No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا

No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است

محمد صادق شجاعی
۱۰:۱۵ ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا

ساخت عنوانی AAA، با مفهوم ناشناخته و اثبات نشده، ریسک بسیار بزرگی است. No Man’s Sky یکی از این بازیها است، که با دیدن آن ریسک سازندگان و تلاش هایشان را متوجه خواهید شد.

در ساخت عناوین AAA، ریسک کردن اتفاق معمول در این صنعت نیست. این موضوع باعث می شود، که از نوآوریها و ایده های کوچک استفاده شود، و در مقابل از فرمول اثبات شده خارج نشوند. خالق No Man’s Sky، آقای Sean Murray از مشکلات مالی ساخت بازی می گوید:

زمانی که به روند کلی بازی نگاه می کنم، متوجه می شوم که مشکل اصلی ساخت محتوا،هزینه است. میزان سرمایه ای که برای ساخت این جهان لازم است، وجود خلاقیت های آن را تعیین می کند. بهمین دلیل، نمی توانید ۳۰۰ نفر را به صورت کار تجربی داشته باشید.

ساخت بازی مانند ساخت آسمان خراش است، که فرم و کیفیت دارد، اما مشابه اطرافش است. کار کردن در یک کارگاه بزرگ بهمراه صدها نفر، برای ساخت بازی، به نظر من معقولانه نیست. این روش کاری من نیست، و الان هم لزومی ندارد اینگونه باشد.

رویکرد No Man’s Sky، در ساخت جهانی گسترده، یکی از جذاب ترین ایده های نسل بعد است. با هر فرود، می توانید سیاره ای منحصر بفرد را تجربه کنید. No Man’s Sky پتانسیل تغییر دادن این صنعت را دارد.

No Man’s Sky، در ابتدا انحصاری PS4 بود، اما در نهایت برای PC نیز عرضه می شود. Hello Games توجه زیادی به کل صنعت بازی دارد، و نسخه تکمیل شده بازی باید جالب باشد. No Man’s Sky در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا
No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

No Man’s Sky هزینه ساخت محتوا مشکل واقعی است - گیمفا