Homefront: The Revolution با نرخ فریم ۳۰ و وضوح ۱۰۸۰p بر روی اکسباکسوان و پلیاستیشن۴ اجرا خواهد شد
امروز استودیوی سازنده عنوان Homefront: The Revolution تایید کرد که این بازی، با کیفیت و نرخ فریم یکسانی بر روی کنسولهای نسل هشتمی اجرا خواهد شد. با گیمفا همراه باشید.
سیجِی کرشنر، طراح ارشد بخش داستانی و روایی عنوان Homefront: The Revolution، در جدیدترین مصاحبه خود با وبسایت WCCFTech، تأیید کرده است که آنها در استودیو (دامبوستر) در حال کار روی رسیدن به هدف خود برای بازی؛ یعنی تثبیت نرخ فریم ۳۰ و وضوح Full HD برای هر دو کنسول نسل هشتمی پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان هستند. همچنین ایشان در مورد نسخه رایانههای شخصی بازی نیز گفتهاند که «بسته به سخت افزار، میتوانید به بالاترین کیفیت دست یابید.» وی در ادامه دوباره تأکید کرد که سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰p، هدف نهایی دامبوستر استودیوز برای نسخههای کنسولی بازی است.
بهنظر میرسد که دست یافتن به نرخ فریم ورای ۳۰ فریم بر ثانیه در نسخههای نسل هشتمی بازیها برای سازندگان به یک چالش جدی تبدیل شده است؛ اما این در حالی است که رایانههای قدرتمند در این زمینه محدودیتی نمیشناسند و بالاترین کیفیت و نرخ فریم ممکن را برای بازیبازان به ارمغان میآورند. بههمین خاطر، وضوح ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ در اکثر عناوین کنسولی و حتی بازیهای انحصاری به یک استاندارد برای سازندگان بدل شده است.
مشخصههای فنی مربوط به بخش چندنفره بازی نیز هنوز مشخص نشده است و فعلا باید منتظر ماند.
Homefront: The Revolution در سال ۲۰۱۶ میلادی برای ویندوز، اکسباکس وان و پلیاستیشن۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
خدا رو شکر یه اشتراک خوب و لذت بخش دیدیم بین کنسولا :yes: کاش همه بازی ها اینجوری باشن :yes:
بچه بودیم دبیر میگفت شما هدفت ۲۰ باشه انشاالله ۱۷ – ۱۸ میگری هدفت رو بزاری رو ۱۲ – ۱۳ ، ده ام نمیشی حالا حکایت بعضی استودیو هاست 🙂
البته دامبوستر رو چش ما جا داره : در مورد نسخه PC بازی گفتهاند که «بسته به سخت افزار، میتوانید به بالاترین کیفیت دست یابید.» قطعا رو کنسول ها هم برامون لذت دو چندانی رقم میزنند
ما به قبولی هم راضی هستیم داداش 😉 فقط خدا کنه همه پلتفرما نمره قبولی بگیرن :yes:
PC که نمرش بیسته شایدم بالاتر
ایشالا،منتها اون بخش PC نظرم مقدمه بخش دوم (خداینکرده تصور نشه قصد توهین داشته ام)
ایول
خوب رو وان اجرا میشه
پ ن پ
خب ایکس باکسم کشک که نیس
نسل قبل برعکس بود سیستم PS3 پیچیده تر بود و اون ضعیف تر اجرا میکرد
این نسل وان اینطوریه و کم کم دارن سیستمشو یاد میگیرن
خوبه
ولی انصافاً مهمه؟
به خاطر یه مشت پیکسل…
۱۰۸۰
یا ۹۰۰
۶۰ یا
۳۰
مهم اینه که لذت ببریم
نه دوست عزیز اشتباه نکن… واقعا مهمه به حرفم اعتماد کن
تا وقتی به تجربه کلی بازی آسیب نزنه، چندان مهم نیست
که البته هیچ وقت نمیزنه 😀
هیچوقت ۳۰ فریم رو با ۶۰ فریم یکی نکن!!!!!
با ۶۰ فریم وارد دنیای دیگه ای میشی!!!!
ریسینگ رو ۳۰ بازی کن ببینم لذت میبری؟ 😀
درایو کلاب ۳۰ بود و لذت بخش.
با.با ما همون. نسلی هستیم که از کانتر ۱۵ فریم می گرفت 😀
تجربه ویچر قبل و بعد از آخرین آپدیت… شاهدی بزرگتر ازین ندارم
اینایی که منفی میدن بچه پولداران ها.
بیشتر ۱۵ فریم می گرفتن 😀
من اون موقع نمیفهمیدم فریم چیه منفی دادم بهت 😀 (شوخی)
لایتینگ من هر وقت عکستو میبینم انرژی میگرم ،
به شخصه یکی از بهترین شخصیت های زندگی من هستش
داداش برای کنسول ۳۵۰ دلاری همون ۱۰۸۰ و۳۰ فریم هم خوبه 😀
مهم انحصاریاشه :inlove:
ممنون داداش 😉
والا نسخه یکش ک یکم روند تکراری پیش میگرفت ولی نسبتا خوب بود…این ک ب نظر عالی میاد
خیلی هم عااااااااااااااااااالی
cryengine یکی از دلایلی است که بازی روی کنسول ها به این صورت اجرا میشه
واقعا موتور فوق العاده ای است
ویرایش: یا اصلاح شد یا من اشتب دیدم!
چون ۱۰۸۰ و ۳۰ هست مشخص میکنه که نه بیداری اما نمیبینی که نوشته ۳۰
این که زده ۳۰ فریم
باریکلا… انتظار نداشتم :yes:
بالاخره…یه شرکت خوب دیدم به جز راکستار
دوستان سازنده ی این بازی کرایتکه؟؟؟
چون بعد از r.y.s.e خبری ازش نیست..
Cry engine موتور فوق قدرتمند و فوق ارزون(ماهی ۱۰ دلار بدون ۵ % فروش ) هستش فقط تنها مشکل اینه که اگه سازنده کاربلد نباشه گند زده میشه به بازی!
اگرچه خودم ۵ ساله با آنریل و یونیتی کار میکنم و راضی هم هستم
دوست عزیز تو این ۵ سال دستاوردی هم داشتی ما استفاده کنیم و لذت ببریم و درآمدی هم بشه برای شما؟
چرا اینطوری صحبت میکنی شما؟؟؟!!!! دوستمون یه بازیساز یا نیمدونم برنامه نویسه ولی قرار نیس بخاطر خوش خوشکان شما بازی بسازه و چون بازی نساخته نباید نظر بده….
برنامه و بازی که نوشتم اما همش در محیط گوشی های فامیل و پروژه های دبیرستان مون بوده و به بیرون ندادم ولی جدیدا یه فکرهایی تو سرمه که انشا الل.. یه تیم تشکیل بدم و بازی بسازم
ماهیانه ۱۰ دلار برای بازیساز های مستقل و بازی های با بودجه پایین هست.برای ساخت بازی های AAA استدیو های سازنده لایسنس اصلی موتور رو تهیه می کنن که دیگه نیازی نیست که پولی ماهیانه پرداخت کنن و یا سودشون رو با سازنده شریک بشن ! {آنریل انجین ۴ هم همینطور بود برای بازیساز های مستقل یعنی ماهیانه ۲۰ دلار که بعد رایگان شد با شرایط خاص خودش ولی برای استدیو های بزرگ باید باز هم همون لایسنس اصلی رو تهیه کرد }
بود…استدیو سازنده ی این بازی بخشی از کرایتک بود یعنی استدیوی کرایتک انگلستان , که قبلا روی کرایسیس ۳ هم کار کرده بود.ولی بعد از مشکلات مالی که {پارسال فکر می کنم بود} برای کرایتک پیش اومد این استدیو به همراه چند تا استدیوی دیگه از کرایتک تعطیل شدن و هر کدوم رفتن یک جایی که الان اعضای این استدیو رفتن به یک استدیوی جدید زیر دست ناشر بازی یعنی Deep silver کار می کنن {فکر می کنم یک مقدار گیج کننده توضیح دادم}
به نظر من رزولیشن٩٠٠و١٠٨٠زیاد فرق نمیکنه
مهم فریم ریت بازیه
حالا صبر کنید….هفتهی قبل عرضه اعلام میشه که رزولوشن نسخه ایکس باکس وان ۹۰۰pو پلی استیشن ۱۰۸۰p می باشد.
من فن کنسولی نیستم فقط میگم که این سازنده ها مسخرشو در میارن
من اگه ی ابر رایانه هم داشته باشم باز اگه بخوام یک بازی بازی کنم یا ایکس باکس وان انتخاب میکنم یا پی اس فور
:yes:
بابا این عکست اخرشه!!!! تعجب سم لیک تو حلقم. خودش تو کف بازی خودشه!!!!!
یکی میاد میگه حالا این اون چیزی نیست که انتظار داشتم 😐 😐 😐 😐 😐
اکشن اول شخص ۳۰ فریم؟؟؟؟!!!!!
کلا ما UNDEFINED ایم دیگه؟؟؟؟؟!!!!
گیمفا چرا اینطوری میشه کامنتی من؟؟؟؟!!!!!!!