تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا

تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد)

سعید حلاجیان
۱۴:۰۸ ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا

بالاخره شایعات به حقیقت پیوست و استودیوی رمدی اینترتینمنت، سازنده عنوان Quantom Break امروز رسما اعلام کرد که این عنوان علاوه بر کنسول اکس باکس وان، برای رایانه های شخصی نیز منتشر خواهد شد. با جزییات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

عنوان Quantum Break ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود اما بنا به دلایلی استودیوی رمدی اینترتینمنت، سازنده این عنوان، انتشار آن را به تعویق انداخت. استودیوی رمدی در روزهای گذشته نیز اعلام کرده بود که این پنجشنبه اخبار جدیدی از عنوان Quantom Break منتشر خواهد کرد و امروز این استودیو رسما اعلام کرد که این عنوان برای رایانه های شخصی نیز منتشر می شود و البته استودیوی رمدی به این نکته اشاره کرد که عنوان Quantum Break به صورت کراس پلتفرم نخواهد بود.

استودیوی رمدی به جزییات بیشتری در رابطه با این که عنوان Quantum Break توسط همین استودیو در دست ساخت بوده و یا استودیوی دیگری وطیفه ساخت آن را به عهده داشته است، اشاره نکرد. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد تا پلتفرم های خود را گسترش داده و عناوین انحصاری خود را برای رایانه های شخصی نیز منتشر کند.

استودیوی رمدی همچنین اعلام کرد که نسخه اکس باکس وان عنوان Quantum Break علاوه بر بازی اصلی، شامل عنوان Alan Wake و دو بسته الحاقی الحاقی The Signal و The Writer این عنوان(Alan Wake) نیز خواهد بود. کاربرانی که نسخه اکس باکس وان Quantum Break را از خرده فروشی ها پیش خرید کرده باشند، به صورت رایگان به عنوان Alan Wake’s American Nightmare که در سال ۲۰۱۲ و دو سال بعد از انتشار عنوان Alan Wake عرضه شد، دسترسی خواهند داشت. همچنین در این رویداد ویژه، مایکروسافت، ناشر عنوان Quantum Break، باندل اکس باکس وان ویژه این عنوان را نیز معرفی کرد که این باندل شامل کنسول اکس باکس وان سفید رنگ و با طرفیت ۵۰۰ گیگابایت، عنوان Quantum Break و همچنین عنوان Alan Wake خواهد بود.

xboxone 500gbwhiteconsole quantumbreak us can groupshot rgb

کاربرانی که نسخه رایانه های شخصی عنوان Quantum Break را تا تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۶(دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵) پیش خرید کنند، یک نسخه از ویندوز ده را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

به روز رسانی : به تازگی استودیوی رمدی اینترتینمنت، سیستم مورد نیاز عنوان Quantum Break را برای اجرای این عنوان روی تنظیمات گرافیکی Ultra نیز منتشر کرده است که می توانید آن را در تصویر زیر مشاهده کنید:

ca u5 ukaag9db

فروشگاه گیم استاپ نیز اعلام کرده است کاربرانی که عنوان Quantum Break را از این فروشگاه پیش خرید کنند، به عنوان هدیه کدی را دریافت خواهند کرد که به وسیله این کد، عنوان Alan Wake’s American Nightmare بر روی کنسول اکس باکس وان قابل بازی خواهد بود. همچنین فروشگاه گیم استاپ پیشنهاد ویژه دیگری را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. در صورت پیش خرید عنوان Quantum Break از فروشگاه گیم استاپ، به نسخه قاب فلزی پرمیوم این عنوان دسترسی خواهید داشت که می توانید طرح قاب فلزی عنوان Quantum Break را در قسمت پایین مشاهده کنید:

quantum steelbook bonuslg 389x425

به تازگی دو تریلر جدید از عنوان Quantum Break منتشر شده است که شما می توانید تریلرهای مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر اول:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۳۶۰p

تریلر دوم:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۳۶۰p

همان طور که می دانید، داستان Quantum Break در طول بازی و سریالی که در کنار آن ساخته می شود روایت شده و بازیگران مطرحی چون شان اشمور و دامینیک مانهن در این عنوان نقش آفرینی می کنند.

تصاویر منتشر شده از عنوان Quantum Break را نیز می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:

quantum break 3 quantum break 8 quantum break 7 1 quantum break 6 quantum break 5 quantum break 4

عنوان Quantum Break در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵) برای کنسول اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یه روزی خوشحال بودم هر دو کنسول انحصاری های فوق العاده ای دارن.ولی دیگه بیخیال.به نظرتون اکس باکس وانم رو چند بر میدارن الان.۸۰۰برمیدارن؟

    • sorena گفت:

      البته سونی همچنان داره و کنسول خودش رو خاص نگاه داشته با عنوان هایی مانند بلاد برُن انچارتد و بسیاری دیگه که هیچ وقت روی پلتفرم دیگه ی منتشر نخواهندن شد! (حرفم از سر فن بودن نیست درواقع فن هم نیستم واقعیت هست) اما درمورد کنسولت دقیق نمیدونم اگه کینکت داشته باشه ممکنه! اما اینو یادت باشه به مغازه نف.روش رو دیورا آگ.هی کن اون موقع بدون کینکت هم ممکنه این قیمت بگیرن…

  • میگم اکس باکس وانم رو همین فردا میفروشم.به نظرتون۸۰۰برمیدارن؟

    • Ezdtd گفت:

      داداش چرا می خوای بفروشی؟
      منم دیروز که خبرو خوندم شکه شدم جو گرفتم رفتم مغازه گفتم می خوام ایکس‌باکس رو بفروشم
      ولی دادش تو خیال کردی اینایی که pc دارن می تونن بازی کنن ن ویندوز ده می خواد اشتراکی هم نمی شه با این قفل هایی که زدن کرک هم نمی شه
      ماکروسافت با این کارش استودیو های بیشتری رو می تونه جذب کنه که انحصاری ویندوز ده و ایکس‌باکس بزنن و………
      بزار یه چند وقت بگذره راضی نبودی بفروش

    • Sam Lake گفت:

      تمیز باشه من می خرم :inlove: :inlove: :inlove: تو هوا میره و تو می مونی با یه تلویزیون بی کنسول بله اینجوریاس پس منطقی فک کن پسر خوب هر سیستمی نمی تونه این بازی رو اجرا کنه مطمئن باش ولی رو X1 بهینه شده هس مطمئن باش از هر ۲۰ نفر ۱ نفر می تونه این بازی رو با سیستم LOW اجرا کنه . تازه کرکشم هست این بازی مال خود مایکروسافت مطمئن باش به این راحتیا کسی نمی تونه کرکش کنه کافیه با اینتزنت وصل بشه تموم بازی قفل میشه و نمیشه بازی کرد. :yes:

  • تیتر خبر رو که خوندم خندم گرفت …. از اون بیشتر نظرات گهربار یه سری دوستان که عادت دارن طومار بنویسن!… خلاصه بگم من حدود دو سال پیش کنسول one رو گرفتم… خداییش همه جوره ازش راضی هستم…ولی حیف.. حیف این کار ماکرو که به برند xbox ظلم کرد! صد درصد رو فروش کنسول اثر میذاره از اون ور هم که سونی به یکه تازی خودش ادامه میده… نتیجشم که کاملا مشخصه… به هر حال من این کنسول رو نگه میدارم و بهش احترام میذارم چون واقعا بر خلاف ۳۶۰ ازش لذت بردم…

    • Sam Lake گفت:

      دوست عزیز X1 با ویندوز برادرن قطعا مایکروسافت به فکر سودش هست و اگه سونی بخواد دست به این کار بزنه برای سونی سخت خواهد بود چون رو ویندوز مایکروسافت اونو باید اجرا کنه پس تصمیمی اشتباهی هست.

  • اینقدر منتظر بودم باندلش معرفی بشه آخرشم کنسول سفید و ساده، اونم ۵۰۰ گیگ!!!!! همون الیت بگیرم بهتره. :-))
    اینطور که از سیاست جدید مایکرو معلومه میخپاد فنای پی سی رو هم جذب به خودش کنه، اینطوری هم فروش بازیاش میره بالا هم که یه جورایی با دو کنسول با سونی رقابت میکنه.
    الان سونی هم بعضی از بازیهایی که انحصاری کرده واسه پی سی هم میده بیرون، این نشون میده سونی هم تقریبا چنین هدفی داره و هردو کمپانی میخوان پی سی بازارو به طرف خودشون بکشونن و راضی نگه دارن.
    پس مبارکه پی سی بازا که راحت میتونن بعضی از انحصاریهای این دو کمپانیو بازی کنن.:-)))

  • alone ahmad گفت:

    رمدی تجربه بدی که از فروش روز اول الن ویک داشت زحمت چندین ساله اش رو به باد داد و اصلا براورد اون چیزی رو که میخواستن نشد… اینبار دیگه اینکارو نمیکنن چون میدونن فروش بازی فوق العاده بلاتر میشه در هر صورت بازم این بازی در انحصار مایکرو هست و برای خرید باید حتما از استور مایکرو خریده بشه… دقیقا مثل ori و… ولی جا داره یکمم به این سیستم پیشنهادی بخندیم… :razzmad: :razzmad: :razzmad:

  • amir gamer 81 گفت:

    دوستان یه پست جدید اومد همین الان نوشته بود سیستم مورد نیاز QUANTUM BREAK بروزرسانی شد ولی بعد از یه دقیقه پاک شد

  • amir gamer 81 گفت:

    نه یه پست جدید همین امروز داد نوشته بود سیستم مورد نیاز بازی QUANTUM BREAK بروز رسانی شده است ولی بعد از یک دقیقه پاک شد

  • عیبی نداره این چیزی از ارزش های وان کم نمیکنه :laugh: 😉 سم لیک سبب خیر شد منی که میخواستم بنا به دلایلی پی سی ام رو ارتقا بدم زود تر محقق شد تا یا این انحصاری ها هم حال کنم 😀

  • Arman Darvishzadeh گفت:

    بدبخت xone 😥 😥 :cry دلم سوخت آخه sony سیستم عاملی برای کامپیوتر نداره و همه ی ایکس باکس دارا آرزوی بازی کردن آنچارتدو دارن و نمیشه ولی من دو تا نسخه ی الن ویک و این بازی رو به راحتی تجربه میکنم 😀

    • Sam Lake گفت:

      برو تو کوچه تون فریاد بزن بلکه خالی بشی خخخخ بعدشم سیستم موردنیازش اینقد بالاس که ۴-۹ میلیون تومن باید واسش خرج کرد فکر کردی دیوژن هست که تو تریلر یه چیزه تو لانچ چیز دیگه . . . طرفدار آبکی نیستم ولی باید منطقی بود. :yes: :yes: :yes:

  • ALi_O_O گفت:

    @rickl420 :::::اگر می دانستم که مایکروسافت قرار است از حمایت Xbox شانه خالی کند، حتما به سمت PlayStation می رفتم. من یک پی سی گیمر لعنتی (PC Gamer) نیستم؛ من کنسول گیمرم.

    XboxP3@::::::(فیل اسپنسر) ما نسبت به هر زمان دیگری، بیشتر برروی Xbox تمرکز کرده ایم.

  • sam snake 47 گفت:

    هیچی دیگه از زندگی نمیخام همین بسه

  • FEIZ گفت:

    به عنوان یه گیمر pc خوشحال شدم ولی برای x1 ناراحت نشدم چون سیستمی که میخواد نشون دهنده همه چیزه یعنی نشون میده نباید نگران شد، حالا نکته جالب اینه که نظرات ۵۰ ۵۰ تقسیم میشه ۵۰ درصد موافق و ۵۰ درصد مخالف که این موارد با آتیش بازی کردن مایکروسافت رو نشون میده و در نتیجه باید صبر کرد و دید چی میشه.

  • alegha گفت:

    به خاطر این لطفى که مایکروسافت در حق ما پى سى بازها بخوام کنسول بخرم حتما xboxone میخرم

  • majidam گفت:

    مایکروسافت چه بخواد برای پسی بازی بسازه چه اکس باکس سودش تو جیبش میره چه کسی هم نخواد اکس باکس بخره جاش هم پی سی بخره در اون صورت هم مایکروسافت فایده میکنه چه هم کسی نخواد پی سی بخره بخواد اکس باکس بخره باز هم مایکروسافت فایده میکنه مایکرو با انتشار این بازی روی پی سی هم اصلا ظرر نمیکنه

  • jangyijin گفت:

    اقا گفتین با پیش خریدش میشه یه ویندوز ۱۰ رایگان گرفت پیش خرید از کجا؟ استیم؟!

  • sun86shine گفت:

    نمیدونم چی بکم. چند ماه از انحصاری بودن بازی میگن و همه ps4 دارها از جمله خودم طرفدار بازی بودیم حالا میگن واسه pc !! این که دیگه انحصار نمیشه . من بخاطر این ازی میخواستم وان بگیرم که دیکه نمیگیرم !!!!
    ولی باید این رو انحصاری وان میکرد که از ps4 عقب نمونه ( بی تعصب بازی کنید !! ) 😛 😛 😛

  • Obsidion گفت:

    بفرما به همین راحتی تایید شد :yes:

  • Ali_76 گفت:

    تریلرو ول کن میگما واقعا این سیستمه راستکیه؟ خیلی سیستم عجیب عجیب غریبی میخواد من که حرفی ندارم واقعا امیدوارم بازی بهینه ای باشه

  • jangyijin گفت:

    اونا ایکسباکس بازهایی که میرن اینور و اونور شکایت می کنن اینا ایکس باز نیستن اینا یا سونی بازن که اومدن دعوا را بندازن یا اونایی که مشکل روانی دارن! به نظر من اتحاد خیلی خوبی بین ما و ایکس باکس باز ها هست. هر دو زیر سایه مایکروسافت هستیم. این حرفا مزخرفه . این بازی با انتشار روی pc هیچوخ از انحصار مایکرو درنمیاد. انحصار یعنی چی؟ یعنی برای هشرکت باشه . خو مایکرو هم یه شرکته فقط دو تا پلتفورم داره. به نظر من این کرک دنوو یه مزیتی اگه داشته باشه اونم اینه که بازی های زیادی رو pc میان. بعد شما راحت با کد انویدیا به نصف قیمت می تونی بخریش. یعنی حدود ۱۰۰ تومن

  • بچه ها خبر عالی gears-4-and-scalebound برایpc تایید شدن

  • سلام آقا این سیستم منه من میتونم بدون هیچ مشکلی این بازی رو اجرا کنم؟؟
    Win: 10 64 bit
    Cpu: i 7
    Gpu: GTX 460 MSi 1 GB GDDR5 256 bit
    Ram: 8 GB DDR3

  • anir gamer گفت:

    دوستان عزیز توجه کنید که این سیستم شاخ برای پی سی علت داره چون نه بهینس و نه……اینا میخواستن بازی برای ایکس باکس بیشتر فروش بره و از اون طرفم بگن ما هوای پی سی بازها هم داریم چون این سیاست سازنده اینجور بازیاس موفق باشید

  • Amirnfs گفت:

    سلام میخواستم بدونم با این سیستم میتونم رو تنظیمات گرافیکی پایین بازی رو اجرا کنم؟
    رم ۸
    CPU dual core 3:00ghz
    گرافیک gt 610 2gb

  • mm-gta v گفت:

    سلام رو این سیستم رو چی میتونم بالا بیارم؟
    رم ۸ گیگ ddr4
    گرافیک gtx 1050ti
    سی پی یو amd ryzen 5 1500x
    ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت.
    با تشکر.

تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد(به روز رسانی شد) - گیمفا