الکترونیک آرتز دو استودیوی Bioware Montreal و Motive Studios را با یکدیگر ادغام کرد
پس از عرضه بازی Mass Effect Andromeda و شکستش در جلب نظر مثبت منتقدان و بازیکنان، شایعات و گزارشهای زیادی مبنی بر سرنوشت نهایی توسعه دهنده این عنوان یعنی استودیوی بایوور مونترال (Bioware Montreal) و همچنین سرنوشت خود بازی Mass Effect Andromeda پخش شد. به نظر میرسد که سرانجام این شایعات رنگ حقیقت به خود گرفتهاند، چراکه امروز شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به صورت رسمی اعلام کرد که از این پس دو استودیوی بایوور مونترال و موتیو (Motive Studios) با یکدیگر ادغام خواهند شد. استودیوی موتیو، در حال حاضر با مشارکت استودیوی دایس (EA DICE) بر روی بخش تک نفره داستانی بازی در دست ساخت StarWars Battlefront 2 مشارکت میکند.
سخنگوی شرکت الکترونیک آرتز با انتشار بیانیهای به وبسایت Tech Raptor در این باره چنین اظهار داشت:
تیمهای حاضر در استودیوهای جهان الکترونیک آرتز بیشتر بر مبنای استعداد شکل گرفتهاند و ما بیش از هر زمان دیگری بر روی مشارکت استودیوهای مختلف بر روی پروژههای کلیدی خود تمرکز داریم. ازآنجایی که پروژههای متعددی در مونترال در دست توسعه هستند، ما دو استودیوی بایوور مونترال و موتیو را با یکدیگر ادغام کردیم. این یک روند مداوم است، اما نقشها و فرصتهای زیادی برای هر یک از افراد حاضر در تیم وجود دارد.
بیشک این تصمیم الکترونیک آرتز بیارتباط با شکست بازی Mass Effect Andromeda نیست. الکترونیک آرتز با انتشار این بازی در وضعیتی بحرانی قرار گرفت چراکه علاقهمندان پرشمار این سری به شدت آن اعتراض کردند. باید دید که نتیجه نهایی این تصمیم جدید شرکت الکترونیک آرتز چه از آب در خواهد آمد. بازی Mass Effect Andromeda برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront 2 نیز در روز جمعه ۲۶ آبان ماه سال جاری (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
من برخلاف بیشتر افرادى که در مورد بازى با هم حرف زدیم، از بازى خیلى لذت بردم. در واقع بعد از شماره سوم همین بازى و فال آوت ۴، هیچ بازى دیگه اى اینقدر من رو سرگرم نکرده بود. به نظر من تنها مشکل این بازى انتظار بالاى ما از مس افکت بود و اینکه شخصیت بازى بسیار متفاوت از شخصیت کاریزماتیک شپارد بود. شخصاً تا دموى قابل بازى رو دانلود نکرده لودم، اصلا قصد خریدش رو وابسته به نقدها نداشتم اما مى تونم بگم از خریدم به شدت راضى ام.
بازى امروز یک آپدیت جدید هم گرفت (هنوز ندیدم چه تغییرى ایجاد مى کنه) و به نظر من براى پر کردن وقت، بازى بسیار خوبیه (مطمئناً تا تبدیل شدن به یک بازى کامل هنوز یک نسخه جا داره).
این بازی خیلی عالی بود حالا به غیر از باگ های عجیب غریبش که با اپدیت یکمی حل میشه. یکی نکات مثبتش داستان و گیمپلی بازیه که خیلی عالیه.