یکی از مدیران Lucasfilm از نظارت بر EA در مراحل توسعه SW Battlefront 2 میگوید
آقای داگلاس ریلی از استودیو Lucasfilm اطلاعات جدیدی درباره پروسه ساخت بازی ها به همراه شرکت EA و استودیو های آن و همچنین مسائل جانبی مثل حاشیه های پرداخت های درون برنامه ای در بازی های این شرکت به اشتراک گذاشته است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!
در مصاحبه ای که آقای داگلاس ریلی با وب سایت Venturebeat داشته است، وی درباره رابطه بین شرکت EA با شرکت Lucasfilm صحبت کرده است. او درباره میزان تاثیری که شرکت وی در پروسه ساخت بازی ها و مسائل مربوط به خلاقیت های صورت گرفته در جریان ساخت بازی و همچنین مسائل پیش آمده برای بازی Star Wars Battlefront 2 و حاشیه هایی که به دلیل وجود پرداخت های درون برنامه ای بیش از حد در بازی ایجاد شده و میزان تاثیر LucasFilm در این قضیه صحبت کرده است.
هنگامی که از او درباره میزان تاثیر آن ها در مسئله پرداخت های درون برنامه ای و همچنین واکنش های گیمرها به این مسئله سوال شد، او این گونه پاسخ داد:
ما در این مسئله شراکت داشتیم و آن ها بازخورد های ما را در تمام این مدت دریافت می کردند. ما به سختی با یک دیگر کار می کنیم تا نحوه عملکرد کامل این سیستم ها را درک کنیم و این که آن ها دقیقا قصد دارند چه دستاوری برای خود داشته باشند، این که چقدر بر روی برند تاثیر دارند و البته چقدر بر روی تجربه گیمرهای ما اثر گذاری دارند. من فکر می کنم که چالش اصلی که تقریباً اکثر شرکت های حاضر در این صنعت نیز با آن رو به رو هستند مربوط به این مسئله است که داشتن خدمات آنلاین نیاز تنظیم سازی ها و بهبود های مختلف است و وقتی که شما برای بار اول بازی را در دست صدها هزار یا میلیون ها گیمر قرار می دهی ممکن است که اشتباه بکنی. شما درباره اینکه آن ها چگونه با چیزی که شما ساخته اید تعامل می کنند بیشتر یاد می گیرید و در میانه راه به مواردی برخورد می کنید که باید آن ها را درست کنید. این واقعیت تلخ ساختن بازی های با یک سرویس آنلاین است.
ریلی گفته که شرکت Lucasfilm اکثراً یا به صورت مستقیم با EA در ارتباط است یا بر روی شرکت های تحت نظر EA که بر روی بازی های سری Star Wars کار می کنند نظارت می کند. او سپس گفت که تقریبا هر سه ماه یک بار آن ها شخصا به استودیوهای بازی سازی سر می زنند تا بازی را تا آنجایی که تکمیل شده است، تجربه بکنند و درباره راه های بهتر شدن بازی قبل از عرضه نیز صحبت بکنند.
او همچنین گفت که صحبت هایی که بین توسعه دهندگان و شرکت Lucasfilm می شود معمولا از ارجاعاتی که به شخصیت ها یا وسیله های موجود در سری Star Wars می شود این شرکت دوست دارد که در بازی اصلی نیز حضور داشته باشند، تا تاثیر و ارجاعات کلی ای که بازی با دنیای Star Wars دارد متفاوت است. هدف نهایی آن ها این است که اطمینان حاصل کنند کاربران یک تجربه عالی در دنیای Star Wars خواهند داشت.
عنوان Star Wars Battlefront 2 چند وقت پیش از سوی Dice و EA برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتی پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه شد. این بازی بازخورد های خوبی از منتقدان و مردم دریافت نکرد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
خوبی این اتفاق اینکه قرار یه آپدیت بزرگ برای بازی بیاد که نحوه پیشرفت بازی بهتر بشه و ea هم قرار قیمت بازیرو کاهش بده 😀
الان یسری بچه و فن بوی میان بهت منفی میدن !!!
الانم بازی واقعا عالیه من که واقعا لذت میبرم مپای خیلی قشنگ و گرافیک خوبی داره و رو تفنگ ها و هیرو هام به خوبی کار شده
دیشب دو تا هیرو تو ۴ ساعت باز کردم نه ۴۰ ساعت!!!
همه چی خوبه من راضیم
منم بازی کردم نمیدونم این نقدا از کجا یه دفعه ای اومدش ما که لذت بردیم
مدت زیادیه این بازی تو صدر اخباره
این قطعاً به نفع ea تموم میشه.
از امار فروش،نمره کاربران،نمره منتقدین و شکست دوباره دربرابر کال اف دیوتی معلومه
حتی ضعیف ترین کال اف ها مثل Ghost در برابر بازیای دایس بیشتر فروش می کنن
امسالم که با کلی هایپ یه بازی دادن خورد مردم و مثل گذشته باز هم EA در حسرت شکست دادن Activition
اینکه EA رو بازی هاش نظارت داره خیلی خوبه ولی نظارت باید روی کیفیت باشه نه فقط روی میزان سودآوری بازها
نحوه نظارت EA
مقدار پول برای باز کردن این شخصیت را از رابطه ایکس به توان سه محسابه نموده و بازی را با لوت باکس و پرداخت درون برنامه ای مزین فرمایید.