SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا

SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد

هادی اسماعیل‌زاده
۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا

اگر به نسخه‌های دیجیتالی علاقمند باشید، باکس‌آرت برای شما اهمیتی ندارد اما اگر علاقمند به جمع‌آوری نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها باشید، باکس‌آرت برای شما به معنی همه چیز است. حتی اگر بازی‌باز دیجیتالی نیز باشید، باز هم یک باکس‌آرت خوب و زیبا حالتان را بهتر می‌کند. کپکام (Capcom) به تازگی از باکس آرت عنوان بعدی خود Resident Evil 2 Remake رونمایی کرده و اگرچه این باکس‌آرت هیچ شباهتی به نسخه کلاسیک Resident Evil 2 ندارد، باید گفت که بسیار فوق‌العاده است.

در ادامه باکس‌آرت نسخه بازسازی و نسخه اصلی بازی را مشاهده می‌کنید:

SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفاSDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا

همانطور که مشاهده می‌کنید، در حالی که باکس آرت نسخه اصلی Resident Evil 2 بیشتر نشان از یک عنوان وحشت و بقا دارد و یا حداقل حس ترس را منتقل می‌کند، باکس‌آرت Resident Evil 2 Remake با عناوین جدیدتر سری مانند Resident Evil 5 هماهنگ‌تر شده و کمتر حس یک عنوان وحشت بر پایه بقا را تداعی می‌کند و بیشتر نشان‌دهنده یک عنوان ترسناک و اکشن محور است. شاید این حرکت جنبه بازاریابی داشته باشد چرا که اکشن و اسلحه فروش بهتری دارد و برعکس چشمان از حدقه بیرون آمده و دستان ترسناک کمتر فروش می‌کند!

اما در جدیدترین اخبار مربوط به بازی، اخیرا و در جریان رویداد کمیک کان سن دیگو، کپکام از نسخه‌های مختلف بازی رونمایی کرد. همچنین از طراحی مجدد کلیر ردفیلد و استفاده از تکنولوژی جدید در طراحی لئون و راکون سیتی اطلاعاتی منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

در ادامه توضیحات رسمی کپکام در مورد بازی را می‌خوانید:

در Resident Evil 2، گیم‌پلی اکشنِ کلاسیک، حس اکتشاف و حل معما که امضای سری Resident Evil است دوباره بازمی‌گردد. بازی‌بازان در نقش لئون کندی (Leon Kennedy)، یک پلیس تازه‌کار و کلیر ردفیلد (Claire Redfield)، دانشجوی کالج قرار می‌گیرند و این دو در جریان شیوع یک فاجعه در راکون سیتی که به موجب آن شهروندان تبدیل به زامبی‌های مرگ‌باری شده‌اند، با هم ملاقات می‌کنند. هر دوی این شخصیت‌ها کمپین جداگانه خود را دارند که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا داستان بازی را از دو چشم‌انداز متفاوت دنبال کنند. سرنوشت این دو شخصیت محبوب در دستان بازی‌بازان قرار می‌گیرد و این دو با هم برای بقا و کشف دلیل وقوع این فاجعه در شهر همکاری می‌کنند. آیا آن‌ها می‌توانند جان سالم به در ببرند؟

عنوان Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا
SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Anti NOOB گفت:

    چقدر قیافه لئون بد شده :-/ بینیشو بعدا عمل میکنه؟!

  • Resident Evil گفت:

    چقد خوشگله :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    حالا بحث فروش بیشتر بازیایی که کاورشون اکشن تره کاملا منطقیه ولی یه دلیل دیگه ایم که میتونه داشته باشه پرداخت بیشتر به شخصیتا تو این نسخس(اصلا شخصیت پردازی این سری جزو بهترینای تاریخه و برای من با اختلاف بهترین)
    بهرحال بشدت منتظرشم و تو اولین زمان ممکن تجربش میکنم

  • به هیچ وجه در حد باکس ارت نسخه اصلی نیست و حتی نزدیکش هم نیست
    همون طور که گفته شد احتمالا در جهت فروش بهتر در نظر گرفتن
    این روزها باکس ارت خوب کم گیر میاد از زیبا ترین و پرجزئیات ترین باکس ارت های این نسل میشه به Farcry Primal اشاره کرد

