Remedy میخواهد بهترین استودیویی باشد که بازیهای خاص میسازد
استودیوی بازیسازی محبوب رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، در جریان کنفرانس خبری سونی در رویداد E3 2018 از جدیدترین بازی خود تحت عنوان Control رونمایی به عمل آورد.
تِرو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیرعامل استودیوی رمدی در جدیدترین مصاحبه خود با وبسایت «GamesIndustry» بیان داشت که هدف اصلی آنها تبدیل شدن به بهترین استودیوییست که بازیهایی خاص میسازد. وی در این خصوص ابراز داشت:
ما میخواهیم بهترین استودیویی باشیم که بازیهایی خاص میسازد و این جایگاهیست که ما برروی آن متمرکز هستیم. ما درک خوبی از کسب و کار داریم، ما باید شایستگی خوبی داشته باشیم تا در تجاری کردن آن کمکان کند. اما با این حال میدانیم که ناشرین زیادی وجود دارند که بسیاری قدرتمند هستند و شایستگی زیادی در بخش بازاریابی، جامعه مخاطبین، توزیع، فروش و غیره دارند. انتخاب ۵۰۵ گیمز بر اساس تمام بحثهایی بود که درباره هدف ما برای استراتژیکمان به نتیجه رسید. آنها هدف مشابهی با ما داشتند. به نظر میرسد که این [همکاری] یک ترکیب خوب و ثابت شده است.
ویرتالا در ادامه در خصوص دیدگاهش درباره بازی در دست ساخت Control صحبت کرد و اظهار داشت که این بازی کاملاً متفاوت با دیگر عناوین ساخته شده این استودیو است:
[سالانه] بازیهایی زیادی عرضه میشوند بنابراین تنها چند بازی وجود دارد که یک بازیباز به طور متوسط اقدام به تجربه آن میکند؛ بنابراین ما احساس میکنیم که برای رسیدن به موفقیت در این زمینه به کیفیتی فوقالعاده و البته تفاوتی آشکار نیاز داریم. ما میگوییم که اگر یک بازیباز بازی ما را ببیند، نباید بلافاصله به صورتی مستقیم آن را با عنوان دیگری مقایسه کند و این یعنی اینکه ما موفق شدهایم.
وی ادامه داد:
بسیار خب، ما [در این بازی] سیستم گانپلی، تجهیزات و مهمات و تواناییهای فراطبیعی داریم. اگر بازیبازان بازی ما را بررسی کنند شاهد ویژگیهایی هستند که در دیگر بازیها نیز وجود دارد اما ما امیدواریم که این بازی به نوعی باعث تحرک قوه تخیل بازیبازان و ایجاد علاقه در آنها شود و همچنین در دیدشان تازه و متفاوت به نظر برسد.
بازی Control قرار است که سال آینده میلادی توسط شرکت ۵۰۵ Games برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر گردد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
خداییش هم درست میگه بازی هاش در طی این نسل ها همیشه خاص بودن و خیلی ها هم با بازی هاش کنار نمیان ۲ بازی اخیر رمدی لول دیزاین های یکنواختی دارن ما هم در الن ویک و هم در کوانتوم بریک این مورد رو شاهد بودیم و خیلی ها این مورد رو یک تقص میدونن از جمله خوده من ولی بازی هاش واقعا خاص ساخته میشن الن ویک یک روایت داستانی عجیب در تاریخ این صنعت داره و استفاده از المان های جدید مثل چراغ قوه یا قدرت های زمان در کوانتوم بریک
مکس پین هم که سلطان غم بود لامصب
کلا نمونه مشابه مثل بازی هاش نداریم
به خدا وظیفه ما گیمراست که از این دست بازیساز ها حمایت کنیم…داستان و شخصیت پردازی و هنر برای این سازنده ها اولویت اوله و حداقل گیمرای قدیمی میدونن که روح گیمینگ بخش تکنفرست :yes:
خدایی بهترین جک سال شد یا سخن بزرگان بود :yes: نظر من اینه :yes:
هنوز مونده Remedy رو دست Suda 51 بزنه ایشون هستن که بازی خاص میسازن :evilgrin:
از نظر من کلمه فوق عجیب بازی های این شرکت(suda) رو بهتر توصیف میکنه :heh: :yes:
با احترامی که به رمدی قائلم
و با اینکه ps نیستم و پلی استیشن ندارم
ولی
رمدی بیخود کرده میخواد بهترین باشه
مگه ناتی داگ مرده که رمدی بخواد بهترین باشه؟
#نصیحت
دوست داران سونی تا موقعی که بازی های جدید انحصاریشون نیومده هر جور شده کوانتوم بریک رو بازی کنید. یا با pc یا با ... .
سونی باید بخردش 😀
باید یه تماس با یوشیدا بگیرم :laugh:
امیدوارم این خاص بودن به کوانتوم بریک اشاره نداشته باشه