سانتا مونیکا درحال استخدام طراح هنری برای طراحی خدایان جدید در God of War است
God of War یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر است که در اوایل سال جاری عرضه شد و توانست مورد استقبال و تمجید منتقدان و جامعهی بازیبازان قرار گیرد و به فروش بسیار خوبی دست یابد؛ طوری که در سه روز اول عرضه ۳ میلیون نسخه فروخت. حال سازندگان در پی ساخت دنبالهی این عنوان هستند و در این راه به افراد جدیدی نیاز دارند.
بهتازگی در وبسایت رسمی استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) آگهی استخدامی برای هنرمند و طراح هنری (Concept Artist) برای کشیدن و طراحی خدایان جدید ثبت شده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا این افراد برای ساخت دنبالهی God of War استخدام میشوند یا قرار است برای توسعهی بستهی الحاقی جدید به کار گرفته شوند اما بین گزینههای موجود، نسخهی جدید محتملتر است چراکه کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان این بازی پیشتر اعلام کرده بود که God of War هیچگونه بستهی الحاقی دریافت نخواهد کرد.
درضمن پایان بازی God of War به گونهای بود که به چند سوال پاسخ داد ولی چندین سوال دیگر ایجاد کرد و هواداران مشتاقانه درحال موشکافی سنگ نبشتهها و کتیبههای بازی هستند تا نشانههایی برای حل معمای داستانی آن به دست آورند.
بازی God of War هماکنون به صورت انحصاری برروی پلتفرم پلیاستیشن ۴ در دسترس است و اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید میتوانید نقد و برسی متنی و ویدئویی آن که توسط سعید آقابابایی تهیه شده است را مطالعه و مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
واقعا بازی بی نظیری هست،شاید اولین بار باشه که ارتباط پدر و پسری دو شخصیت خارج از کات سین و توی گیمپلی هم به شکل پر رنگ خودش رو نشون میده.طوری که وقتی کریتوس میگه پسر فشار حمله رو حفظ کن، یا اترئوس میگه پشت سرت،مواظب باش،دقیقا همون تاثیری رو روی مخاطب میزاره که کات سین های بی نظیر بازی میزاره.واقعا هنر میخواد این طوری شخصیت ها رو طراحی کنی،اونم شخصیتی که اصلا تا به حال ندیدیش! هممون برای بار اول بود که اترئوس رو می دیدیم ولی اصلا حس غربیبی باهاش نمی کردیم بر عکس شما برید بازی مثل گیرز ۴ رو ببینید.اصلا قصدم فن بازی نیست،مهمم نیست بازی ایکس باکسه،فقط دارم برای مقایسه مثال میزنم.
کاراکترای مهم بازی JD و کیت بودند،درست نمیگم؟شخصیت هایی که اصلا باهاشون اشنایی نداشتیم و نتیجه شد یه مشت کاراکتر ابکی حوصله سر بر.
واقعا طراحی شخصیت کار هر کسی نیست.
فقط و فقط به خاطر طراحی جدیدی که از شخصیت کریتوس شد و طراحی بی نظیر کاراکتر اترئوس باید به احترام سانتا مونیکا ایستاد و فقط دست زد و سکوت کرد.
احسنت به سونی بابت حمایت کامل خودش از این استودیو
شاید اگر این استودیو دست هر کمپانی دیگه بود بعد عرضه ناموفق اسنشن که شکستی در فروش بود و هم چنین کسنل شدن و با شکست مواجه شدن یک بازی که پروژه مخفی سانتا مونیکا بود،این استودیو را برای ابد تعطیل می کرد ولی سونی با حمایت واقعا تحسین برانگیز خودش یه شاهکار بی نظیر خلق کرد.
این فرق سونی با بعضی شرکت هاست.
اگه عمری باشه نسبت به این بازی به شکل جدی به هر نحوی در آینده ادای دین می کنم.
We Have
ZERO TERAFLOPS
BUT DONT WORRY
WE HAVE
ONE
SANTA MONICA
مبارزه ی بین کریتوس و بالدور در اول بازی هیجان انگیز ترین مبارزه ای بود که در بازی های ویدیویی دیدم
بنظر من طراحای گاد سه رو بیارند عالیه واقعا باسای گاد سه در زیباترین و با جذبه ترین بودن
پوسایدون
هادس
هرمس
هلیوس
هرکول
زئوس
عقرب
کرونوس
علیرضا جان من توی این یه ماه اخیر دوبار گاد ۳ رو تموم کردم، آخرین بارش واسه همین پریروز بود.
بازی که خودت میدونی قبلاً هم دربارهش حرف زدیم، اصلا حرف نداره و کامل ترین گیم پلی مبارزات سه گانه س و حتی به حدی مبارزاتش کامله که به نظرم به دلیل کوتاه بودن گیم پلی از پتانسیل کامل آیتم ها استفاده نمیشه و جالبه جیسون مک دونالد که طراح سیستم مبارزات گاد جدیده، طراح سیستم مبارزات گاد ۳ هم بوده
فقط امیدوارم توی گاد بعدی هم مبارزه با باسها جوری پیاده سازی بشه که به این هیجانی که دلمونو واسش صابون زده بودیم و آخرش رو دلمون موند، برسیم و باسهایی حماسی تر نسبت به God of War 2018 داشته باشیم
این گاد ۲۰۱۸ بیشتر نقش world building و زمینه سازی رو داشت ک به نظرم خیلی قشنگ اینکارو کرد
مسلما بعدا تو نسخه های بعد باس های بیشتریو میبینیم
بله کاملاً با شما موافقم و به همین دلیل از گاد جدید نهایت لذت رو بردمو انتظاراتم رو گذاشتم واسه گاد بعدی
در هر صورت پشت هر نبرد و درگیری باید یک دلیلی منطقی نهفته باشه. حالا این نسخه جدید به ما یک دلیل قانع کننده برای نبرد عظیمی که در نسخه های آینده شاهد خواهیم بود تحویل داده.
من که خودم از گاد جدید از هر لحاظ کاملا راضی هستم و هیچ نقصی نمیتونم ازش بگیرم
امیر جان گاد سه که خداست یعنی کلا هیجان هیجانش ادم و میبره پیش خدا حرفت کاملا درسته امیدوارم گاد بعدی حماسی تر بشه یعنی بشه هیجان گاد سه واقعا من موندم هشت سال پیش چطوری اینقدر طراحیه و محیط گاد سه و مبارزات و زیبا ساختند اصلا خشونت بازی صدا و نعره های کریتوس یه چیز معمولی نبود
منم از ستا gow بیشتر خوشم میاد
آقای نصرتی این بازی فقط به باساش نیست، هر کدوم از والکریا واسه خودشون یه پا باس بودن واقعا هیجان و تپش قلبی که سر جنگیدن با والکریا داشتم تو هیچ بازیی ای نداشتم، گیم پلی بازی روانی کننده بود ، چه bare hand چه با axe چه با blade هر جوری میجنگی تو سبک خودش یکی از بهتریناس تو خوب بودن گاد ۳ حرفی نیست ولی این گاد دنیای دیگه ای داشت که آدم واقعا دوس نداشت از این دنیا بیاد بیرون
شک نکنید گاد بعدی پارو فراتر از بازی میزاره ، با این بازی ای که من از استدیو سانتا مونیکا با سخت افزار به نسبت ضعیف این نسل دیدم، نسل بعدیه بازی تو نسل بعد دنیای گیمو به یه فاز دیگه ای میبره!!!
خداییش باس بالدور عالییییییییییییییییییییییییییی بود
مبارزه ی اخر بالدرم عجیب زیبا بود
اسنشنم خوب بود خدایی گیمپلیش در بالاترین سطحه
پشمهایم را چه کسی برده است؟؟؟؟؟؟؟ 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
خداییش رو هارد نمیمیره گیرز ۴
قسم دارم میخورم. نمیگم اصلا نیممیره ولی اصلا اسمش هارد نیست مثلا میشه بگی نرماله و گاهی وری ایزی
ولش کن بزار خوش باشن
ظاهر خدایان که شکی نیست میترکونه مثل همین بالدر و مدی و مگنی . ولی مبارزات با خدایان دوس دارم مثل همین نسخه ۱ باشه یعنی پرخرج و اگشن مغز منفجر کن و طولانی .