  • HARLY QUEEN گفت:

    یادش بخیر…انگار همین دیروز بود داشتم بازی میکردمش :-((

  • Nemesis1993 گفت:

    این بازی تبدیل به شاهکار موندگار میشه درصورتی که به ریشه های اصلی رزیدنت اویل ونسخه اصلی وفادار باشه…
    ریشه های اصلی رزیدنت اویل(ازنظرمن):
    ۱داستان
    ۲اتمسفر بازی والقای حس ترس(فضاسازی فوق العاده)
    ۳شخصیت پردازی بی نظیر: (لیون.جیل ولنتاین.کیریس.کلیر.وسکر کبیر.ایدا وانگ واستیو(کدورونیکا)و….)
    ۴گیم پلی روون و لذت بخش
    ۵موسیقی متن فوق العاده قوی
    ۶معما های جذاب و درگیرکننده
    ۷زامبی های شل و ول وموجودات همیشگی رزیدنت اویل و باس فایت های وسخت وموندگار درذهن(حضرت نمسیس و ویلیام بیرکین ومستر ایکس وتایرنت وجک کراوزر(رزیدنت اویل۴) و…)
    ۸اتاق سیو وموزیک دوس داشتنی وآرامش بخشش واون دستگاه تحریر مخصوص سیو و صندوق ذخیره معروفش…تمام….
    ودرآخرایشالا ریمیک رزیدنت اویل۳,,,

    • Resident Evil گفت:

      این بازی که تکلیفش مشخصه با مراجعه به نسخه اصلیم میشه فهمید
      فقد خدا کنه نسخه۸ خفن مشت بسازن با اینکه ۷وخیلی دوس دارم ولی خب یه مشکل خیلی خیلی بزرگ داشت که دشمناش بودن(باز جک خوب بود)ایشالله ۸میاد میزنه میترکونه بازم و انقلاب به پا میکنه

  • Nemesis1993 گفت:

    نوشته ادمین:”….شاید این حرکت جنبه بازاریابی داشته باشد چرا که اکشن و اسلحه فروش بهتری دارد و برعکس چشمان از حدقه بیرون آمده و دستان ترسناک کمتر فروش می‌کند!”
    درود به شرفت که انقد با فهم و شعوری دمت گرم
    واقعا بزرگترین مشکل ما طرفداران سبک survivor horror همینه…!!
    اکشن اکشن اکشن باو بازی رو جوری بسازید که کسایی که این سبکو دوس ندارن برن همون call of,pubg,fortnite.reinbowو…….اینجور بازیارو بازی کنن ما چه گناهی کردیم آخهههه….!!! 🙁

  • head of demon گفت:

    خیلی ناجور منتظرشم
    وای یادمه بچه بودم باکس ارت بازیو پشت ویترین مغازه ها میدیدم خیلی خیلی واسم ترسناک بود
    حیف دیگه این سری کم کم از نسخه ۴ام که زامبی ها از بازی حذف شدن خیلی المان های ترسناکش کم شد

    • Resident Evil گفت:

      از نسخه ۴م که زامبیا حذف شدن؟؟؟داداش چی بوده بجا اویل دادن بهت؟؟؟بجز نسخه۷ بقیه همه زامبی داشتن 😕

      • ... گفت:

        رزیدنت اویل ۴ و ۵ زامبی نداشتن و اون افراد داخل بازی یک اسم خاصی داشتن که تقریبا همگی هم یک سلاح سرد و یکسری سلاح گرم و غیره دستشون بود.فقط رزیدنت اویل ۶ زامبی داشت که اونهم با اون حرکات رزمی و کونگ فو و امثالهم ای که شخصیت ها داشتن بیشتر میشه گفت حکم یک وسیله برای تامین محمات بازیکن رو داشتن مخصوصا زمان باس فایت ها..

      • Nemesis1993 گفت:

        دوستمون کاملا درست میگه از شماره۳ به بعد دیگه ما زامبی ندیدیم(البته بجز نسخه های فرعی کدورونیکا و اوت بریک ها وآمبرلا و دارک ساید کرانیکلز)که نسخه های فرعی هستن و مطمئنم که خیلیا بازی نکردن و اینم مطمئنم که منظوردوستمون نسخه های اصلی از۳ به یعد بود!
        برای مثال چیزی که تو شماره۴ اول بازی تو کلبه باهاش مواجه میشیم اسمش”گانادو”هستش نه زامبی که به ویروس لاس پلاگاس مبتلا شدن نه ویروسTکه نشون به اون نشون که بالیون وقتی بکشی وبری بالاسر جنازش ضربدر بزنی(چک کنی)مینویسه:He is not zombie!
        توشماره ۵ و۶ هم همینطور هیچکدومشون زامبی نیستن و اسم های دیگه ای دارن بجز ۳_۴تا چپتر با لیون در رزیدنت اویل۶! 😉
        سوال دیگه ای بود درخدمتم…!!! 😉

      • منظور ایشون کنار رفتن زامبی های سنتی و روی کار اومدن زامبی‌های صنعتی (گانادوها) بود 😉

        • Nemesis1993 گفت:

          توام داداش فک کنم صنعتی و سنتی و با هم زدیاااا!!!!! 😀

          • کاری به بحثتون ندارم منتها امیر حسین عزیز کاملا دارن درست میگن…
            مسئله اینه ۷۰% به بالای گیمرای ایران اصلا به صحبت ها و زیرنویس ها توجه نمیکنن و همین مشکلات هم پیش میاد …
            کاملا درسته اسم زامبی روی گانادو ها قرار نمیگیره ولی ساختار کلی همشون یه چیزه …
            مردگان متحرک …!
            در واقع خیلی خسته کننده میشد اگر قرار بود باز ما توی اویل ۴ با یسری زامبی که سرعت زیادی هم ندارن روبه رو بشیم و تنها حملاتشون فقط وقتیه که به ما نزدیکند طبق خود صحبت هایی که پیرامون ساخت بازی هم میشد زامبی های سنتی و قدیمی که حتی حضورشون قبل از RE هم بوده کنار رفتند و بجاش داستانی برای یه مدل دیگه از “زامبی ” به نام گانادو ها که در نسخه ۴ بود نوشته شد که توی بازی هم میگه اینا اون زامبی هایی که ما میشناسیم نیستن … یعنی اینکه بگیم اره کلا زامبی نیست توی RE اشتباهه چون تعریف درستی از زامبی ندارید خیلیا که توی همین پست نظر دادن …
            حضور یه مدل جدیدتر با داستانی کاملا متفاوت تر از چیزی به نام زامبی های قدیمی شهر راکون سیتی در RE های ۴ و ۵ و ۶ و حتی بعضی نسخه های فرعی شروع شده و کماکان ادامه داره …
            ساختار همه اینا هم یکیه یه زامبی رو بگیر سرعت بهش بده قدرت فیزیکی بیشتر بهش بده یه rpg بده دستش یکم هم خوشگل ترش کن میشه دقیقا همون گانادو های RE4 …
            (لطفا بحث داستان بازی رو پیش نکشید ویروس T و … به داستان بازی ربط داره نه ساخت این مدل از مردگان متحرک …)

            • Nemesis1993 گفت:

              درمورد رزیدنت اویل تا آخرت بات بحث میکنم با سند و مدرک اگه خواستی تماااااام شماره هاشو چندین و چندبار تموم کردم(حتی نسخه resident evil gaiden تو گیم بوی!!!!!!!!)انقد که آمارش از دستم در رفته تمام کتاباشم خوندم تمام فیلما و انیمیشن هاشم چندبار دیدم اصن هیچ جوره فک نکنم بخوری به داستان برو باو برو….. 😉

      • head of demon گفت:

        استاد اسماشون عوض شد
        باهوشتر شدن
        تو چی دادن بت فک کردی زامبی داری میکشی؟
        پلاگا نسخه ۴ ام
        نسخه ۵ ام ماجینی
        نسخه ۶ ام هم که ماشالله زامبی بودن یا انسان های هوشمند؟
        شما ماجینی رو زامبی میدونی؟یکم دامنه لغتو ببریم بالا و تفاوت هارو حداقل حس کنیم

      • Nemesis1993 گفت:

        ای کاش بیشتر اطلاعات داشتی اون اسمی که واسه خودت گذاشتی و خراب میکنی دوباره بازی کن همه رو از اول!!!

        • Resident Evil گفت:

          خب همون طور که آقای نصرتیم گفتن زامبیای سنتی رفتن کنار و باهوشتر شدن و زامبیای جدیدتر اومدن رو کار حالا یه اسمایی روشون گذاشتن ولی بهرحال زامبی بودن
          زیادم نگران نباش همرو بازی کردم(بجز یکی دو مورد که برا پلتفرمای دستی بود)

          • Nemesis1993 گفت:

            داشگلم باز داری اشتبا میزنی که اون اسمتو عوض کن ناموسااا دیگه ام بت چیزیو توضیح نمیدم وقتمو داری تلف میکنی خودت برو تحقیق کن درمورد رزیدنت فقط خواهشا اسمتو عوض کن مثلا بزار”ُStar Wars”یا Rayman یا Just danceچون به ما رزیدنت اویل بازا واقعاااا داره توهین میشه با اطلاعات بسیار کمی که تو داری!!!!! 😉

  • کاور خوبیه ولی بیش از حد کلیشه ای هست. نسخه ی اصلی شاید الان جالب نباشه اما حداقل یه مفهوم و پیغام که از دل بازی بیرون اومده رو داره. باکس «آرت» باید “Art” باشه! مثل ایکو، اسلیپینگ داگز، لیمبو، رزیستنس ۳، هوی رین و…

  • Fenrir گفت:

    بعد از رزیدنت ایول ۷ لازم بود که سری بازگشتی به زاویه دید سوم شخص داشته باشه. البته نه‌ به شکل ایول ۶،۵ یا حتی ۴؛ بلکه به شکل نسخه های اول تا سوم. یعنی کمبود مهمات ، حس ترس و استرس و اتمسفر سنگین.
    و به نظرم برای رزیدنت ایول ۸ بهتره که دوباره دوربین اول شخص و فرمول رزیدنت ایول ۷ رو به کار بگیرن و ایرادات نسخه ۷م مثل عدم وجود زامبی و شخصیت پردازی ( هرچند شخصیت پردازی افرادی مث جک بیکر واقعا فوق العاده بود ) رو هم برطرف کنن تا یه بازی فوق العاده ارائه بدن و دوباره بعد از عرضه نسخه ۸م هم ریمیک ایول ۳ رو با دوربین سوم شخص و گرافیک روز بازسازی کنن.
    کپکام از زمان عرضه ایول ۷ داره به اوج برمیگرده و بازیهایی مثل مانستر هانتر ، ایول ۷ و ریمیک ایول ۲ این موضوع رو تایید میکنن.
    رزیدنت ایول ۷ با تمام خوبی ها و بدی هایی که داشت یه بازی لذت بخش‌ و شروعی قدرتمند برای بازگرداندن سری رزیدنت ایول بود و حتی اگه قسمت های پایانی بازی ( که‌ بازی روند اکشن به خودش گرفت ) رو حساب نکنیم ایول ۷ یه بازی فوق العاده و پایبند به ریشه های سری محسوب میشه.
    اگه‌ سازندگان به همین شکل پیش برن قطعا رزیدنت ایول بعدی بهتر خواهد بود.

  • PewDiePie گفت:

    فقط همون یارو که تو رزیدنت اویل ۴ خرتو پرت میفروخت طرف همجا بود :rotfl:

  • navid313714 گفت:

    یه بازی re قدیمی با چاشنی اکشن
    امیدوارم با این بازی این سری و بلکه کل این ژانر راه درستشون رو پیدا کنن

  • ناموس بازیه .اخه صبر تا کی :pain:
    درود بر کپکام ک خاطرات گذشتمون رو ساخت

  • مازیار گفت:

    باکس آرتش بد نیست ولی دوربین بازیش بشدت عالیه و من بیشتر دلم برای دکتر ویلیام برکین و معما های بازی تنگ شده 🙁

  • یادش به خیر بچه بودم هرجا میرفتم (مثل فروشگاه، مترو و …) همش تو فکرم این بود که اگر تهران مثل راکون میشد الان اینجا چه اتفاقاتی میفتاد :))))
    یادش به خیر.
    ولی به نظرم هرچقدر هم این نسخه خوب باشه حالی که اون موقع با بازی میکردیم دیگه برنمیگرده

SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد - گیمفا