Detroit: Become Human احتمالا ۲۰ برابر پیچیدهتر از تمام عناوین قبلی سازندگان آن خواهد بود
Detroit: Become Human عنوان بعدی استودیوی کوانتیک دریم است که به گفته آنها از تمام عناوین قبلی این استودیو پیچیدهتر خواهد بود.
اما این بازی تا چه حد نسبت به بازیهای قبلی کوانتیک دریم پیچیدهتر است؟ احتمالا ۲۰ برابر؛ حداقل این چیزی بوده که دیوید کیج در مصاحبه خود با GamesIndustry.biz اعلام کرده و این نکته را افزود متن نمایشنامه بازی طی مدت طولانیای به اتمام رسید:
صادق باشم، باید بگویم این کار یک مسئولیت بزرگ است. من متن نمایشنامه Detroit را به پایان رساندم. این کار ۲ سال از وقت من را گرفت و این یعنی هر هفته حدودا ۶ روز کار میکردم. این بازی احتمالا ۲۰ برابر از هر چیزی که ما انجام دادهایم پیچیدهتر خواهد بود. چنین چیزهایی برای یک نفر زیاد است.
او در ادامه افزود:
خوشبختانه من تیم با استعدادی در اختیار دارم که به من کمک می کنند شاخههای داستانی را دنبال و برای هر کدام ایده مناسبی پیدا کنم. وقتی یک نفر مغز خود را مورد استفاده قرار دهد، فقط میتواند طی یک روز ایدههای خوب زیادی داشته باشد. کار مشترک به من کمک میکند اما این موضوع را هم دوست دارم که با یک چیز کاملا شخصی آغاز شود.
دیوید کیج همچنین در مصاحبه خود با همین سایت گفته بود بازیها باید از موضوع زامبیها و هیولاها خارج شوند و بیشتر راجع به مسائل واقعی زندگی ما صحبت کنند. او باور دارد بهزودی سازندگان بیشتری به این حقیقت پی خواهند برد:
طی چند سال گذشته، من خالقین بازیهای بیشتری را میبینم که بهطور متفاوتی فکر میکنند و پی میبرند که فیلمها، کتابها، شعرها و هر فرم هنریای میتوانند در رابطه با مسائل واقعی صحبت کنند؛ پس چرا بازیها اینطور نباشند؟ چرا ما همیشه باید برروی زامبیها، هیولاها یا چیزهایی که جالب هستند اما به دنیای واقعی ما ارتباطی ندارند تمرکز کنیم؟ البته این صنعت با زامبیها و هیولاها یا روشهای از این قبیل بسیار موفق بوده اما من فکر میکنم سازندگان بیشتری را خواهیم دید که راجع به مسائل این چنینی به گفتوگو میپردازند. استفاده از تعامل برای گفتن یک چیز معنیدار، بسیار هیجانانگیز است.
Detroit: Become Human بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود. داستان بازی برروی شخصیت رباتی Kara تمرکز میکند که به دنبال یادگیری ماهیت وجود خود و همچنین شکارچی رباتی به نام Connor است. تاریخ انتشاری برای بازی مشخص نیست.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اسپم: متاسفانه تیم cs go کشورمون از رقابت ها حذف شد 😥
داداش ما ها تو کار گروهی ضعیفیم اینو باس قبول کنین.
بله متاسفانه
موافقم… دیشب با رفقا بتل ۱ بازی میکردیم هر کی راه خودشو میرفت… کار تیمی صفر… ولی با خارجیا بازی کنی کلا تیمی کار میکنن… به جز ن.وب هاشون که کمپ میکنن فقط:-D
دقیقا.تو ایران همه دنبال ۱ به ۱ هستن و خیلی کم به کار تیمی اعتقاد دارن
شاهکاری دیگر از دیوید کیج :yes:
استاد داوود قفس منتظر بازیشم بدجور
چرا ما همیشه باید برروی زامبیها، هیولاها یا چیزهایی که جالب هستند اما به دنیای واقعی ما ارتباطی ندارند تمرکز کنیم؟ :yes: :yes:
عاششق طرز فکرتم که رو بازیات پیاده میکنی
بازیات تو چشم مخالفان گیم استاد
کلاادم خیلی بهتر باشخصیت بازی های realارتباط برقرارمیکنه تابازی های تخیلی وبی معنی مگه اینکه بازی شاهکاری مث thelast of usیاmass effectباشه :wilt:
باز هم مثل همیشه عالی 😎
سه تا بازی استاد رو تجربه کردم… Fahrenheit و .heavy rain هر دو تو دوران خودشون شاهکار بودن… یعنی حس هم ذات پنداری که با کارکترا پیدا میکنی فوق العاده هست… البته بد هم میتونه باشه …. مثلا شاهکاری به نام heavy rain با تم تاریک و پایانی بد … میتونه شما رو تا چند وقت افسرده کنه… البته به خودتونم بستگی داره
نسخه اخر استاد Beyond هم فوق العاده بود… اما به نظرم چند LEVEL پایین تر از دو عنوان قبلی بود….
در اخر امیدوارم استاد داوود قفس با Detroit مرزهای این سبگ عتاوین رو دوباره تغییر بده
بیاند بهترین بازی عمرم بود و هست البته و اگع قراره این بازی ۲۰ برابر پیچیده تر باشه پس واو.!!!!!!!!
فکر کنم لیست بهترین بازی هام قراره یه تغییری بکنه
من بازی Beyond بازی کردم ولی heavy rain بازی نکردم
میخواستم بدونم همه بازیاش مثل Beyond که زیاد گیم پلی جالبی نداشت(نظر شخصی) ولی خیلی بخش داستانی قوی داشت؟؟
اصل حرفم اینه که بازیش بیشتر شبیه یه فیلمه تا یه بازی(نظر شخصی)
درست میگی بیوند گیم پلی چالش برانگیزی نداشت ولی heavy rain اون ایراد رو نداشت همیشه باید مراقب باشی شخصیت ها کشته نشن درست برخلاف بیوند که هر کاری کنی جودی کشته نمیشه و بعد یه مدت گیم پلی بی ارزش میشه.
two f@ce@
گیم پلی Beyond بی ارزش میشه !! جک میگی ؟! 😐 بگو بازی نکردم دیگه نظر مهدنسی شده شاهکار نده !
این اقا زندگی ای میکنه که رویای منه
خوش به حالش
Beyond و Heavy rain رو بازی کردم هر دو عالی بودن
هوی رین که یه شاهکار بی نظیر (واقعا بینظیر) بود
اکا خوب بیاد ده پله از هوی رین پایین تر بود ولی بازم جذاب بود
آثار ساخته شده توسط کوانتم دریم، ماقبل بازی هستند. پرمدعا، پر التهاب، ولی سرگشته و آشفته چه در سرگرم کردن و چه در بیان موضوع!
کوانتوم دیریم :laugh: :laugh: :laugh:
تو اول یاد بگیر اسم استدیوش رو درست تلفظ کنی
:reallyangry:
بعد بیا نقدش کن
________________________
با اینکه فن مایکروام ولی رو کوانتیک دریم خیلی تعصب دارم همه ی بازیاش عالین :yes:
من heavy rain و beyond رو بازی کردم
میتونم بگم روایت داستانی heavy rain واقعا فوق العاده بود و هنوز هم جزو بهترین هاست
beyond هم خوب بود ولی مثل hr اون المان سورپرایز و هیجان رو نداشت
هرچند که باز هم پیچیدگی های خودش رو داشت
واقعا درود بر david cage و تیم QD که دارن صنعت بازیسازی رو جلو میبرن
نه مثل شرکت های دیگه فقط دار شیر دوشی میکنن از این صنعت
Detroit یک شاهکاره ! بی صبرانه منتظرم واسه روزی که منتشر بشه ! استاد کیج شاهکار میسازه !
من که این همه فیلم دیدم…بهترین ۲۵۰ فیلم برتر جهان کلشو دیدم…بهترین فیلم های با نقد بالای ۸۰ رو دیدم
ولی میگم باز بهترین داستان ماله heavy rain عه