فروش بازی NieR: Automata از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرد
بازی NieR: Automata را نه تنها میتوان به عنوان یکی از برترین نقش آفرینیهای سال معرفی کرد، بلکه میتوان آن را در جمع برترین بازیهای سال نیز قرار داد. عنوانی که به وسیله استودیوی اکشن ساز پلاتینیوم گیمز و به کارگردانی یوکو تارو ( Yoko Tar) ساخته شده و توسط شرکت اسکوئر اینکس در اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود. در ادامه موفقیت های این بازی، به تازگی اعلام شده که مجموع فروش NieR: Automata از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرده است.
همان طور که اعلام شد، شرکت اسکوئر اینکس به تازگی اعلام کرده که عنوان نقشآفرینی ژاپنی NierR: Automata باز هم رکورد جدیدی زده و مجموع فروش آن از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرده است. در انتهای ماه می (خرداد) سال جاری بود که اسکوئر اینکس خبر از رکورد جدید بازی داد و اعلام کرد که مجموع فروش بازی NieR: Automata از ۱٫۵ میلیون نسخه عبور کرد. حال، بازی به رکورد جدیدی رسیده است.
به مناسبت این رکورد و موفقیت جدید، شرکت اسکوئر اینکس، یک تصویر هنری بسیار زیبا را از بازی NieR: Automata منتشر کرده است که میتوانید آن را در انتهای مطلب مشاهده نمایید. در این تصویر، دو شخصیت بسیار محبوب بازی، یعنی ۲B و ۹S را مشاهده میکنیم که باید با ماشینهای رباتی بسیاری مبارزه کنند.
برای کسانی که از مراحل و عوامل ساخت بازی اطلاع چندانی ندارند، ذکر این نکته واجب است که بازی NieR: Automata محصول همکاری فوقالعاده شرکت اسکوئر اینکس به عنوان ناشر (به تهیه کنندگی یوسوکه سایتو)، یوک تارو به عنوان کارگردان، آکیهیکو یوشیدا (Akihiko Yoshida) به عنوان طراح شخصیت و البته استودیوی پلاتینیوم گیمز (با سرپرستی Takahisa Taura)، به عنوان توسعه دهنده پروژه است. این همکاری به یادماندنی باعث خلق یک بازی اکشن نقش آفرینی ممتاز و درجه یک شده است.
صحبت از فروش خوب بازی NieR: Automata که میشود، باید به اخبار و اتفاقات گذشته نیز رجوع کنیم. در اواخر ماه تیر بود که اسکوئر اینکس اعلام کرد عنوان NieR: Automata تا به حال بیش از ۵۰۰,۰۰۰ نسخه در استیم فروخته است که نشان از موفقیت نسبی بازی روی پلتفرم رایانه های شخصی نیز میدهد. علاوه بر این، در نتایج مالی سهماهه اسکوئر اینکس، مشخص شد که یکی از عوامل مهم در کسب سود و درآمد برای این شرکت، فروش خوب بازی NieR: Automata بوده است. در آخر نیز بد نیست اشاره کنیم که مدتی پیش، آقای هیدکی کامیا از یوکو تارو برای نجاتدادن پلاتینیومگیمز با ساخت Nier:Automata تشکر کرد و این طور که معلوم است، وضعیت نابسامان این استودیوی کاربلد را کمی بهتر کرده است.
عنوان NieR: Automata هماکنون برای پلتفرم های پلیاستیشن ۴ و رایانه های شخصی (از طریق شبکه استیم) در دسترس بازیبازان است.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
این بازی واقعا فوق العاده هستش بهترین بازی که امسال تجربه کردم
از بازی دیگر اسکوئر انیکس بگیم که روی pc ۳.۶ میلیون نسخهفروش داشته هر نسخه سیزن پس میانیگین ۱۶ دلار ۱۶*۳٫۵ میشه ۵۶ میلیون دلار هزینه ساخت بازی حتی ۱ میلیوندلار هم نبود ولی اسکوئر سرمایه گذاری کرده و نصف برای اونه.
و اون چیزی نیست جز life is strange
خیلی بازی خوبیه
ولی نه به لحاظ داستان
کافیه فقط یکبار کنترل ۲B رو بدست بگیرید تا بفهمید چی میگم :-*
متاسفانه اکثر بازی های ژاپنی مشکل اخلاقی دارن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ببین کی از اخلاق صحبت میکنه
قاشق نشسته
کسی نظر تو رو نخواست :rotfl: :laugh: 😀
بازی خوبی هستش فقط در حالتی که نسخه کرک شده fitgirl که کمتر ۱۰گیگ هست دانلود بشه وگرنه ارزش خرید نداره مگر تو تخفیفات psn با قیمت حداکثر ۱۰دلار خریداری بشه!!! :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
تو سبک خودش یکی از بهترین هاست.
شاهکار بود این بازی !…خیلی بیشتر از این حرف ها هم باید فروش داشته باشه..مشکل اینجاست که الان اکثرا دنبال فقط یکسری بازی های خاص هستن و می بینن چه بازی بیشتر سر و صدا کرده برن سراغ همون.کمتر کسی پیدا میشه که دنبال یک بازی داستانی باشه.
این بازی هم که فکر میکنم از نظر تبلیغات چندان جالب کار نکرده بود و خود سازنده و ناشر هم فکر می کنم امید چندانی به فروش آنچنانی بازی نداشتن..
در کل یک اسطوره بود و خیلی با ارزش تر از بازی هایی که چند برابر بیشتر هم فروش داشتن..
بازاریابیش ضعیف بود. آندر ریتد شد…..
یک بازی شاهکار و بینظیر که بدون شک تا سال ها درموردش صحبت خواهد شد.
تنها مشکل من جهان بزرگ و تو خالی بود که زمان جابه جایی رو زیاد میکرد و مشکلاتی که روی پی سی داشت(چرا درستش نمی کنند؟)
به نظر من روایت داستان در این بازی بینظیر بود. همینطور موسیقی بازی که شاید بهترین آلبوم موسیقی ساخته شده برای بازی ها باشه!
امیدوارم دنباله ای به کارگردانی یوکو تارو ساخته بشه. بدون هیچ شکی یکی از نامزد های بهترین بازی.
گیم پلیش جالب نیس اما شخصیتش … 🙂
خیلی لذت بخش بود
این بازی یکی از بهترینای نسل ۸ سعی کنید حتما تجربش کنید