افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا

افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن

مهرداد میرشاهی
۲۱:۰۰ ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا

عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ، از هر لحاظ، یک موفقیت برای شرکت محبوب نینتندو محسوب می‌شود. محموله‌ی اولیه‌ی عرضه شده به بازار تاحدودی به اتمام رسیده و اکثر خرده‌فروشی‌ها خبر از اتمام موجودی این کنسول ترکیبی می‌دهند. اگرچه تعداد کنسول عرضه شده توسط نینتندو، منطقی است، اما بنا بر عقیده‌ی بسیاری از تحلیلگران، اتمام موجودی این کنسول در پی تولید کم آن توسط شرکت نینتندو است. اینک اما، بنابر گزارش‌های اخیر وال استریت ژورنال، شرکت نینتندو تصمیم به افزایش میزان تولید این دستگاه در ماه‌های آینده دارد.

برنامه‌ی اولیه‌ی شرکت مورد بحث، تولید ۸ میلیون دستگاه از این کنسول بوده است، اما اینطور که پیداست این شرکت تصمیم به افزایش این رقم تا ۱۶ میلیون دستگاه گرفته است. این برنامه‌ی جدید از روز شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۶ (۱ آوریل ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد؛ درست از آغاز سال مالی جدید شرکت نینتندو. اگر این شرکت، این برنامه‌ی جدید را محقق کند و بتواند تمام میزان تولیدی را به فروش برساند، در نهایت نتیجه‌ی بهتری از فروش ۱۴ میلیونی کنسول شکست خورده‌ی Wii U (در طول عمر آن) بدست می‌آورد.

اگرچه هنوز زود است که از موفقیت کنسول نینتندو سوییچ صحبت کنیم، اما پر واضح است که این سیستم ترکیبی توانسته در قیاس با Wii U، مخاطبین بیشتری را مجذوب خود سازد و طیف گسترده‌ای از بازیکن‌های معمولی و حرفه‌ای را پوشش دهد. از سوی دیگر، کنسول Wii U، با توجه به کمپین تبلیغاتی ضعیفش، و همچنین عدم فراهم ساختن نیاز بازیکنان حرفه‌ای، به یکی از کنسول‌های شکست خورده‌ی شرکت موفق نینتندو تبدیل گشت.

نینتندو سوییچ، اگرچه در برخی زمینه‌ها با مشکلاتی همراه بوده است، اما با توجه به نحوه‌ی معرفی و تبلیغات مناسبش از سوی نینتندو، توانسته قوت اصلی خود را به خوبی به مخاطبین نشان دهد؛ قوت اصلی این کنسول ترکیبی بودن آن، به این معنی که هم می‌توان از آن به عنوان یک کنسول خانگی و هم یک کنسول دستی استفاده کرد، است. همچنین موفقیت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و عملکرد قابل تحسینش، به یکی از نقاط قوت این سیستم تبدیل شده و باعث شده است که این کنسول بیش از آنچه که انتظار می‌رفت، مورد توجه بازیکنان جهانی قرار گیرد.

از آنجایی که قرار است در طول سال جاری میلادی، بازی‌های انحصاری و بزرگی از جمله Super Mario Odyssey برای نینتندو سوییچ منتشر شود، می‌توان انتظار فروش بهتری از این سیستم داشت. اگرچه موفقیت یک سخت‌افزار در طول زمان مشخص می‌شود و باید منتظر عملکرد نینتندو سوییچ در گذر زمان بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا
افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • امیدوارم این کنسول موفق بشه و رقابت رو به حلقه جدیدی برسونه.آثار فرست پارتی و ثرد پارتی هم براش منتشر بشه تا یه چیزی پیدا شه که اکس باکس وان باهاش رقابت کنه.سونی که داره میتازه همچنان.

  • Godofwar0385 گفت:

    نیتندو باید بازیهای ناب زیادی عرضه کنه و بازی هایی مثل رددد واسش بیاد تا موفق شه اصل کنسول بازیاشه ولی سخت افزار سوئیچ در مقابل پی اس۴و ایکس باکس وان معمولی هم کمتره

    • zilyzal گفت:

      البته سویچ از پایه هم قرار نبوده از نظر سخت افزاری فوق العاده قوی باشه سخت افزارش در حد خوب هست چون قرار نیست عناوین گرافیک بالا و سنگین زیادی روش منتشر بشه (بیشتر عناوینش شرقی هستن که اونها هم اکثرا گرافیک هنری دارن مثل زلدا) وگرنه از نظر مقایسه با کنسول های سونی و مایکروسافت که خب مشخصه قدرت کمتری داره (اصلا کاربرد های همسانی ندارن و همین اول راه هم با مقایسه گرافیک اسکایریم به وضوح مشخصه که قدرت کمتری داره)
      این کنسول بیشتر روی کاربرد های متعددش تمرکز داره و انحصاری هایی که براش منتشر میشه درکل شروع طوفانی با انتشار زلدا داشت باید ببینیم موفقیتش به همین صورت ادامه پیدا میکنه یا نه
      _________________________________________________________________________
      امیدوارم یه سری عناوین خوب دیگه هم با متای بالا روش منتشر بشه و یکم هم قیمتش تو ایران بیاد پایینتر تا بتونم بگیرمش
      @Scheldon همین آتاری دستی که شما میگی زلدا رو در انحصار خودش داره که لغب بهترین بازی تاریخ صنعت گیم رو بدست آورده

      • Godofwar0385 گفت:

        درسته ولی گیمرا اکثرا گرافیک براشون مهمه مثلا فرض میکنم گاداف وار جدید ساخته شه با گرافیک زلدا خوب واسه من که گاد کبیر بهترین بازیه عمرمه خیلی سخته پس سخت افزار یه کنسول هم مهمه و بازی سازان همه دارند پیشرفت میکنند تا گرافیک های خیلی بالایی بسازند اگه قرار باشه بازبای پی اس ۴و ایکس باکس وان واسه سوییچ هم عرضه شه مثل رددد خوب راکستار مجبوره گرافیک بازباشو خیلی کمتر از کنسول سونی و مایکروسافت کنه و ب عقیده ی من هیچ وقت این کارو نمیکنه و با وجود عرضه ی پرو و اسکورپیو دیگه سخت افزار سوییچ اندازه ی یه گوشی موبایل میشه

  • VALASSS گفت:

    امیدوارم کنسولی بسیار موفقی بشه .
    احتمال زیاد این کنسول رو تهیه میکنم.

  • Scheldon گفت:

    مگه اینکه مجانی پخش کنن برم بگیرم
    حیف پول ک پای این آتاری دستی بدی….

  • Fallen گفت:

    بفرما
    “بنا بر عقیده‌ی بسیاری از تحلیلگران، اتمام موجودی این کنسول در پی تولید کم آن توسط شرکت نینتندو است.”
    قبلا همینو من گفتم و دوستان من رو مورد عنایت قرار دادن
    بابا حرف من نیست حرف تحلیلگرهاست.
    راستی منظور از موفقیت زلدا چیه ؟
    زلدا میشه گفت یکی از شاخ ترین بازی مورد پسند ژاپنی هاست؛ یچیزی در حد تابلوی مونالیزا.
    ولی خب چرا همچین اثری تو ژاپن میاد از ghost recon
    با اختلاف وحشتناکی شکست میخوره ؟ دلیلش نمیتونه دیوایس مقصد باشه چون علاوه بر سویچ برا wii u هم میاد و اونم ۱۴ تا فروخته که حالا میگیم ۱۰ میلیونش در دسترس باشه. من ps4 دارم و عناوین انحصاری زیادی براش میاد و نمیتونم همشون رو تجربه کنم ولی سویچ و wii u خیلی بازی شاخ ندارن و در واقع میخوام بگم هرکس سویچ و wii u داره حتما باید یه زلدا هم داشته باشه چون این بهترین بازی هست که میتونه رو کنسولش بازی کنه.
    ________________
    پ.ن: این همه خبرای فروش عالی سویچ فقط برای تبلیغاته
    کاری که خودرو ساز های کشورمون هم انجام میدن

  • اگه براش ابر شاهکار ایول هفت رو منتشر کنند فروشش از ps4 بیش تر میشه

  • amir_hosine گفت:

    سالی که نکوست از بهارش پیداست.
    به کنسولی که تو کمتر از یک ماه کامل هک میشه امیدی نیست.
    ما بریم زلدا رو روی pcمون بازی کنیم.

افزایش تولید نینتندو سوییچ در پی فروش قدرتمند آن - گیمفا