E3 2018 | دلیل عدم وجود بخش چندنفره در Sekiro: Shadows Die Twice از زبان سازندگان
فرام سافتور که با معرفی Sekiro: Shadows Die Twice در E3 2018 بسیاری از بازیبازان را متعجب کرد، از دلیل ترجیح تجربهی تکنفره به چندنفره و حذف بخش چندنفره گفته است.
تهیهکنندهی Sekiro: Shadows Die Twice یعنی روبرت کانکی (Robert Conkey) در گفت و گو با دوالشاکرز طی E3 2018، اظهار داشته که عدم ارائهی بخش چندنفره، تصمیمی حساب شده و سنجیده از سوی فرام سافتور بوده است. وقتی که یک عنوان چندنفره میسازید، باید محدودیتهایی را هم متحمل شوید. مثلاً زمانی که یک باس را طراحی میکنید، باید آن را برای دو بازیکن طراحی کنید، چه جادوگر باشند و چه شوالیه. باید باس را طوری طراحی نمایید که در برابر تمامی این رویکردها و شیوههای مبارزهی متفاوت، متعادل باشد. این باعث ایجاد محدودیتی در نحوهی طراحی باسها و کارهایی که میتوانید با آنها انجام دهید، میشود.
تیم فرام سافتور نمیخواهد که چنین محدودیتهایی داشته باشد و قصد دارد که کاملاً برروی تجربهی تکنفره تمرکز کند و ببیند که تا کجا میتواند آن را به پیش ببرد. به لطف این تصمیم، Sekiro: Shadows Die Twice شامل ویژگیهای مختلفی خواهد شد که در سری Souls وجود نداشتند.
Sekiro: Shadows Die Twice در اوایل ۲۰۱۹ برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر میگردد. اگر تمایل دارید که بیشتر از تفاوتهای این بازی با سری Souls بدانید، میتوانید از اینجا توضیحات سازندگان را در این مورد مطالعه کنید. همچنین از اینجا میتوانید به جزئیات بسیاری از ویژگیهای کلیدی بازی دست یابید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
اصلا مزه ش به اینه که خودت تنهایی یه باس فایت رو از پا در بیاری … این موضوع باعث میشه دیگه تمام تمرکزشون روی گیم پلی.. داستان و جزئیات گرافیکی باشه..
دوستان اینو نکاه کنید ممنون
https://cdn.gamer-network.net/2017/articles/2017-10-21-11-51/6.jpg/EG11/resize/1920x-1
مقایسه گرن و فورزا تو یک تایم روز ، مقایسه جوانمردانه
با نظرت موافقم به احتمال زیاد بازی شاخی بشه کلا از سبک سامورایی خیلی خوشم میاد با بازی gost of toshima
این یه اشتباه بزرگ بود…..بخصوص برای فرام سافتور……طرفداران دواتشه و فن های متعصب سولزبورن در دنیا از شنیدن این خبر یشدت متعجب و سرخورده شدن…..بحثم گیمرهای ایرانی نیست که بدلیل اوضاع نامطلوب اینترنت و عدم امکان مناسب و راحت برای همه جهت تجربه بخش انلاین معمولا میانه ای با این مد ندارن و در نتیجه کلا طرفدار افلاین هستن! بلکه گیمرهای سرتاسر جهان و حتی برخی گیمرهای ایرانی هست که با مد انلاین در سری سولز بورن بخصوص دارک سولز ۳ و بلادبورن زندگی میکنن، واقعیت اینه که دوبازی اخیر فرام سافتور بخاطر پیشرفت شگفت انگیز مکانیکهای گیم پلی باعث شده بود که غنای بازی از منظر مبارزات و تاکتیک مبارزه خودش رو در مد پی وی پی تازه نشون بده…..