تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2

AminTSL
۲۳:۱۲ ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

پس از معرفی نسخه ی دوم یکی از باشکوه ترین بازی های نسل پیش یعنی Read Dead Redemption اخیرا دومین تریلر از این عنوان انتشار یافت که دنیای غرب وحشی را با گرافیکی خیره کننده به وسیله موتور بهبود یافته‌ی Rage به نمایش گذاشت و همانطور که انتظار می‌رفت گرافیک آن با بازی پیشین این کمپانی یعینی Grand Theft Auto V بسیار فاصله داشت و این نشان دهنده بهبود قابل توجه موتور اختصاصی Rage توسط راکستار می‌باشد.

اما سوالی که طبیعتا پس از مشاهده این تریلر پرسیده می‌شود این است که آیا این یک نمایش واقعی (Real-time) از بازی است؟ یا اینکه از قبل پردازش (pre-rendered) شده است؟ در حقیقت، به نظر می‌رسد که این اجرای حقیقی بازی باشد زیرا تکنیک‌های گرافیکی بهبود یافته‌ی مشابه با GTA V و حتی Read dead Redemption در آن مشاهده می‌شود. اکنون کانال دیجیتال فاندری بررسی موشکافانه‌ای را از این تریلر انجام داده است که می‌توانید در ادامه جزئیات آن را مشاهده نمایید.

تریلر منتشر شده از بازی در رزولوشن طبیعی ۱۰۸۰p اجرا شده است و این می‌تواند تجربه‌ی قابل قبولی را بر روی کنسول‌های استاندارد رقم بزند. همچنین انتظار می‌رود که پشتیبانی ویژه‌ای از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس در هنگام انتشار بازی به عمل آید به علاوه اینکه موتور Rage به صورت داخلی HDR را اجرا می‌کند و این، بازی فوق و العاده‌ای برای پشتیبانی از این قابلیت می‌باشد.

بر اساس تریلر، محیط‌های طبیعی بازی به شکل هر چه تمام تر واقعی کار شده اند. پرندگان در سرتاسر آسمان پرواز می‌کنند، چمن‌ها و گیاهان با برخورد پای اسب به آنان به نرمی تکان خورده و عکس العمل طبیعی دارند که این بسته به انیمیشن حرکتی اسب و سوارکار می‌تواند متفاوت باشد. در مقایسه با چیزی که ما از Rage در عناوین GTA V و Red Dead دیده‌ایم، اینبار فاصله دید (view distance) بسیار بهتر شده است، تراکم و کیفیت شاخ و برگها بهبود یافته است، رزولوشن بافت‌ها افزایش یافته و روشنایی بسیار خالص تر شده است و هر نوری کوچکی در بازی می‌تواند سایه‌ای را ایجاد کند و این ویژگی به خصوص در انفجارهای بازی می‌تواند سبب هر چه حماسی تر شدن آن شود.

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

روشنایی دراماتیک و آتشی سینماتیک را می‌توان در این تریلر مشاهده کرد. همیشه به این شکل در جلوی انفجارها راه بروید!

در تریلر می‌شود انواع و اقسام جانوران را در محیط‌های مختلف نظیر دشت‌ها، باتلاق‌ها و در دل جنگل مشاهده کرد و با وجود اهلی یا وحشی بودن آن‌ها به نظر می‌رسد اینبار نیز شکار کردن نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند به خصوص با وجود تیر و کمان که یکی از سلاح‌های مورد علاقه بازیکنان در خصوص شکار کردن در بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید! سطح جزئیات حیوانات نیز قابل قبول است. هر چند واضح است که بیشترین جهش قابل توجه در هر کدام از عناوین شرکت راکستار بر روی پردازش هر چه بهتر شخصیت‌ها بوده است. مدل‌های استفاده شده در تریلر به طرز قابل توجهی پر جزئیات هستند و سایه زنی پوست آن‌ها عالی کار شده است. انیمیشن های صورت واقع گرایانه، پردازش نرم و واقعی موها و چشم‌ها، تمامی اینها از ویژگی‌های مشاهده شده در شخصیت‌های این بازی می‌باشند. همچنین ضبط چهره به صورت خاصی برجسته است که این را می‌توان از تجربه‌ی راکستار در ساخت عنوانی مانند LA Noire دانست که بازیگران واقعی را بر روی مدل‌های چند ضلعی به طرز خارق و العاده‌ای نشان داد. اما جزئیات دقیق مدل در عناوین قبلی نامشخص بود و هنوز تکنولوژی این انیمیشن‌ها به صورت واضح نشان داده نشده است اما در هر حال نتایج امیدوار کننده می‌باشند. تا جایی که حتی با باز شدن دهن شخصیت‌ها می‌توان جزئیات دندان‌ها و زبون آن‌ها را نیز مشاهده کرد.

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

منبع‌های نور حاصل از این انفجارها سایه‌هایی را بر روی کمدها ایجاد کرده‌اند. همچنین جزئیات بافت دیوار نیز قابل تحسین است.

از طرفی دیگر، حتی شکل لباس‌ها نیز بهبود پیدا کرده است، مواد تشکیل دهنده‌ی آن‌ها اکنون طبیعی تر به نظر رسیده و از آن شکل پلاستیک مانند نسخه‌ی اول فاصله گرفته است. افزایش تعداد چند ضلعی‌ها (polygon) اکنون سبب صاف تر شدن لبه‌های چاک دار شده است و رزولوشن بافت‌ها کمک می‌کند تا بهتر بتوان شخصیت‌هارا شکل داد. در حقیقت این بسیار مهیج است که پس از دیدن شخصیت‌های جدید به نسخه‌ی اول این عنوان نگاه کنید: جهش حتی از چیزی که شما ممکن است انتظار داشته باشید نیز بیشتر است.

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

جزئیات پوست صورت و البته لباس‌ها به لطف چند ضلعی‌های بیشتر بهبود قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

شاید بشود گفت بهترین ویژگی قابل توجه اضافه شده در این عنوان روشنایی ذره‌ای (particle lighting) باشد. دود توسط نور‌های موجود مانند آتش و جرقه‌ها روشنایی پیدا کرده و اتمسفر غلیظی را در شرایط خاصی ایجاد می‌کند. همچنین تعدادی از صحنه‌ها نشان می‌دهد که رزولوشن سایه بسیار منطقی کار شده است، هر چند که با چشم اندازی دقیق تر هنوز کامل نمی‌باشد. در کنار این‌ها، پیاده سازی عمق میدان (depth of field) ناراحت کننده به نظر می‌رسد و تکنیک anti-aliasing نیز در اغلب موارد شکست خورده و لبه‌های عجیبی را باقی می‌گذارد.

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

تکنیک anti-aliasing محدودیت‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توانید با نگاهی دقیق به اطراف چرخ‌ها و هر کدام از پره‌ها مشکل را متوجه شوید.

با این حال، یکی از چیزهای ثابت قدمی که در هر دو تریلر به شکل زیبایی نشان داده شد پردازش آسمان بود. پوشش ابری متحرکی که قابلیت انداختن سایه بر روی زمین را نیز دارد از زمان Grand Theft Auto 4 به یکی از ویژگی‌های موتور Rage تبدیل شده است و پیاده سازی آن در اینجا خیره کننده می‌باشد و حتی تکنولوژی مشابه پردازش ابری که در عنوان Horizon Zero Dawn استفاده شد را نیز به سطح بالاتری رسانده است.

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

به نظر می‌رسد Read Dead Redemption 2 تمرکز زیادی را بر روی قابل مشاهده بودن جزئیات در فواصل دور قرار داده است. همچنین شبیه ساز واقع گرایانه‌ای برای ابرها در نظر گرفته شده که شبیه به تکنولوژی مشابه در عنوان Horizon Zero Down بوده و بسیار پیشرفته تر از سری پیشین ساخته شده به وسیله‌ی موتور Rage می‌باشد.

با یک نمایش کوتاه از این عنوان راکستار انتظارات بالایی را برای Red Dead Redemption 2 به وجود آورده است. چیزی که ما مشاهده کردیم یک بهبود قابل توجه برای موتور Rage بود، چشم اندازهای خیره کننده، شبیه سازی پر حجم و متراکم، مدل سازی فوق و العاده قوی و پیشرفته ترین انیمیشن‌ها، این ها چیزهایی بودند که می‌توان فقط در نمایش کمتر از ۱۸۰ ثانیه‌ای این عنوان مشاهده کرد. شما می‌توانید ویدیوی تحلیلی مربوطه را در پایین مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

یه گیمر ساده

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا
تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ما pc فن ها چه قدر بدبختیم که این بازی هم نمیاد باید pc ام رو از پنجره پرت کنم بیرون 😥 😥 😥

  • Godofwar0385 گفت:

    مبارک همه ی گیمرا باشه از جمله خودم که بعد از گاد کبیر فقط و فقط منتظر این ابر شاهکارم

  • Ramiro گفت:

    راک استار و یه سری دیگه از Red Dead Redemption 😎

    یه گیمر ساده
  • erfanwoods گفت:

    مورد انتظار ترین بازی ۲۰۱۸ و احتمالا بازی سال ۲۰۱۸

    یه گیمر ساده
  • sepehrcharbi گفت:

    maybe when your mother finishes mourning your father i will keep her in black on your behalf
    این آرتون مرگان از الان معلومه که با کسی شوخی نداره

  • playdead1990 گفت:

    موتور rage به شدت فیزیک خارق العاده ای داره و بسیار بهینه سازی خوبی داره و البته انعطاف پذیری بی نظیر هنوزم که هنوزه بعد از ۵ سال مکس پین ۳ روی pc گرافیکش دیدنیه(موتوری که بشه باهاش gta v رو ساخت که ترکیب سبک های مختلفه ببینین تا چه حد انعطاف پذیره)به شدت منتظرشم میدونم اونم منتظر منه 😀

  • ShahinSky گفت:

    الان ی بنده خدایی میگه امیدوارم روی کنسول معمولی کیفیت حداقل معمولیه خوب در حد معمولی بسازن و دانگرید معمولی تحویل ندن 😛

  • Cell گفت:

    موتور بازی سازی راک استار به نام Rage عمری ۱۱ ساله دارد و موتوری هست بر پایه نسل ۶ یا ۷
    و هنوز راک استار با آن همه حجم فروش و سود بی اندازه به خودش زحمت نمیده این موتور نسل ۶ و ۷ رو ارتفاع کلی بده و واقعا ناراحت کننده هست :no:
    Red Dead Redemption 2 یه بازی نسل ۷ هست و راک استار کمی رنگ و لعاب به موتور Rage در نسل ۸ داده از راک استار واقعا بعید بود با این پروسه طولانی مدت ساخت این گرافیک و بافت بی کیفیت رو در نسل ۸ قرار بده :yes:
    به نظرم این بازی برای همون نسل ۷ ساخته شده بود و حالا به دلایلی به این نسل کشیده شده :yes:
    شاهکاری در کار نیست اصلا درست نیست شما این عنوان جدید رو با RedDead Redemption مقایسه کنید واقعا شاهکار بود اون زمان اون گرافیک اون گیم پلی و مخصوصا عظمت :inlove: جان مارستون کاراکتر اصلی بازی اصلا فراموش نمیشه :yes:
    انجین Rage نسل ۷ راک استار مقداری افکت اضافه و رزلوشن بیشتر به خودش دیده و در مقایسه با موتور بازی سازی Guerrilla Games به نام Decima این انجین Rage حرفی برای گفتن نداره :yes: و اصلا مقایسه این دو انجین کار درست نیست چرا 😎
    :yes: چون اگه قرار باشه به موتور راک استار Rage موتور یا انجین نسل ۸ بگیم انجین یا موتور بازی سازی Decimal استودیو Guerrilla انجین نسل ۹ هست همینطور که انجین نسل ۷ راک استار برای نسل ۸ بهبود پیدا کرده انجین نسل ۹ Guerrilla برای نسل ۸ بهبود پیدا کرده :yes:
    از لحاظ گرافیکی و جزئیات Horizon Zero Dawn مثل الماس میدرخشه :evilgrin:
    به شخصه اصلا هیچ هزینه ای نمیکنم برای Red Dead نسل ۷ جدید و به جای این هزینه در انتظار God of war میمونم :evilgrin:
    کاراکتر جدید بازی اصلا به دل نمیشینه و فقط در تریلر بازی دنبال پول بود
    همیشه میگفتم این بازی برای PC نخواهد آمد ولی الان که این نمایشها رو دیدم امیدوارم برای PC بیاد :yes:

    • EIMPIIIWAR گفت:

      cellعزیز کاملا درست و منطقی میگی،کاش بخاطر نسخه های پیشین بازی ها نسخه جدیدشون رو مثل اون ندونیم از تریلر جدید رد دد کاش گیمپلی بازی رو نشون میدادن(با رنگ و لعاب گرافیک بازی موافقم نه فقط این متاسفانه الان بازی های یوبیسافت هم همینطور هستند)فقط از لحاظ بصری خارق العاده که واقعا نسل هشتمی هستند چند بازی تونستند جور این نسل رو بِکشن که اسم نمیارم و دوستان بر فن بازی میگیرند.
      در کل عملا بافت خوبی ندیدیم(هرچند در بازی های عالی و خاطره انگیز گرافیک ملاک نیست)،ولی باید اشتباه های این کمپانی ها رو باید گفت که استارت زدنش با سونی و شعار بافت و کیفیت بهتر با۴kبود و عملا خودتون برید معمولی و پرو رو کنار هم بذارید ولی عملا همون هست فقط همین حرف رو میشه گفت درخشندگی و پولیش تصویر(خارج از فریم میگیم چون باید بالاتر باشه سخت افزار چون قویتر هست).
      راکستار،یوبیسافت،۲k،سونی،ماکرو،و……….واقعا چیزی ازشون تو نسل هشتم از لحاظ بصری ندیدیم و عملا نسل هفتم بودیم(ای کاش واقعا نسل هفتم بودیم و هنوز بازی هایی از این کمپانی ها میدیدیم که بقول معروف وقت کم میاوردیم).
      نسل هشتم شده از این همه بازی فقط به تعداد انگشتای دست انتخاب کردن که این واقعا جای تاسف داره،در کل به شخصه من با حرفات موافقم(هرچند بیشتر گیمرهای سایت از حرفمون خوششون نیومد ولی از قدیم هم گفتن حقیقت تلخه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    • mahdi m77 گفت:

      بعد از ماه ها لاگین کردم فقط بگم درود بر این نظر فوق العاده :evilgrin: :yes:
      از نظر من هم اون چیزی که باید میبود نیست این نسخه Red Dead !

      • Dirtyomnic گفت:

        شما همونی هستی که میگفتی ویچر ۳ بدترین بازی ۲۰۱۵ بود والا من دیگه نظری ندارم 😐 :-/

        • mahdi m77 گفت:

          حرف تو دهن من نذار اتفاقا ویچر ۳ بهترین RPG که بازی کردم و بهترین بازی ۲۰۱۵ هم هست بدون شک 😉

          • Dirtyomnic گفت:

            اها پس ببخشید چون یه mahdi gamer 77 بود این حرف و میزد اواتارشم سپ مک تویش بود من فکر کردم اون شمایید من عذر خواهی میکنم دوست عزیز :rose:

          • ALIThelastofus گفت:

            این نظر تو هستش بگو از نظر من بهترین بازی ۲۰۱۵ هستش چون من بازی کردم از بس حرف زدند با ماموریت های تکراری خوشم نیومد دیگه ادامه ندادم ولی برای بعضیا بهترینه البته من نمیگم بازی بدیه شاید اگر ادامه میدادم خوب میشد

          • ALIThelastofus گفت:

            این نظر تو هستش بگو از نظر من بهترین بازی ۲۰۱۵ هستش چون من بازی کردم از بس حرف زدند با ماموریت های تکراری خوشم نیومد دیگه ادامه ندادم ولی برای بعضیا بهترینه البته من نمیگم بازی بدیه شاید اگر ادامه میدادم خوب میشد.

            • Dirtyomnic گفت:

              اره قشنگ میفهمم چی میگی شما میباس همراه مراحل اصلی مراحل فرعی رو بری که برات تنوع بشه ویچر تا اون مرحله دفاع از سیری تو قلعه kaer morhen خیلی خیلی مراحل اصلیش خسته کننده و تکراری میشه و اتقاقا حدس من اینه شما تا اونجا بازی کردید ولی موقعی به مرحله دفاع از سیری میرسید تازه داستان شروع میشه تازه تو خونتون ادرنالین ترشح میشه ! برا همین هیچوقت از دستش ندین تازه کنار داستان اصلیش دو تا dlc هم داره که داستانشون فوقالعاده است و اصلا خسته کننده نیست بالعکس خیلی جذب کننده است 😉 :yes:

    • پنکه گفت:

      سلولی فیلم رو ببین چه جزییاتی کار شده البته اینا مال ps4 معمولیه اصل بازی رو one x نشون میده خودشو 😀

    • Strixxx گفت:

