مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا

مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید

مهرداد میرشاهی
۱۷:۱۵ ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا

در جریان نمایشگاه Paris Games Week 2015 بود که از جدیدترین عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، یعنی Detroit: Become Human، که توسط استودیوی خلاق کوانتیک دریم (Quantic Dream) توسعه می‌یابد، رونمایی شد. از آن زمان تا به حال نمایش و اطلاعات کمی از این عنوان در دسترس قرار گرفته است. با این حال به نظر می‌رسد که اخیراً مراحل ضبط موشن کپچر (Motion Capture) این بازی به اتمام رسیده است؛ بنابراین می‌توان امیدوار بود که به زودی ویدئوهای بیشتری از بازی Detroit: Become Human منتشر گردد.

کوانتیک دریم، سازنده‌ی عناوینی همچون Heavy Rain و Beyond: Two Souls، در توییتر خود خبر از اتمام مراحل ضبط حرکات والوری کوری (Valorie Curry )، ایفاگر نقش پروتاگونیست اصلی بازی عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴، Detroit: Become Human، داد. والوری کوری بازیگر شخصیت کارا (Kara)ست که یک هوش مصنوعی (ربات) محسوب می‌گردد و در شهر دیترویت در میان انسان‌ها و دیگر ربات‌های حاضر زندگی می‌کند؛ تاکنون اطلاعات کمی از شخصیت کارا منتشر شده است. نکته‌ی جالب توجه اما، همزمانی اتمام مراحل ضبط حرکات کوری با روز تولدش است. در توییت اشاره شده، که از سوی استودیوی کوانتیک دریم منتشر شده است، چنین آمده:

والوری کوری. کارا. آخرین ضبط.

[مراحل ضبط حرکات] به موقع به اتمام رسید تا تولدش [والوری کوری] را جشن بگیریم.

تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این عنوان، هنوز مشخص نشده است. گفته می‌شود که دیوید کیج (David Cage)، کارگردان این بازی، و دیگر اعضای استودیوی کوانتیک دریم بی‌وقفه در حال توسعه‌ی Detroit: Become Human هستند تا در اسرع وقت آن را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهند.

همانطور که پیش از این اشاره شد، بازی Detroit: Become Human، به کارگردانی دیوید کیج، مراحل ساخت و توسعه‌ی خود را جهت عرضه به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ طی می‌کند؛ اگرچه تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست اما این احتمال می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه شدنش باشیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا
مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ایول. به شدت امیدوارم همین امسال ینی سال ۲۰۱۷ بیاد این بازی. واقعا منتظرشم.

  • ELLENE PAGE-LOVE گفت:

    اوه اوه این بازی عشق منه عشق….یک انحصاری فوق ناب درجه ۱ که میتونه ضربه ی محکم دیگه ای به پایه های لرزان جعبه ی x بزنه و جعبه ی x و حاجی فیل رو از عرصه ی هستی ساقط کنه :laugh: به امید اینکه بخش ایکس باکس مایکروسافت برا همیشه تعطیل شه چون یک بخش کاملا بی مصرفه و هیچ فایده ای برای صنعت گیم نداره به جز کنسل کردن بازی ها :-)) درود بر دیوید کیج کبیر و درود بر تمام سونی فن ها 🙂

  • mahdi m77 گفت:

    یکی از شاهکارهای سونی امیدوارم امسال بیاد :inlove:

  • پس احتمالا امسال منتشر میشه و خبر خوبی هست

  • Armin215 گفت:

    بسلامت
    کی میاد حالا 😀 :laugh: 🙂 :yes:

  • Ehsan.PXP گفت:

    ای جان احتمالا امسال میاد۲۰۱۷سالی دوست داشتنی :inlove:

  • دوید کیج نشون داده در کارهاش ترقی خواه است :yes: 🙂
    وقتی به مجموعه آثاری که کار کرده نگاه می ندازم رشد و پیشرفت آشکارا می بینم.
    خوبه که سونی این طور بازی سازهایی رو حمایت می کنه.

  • Great Kritos گفت:

    استاد دیوید کیج کبیر سازنده سبک جدید بازی های ویدیو سبک سینمایی , واقعا دیوید کیج یه نابغس :worship: :pray: , بهترین بازی عمرم heavy rain بود تا حالا ۳ بار بردم آخر رو پلی ۳ و هر سه بار هم تو بازی احساس خوشحالی و زندگی کردم و هم اشکم در اومده نمیدونم استاد چه معجزه ای تو دستانشه که هنوز هم مزه ی heavy rain تو بیخ دندونمه . هر از گاهی میگم کاشکی پلی ۳ رو نمیفروختم و الان دوباره تجربش میکردم 😥 من بهترین دوران عمر گیمریمو تو heavy rain گزروندم در اون زمان با اون گرافیک شاخ و صدا گزاری عالی و احساسی و داستان فوق العاده پیچیده و درام و تکرار نشدنی در سبکی جدید , که همه رو برای مدت زیادی میخکوب کرد , اون فنای سونی که با تمرکز و هدفون در گوش این بازی رو بردن آخر میدونن چی میگم شروع این بازی مثل شروع تلو اشک آدم رو در میاره توی سر تا سر بازی شک های ناراحت کننده و فوق العاده احساسی بهت وارد میشه که تا روزها تو ذهنت میمونه و خودت هم مثل شخصیت بازی افسرده میشی , استاد دیوید کیج امیدوارم این بازی دوباره مثل بازی های قبلت موفق بشه مثل heavy rain که از beyond هم عالیتر بود و شک ندارم که موفق میشه و دوباره با یه گرافیک و داستان پیچیده و صدا گزاری و موسیقی عالی با یه گیم پلی خیلی خوب و دوباره شک های احساسی میخکوبمون میکنه :yes: , و آرزو میکنم که بعد از این بازی heavy rain 2 رو بسازه :worship: :pray:

  • mansourrrr گفت:

    حسرتشو میخورم شدید
    اثار استاد دیوید کیج خیلی خوبن ارزو میکنم کاش کم کم heavy rain یه روزی واسه pc و xbox بیاد
    کاش همه انحصاریا زمانی بودن دوس دارم روزی برسه Gears و halo و gow و همه بازیا انحصاری نسل ۷ کمه کم پرت بشن واسه همه پلتفرما اخه هم فروششونو کردن هم کسی واسه gears 1 و god of war 1 که ps4 یا xbox 1 نمیخره
    امیدوارم تونسته باشم منضورو برسونم
    سونی فنا خیلی خوش بحاتون بابت این استاد و بازیاش :yes: :rose: :heart:

    • برادر من اونوقت فرقی بین ایکس باکس و پلی استیشن نیست من با پی سی کاری ندارم چون اصلا واسه گیم نیست پی سی های گیمینگ هم فوق فوقش بازی های مولتی پلتفرم رو با بهترین گرافیک اوکی میکنه شما برو ببین بافت گرافیکی مثلا انچارتد ۴ رو میتونی تو کدوم مولتی پلتفرم بگی بگذریم که پی سی بازی های استراتژیکش محشرن واقعا فوق العادس ولی فقط اینو داره همون مولتی پلتفرم ها هم خوب بهینه بشه رو کنسول همون کیفیت پی سی رو میده اما پلی استیشن رو با ایکس مقایسه نکن من قلبم ضعیفه 😀

    • اگه انحصاری ها نباشه دیگه دلیلی بر خرید سیستم یا کنسول برای بازی نیست. همین انحصاری هاست که این ها رو زنده نگه داشته.

      • منم همینو میگم و وقتی کم کم ۵۰% پلی استیشن قوی تر از ایکس باکس وان هست یعنی چی؟؟ یعنی استدیو های سازنده ما هم قوی تر هستن ولی خب بذار با بازی معمولی ایکس خوش باشن یه روز آپدیت میده خبر خوب برای دارندگان ایکس باکس با آپدیت جدید وان میتونین بشینین باهم غذا بخورین 😐 هر آپدیتی میده الا قوی کردن و بیهنه کردن کنسول مسخره کردن خودشونو و این تعصب الکی مایکرو فن هاست که آدمو ناراحت میکنه نه خود مایکرو

  • Dante76 گفت:

    مراحل موشن کپچر god of war هم تمام شده…
    من فکر میکنم که Detroit و gow امسال عرضه بشوند.
    سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن تا فعلاً که فوق‌العاده بوده!!!
    و اگر این دو بازی هم امسال معرفی بشوند یکی از بهترین سال ها تو تاریخ پلی استیشن همین سال ۲۰۱۷ میشه!!!!
    خیلی خوشحال هستم که دیوید کیج قراره دوباره یک داستان فوق‌العاده احساسی و شاهکار خلق کنه :inlove:

  • به تنها کسی که باید لقب استاد تو صنعت گیم داد دیوید کیجه نه اون کوجیمای چشم تنگ.کوجیما اصلا نمیفهمه گیم یعنی چی! نمیفهمه که بین بازی که المان اصلیش گیم پلیه و فیلم و سریال که المان اصلیش داستانه تفاوت وجود داره…کوجیما با سری متال گیر نشون داده اصلا گیم بلد نیست بسازه..بازیش محور اصلیش یه داستان اپزودیکه که تو گیم اصلا همچین داستانی ملاک نیست و بنظر من بی خود یه داستان رو کش داده تا حداقل بازی واسه ساخت به بهانه ی ادامه داستان داشته باشه.. و اصلا هیچ توجهی به گیم پلی نشده..گیم پلی تهوع اوره..طوری که با ۱۰ دقیقه بازی کردن کلا از بازی زده میشی..به گیم پلی متال گیر بخوام نمره بدم از ۱ تا ۱۰.. ۱ میدم

    ساختن بازی داستان محور یا همون وارد کردن مدیوم سینما به بازی کار بلدی میخواد که کوجیما بلد نیست و یادش رفته که این وسط باید یه المان اصلی به اسم گیم پلی رو در نظر بگیره
    دیوید کیج با بازیهای خودش هوی رین و بیوند تو سولز و به زودی دیتروید نشون داده واقعا برازنده لقب استاد در صنعت گیمه
    بازیهای دیوید کیج به جرات میتونم بگم عمیق ترین داستانها رو داره و گیم پلی تعاملی بازی و واگذار کردن انتخاب روند داستان به خود گیمر لذت بخش ترین گیم پلی رو داره…در واقع گیم پلی رو در خدمت داستان و تصمییمات ما قرار داده و داستانی که مدیومش بیشتر به سینما میخوره به نحو احسن و با در نظر گرفتن گیم پلی که المان اصلی گیم محسوب میشه در اورده

    • Abdollah A7 گفت:

      بیا برو بزار باد بیاد با این اواتارت
      تو هر وقت اسم شخصیت های اصلی متال گیر رو یاد گرفتی بعد بیا فکت بده

    • Great Kritos گفت:

      من اولین استاد در قلبم دیوید کیجه و لیاقت استاد صنعت گیم رو داره :heart: چون سبکی رو خلق کرده که خیلی به دل آدم میشینه و با دستاش کاری میکنه که احساساست رو هر لحظه به چالش میکشه احتمال داره در یه قسمت از بازی بخندی مشکوک بشی یا به طور ناگهانی اشکت در بیاد… بعد از اون , کوجیما استاده سری متال گیر خیلی عالیه داداش حالا نمیدونم چرا نمیتونی بهاش ارتباط برقرار کنی من بهترین متال گیری که تجربه کردم نسخه چهارمشه که انحصاری ps3 هستش داداش بهت پیشنهاد میدم بری رو پلی ۳ و هدفون در گوش فقط ۱۰ یا ۱۵ دقیقه اول بازی رو تجربه کنی دیگه چیزی نمیگم 😉

    • Fight Club گفت:

      MonsieurGalahad
      اقا پسر… انقدر پوچ و بی محتوا صحبت کردی.. که واقعا از نظرت خجالت کشیدم..
      اول از همه اینو بهت بگم…. اگه میخوایم شخصی رو بزرگ و خوب نشون بدیم…. چرا باید شخصه دیگری رو تخریب کنییم؟ اونم کی شخص شاخصی به نام کوجیما… اصلا این پست چه ربطی به کوجیما داره…
      کوجیما نمیفهمه گیم یعنی چی!!!
      خخخخخخخخ…
      نه شما میفهمی..
      . خب حالا چرا بعد از بیرون اومدن کوجیما از کونامی… اکثر کمپانی های غریی و شرقی برای جذبش سر و کله شکوندن ؟ چرا واقعا؟
      چرا سونی این همه سرمایه در اختیارش قرار داده؟
      چرا برای جذب شما اقدام نکردن؟
      حالا دوهزاریت افتاد!..
      اگر شما از کوجیما خوشت نمیاد … حداقل شعور اینو داشته باش که باید به پاس زحمات این مرد بزرگ تو این صنعت…احترامشو نگه داری….

    • MS GAMER گفت:

      داداش کارهایه استاد کیج هم محوره اصلیش داستاناش هستا،راستی این حرفت (بازیهای دیوید کیج به جرات میتونم بگم عمیق ترین داستانها رو داره ) با حرفه اولت در تضاد هستا

    • mohammad-007 گفت:

      داداش با نظرت موافقم کوجیما فقط متا ساخته جدیدا ی بازی انحصاری داره میسازه برا ps4
      حاظرم باهات شرط ببندم همون متال گیری که کوجیما ساخته اولش بنویسن a ubisoft game متاش زیر ۷۰ بالا بودن متاشم فقط به خاطر کوجیما وگنه بازیش بعد ی مدت تکراری میشه همش خسته میشی از مخفی کاری و …

    • Nader13 گفت:

      واقعا کیج بازیاش عالین ولی هر وقت تونست ۵۰ سال نو اوری داشته باشه اونوقت با کوجیما مقایسش کنید من تو اثارش فقط هوی رینو لایقه لقبه شاهکار میدونم چون تو هوی رین نو اوری داشت ولی تو بقیه بازیاش تکرار سبکش بود درسته بازیای خوبیم بودن ولی متال گر هر نسخش ی چیزی ب صنعت گیم اضافه کرد ک بازیای بعدش ازش اولگو گرفتن اگر میخوای دونه ب دونه نام میبرم حتی نسخه فانتوم پین هم ک از بقیه ضعیف تر بود بازم ی چیزایی ب گیم اضافه کرد هر چند کمتر از بقیه ک نوع اوریاش تو بازیایی ک الان هست و در دست ساخته میبینیم

    • Saman_hk گفت:

      حق نداری به کوجیما توهین کنی وقتی به اندازه یک اپسیلون هم از آثارش سر در نمیاری.
      ببخشید اما حرف های بیخود زیاد میزنی و تو این مدت حرص منو در آوردی :no:

  • mohammad-007 گفت:

    با هوی رین خیلی حال کردم ولی با این بیاند زیاد نه داستانش ی جوری بود در حدی بود که ۱ بار تمامش کنی ولی هوی رین ی چیز دیگه بود انقد از این بازی خوشم امد که پلاتش کردم دیترویت هم عالیه صد درصد پلاتش میکنم :yes:

  • Great Kritos گفت:

    انشاالله وقتی پلی ۴ پرو خریدم دیسک کالکشن Heavy Rain و Beyond Two Souls رو میخرم با دیسک Detroit و هیچوقت نمیفروشمشون نمیدونم شاید کنسول رو نسل ۹ فروختم بهرحال… اون دو تا بازی رو نگه میدارم تا آخر عمر چون یادگار استاد دیوید کیج کبیره که خیلی تو قلبم جا داره و در این سبک استاد دیوید کیج اولین و بهترین سازنده در جهان و مغز متفکر سبک درام و سینماتیک هستش :heart:

  • oculus rift گفت:

    خوبه احتمالا ۲۰۱۷ عرضه میشه heavy rain بعد از the last of us بهترین بازیه نسل هفت بود امیدوارن اتمسفرش یشتر شبیه به heavy rain باشه تا beyond two souls

  • استاد جز شاهکار چیزی نمیسازه به شدت منتظرم مثل همه فن های محترم پلی استیشن.
    درباره فارنهایت و هوی رین که جایه هیچ حرفی نیست.
    اما درباره بیوند باید بگم رو پلی۳ چون هی سویچ میشد دوران کودکی نوجوونی و جوانی اون دختره (اسمشو یادم نیست الان) یه خورده واسه عموم درکش سخت بود اما رو پلی۴ یه حالت داشت که دیگه سویچ نمیشد و از کودکی یه ضرب بازی پیش میرفت و قشنگ جا میوفتاد که داستان از چه قراره و من باهاش خیلی حال کردم . بعضی جاهایه بازیرو اصلا ندیده بودم مثل وقتی که توسط آیدن ( روح تو بازی ) کنترل اون دوست و محافظ سیاه پوستو دست میگیریم که از مرکز تحقیقاتی بریم بیرون من همیشه به خاطر بد جواب دادن گیر میوفتادن و یه ۲۰ دقیقه از گیم پلی رو از دست میدادم . در صورتی که اگه اونجا درست عمل کنی اون دختر میره تو یه بار واسه صرف وقت که اونجا بهش میخوان تجاوز کنن و به کمک آیدن باید نجاتش بدین .

    ازین جور چیزا زیاد داره فقط وقتی کل بازیو میفهمیم که بازیو پلات کنیم
    مثلا وقتی با دوست پسرش قرار داره همون یه شب ۴ جور پایان مختلف داره که هر کدوم یه تروفی میده .

    این بازی واقعا شاهکار بود شخصا مرحله صحرا و اون خانواده دوس داشتنی با اون داستان مختص به همون صحراشو خیلی دوس دارم. اسب سواری به سبک کابوی و گشت گذار تو اون صحرایه داغ هنوز جلو چشامه.
    نظر شخصیم
    بیوند
    فارنهایت
    هوی رین

  • ۲۰۱۷ هنوز هیچی نشده شاهکارایی اومدن که هضمشون سخته خدا به دادمون برسه

    Last gardian شاهکار
    Nioh شاهکار
    Horizon هم که به زودی میاد
    چه شود امسال واقعا لیست انحصاریارو که میبینم هنگ‌ میکنم

  • Hunt Showdown گفت:

    این نوع بازیهای عمیق کمه ……

  • HannaH گفت:

    یک ویدیوى گیم پلى ۲۰ دقیقه اى از بازى توى یوتیوب هست که صحنه کارآگاه رو که تو تریلر ۲ بود بازى مى کنه و اتفاقى که میافته هسچکدوم از اتفاقاى تریلر نیست. خیلى خوبه. حتما ببینیدش.

مراحل ضبط موشن کپچر Detroit: Become Human به اتمام رسید - گیمفا