شما تا به همین لحظه شاهد روزانه صدها ساعت ویدئو و استریم زنده از این دو بازی خصوصا دارک سولز ۳ هستید بخصوص این اواخر که نسخه ریمستر دارک سولز نسخه اول هم اومده و به نوعی در کنار دو نسخه بلاد و سولز ۳ قرار گرفته…..همه اینها صرفا بخاطر بخش انلاین و مبارزات جذاب انلاین هست….خصوصا که جنس بخش انلاین در این بازیها با سایر بازیها بشدت متفاوته….یعنی این قابلیت منحصر بفرد وجود داره که شما میتونید در حین تجربه بازی اصلی به دنیای سایرین که در حال طی بخش داستانی بازی هستن حمله کنید و یا مورد هجوم و یا کمک دیگر پلیرها قرار بگیرید…..شما هر چقدر هم که عاشق یه عنوان باشید مگه چندبار اون رو تکرار خواهید کرد ؟ دوبار؟ ده بار ؟ صدبار ؟ خب در نهایت اون رو کاملا میذارید کنار……اون چیزی که به دارک سولز و بلادبورن و یا حتی بازی مثل جی تی ای این همه عمر و ماندگاری جهت تجربه روزانه و اکنون و همین لحظه بین گیمرها رو داده وجود بخش شگفت انگیز انلاین هست وگرنه عمر یک بازی یا همین بازیها بسیار بسیار محدود میشه و دیگه بعد از مدتی کسی برای تجربه بار صدم بطور قطع سراغشون نمیره……این اعتراضی بود که بهمین دلیل از سوی گیمرها و علاقمندان فرام سافتور بشدت متوجه اونها شد…..بخصوص بعد از ناامیدی مطلق از عدم معرفی بلادبورن و یا یک بازی در حال و هوای کلاسیک بازیهای این استودیو یعنی سولز یا بلاد……این ماجرای افلاین بودن هم که شد نور علی نور…..بخصوص در مورد بازی فرام سافتور که اصولا بخش انلاین بازیهاش تا به امروز هرگز چیزی کاملا جدا از بازی اصلی نبوده و شما خیلی راحت فقط با غیر فعال کردن گزینه انلاین در واقع از هجوم دیگران به دنیای خودتون ممانعت میکردید و کاملا به انتخاب گیمر مربوط بود…..بدون شک این موضوع عمر بازی رو کاهش خواهد داد و بعد از یکی دو بار تجربه توسط گیمرها خیلی زود فراموش خواهد شد……امیدوارم فرام سافتور از این تصمیم عجیب و غلط صرفنظر کنه و این قابلیت رو به بازی برگردونه
دوست عزیز نظر شما کاملا محترمه منم نیومدم بگم خیلی شاخم نه من یه نوبم که این حرف رو میزنم
تا یه جایی باهاتون موافقم که آنلاین تو یه بازی خیلی میتونه باعث لذت بردن از بازی بشه ولی نبود بخش آنلاین هیچ وقت نمیتونه باعث بشه شما از یه بازی که عاشقشین دست بکشین من هر سه نسخه سولز وبلادبورن و همه سولزکلونای نسل هشت روی کنسولم دارم ولی هر بازی برم شب تا شب مثل یه معتاد باید یه دور اسپید ران بلاد رو حتما برم
چه بهتر اینجوری همه تا دندوناشون سختی و رنج و عذاب رو حس میکنن و همه تجربه یکسانی رو خواهند داشت بیصبرانه منتظر عرضه بازی هستم….سایه ها دوبار میمیرند-shadows die twice
یکی از بدیهای نسل ۸ گرایش به Remaster و آنلاین بود هست و لازم نیست حتما یه بازی بخش آنلاین داشته باشه و ۱۰۰% شرکت وقتی که برای آنلاین صرف میکنه رو خود بازی و گرافیک بازی و غیره… کار کنه خالی از لطف نیست نمونه مثل God of War :yes:
امیدوارم مثل همیشه کیفیت PS4 از همه بیشتر باشه 😀 کاش انحصاری سونی بود :evilgrin: