خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا

خبرنامه #۱۴ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته

اشکان عالی خانی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا

سلام بر همراهان همیشگی گیمفا! حالتان خوب است؟ امیدوارم در هفته‌ای که گذشت، علاوه بر بازی کردن آنچارتد ۴ و دارک سولز ۳، کمی نیز درس خوانده باشید. همچنین امیدوارم هفته‌ای خوب و خوش و همراه با موفقیت را سپری کرده باشید. اول هفته‌ای دیگر و همان‌طور که می‌دانید یک خبرنامه دیگر در انتظارتان است. با خبرنامه همراه باشید تا مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را با یکدیگر مرور کنیم.

 

گیم‌پلی بهترین بخش Battlefield 1 خواهد بود | نبود سفر در زمان

دنی برلین به عنوان طراح ارشد Battlefield 1، مدتی پیش اطلاعات بسیار جالبی از این عنوان به اشتراگ گذاشت. در هفته گذشته او اعلام کرد که دایس تمرکز اصلی خود را برروی گیم‌پلی گذاشته است. او در مصاحبه خود با سایت GamesBeat صحبت‌های بسیار زیادی داشت. از بخش چندنفره گرفته تا سلا‌ح‌ها و بخش داستانی بازی؛ اولین سوال در مورد ایده داستان و زمان بازی بود که رلین در پاسخ چنین گفت:« زمانی که تصمیم می‌گیریم نسخه جدیدی از Battlefield بسازیم، اول به گیم‌پلی نگاهی میندازیم. ما نیازمند به پشتیبانی ستون‌های اصلی Battlefield در بخش گیم‌پلی هستیم. تعداد زیادی در دایس وجود داشتند که طی مدت طولانی می‌خواستند به زمان جنگ جهانی اول بروند. دایس نیز چنین انتخابی کرد؛ این چیزی است که قصد داریم آن را انجام دهیم.» او در ادامه گفت:«در Battlefield 1 فرصت زیادی برای ساخت یک گیم‌پلی عالی به‌همراه تعداد زیادی از وسایل نقلیه و سلاح‌ها وجود دارد. یک تصور غلط در ذهن مردم رایج است که سربازها در آن زمان فقط از سلاح‌های تک‌تیر استفاده می‌کردند و این درست نیست. هر چیزی که در تریلر مشاهده کردید، سلاح‌های واقعی‌ بودند که سربازان در جنگ جهانی اول آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دادند. شات‌گان، هفت‌تیر، تفنگ‌های خودکار، همه‌چیز! دنیای جنگ‌جهانی اول همچنین بسیار غنی است که مناطق زیادی در بر دارد. فقط اروپا نیست و در همه‌جا، از جمله کوه‌های آلپ ایتالیا، صحراها، جبهه غربی و کشورهای عربی هم در Battlefield 1 جای خواهند داشت.» وی همچنین گفت در Battlefield 1 خبری از سفر در زمان نخواهد بود؛ مثلا شما یک مرحله را در جنگ‌های امروزی نمی‌گذرانید و مرحله بعد را در جنگ جهانی اول! سوالی نیز در مورد کنترل کردن زیپلین در بازی پرسیده شد که برلین جواب قطعی و مطمئنی به این سوال نداد.

battlefield1 reveal 06

آن‌قدر در این چند وقت میدان نبرد جدید را با ندای وظیفه جدید مقایسه کردند و همه رای به برتری میدان نبرد دادند (و فحش نثار ندای وظیفه جدید کردند)، آدم دلش برای اینفینیتی وارد می‌سوزد. اما جدا از هر گونه طرفداری، امیدواریم هر دوی این بازی‌ها فوق‌العاده باشند.

 

استودیو سازنده Bulletstorm مشغول کار بر روی یک عنوان تیراندازی جدید است

استودیوی People Can Fly که عنوان جذاب Bulletstorm را در کارنامه خود دارد، مشغول کار بر روی ۲ بازی جدید می‌باشد اما اینکه چه موقعی این عناوین کامل معرفی می‌شوند فعلا مشخص نیست. سباستین وویجخوفسکی که به عنوان مدیرعامل استودیو نامبرده شناخته می‌شود، در صحبت‌های اخیر خود با سایت GamePressure اعلام کرده است که آنها مشغول کار بر روی ۲ پروژه مختلف هستند: اولین آنها یک عنوان تیراندازی اول شخص است و دیگری نیز یک عنوان کوچکتر. وویجخوفسکی گفته است:« ما از اول سال مشغول کار بر روی آن بوده‌ایم (عنوان تیراندازی). قبل از آن هم وقتمان را صرف پرداخت بیشتر به طرح‌های اولیه می‌کردیم.» او در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که این عنوان تیراندازی تا سال ۲۰۱۷ معرفی نخواهد شد. این بازی گفته شده است در حال حاضر دارای یک ناشر نیز می‌باشد اما هویت شرکتی که این کار را بر عهده گرفته هنوز مشخص نیست.متاسفانه از عنوان کوچکتر هم جزئیاتی در اختیار خبرگزاری‌ها قرار نگرفته است جز این که در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. People Can Fly در حال حاضر به صورت مستقل کار می‌کند و دیگر در مالکیت اپیک گیمز نیست. از سوابق این استودیو می‌توان به عناوین Gears of War: Judgement ،Painkiller و پورت رایانه‌های شخصی Gears of War اشاره کرد.

bulletstorm

اگر در هزار مورد به بازی جدید People Can Fly شک داشته باشیم، به اکشن (اول شخص) فوق‌العاده آن شکی نداریم.

 

جدول فروش هفتگی انگلستان منتشر شد | شروع قدرتمند Uncharted 4

درهفته‌ای که گذشت، عنوان تازه وارد Uncharted 4: A Thief’s End یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال، کار خود را با صدرنشینی در جدول فروش انگلستان در هفته منتهی به ۱۶ مِه (۲۷ اردیبهشت)  آغاز کرد. بنابر آمار، این عنوان تا به اینجا موفق‌ترین عرضه را در بین دیگر نسخه‌های این سری داشته است. فروش هفته اول Uncharted 4 با اختلاف ۶۶ درصدی بهتر از فروش هفته اول Uncharted 3: Drake’s Deception ظاهر شد. عنوان Doom نیز ۶۷ درصد بهتر از Doom 3، آخرین نسخه اصلی این سری، عمل کرد تا بتواند در رتبه دوم این جدول بنشیند. عنوان Battleborn، ساخته‌شده توسط Gearbox (استودیو سازنده بازی معروف Borderlands) و منتشرشده توسط ۲K در جدول این هفته جایی ندارد؛ این عنوان از رتبه اول به رتبه دوازدهم سقوط کرده است. آمار فروش هفته گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بود زیرا عناوین جدیدی وارد بازار شدند و بازی‌بازان را هیجان زده کردند.

uncharted 4 drake surprised 1434429077 ds1 670x377 constrain

آنچارتد ۴ را در هفته گذشته خریداری کردید؟ تا جایی که دیده شده همه کسانی که این عنوان را تجربه کردند، «هولی کرپ» گویان به این طرف و آن‌طرف حرکت می‌کنند.

 

E3 2016: تاریخ برگزاری کنفرانس سونی مشخص شد

نمایشگاه E3 2016 کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود و مانند هر سال، بازی‌بازان منتظر هستند تا از شرکت‌های بازی‌سازی حاضر در این نمایشگاه، نمایش‌ها و اطلاعات جدیدی را ببینند و بشنوند. حال، امروز شرکت سونی که قطعا یکی از مهم‌ترین ارکان E3 در هر سال است، تاریخ برگزاری کنفرانس خود را اعلام کرده است. همانطور که گفته شد، تاریخ برگزاری کنفرانس خبری سونی مشخص شده است و این تاریخ، اصلا جای غافلگیری خاصی ندارد زیرا مانند هر سال در یک زمان برگزار می‌شود. کنفرانس سونی در ۱۴ ژوئن و دقیقا یک روز پیش از بازگشایی اصلی برگزار می‌شود. ساعت آغاز کنفرانس سونی حدود ۵:۳۰ صبح به وقت ایران است. بنابراین کنفرانس سونی در ۲۵ خرداد ماه و در ساعت ۵:۳۰ برگزار خواهد شد. پوشش لحظه به لحظه نمایشگاه E3 2016 را مانند هر سال از گیمفا دنبال کنید.

sony1

بی صبرانه منتظر E3 2016 هستیم. سه هفته دیگر…

 

مایکروسافت از سال گذشته مشغول برنامه‌ریزی برای E3 امسال بوده است

نمایشگاه E3 یکی از مهمترین رویدادهای صنعت بازی در هر سال است. E3 امسال نیز برای مایکروسافت بسیار حیاتی‌ست و حال طبق اطلاعات جدید غول ردموندی زمان طولانی را صرف برنامه‌ریزی برای E3 2016 کرده است. در هفته گذشته در جدیدترین قسمت پادکست‌های لاری هاب، جف رابینستن که مدیر بخش برنامه‌نویسی ایکس‌باکس است به این نکته اشاره داشت که تیم ایکس‌باکس از دسامبر سال ۲۰۱۵ مشغول برنامه‌ریزی برای E3 2016 است. هاب نیز خود مشغول کار برروی رویدادی مربوط به عنوان Overwatch است. در ادامه هاب اعلام کرد که برنامه‌های جذابی در هفته E3 برای طرفداران تدارک دیده و طبق گفته او E3 2016 بهترین هفته سال برای ایکس‌باکس بازان خواهد بود. تیم ایکس‌باکس سورپرایزهای زیادی را برای طرفداران خود دارد که باید منتظر آن باشیم.

xbox one2

مدیرعامل کانتان گیمز ادعاهای جالبی در رابطه با Resident Evil 7 دارد

در هفته‌ای که گذشت، سرکان توتو که به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات مشاوره‌ای کانتان گیمز در ژاپن شناخته می‌شود، در سایت توئیتر اقدام به انتشار اطلاعات بسیار جالبی پیرامون Resident Evil 7 کرد. اطلاعات توتو به این ترتیب هستند:«۱-در رابطه با Resident Evil 7: بله در درست ساخت است. کل این بازی به ریشه‌‌های Resident Evil باز می‌گردد و وضعیتی پاک را خواهد داشت ۲-این بازی را در E3 نمایش خواهند داد. تیم Resident Evil 7، جردن آمارو را استخدام کرده‌اند؛ طراحی که قبلا در کوجیما پروداکشنز بر روی MGS V و P. T کار کرده بود.» سرکان توتو هرچند سابقه بدی در ارائه اطلاعات ندارد اما هنوز هیچ گونه معرفی رسمی صورت نگرفته است. این خبر فعلا یک شایعه می‌باشد و باید تا E3 2016 صبر کنیم. با این حال بسیار منتظر هستیم تا قسمت هفتم Resident Evil یک عنوان فوق‌العاده و باب میل طرفداران باشد.

resident evil 6 player wallpaper free download 6872736

مهم نیست قسمت ششم تا چه حد خراب کرده است، مهم این است که کپکام در قسمت هفتم جبران کند و با یک فرمول عالی Resident Evil را به اوج بازگرداند…. یعنی ممکن است؟

 

Batman: Return to Arkham رسما معرفی شد 

شرکت برادران وارنر سرانجام به صورت رسمی عرضه دو عنوان Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City برای کنسول‌های نسل فعلی را تایید کرد. بسته Batman: Return to Arkham در ماه جولای برای کنسول‌های نسل فعلی، یعنی اکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد. پیش از این شایعات و گمانه زنی‌های زیادی در مورد این بسته به گوش رسید و حتی اطلاعاتی نیز از آن لو رفت. اما هم‌اکنون به صورت رسمی اعلام شده که دو عنوان Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City که توسط موتور گرافیکی آنریل ۴ بازسازی شده‌اند، در یک بسته برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد. کار بازسازی بازی را Virtuos انجام داده است و شامل همه محتواهای الحاقی و جوایز نسخه GOTY این دو بازی نیز می‌شود. Batman: Return to Arkham در ۲۹ جولای و با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. بدون شک کاوش دوباره در تیمارستان آرکهام و شهر آرکهام لذت فوق‌العاده‌ای دارد. برای مشاهده تریلر و تصاویر این عنوان بر روی لینک خبر کلیک کنید.

image batman return to arkham 31783 3591 0001

شهر من…

 

۲K Games و Rockstar در حال کار برروی فرانچایز‌های مشهوری هستند

طی کنفرانس مالی سه ماهه‌ای شرکت Take-Two Interactive که در هفته گذشته برگزار شد، سخنگوی این شرکت، آقای  کارل اسلاتوف در مورد پی گیری و ساخت فرانچایز‌های مشهور و محبوبی که در اختیار ۲K Games و Rockstar Games هستند، صحبت کرد. آقای اسلاتوف سال مالی ۲۰۱۸ یا پیش از آن را برای انتشار بازی‌های جدید در نظر داشت:«ما فراتر از سال جاری مالی را می‌نگریم؛ جایی که ما روند ساخت طولانی و مطمئنی را از بازی‌هایی که در اختیار داریم در پیش رو خواهیم داشت که البته فرانچایز‌های مشهوری هستند. در کنار این‌،دارایی‌های بلند پروازانه‌ای در اختیار داریم که صنعت ما را در ادامه تضمین می‌کند.» سال مالی ۲۰۱۸ از ۱ آوریل ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. بازی‌های زیادی در اختیار ۲K Games است و قطعا باید منتظر عناوینی جدید از فرانچایز‌های بزرگ باشیم. با این حال، تا قبل از ۳۱ مارس سال ۲۰۱۷ نباید منتظر غافلگیری بزرگی از ۲K Games باشیم. این خبر در حالی منتشر شده که شرکت Rockstar نیز قول عناوین هیجان انگیزی را در آینده می‌دهد. آیا در E3 2016 به وسیله ۲K Games و Rockstar Games غافلگیر خواهیم شد؟

article post width red dead redemption

با توجه به شایعاتی که پیش از این در مورد ساخت قسمت دوم Red Dead Redemption شنیده بودیم، احتمال عرضه این عنوان در سال ۲۰۱۸ وجود دارد. البته باید ببینیم که چه زمانی معرفی می‌شود.

موفقیتی دیگر برای Super Mario Maker | فروش ۳٫۵ میلیون نسخه‌ای

عنوان سکوبازی خلاقانه Super Mario Maker در پاییز سال گذشته بود که برای کنسول Wii U منتشر شد. این عنوان از همان زمان عرضه به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و حتی در بین ۵ بازی برتر سال نیز قرار داشت. در این عنوان بازی‌بازان می‌توانستند مراحل مختلفی در سری سوپر ماریو بسازند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند و بازی به نوعی خلاقیت محض بود. در هفته گذشته، موفقیت دیگری برای بازی حاصل شد. در یک توییت، نینتندو آمریکا اعلام کرد که عنوان Super Mario Maker تا کنون حدود ۳٫۵ میلیون نسخه در سراسر جهان و پس از عرضه برای Wii U در پاییز ۲۰۱۵ فروخته است. در کنار آمار فروش، نینتندو همچنین اعلام کرد که بازی‌بازان تا الآن بیش از ۷٫۲ مرحله طراحی کرده‌اند و ۶۰۰ میلیون بازی انجام شده است. نینتندو همچنین به عنوان شوخی گفته است که اگر شما تنها یک دقیقه در هر مرحله بازی کنید، ۱۴ سال طول می‌کشد تا همه مراحل ساخته شده را تجربه نمایید. عنوان Super Mario Maker هم‌اکنون برای کنسول Wii U در دسترس است:«اگر هر مرحله در Super Mario Maker را ۱ دقیقه بازی کرده‌اید، ۱۴ سال طول می‌کشد تا همه آن‌ها را تجربه کنید.»

super mario maker

نهایت خلاقیت و سرگرمی را در Super Mario Maker تجربه کنید.

 

بمب خبری عنوان Gran Turismo Sport

در هفته‌ای که گذشت، سونی و پولی‌فونی دیجیتال، سکون خبری عجیب عنوان Gran Turismo Sport را با برگزاری یک کنفرانس آشنایی در لندن جبران کردند. در این کنفرانس، هر گونه اطلاعاتی که لازم بود از نسخه جدید سری Gran Turismo بدانید موجود بود. از دسته بندی جدید اتوموبیل‌ها و معرفی مسیرهای مسابقه هیجان انگیز گرفته تا مودها، کلاس‌ها، جام‌های جهانی و قابلیت عکس برداری پیشرفته بازی، همگی معرفی و شناخته شدند. علاوه بر اطلاعات منتشر شده، نمایش‌های زیبایی نیز از بازی نشان داده شد. تصاویر زیبا و پر تعداد از عنوان Gran Turismo Sport که طرفداران سبک اتوموبیلرانی را برای لحظه‌ای از زمین جدا کرد. نمایش‌ها تنها به تصاویر ختم نشدند و یک تریلر جالب که بخش‌های مختلف بازی را نشان می‌‌داد نیز از بازی منتشر شد. علاوه بر همه این‌ها، اطلاعات پیش خرید نسخه‌‌ها مختلف بازی نیز اعلام شد. در زیر می‌توانید خلاصه‌ای از ویژگی‌های اشاره شده بازی را بخوانید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تر، تصاویر منتشر شده و تریلر بازی برروی تیتر خبر و لینک قرار گرفته در متن کلیک کنید.

  • معرفی اولین و تنها مسابقات قهرمانی که به وسیله FIA (فدراسیون جهانی اتوموبیل) برقرار شده است- از کشور خانگی، خود را معرفی کنید و با اتوموبیل محبوب یک شرکت اتوموبیل سازی به دو جام قهرمانی Nations Cup و Manufacturers Fan Cup قدم گذارید.
  • تشکیل مسابقه پیشرفته- با هر کلاس اتوموبیل و سن و منطقه زندگی و سبک اتوموبیلرانی با دوستان خود یا با بازی‌بازان جهان رقابت کنید و برای خودتان صاحب سبک شوید.
  • مشخصات راننده- میراث خود را با دست خود خلق و مدیریت کنید و کارنامه اتوموبیلرانی حرفه‌ای خود را با افراد، در سراسر جهان و در رقابت‌ها، چالش‌ها و لیگ‌های فصلی اتوموبیلرانی مقایسه کنید.
  • فیزیک و آسیب‌های اتوموبیل کاملا واقعی – واقعی‌ترین تجربه اتوموبیلرانی و راهنمایی برای همه بازی‌بازان با هر سطح مهارتی
  • مسابقه با حدود ۱۴۰ عدد از برترین اتوموبیل‌ها- اتوموبیل‌های دست نیافتنی در دنیای اتوموبیلرانی، که هر کدام از ابتدا تا انتها با نهایت کیفیت ساخته شده‌اند و کوچک‌ترین وریز ترین جزئیاتی که ممکن است در دنیای بازی‌های ویدیویی مشاهده کنید را در خود دارند.
  • مسیرهای مسابقه افسانه‌ای و تاریخی GT- در ۲۷ مسیر مسابقه در ۱۹ مکان مختلف در سراسر جهان به مسابقه بپردازید. مسیر‌های مسابقه بسیار محبوبی مانند Nürburgring، بزرگراه افسانه‌ای توکیو و نصف مسیر سرعتی جزیره شمالی

عنوان Gran Turismo Sport در تاریخ ۱۵ نوامبر در مناطق ژاپن، آسیا، آمریکای شمالی، در تاریخ ۱۶ نوامبر در منطقه اروپا و در تاریخ ۱۸ نوامبر در بریتانیا منتشر خواهد شد.

granturismosport 4

بخش جایگذاری اتوموبیل‌ها در مناظر واقعی از قدیم و ندیم پای ثابت سری Gran Turismo بوده‌ است اما این ویژگی در نسخه Sport امکانات جدید و فوق‌العاده‌ای دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خبرنامه #14 | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا