تریلر جدید فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شد

علی محمدپناه
۱۷:۳۳ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
فیلم Joker Folie à Deux

به تازگی تریلری برای فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده که بینندگان را به نمایش جوکر و هارلی کوئین دعوت می‌کند.

فیلم «جوکر: جنون مشترک» یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود که دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن است و همانند فیلم اصلی نیز نویسندگی و کارگردانی آن را تاد فیلیپس در دست داشته و نقش شخصیت اصلی آن به نام آرتور فلک را نیز واکین فینیکس بازآفرینی خواهد کرد.

در این اثر سینمایی نیز لیدی گاگا قرار است نقش هارلی کوئین را به نمایش در بیاورد. تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «جوکر: جنون مشترک» که از لینک زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید، همان اثری را به نمایش در می‌آورد که مطمئنا طرفداران انتظارش را داشتند و نیم نگاهی از بازیگران مختلف فیلم را ارائه می‌کند.

این تریلر همچنین به برخی از جنبه‌های موزیکال این اثر سینمایی اشاره دارد و نشان می‌دهد که با توجه به افزایش بودجه این اثر سینمایی نسبت به فیلم قبلی که از ۵۰ میلیون دلار به ۲۰۰ میلیون رسیده است، ارزش‌های تولیدی آن نیز به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و سازندگان هزینه‌های بیشتری برای تولید این فیلم صرف کردند.

همانند فیلم اول، زازی بیتز قرار است نقش شخصیت سوفی را بازی کند و در کنار وی نیز شارون واشنگتن و لی گیل نیز نقش‌های خودشان از فیلم اول را در این فیلم تازه بازآفرینی خواهند کرد. این اثر سینمایی تازه همچنین با حضور برندن گلیسون در نقش نگهبانی در تیمارستان آرکهام، کاترین کینر، هری لاوتی، جیکوب لافلند و استیون کوگان است.

فیلم «جوکر: جنون مشترک» قرار است در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها بیاید.

منبع: collider

ابوالفضلMoonSkibidi toiletشرلوکalicactusXbox FanAlan WakeBADMANاُستادFatemeh Av-alkalineDokhtar_Gamer

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید