کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا

کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است

اشکان عالی خانی
۰۸:۴۸ ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا

کلیف بلزینسکی به تازگی صحبت های جدیدی در رابطه با مایکروسافت و کنسول جدید این شرکت با نام پروژه اسکورپیو کرده است و اشاره کرده که پروژه اسکورپیو بسیار امیدوار کننده است.

رئیس استودیوی Boss Key Productions، آقای کلیف بلزینسکی، به تازگی اعلام کرده بود که بازی اول شخص چند نفره و سریع او، یعنی بازی LawBreakers، قرار است علاوه بر پلی‌استیشن ۴، برای پلتفرم رایانه های شخصی نیز منتشر شود. علاوه بر این، بلزینسکی که به عنوان خالق سری محبوب Gears of War هم شناخته می‌شود، در فروم Reddit مورد بازی خود صحبت کرد و البته به مسائل دیگر نیز پرداخت.

یکی از کاربران از آقای بلزینسکی در مورد مایکروسافت و البته کنسول جدید و مورد انتظار این شرکت، یعنی پروژه اسکورپیو پرسید که ایشان در پاسخ گفتند:

مایکروسافت در حال آماده کردن همه چیز است. آن ها [کنسول جدید] را درون یک کوله پشتی یا یک موزه لعنتی انداخته اند و در حال آماده کردن همه چیز هستند. اسکورپیو امیدوار کننده است. مایکروسافت در آخرین بار، حساب زیادی روی کینکت باز کرد.

علاوه بر این، بلزینسکی به بازی‌بازان کنسول های ایکس‌باکس امید داد که شاید نسخه ای از بازی LawBreakers برای ایکس‌باکس نیز عرضه شود. عنوان LawBreakers قرار است در سال جاری برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر شود و ۲۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. این بازی همچنین در نمایشگاه E3 نیز قابل بازی خواهد بود.

پیش از این، کلیف بلزینسکی در یک کنفرانس توسعه در کرواسی، در مورد ساخت و توسعه بازی‌های بزرگ و AAA صحبت کرد. کلیف توضیح داد که دلیل بزرگی که باعث می‌شود این راه به وجود آید، نام و تثبیت جایگاه بازی‌ها است. عناوینی مانند Madden و Grand Theft Auto، برند های خود را به خوبی ثبت کرده‌اند و مشتری‌ها به خوبی از آن‌ها آگاهی دارند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که یکی از بازی‌های یک سری موفق را خریداری کنند زیرا با نسخه‌های پیشین آن سری آشنایی دارند. بلزینسکی می‌گوید مشتری‌ها کمتر به دنبال خرید یک آی پی کاملا جدید هستند زیرا پیشتر هیچ نامی از آن نشنیده‌اند و هیچ نوستالژی خاصی به نام آن بازی وصل نشده است؛ نوستالژی و خاطره‌ای که فرانچایزی مانند Halo در ۱۵ سال گذشته آن را به دست آورده است.

کلیف از عنوان Horizon Zero Dawn یاد می‌کند و می‌گوید که شرکتی مانند سونی منابع و امکانات کافی را دارد که یک استودیو مانند گوریلا گیمز، نزدیک به ۵ سال برروی بازی آن‌ها کار کند؛ این در حالی است که استودیو‌هایی مانند Irrational Games پس از ساخت بازی Bioshock Infinite تعطیل می‌شوند زیرا نتوانستند به نسبت مدت زمان ساخت بازی، پول نصیب ناشر کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا
کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • the last of us گفت:

    هر گیری باید تو خونش یک pc داشته باشه (برای اجرای قوی بازی های مولتی )
    ولی یک ps باید داشته باشه برای انحصاری ها

    حالا این اسکوپیو باید خیلی بازی های انحصاری داشته باشه تا جای ps رو بگیره

  • mansourrrr گفت:

    کاش هنوز خودش گرز رو توسعه میداد :yes:

  • Nearlight گفت:

    بخاطر این که انحصاری نداره و انحصاری هاش کمه بازم نمیتونه خوب پیش بره

    • Ro.s گفت:

      من ی ایکس باکسیم و با خودم عهد بودم نیام این سایت و عضو نشم ولی این نظرات بیشتر سونی فنا که دیگه داره شورشو درمیاره وادارم کرد عضو بشم.
      درباره این قضیه ک انحصاری نداره. واقعا؟ اگه کسی سیاست های کلان مایکروسافتو متوجه بشه برا این داره روی PC میده بیرون ک موقعیت وین۱۰ و استورش رو تقویت کنه.
      انحصاری کم؟ نه نیست. سونی تو سال حداقل سه تا کنفرانس داره! ولی مایکروسافت فوقش ی گیمزکام و e3 رو بیاد. خوب معلومه وقتی جاهای کمتری بیاد دیرتر بازی معرفی میشه!
      ولی سونی عین چیز کنفرانس میره و کنفرانس میده هی بازی با تاریخ ریلیز نامعلوم هم معرفی میکنه!
      نه روش مایکرو ک بازیای همون سال رو معرفی و عرضه کنن خوبه و نه روش سونی ک ی هو میاد عین سیل بازی معرفی میکنه بدون ی تاریخ ریلیز درست درمون!

  • all pacino گفت:

    شرکتی مانند سونی منابع و امکانات کافی را دارد که یک استودیو مانند گوریلا گیمز، نزدیک به ۵ سال برروی بازی آن‌ها کار کند؛ این در حالی است که استودیو‌هایی مانند Irrational Games پس از ساخت بازی Bioshock Infinite تعطیل می‌شوند زیرا نتوانستند به نسبت مدت زمان ساخت بازی، پول نصیب ناشر کنند.
    این جمله جای تامل داشت..

  • amir_22 گفت:

    اینم برای ما داره ناز میکنه من که میدونم برای ایکس باکس وان و اسکورپیو بازیتو پورت میکنی این جفنگ بازیا دیگه چیه؟ 😐 ببین اگه بازیت به اندازه اورواچ باحال باشه میخرمش

کلیف بلزینسکی: پروژه اسکورپیو امیدوار کننده است - گیمفا