مبارزه روی اژدها خیلی خوب بود اصلا فر خوردم وقتی کریتوس پرید پایین یهو یه اژدها زیرش ظاهر شد ( راستی تو قسمت شمالی مرکز نقشه میشه جنازه این اژدها که سقوط کرده رو دید )
بووی گوش بگیر ببین چی میگم :
من از یه جایی هستم به اسم اسپارتا
من خیلیا که حقشون بود و کشتم …
و خیلیا که حقشون نبود …
من … پدر ، پدرمو در اوردم
حرف مفت اظافی هم بخوای بزنی با همین اسپویل های اشوب پدر تورو هم در میارما جوجه
هرچی گفتم میگی : یس سر
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوی!
چه شووووووووود :inlove:
واقعا که نسخه اخر خیلی شاهکار بود
من اصلا فکر نمیکردم انقدر خوب باشه
حسابی شوکه شدم
ای کاش یه فرانچایز جدید بسازن
ولی واقعا تشنه نسخه بعدی ام :beauty:
منم فکر نمیکردم نسخه ی ۵ فارکرای خوب باشه و بازیش که کردم مثل همین خدای جنگ شوکه شدم
نسخه ۵ فارکرای بهترین سری بود
و خدای جنگم نسخه اخرش بهترین سری بود باز عالی عالی
اره واقعا همینطوره
این دوتا بازی آدمو دست میندازن اولش وی فقط کافیه که بازیش کنی
ندایی میرسد از شاهکاری دیگر
به به یعنی ندیده و نیومده میگم خیلی پر هیجان تر و حماسی تر از نسخه ی اول میشه و مبارزه با ثور و اودین قطعا جز بهترینها میشه فقط منتظرم
سانتا مونیکا برخلاف بعضی ها تغییر سبک میده و المان های جدیدی به دنیای بازیسازی اضافه میکنه. (میتونی بری ویدیو های Game maker’s toolkit درمورد گاد آف وار رو ببینی). در ضمن تو دورانی که خیلی از استدیوهای بزرگ تکنولوژی و تجربه شون رو فقط برای خودشون نگه میدارن، استدیوهایی مثل سانتا مونیکا و گوریلا گیمر همزمان با چندتا استدیوی مختلف همکاری میکنن. مخصوصا سانتا مونیکا که همیشه به سازنده های مستقل و کوچیک کمک میکنه.
فقط میمیر حذف نشه جاسوییچی قشنگیه
تو مبارزات وقتی میگه برادر یععععععع (یعنی پشتتو بپا)
حرف نداره میمیر حرف زدنشم باحاله
اره دقیقا :laugh: ممیر عالی کار شده
یکی از برترین بازی های عمرم شاهکار بود یعنی برترین باس فایت تاریخ رو داشت(بالدر )واقعا در فروش بهش ظلم شد
حقش خیلی بیشتر از این حرف ها بود
بکشین کنار که خدای بازی ها اومد :inlove: :inlove: :inlove:
-جدا از موضوع اصلی-
آقا فقط من اینطوری ام یا شما هم بنظرتون خشونت بازی اومده پایین؟
مثلا توی گاد ۳ همچین خدایان رو تیکه تیکه می کرد، من تنم مور مور میشد وقتی پاهای هلیوس رو قطع می کرد!
اما توی این گاد تنها خشونت زیادی که دیدم کشتن اون غول بزرگاست که دهشنون رو پاره می کنه همین…
داداچ اونی که پاهاشو قطع کرد هرمس بود نه هلیوس 😐 😐 😐
آخ آره راست میگی خدایانو اشتباه گرفتم Sorry
اگر یکم به زیرنویس بازی توجه کنی متوجه میشی که دلیل داره :
۱- کریتوس گذشتشو قبول کرده و در راه اینکه خشونت کمتری یاد بچش بده قدم برمیداره …
۲- هلیوس ؟داداش هنوز اسم خداهارو هم نمیدونی که …
اسم اون هرمسه پیام رسان خدایان که پاهاشو قطع کرد کریتوس …هلیوس خورشید بود (در اصل خدای خورشید )که کریتوس سر مبارکشو کند 😐
بعد تو جلو بچت میای بزنی طرفو مثل گاد های قبلی بکشی ؟
یچیزی رو هم بگم کریتوس در سه نسخه ی قبلی (گلم ، عزیزم این gow 4 نیست چرا درک نمیکنید اینو ؟ این gow 2018 هست ) در ابتدا از دست Ares عصبانی بود و دیدیم که نتیجش چیشد در نسخه ۲ بهش خیانت شد و از زئوس و همه متنفر شد و در نسخه ۳ هم که روز حسابرسی بود طبیعیه اون خشونت رو میدیدم (همونطور که نسخه اول gow هم مثل نسخه ۳ انقدر خشن نبود این نسخه ۲۰۱۸ هم نیست )
الان دلیلی نداره کریتوس عصبانی باشه …
اما!!!! در نسخه های اینده احتمالا باز هم شروع میشه داستان خشم کریتوس …
در این gow اگر دقت کنی فقط جاهایی کریتوس خشمگین میشد که اترئوس رو میگرفتن یا یطوری میشد پس قطعا الان نقطه ضعف کریتوس اترئوسه و چه سناریو هایی که نمیشه نوشت براش…
در پناه حق یاعلی
خوب کریتوس کبیر دیگه پیر شده و نمیتونه اون حرکات رو اجرا کنه
چه ربطی داره پیرتر از زوئس؟با این پیریش ابر قدرت خدای خدایان یونان بود.
اگر سه گانه باشه که خوب نمیتونیم امید داشته باشیم تمام خدایان رو تو نسخه دوم به فنا بدیم اما از پایان مخفی معلومه حداقل با ثور سر شاخ میشیم.خدای پاکی معصومیت و دوستیشون که این بود خدا به داد ثور و اودین برسه
بی صبرانه منتظرم :yes:
امیدوارم یکمی از سانتا مونیکا رو یه dlc کار کنن واسه همین god of war 4 و کسایی مثل کوری بارلوگ رو نسخه ی بعدی کار کنن :yes: البته کوری بارلوگ واسه dlc هم نیاز میشه :yes: راستی اون بند بالایی زدید در سه روز اول ۳ میلیون فروخت در حالی که ۵ میلیون بود :yes: this is my love :inlove:
وای وای وای وای
بهترین خبر این هفته
gow 2018 که از لحاظ گیمپلی یک بازی کامل بود و این گیمپلی در نهایت تکامل تعامل بسیار حرفه ای و جذابی با داستان داشت به طوری که هنر بازی سازی رو میشه در این عنوان مشاهده کرد و اصل هنر اینجاست و کلاس درسی برای بقیه
من به نظرم این بازی تا سه سال دیگه آمادس چون هم باز توی میدگارد جریان داره هم مدلای آمادشو داره اما چند تا سرزمین دیگه هم که میخوان بسازن و اینکه گفتن بازی طولانی تره احتمالا زمان ساخت بازی رو بالاتر میبره
در کل امیدوارم که زود تجربش کنیم
ممنون آقای نصرتی
خوب ۲ ، ۳ سال تا نسل بعدی مونده پس باید یواش یواش نسخه ۲ این شاهکارو شروع کنن و شروع هر بازی هم با طراحی ConceptArt و پیش تولیدات آغاز می شه
دم هردوشون گرم ک هوای همو دارن.ادم باید قدر خانوادشو بدونه.فک کنم خیلیا وسط بازی استوپ کردن و ب بعضی چیزا یا ب پدرو مادرشون فکر کردن.ازت ممنونیم بارلوگ