تحلیل فنی #۴ | مقایسه گرافیکی Detroit: Become Human
با چهارمین قسمت از بخش جدید تحلیل فنی ویدئویی خدمت شما کاربران گیمفا هستیم و در این بخش به مرور مهمترین مسائل فنی روز دنیای بازیهای ویدئویی خواهیم پرداخت.
امروزه که بازیهای AAA و با بودجهی کلان، برروی ارائهی عناوین جهان آزاد بزرگتر و پیچیدهتری تمرکز کردهاند، ما متعجب هستیم که چرا در عوض این قدرت و توانایی صرف ساخت محیطی کوچکتر با تمرکز شدید برروی جزئیات نمیشون؟ این دقیقاً رویکردی است که در Detroit: Become Human مشاهده میکنیم. کوانتیک دریم عنوانی پولیش شده با ثبات و جزئیات فراوان را ارائه داده است که میتوان گفت نمونهی آن را در بازار حال حاضر نمیتوان پیدا کرد. در چهارمین شماره از تحلیل فنی و مقایسه گرافیکی Detroit: Become Human با ما همراه باشید.
همچنین میتوانید نقد و بررسی کامل عنوان Detroit: Become Human به قلم هامون معتقدی را در وبسایت گیمفا مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
تاحالا یکمش رو دیدم خیلی حال کردم لطفا همیشه مثل این ویدیو های تحلیلی بزارید :yes: چه تحلیل فنی چه نقد و بررسی :inlove: tnx gamefa
گرافیکش عالیه اما بازم هیچ چیز واس من beyond و به خصوص heavy rain نمیشه با اینکه دیترویت هم خیلی خوشم اومد زمان هرچی جلو تر میره قدر بازی های قدیم و ارزش هاشون رو میفهمیم
خدا پدرت رو بیامرزه زدی اسپویل
اومدم ببینم
دمتون گرم