توسعه دهندگان Days Gone: تمام تلاش خود را به کار میبندیم تا از نهایت قدرت پلیاستیشن ۴ استفاده کنیم
توسعه دهندگان عنوان به شدت مورد انتظار Days Gone که به صورت انحصاری برای کاربران پلیاستیشن ۴ ساخته خواهد شد، در اظهاراتی جدید عنوان کردهاند که بی تردید سعی بر این دارند تا از نهایت قدرت سخت افزاری پلیاستیشن ۴ استفاده کنند تا محصول نهایی که به دست مشتریان میرسد، در نوع خود بهترین باشد.
پیش از این تیم سازنده Days Gone را در روند ساخت و توسعه سری موفق Syphon Filter دیده بودیم. حال کارکنان این استودیو بار دیگر دور هم جمع شدهاند تا یک عنوان موفق دیگر این بار برای پلیاستیشن ۴ بسازند که در نوع خود بهترین باشد.
چندی پیش عنوان جهان آزاد زامبی محور Days Gone تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد تا تیم توسعه دهنده آن زمان بیشتری برای پولیش و بهبود مشکلات این بازی در اختیار داشته باشند تا محصول نهایی با بالاترین کیفیت ممکن به دست کاربران برسد. این بازی احتمالا در کنفرانس خبری سونی در رویداد E3 امسال حضور نخواهد داشت اما در ماه گذشته به لطف مجله معتبر Game Informer توانستیم با بخشهای زیادی از گیمپلی آن آشنا شویم و اطلاعات زیادی از آن به دست بیاوریم. این اطلاعات در غالب ویدئوهایی طولانی از گیمپلی این بازی ارائه شد که ما را با سیستم گان پلی، زامبیها و نقش آنها و همینطور برخی از تصمیمات کلیدی در این بازی آشنا کرد.
آخرین مقالهای که در این مجله از Days Gone منتشر شد یک مصاحبه ویدئویی با برخی از اصلیترین توسعه دهندگان این بازی است که این افراد در خصوص هدف و آرزویی که پشت توسعه این بازی قرار دارد، صحبت کردهاند. ما در این جا بخشی از این مصاحبه را برای شما آماده کردهایم که میتوانید مطالعه کنید.
قطعا تلاش ما بر این است که از نهایت قدرت پلیاستیشن ۴ استفاده کنیم.
اولین چیزی که باید در موردش صادقانه و شفافانه صحبت کنیم این است که ما بخشی از سونی هستیم. سونی به شدت از ما حمایت میکند. ما یک تیم بزرگ توسعه دهنده داریم، که در طی ماهها تعدادشان کم شده است. این افراد به طور مداوم در حال کار روی بخشهای مختلف از جمله بازاریابی و PR و پیدا کردن منابع خارجی هستند تا اطمینان حاصل کنیم محصولی که میسازیم، میتواند به خوبی به فروش برسد چرا که این موضوع برای ما بسیار مهم است. علاوه بر این فروش بالای این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که به عنوان یک شرکت فرست پارتی، ما بخشی از سونی هستیم.
کاری که واقعا میخواهیم انجام دهیم این است که عنوانی بسازیم که در نوع خود بی نظیر باشد؛ این موضوع برای ما بسیار بسیار اهمیت دارد.
کاملا منطقی است چرا که هر استودیویی که زیر نظر شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی در حال فعالیت است، از حمایت بسیار زیادی این شرکت برخوردار است و توانسته در راستای رضایت مشتریان به بهترین نحو ممکن عمل کند. تنها کافی است نگاهی به برخی از عناوین فرست پارتی این شرکت کنیم. امسال سانتا مونیکا با عنوان God of War، سال قبل گوریلا گیمز با Horizon: Zero Dawn و البته همه بازیهایی که به دست ناتی داگ ساخته شدهاند، نمونههای بارز این موضوع هستند که نشان میدهد چقدر بازیهای فرست پارتی سونی موفق و محبوب ظاهر شدهاند. تنها عناوین فرست پارتی سونی هستند که میتوانند رکورد عنوان انحصاری قبلی را جابجا کند که نشان دهنده ارزش بالای این بازیها و عملکرد شرکت سونی در این زمینه بوده است. همانطور که دیوید کیج، کارگردان عنوان Detroit: Become Human نیز دیروز اعلام کرد، هیچ کس نمیتواند منکر این شود که بازیهای فرست پارتی سونی باعث زنده نگه داشتن عناوین داستانی و تک نفره شدهاند. سونی کاری کرده که رقابت بین استودیوهای آن برای ساخت عناوین بهتر از یکدیگر، به بالاترین حد ممکن برسد.
شاید Days Gone در نگاه اول عنوانی آشنا و اقتباسی از سایر عناوین وحشت بقا مانند The Walking Dead به نظر برسد اما در واقعیت کاملا از چنین عناوینی متفاوت است و جریان دیگری را روایت میکند. شما در این بازی به عنوان پروتاگونیست آن یعنی Deacon St. John به بازی خواهید پرداخت. او یک موتور سوار جاه طلب است که به جای این که در مناطق امن پناه بگیرد و در کنار سایر انسانها به زندگی آرام خود ادامه دهد، به جنگ زامبیهای بی شمار شتافته. این بازی از سال ۲۰۱۵ در دست ساخت است پس با در نظر گرفتن عرضه آن در سال ۲۰۱۹، چهار سال از زمان ساخت آن میگذرد.
اخیرا اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده که اگر آنها را از دست دادهاید، میتوانید در بخش زیر با کلیک روی تیتر هر خبر اطلاعات بیشتری از آن به دست بیاورید.
تریلر جدیدی از گیمپلی عنوان Days Gone منتشر شد
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصیسازی نخواهد بود
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باسفایت نهایی و …
تریلر جدیدی از گیمپلی عنوان Days Gone منتشر شد
Days Gone و Last Of Us شباهتی با یکدیگر نخواهند داشت
عنوان Days Gone درجه سختی ندارد
گیمپلی یک ساعته از بازی Days Gone منتشر شد
کیفیت اجرایی بازی Days Gone روی پلیاستیشن ۴ پرو اعلام شد
مدت زمان اتمام عنوان Days Gone مشخص شد
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
این نظری که میدم ربطی به این پست نداره ولی جا داره بگم گند زدن به کالاف دیوتی.دوباره زدن تو خط تخیلی.همش تقصیر شما دهه هشتادیا هست با سلیقه تخیلی پسندتون.
بنظر میاد خیلی خوب باشه ولی باید بیاد ببینیم چی در میاد از آب
قبول دارم
جدیدا دیگه هر چی تخیلی تر فروش بیشتر
و منم واقعا حالم از تخیلی ها بهم میخوره
واقعا عنوان خوبیه.مبارک ps4 دارا باشه…
الحقو ولانصاف Sony و PlayStation سلاطین صنعت گیمند.
باو یبار گفتی گفتیم چشم دوبار گفتی همینطور سه بار باشه ولی صد باره میگی بسه دیگه فهمیدیم معدلت زیاد شده بابات برات ps گرفته خز کردی دیگه عه
خوب اگه ناراحتی توهم به بابات بگو یکی برات بخره خخخ
اسپم
cole train تویی که به منی که gtx 1080 دارم نگو xbox نداری بخری :rotfl:
اره من بچه هستم و بابام برام میخره ولی فکر کنم شعورم از شما بزرگ سال که ازدواج کردید بیشتر باشه
شما که فرق فن کنسول با بی احترامی و ترور شخصیتی رو نمی فهمید باید بگم واقعا باید خجالت بکشید :no:
داداش بیخیال اون شو
کلا من استدلال اون رو دیدم دلم میخواست سرم رو بکوبم به دیوار
اینقدر که جواب هاش ناشیانه بود
در حدی که اصلا نمیخواستم ریپلای بزنم بش
:yes: :yes:
منم دیگه بیخیال میشم چون هر کسی فرق بی احترامی به شخص و ترور شخصیتی رو با فن کنسول بازی و حتی مسخره کردن کنسول نمیدونه :no:
دادا اشتباه گرفتی کول ترین این نیست اون و میشناسم
علیرضا سلام چطوری پسر خوبی؟ اقا انفجار گاد رو اول به خودم بعد به خودت تبریک میگم خیلی چیز خفنی ار آب درومد دم کوری گرم
سلام احوالت ممنون واقعا بازیش از هر نظر عالی بالاخره این انتظار ارزششو داشت
Ps توی این اوضاع گرونی ایران اصلا بدرد نمیخوره بازیاش و خود خداتومن شدن هرچقدرم سلاطین گمینگ باشه بازم واس ما ایرانیا بدرد نخوره
یه pc ببندید خودتون رو راحت کنید شما بخوای دوتا بازی بگیری اندازه یه سیتم بستن pc میشی خودتو عذاب نده مگر اینکه بچه پولدار باشی :no: 😯
عزیزم یه چیزی به اسم اکانت هکی وجود داره دوستم صد تومان داد گاد اف وار جاست کاست ۳ انچارتد لاست لگسی و چندتا بازی دیگه گرفت فقط صدتومان تو کانال ها ارزونتر هم پیدا میشه لازم نیست که حتما دیسک بخریم درضم با این وضع دلار بخوایی سیستم خوب ببندی ۶ تومان درد میاد
این دوستمون shadowwarior درست گفته… دلیل نمیشه ما چون مثل شماها نیستیم و تعریف میکنیم از سونی و بازیاش شما هم پررو بشی…
به نظرم علت این که انحصاری های سونی و نینتندو بدون کم و کاستی و ایراد در مقایسه با بازی های مایکروسافت عرضه میشن نظارت مستقیم خود سونی روی استدیو سازنده بازی هست به طوری که حتی به انحصاری مثل the last guardian تا به به عنوان قابل قبول (متا۸۱) تبدیل نشه حاظر از یه نسل به نسل دیگه بازی رو تاخیر بندازه ولی این عناوین آخر مایکرو که هنوز state of decay تجربه نکردم نظری ندارم راجع بهش اگه مثلا سی اف تفز مایکرو روش خوب نظارت میکرد مثل سونی الان میتونست یه عنوان خوب باشه ولی کم کاری کمپانی مادر تو خوب بودن یه بازی خیلی نقش داره خلافش هم هست مثل بهم زدن کار سازنده توسط EA
در مورد سونی مطمئن نیستم چون استودیوهای خیلی خوبی داره و فکر نکنم نیاز به نظارت بالایی باشه. اما مایکروسافت رو موافقم. مایکروسافت فکر میکنه وقتی به یکی پول بده، دیگه همه چی حله و مشکلی نیست. ما هیچ وقت نمیفهمیم مشکل اسکیل بوند چی بود اما به نظر من اگر مایکرو حواسش به روند توسعه بازی بود این طور نمیشد. اصلاً همون ریر؛ بیشتر از ۳ سال زمان داشتن اما نتیجه رو دیدیم. حالا ببین ریر زمانی که شریک نینتندو بود چه بازیهایی میساخت (البته باید در نظر گرفت که تعدادی از اعضای اصلی خیلی وقته رفتن)
یادمه اعضای رترو توی یکی از مصاحبه ها گفته بودن میاموتو میخواست توی متروید پرایم تغییر دوریبن از اول شخص به سوم شخص (حالت توپ) خیلی روون و طبیعی باشه. بعد بهمون یه مدت زمان داد و گفت اگه نتونید این کار رو بکنید بازی رو کنسل میکنم!!! نتیجه این سخت گیری شد یکی از بهترین بازیهای تاریخ.
یک چیزی هستش اسمش استعداده
بعضی ها مثل سونی و نینتندو استعداد دارن و هدفشون اول ساخت بازی خوب و بعد پول هستش و از قدیم تو این کارن و استعدادش رو دارن
یکی هم مثل جعبه سافت استعدادی تو ساخت بازی نداره و فقط و فقط نسل ۷ تونست خودی نشون بده و نسل قبل و بعدش نتونست. این نسل هم فقط و فقط به فکر پول هستش. نگاه بکن همه بازی هاش آنلاین محور که پول در بیاره
از اون طرف هزینه زیادی هم برای ساخت بازی هاش نمیکنه. همه گرافیک نسل ۶ ۷
super lucky tale
cuphead
crackdown 3
state of decey
sea of theives
و …
کسی که هدفش اول پول باشه نه عشق به بازی سازی میشه جعبه سافت
مقایسه گرافیکی تریلر جدید بازی با اونی که دو سال منتشر شده بود رو دیدین؟ مثلا همین عکس بالا رو مقایسه کرده بود با قبلا و به نظر گرافیکش کم شده، ولی از اونجایی از سونی بعیده یوبیسافت بازی دربیاره خیالم راحته
اون عکس توی شرایط مختلف گرفته شده بود . توی نسخه e3 بازی روز بود توی این نسخه بازی شبه اگه دقت کنی شب هم نورپردازی نداری اینطور فک میکنی
این مقایسه ها در مورد همه بازی های سونی میاد
و معلومه از طرف کی هستش. آخرش هم ضایع میشه و نمیفروشه بازیاش و کنسولاش
امیدوارم بازی موفقی بشه :yes:
you can do it ❤️
خیلی منتظرشم فقط از کاورگیری تو بازیش خوشم نمیاد درست حسابی کاور نمیگیره مبارزات تن به تن بازی هم یه مقدار مصنوعی کار شده
بدون تردید قطعا میتونه جزو کاندیداهای عنوان گوتی سال ۲۰۱۸ باشه میگین نه صبر کنین تا آخر سال خودتون ببینین
داداش بازی تاخیر خورد
سال ۲۰۱۹ عرضه میشه
گوتی ۲۰۱۸ چیه 😐
بله ولی احتمالا تریلرش جز کاندید ها است :rotfl: بازی ۲۰۱۹ میاد :rotfl:
تریلر هایی که اومده آلفا بوده و قطعا تا زمان انتشار پیشرفت خیلی زیادی میکنه
اینها دروغه پلی استیشن ۴ عادی هم قدرتش تا ۲۰۲۱ هم پاسخگو هست و اینها میخوان زود نسل بعد رو شروش کنن و پول پارو کنن که البته فکر نکنم تا قبل از ۲۰۲۰ بیاد و یا اول ۲۰۲۱ میاد یا اواخر ۲۰۲۰ که خل معقولانس :inlove:
عاااالی سونیو انحصاریاش صنعت بازی رو نگه داشتن :inlove: تو زمونه ایی که همین شماها کالاف مزخرف جدیدو ک داستانیم نداره میخرین :sick:
امیدوارم مثل تمامی انحصاریای psبترکونه❤❤❤