      دوست عزیز کاری ب بقیه کامنتتون ندارم. اما اینطور نیست ک راک بیاد با موتور چند سال پیش بازی رو بده.
      این موتور همیشه هر سال ارتقا داشته و مدام تغییراتی توش انجام دادن بنا ب نیازشون و سبک بازی. برای مثال gta iv با rage بوده gta v هم با rage ولی از هر لحاظ قابل مقایسه نیستن(فنی هنری، هرچند فیزیک iv ب لطف انویدیا بهترینه هنوز)

      • Cell گفت:

        موتور Rage ارتقا آنچنانی پیدا نکرده فقط رزلوشن رو بیشتر کردن با کمی افکت و ریزه کاریهای اضافی که راک استار بگه ارتقا دادیم در کل نسخه نسل هفتمی RDR رو تجربه کنید منظور من رو درک میکنید :yes:

        • Strixxx گفت:

          واقعا نمیدونم چی بگم cell جان!!
          اولا راک همیشه تو هر دوره ای هر بازی داده ب بهترین شکل از کوچیک ترین عضو سخت افزاری کنسولا بهترین استفادرو برده. بحث فقط گرافیک نیست بحث جزئیات هم هست، شاید خیلی از بازی ها باشن حتی قدیمی تر اما گرافیک بالاتری داشته باشن، اما از لحاظ جزئیات حتی قابل مقایسه نیستن با بازی راک.
          این موتور بیس بازی های راک ه نمیتونه بیاد ب کل عوض کنه همه چیز رو. همینجوریش هم فاصله زیادی هست بین عناوینی ک عرضه میکنن.
          شما فک میکنی میان یک موتور جدید معرفی میکنن اون موتور از بیس از اول نوشته شده؟ خیر… میان همونو ارتقا میدن اسم جدید میزارن. وگرنه خصوصیات موتور همونه. حالا اینجا راک از همون rage استفاده کرده. دلیلی هم نداره بیاد موتور جدید بسازه.
          بحث گرافیک شد بگم گرافیک بازی فقط ب کیفیت بافت و نورپردازی و … نیست. تکنیک های اون هست ک بازی رو زیبا تر میکنه…
          در مورد بافت هم ک دوستان میگن، بافت یعنی مموری. چیزی ک رو کنسول ها محدودیت داره.

          • Last Of Us گفت:

            کاری به حرفات ندارم
            ولییییییییییییی
            بافت تو بازی ویچر و واچ داگز ۲ و …. روی کنسول ها خوبه
            چرا این بازی اینقدر داغونه؟ اونا مموری نمیخواست ؟
            چرا قبول نمیکنی این بازی باید گرافیکش بیشتر از این حرفها باشه

          • Cell گفت:

            Strixxx@
            واقعا چقدر برام سوال شده چرا اینقدر دوستان پا فشاری و تعصب دارن برای راک استار
            قبول دارم یکی از بهترین و پول ساز ترین استودیوهای تاریخ صنعت گیم هست و شاهکارهای زیادی درست کرده و حتی اسم این استودیو نشان از کیفیت بالای بازی هست ولی خدایی نگاهی به نسل های گذشته بیندازید :yes:
            red dead revolver نسخه نسل ۶ کنسول ps2 در مقایسه با red dead redemption نسل ۷ و red dead redemption 2 نسل ۸
            اختلاف گرافیکی موتور از نسل ۶ به ۷ واقعا جهش گرافیکی ایجاد شده ولی در نسل ۷ به ۸ آنچنان که باید نیست :yes:
            شرکتی که این همه درآمد و پول ساز هست توقع بیشتری باید داشته باشیم هرچی باشه یکی از غول های صنعت گیم هست و از تمام استودیو ها فروش و درآمد بیشتری داری و استارت زدن این عنوان با این گرافیک واقعا جای بحث داره و چرا نباید بازیهای انحصاری را با این عنوان بزرگ راک استار مقایسه کنیم هر چی باشه با red dead و راک استار طرف هستیم کم نیستن که
            بحث جزئیات شد و محدودیت چرا استودیو گوریلا گیم سونی رو الگو قرار ندیم اون جزئیات اون گرافیک واقعا در بعضی از مناطق بود مو به تن آدم سیخ میشد اون حجم گرافیک و جزئیات :yes:

    • ragnaros گفت:

      Cell جان حرفی که میزنی اصلا پایه منطقی و علمی نداره . چرا ؟
      چون اون انجینی که ازش نام بردی (Decima) و تمام انجین های بازیهای سونی ، انجینهای Exclusive هستن و تماما برای بهره وری فقط از یک دستگاه ساخته شدن. اما Rage یه انجین مولتی پلتفرمه و ساختار گرافیکی اون باید چیزی باشه که بتونه روی تمامی کنسول ها با یک کیفیت منطقی و مطلوب اجرا بشه.

