ولی استوریش عالیه جعبه فن برید سراغ انحصاری متا ۶۳ایی
Kame :no: :no: :no: :no:
اونی که میاد میزان فروش یه عنوان داستان محور رو با مولتی پلیر مقایسه میکنه یه پروگیمر حرفه ای هستش،حرفش جواب نداره دیگه کاش یه مقایسه هم بین گاد و رینبو انجام بدن ببینیم کدوم بهتره ما نوب هستیم همچین کاری از دستمون بر نمیاد
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
هروقت یکی از ماکروفن ها درمورد بازی های ما چرت و پرت میگه، یاد این میم میافتم:
http://uupload.ir/files/0i3m_xbots.jpg
😀
با این الکترو پاپ بچه کاری نداشته باشین چون بچس منطق نداره ولش کنین بزارین هرچی میگه بگه
البته از کسانی که از انگلیسی فقط یه اره یا نه بلد باشن نباید ازشون انتظاری داشت باید برن همون انلاین بازی کنن چون هیچ درکی رو بازی داستانی ندارن
قیمت بازی ۳۶۰ بود ، گفتم وایسم بیاد روی ۳۰۰ ، شانس عالی من ۵۳۰ شده پلمپ !!! خداییش هر جور حساب میکنم بی انصافیه ۵۰۰ پول بازی بدم ، البته دوستان ربطی به موضوع این جا نداره ولی حرف دلمو زدم
جای پولش خالیه که بخریمش دسته دو هم قیمتش برابر یک بشکه نفت خام ایرانه!