      چندتا بازی مولتی پلتفرم و “واقعا” Open world و Seamless رو سراغ داری که مثل RDR2 و با کیفیت این بازی روی Run بشه ؟ نمیگم اصلا بازی Open world با کیفیتی وجو نداره البته که هست اما چندتا هستن ؟
      یادت باشه راکستار هیچ وقت دروغ نگفته .

  • yale گفت:

    من به عشق این بازی با انچارتد دو با. خدای کبیر کنسول گرفتم لامصبا آدم مجبور میکنند

  • پرندگان در سرتاسر آسمان پرواز می‌کنند، چمن‌ها و گیاهان با برخورد پای اسب به آنان به نرمی تکان خورده و عکس العمل طبیعی دارند که این بسته به انیمیشن حرکتی اسب و سوارکار می‌تواند متفاوت باشد.
    شاهکار واسه این عنوان کمه متاش بالا ۹۰ پیش بینی میکنم :yes:

  • lordking گفت:

    خوبه ولی وسترنو عقبتر دوست دارم غرب وحشی وحشی :sarcasm:

  • mohammad-007 گفت:

    به نظر باید خیلی جالب باشه
    من‌نمیدانم مثل جی تی ای وی تو این بازی میشه چندین شخصیت کنترل کرد؟راکستار چیزی در این باره گفته؟
    ی شخصیت مثل ترور باشه دگه ردیفه!
    خیلی شخصیت باحالی بود… :yes:

  • P30PlayBox گفت:

    عشقم(RDR2) از این به بعد همه هزینه ها برای تو میشه!!!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • ragnaros گفت:

    تحلیل دیجیتال فاندری رو دیده بودم ،‌باید گفت کار این انجین بی نظیره . اجرای این حجم Detail با نورپردازی Physical روی کنسولی مثل PS4 کاره عظیمیه .
    تکنیک هایی مثل volume Smoke
    نورپردازی با حالتی شبیه Gi-RealTime
    یا حتی Skin Shader با اون حجم Polygon (اونم بصورت ریل تایم)
    DrawDistance گسترده بعلاوه اون حجم anti-alising
    در کل بی نظیر کار شده بود. این کار تماما یه حرکت عظیم تو open-world محسوب میشه. همین چند سال پیش بود که راکستار برای Improve انجینشون در حال استخدام نیرو بودن. اینا از مدتها پیش داشتن رو این انجین کار میکردن. خبر این آگهی تو بعضی از سایت های ایرانی هم زده شد.
    کاری که اینا در انتقال GTA V از PS3 به PS4 انجام دادن فوق العاده بود. GTA V از یک نسل کاملا متفاوت بطور کامل و با کلی Improvment به یک نسل (کاملا متفاوت) دیگه منتقل شد . این از نظر مهندسی نرم افزار یه شاهکاره .
    امروز کیفیت رندرینگ موتور Rage خارق العاده اس .

  • ebi71 گفت:

    فقط به خاطر این نظر عضو شدم.
    ۱- قالب سایت اصلا خوب نیست. شاید برا بعضی ها خوب باشه اما برا کسی که میخواد در مورد بازی و مطالب دستش باز باشه اصلا خوب نیست. مثل زومجی نیست. البته اونا سینما رو هم قاطی کردن. خلاصه مطالب عالیست اما قالب نه.
    ۲ – ویدئو کم میزاید بررسی ها تون خوبه اما ای کاش بررسی ویدئو هم داشته باشید.
    ۳- فونت یکان رو همه جا استفاده کردن لاعقل فونت مطالب رو ایران سنس میزاشتید.
    خلاصه کلام این که سایتتون شاید خوب باشه اما عالی نیست… من قبلا گیمفا رو زیاد بررسی میکردم اما از وقتی زومجی پیداش شد. نشد. این قالب هم چندین ساله شاید بیشتر از ۴ سال.

  • وای راکسار چرا شاهکارت را عرضه نمی کنی

    بچه فکر بکنین اگر با دلست ۲ و خدای جنگ ۴ عرضه بشه کدوم می خواد بازی سال بشه

تحلیل فنی | بررسی موتور بهبود یافته‌ی Rage در تریلر جدید Read Dead Redemption 2 - گیمفا