آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا
آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا
آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا
آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا

آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر

علی محمدپناه
۲۱:۵۸ ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
فیلم alien romulus

تصویری از فیلم مورد انتظار Alien: Romulus منتشر شده که شخصیت اصلی داستان را به نمایش در آورده است.

طرفداران مشتاقانه منتظر تماشای تصاویر و ویدیوهایی از فیلم مورد انتظار «بیگانه: رومولوس» ساخته فده آلوارز هستند. با اینکه اولین تیزر رسمی برای این اثر سینمایی منتشر شده اما طرفداران همچنان منتظر انتشار اولین تریلر برای آن هستند که به زودی پخش خواهد شد.

طبق گزارش‌های تازه منتشر شده، اولین تریلر کامل از فیلم «بیگانه: رومولوس» امروز پخش خواهد شد. با این حال، قبل از آن مجله امپایر اقدام به انتشار تصویری از این فیلم مورد انتظار کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این تصویر کیلی اسپینی در نقش رین کارادین و دیوید جانسون در نقش برادر خوانده رباتی او به نام اندی را نشان می‌دهد.

فیلم alien romulus
فیلم Alien Romulus

ربات‌های انسان نما همیشه پایه ثابت مجموعه فیلم‌های «بیگانه» بوده‌اند و به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی تازه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، این گونه به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی قرار است یک پویایی میان ربات و انسان را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد که قبلا همانند آن را در این مجموعه ندیده‌اند.

فده آلوارز بیان کرده که وقتی پدر رین کارادین از دنیا رفته است، اندی را به عنوان تنها مراقب او قرار داده است. اما اندی آسیب دیده و مدلی قدیمی محسوب می‌شود. پس به جای اینکه برای رین همانند یک پدر باشد، بیشتر شبیه یک برادر است. همین رابطه میان این دو نیز مرکزیت داستان این فیلم را تشکیل می‌دهد.

آرچی رینو، ایزابلا مرسد، اسپایک فیرن و آیلین وو از جمله بازیگران دیگری هستند که در فیلم «بیگانه: رومولوس» بازی خواهند کرد. فده آلوارز نیز سکان کارگردانی فیلم را در دست دارد و فیلم‌نامه آن را به همراه رودو سایاگوس قلم زده است. این فیلم در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها می‌آید.

منبع: comicbookmovie

lul-bookپروفسور بی سوادmani rexخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)سی جی مناطق نژاد پرستHarry PotterGOD OF WAR 3Ahmad_bkBADMANboy gamer

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا
آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا
آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا
آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا
آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Gozarmovaqat گفت:

    کاش ادامه اون دو فیلم قبلی رو میساختن اونا خیلی جذاب بودن دوس دارم تهشو بدونم:(
    پرومتئوس و کانوننت رو میگم

    lul-bookپروفسور بی سوادMORTEZA.MSخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)سی جی مناطق نژاد پرستوحید سلطانیA C EZabisamanBatman Arkham knightmore
  • کاش تریلرم جدا کار کنید البته
    شت رباتا گریه میکنن

    lul-bookپروفسور بی سوادسی جی مناطق نژاد پرست
  • انقدر منتظر این فیلم بودم بابام منتظر تولدم نبوده🗿

    lul-bookخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)سی جی مناطق نژاد پرستGOD OF WAR 3
  • هیچوقت از دیدن پرومتئوس سیر نشدم
    فلسفه
    علم
    تاریخ
    خیلی پرمحتوا بود

    GOD OF WAR 3پروفسور بی سوادMORTEZA.MS
  • mbox گفت:

    یعنی مال ریدلی اسکات رو کنسل کردن بعد این رو جاش میسازن باید … تو کله اونایی که این تصمیم رو گرفتن

    GOD OF WAR 3BADMANپروفسور بی سوادMORTEZA.MS
  • mani rex گفت:

    این فرانچایز همیشه فیلم هاش داستانش قابل پیشبینی بوده اما واقعا لذت بخشه

    پروفسور بی سوادGOD OF WAR 3
  • MORTEZA.MS گفت:

    واقعا موافقم که اگر ادامه پرومتئوس و کاوننت رو میساختن بهتر بود چون هنوز داستان اون ربات ادامه داشت و خیلی از سوالات با پایان این دو فیلم بی پاسخ بود قشنگ معلوم یک الی دوقسمت دیگه باید ادامه داشت تا پرونده اون ربات که به دنبال خدا یا احساس خداگونه می کرد بسته بسته

    پروفسور بی سوادGOD OF WAR 3
    • esmaaiel_63 گفت:

      “کاوننت” خودش ادامه “پرومتئوس” بود.

      یه نکته ایی که شاید خیلی ها بهش توجه نکردن، سیارات در این مجموعه فیلم هست.
      سیاره ایی که انسانها در فیلم Prometheus 2012 (سال ۲۰۸۹) برای یافتن نژاد فرازمینی مهندسین بهش سفر میکنن در فیلم به اسم LV-223 معرفی میشه. LV-223 همون سیاره ناشناخته ایی هست که در فیلم Alien 1979 (سال ۲۱۲۲) سفینه Nostromo به دنبال سیگنالی که ازش دریافت میکنه (سیگنال کمک شاتل فرار سفینه پرومتئوس) درش فرود میاد و با تخم های زنومورف مواجه میشن و یکی از این موجودات رو به سفینه خودشون میارن. در فیلم Aliens 1986 (سال ۲۱۷۹) وقتی بعداز ۵۷ سال شاتل فراره ریپلی توسط سفینه ایی از شرکت Weyland-Yutani پیدا میشه، ریپلی درباره تخم های موجود بیگانه در سیاره ناشناخته (همون LV-223) بهشون میگه. ولی شرکتی ها بهش میگن اون سیاره که الآن LV-426 نامداره محل کلونی از انسانهاست و وقتی با کلونی تماس میگیرن و پاسخی دریافت نمیکنن، ریپلی رو همراه با گروهی نظامی برای بررسی وضعیت کلونی به LV-426 میفرستن و… (در این سه فیلم، هر سه سیاره: LV-223 ، سیاره ناشناخته و سیاره LV-426 در اصل یک سیاره هستن)
      در فیلم Alien: Covenant 2017 (سال ۲۱۰۴) سفینه کاوننت عازم سیاره ایی به اسم Origae-6 بود که وسط راه به سیاره خانگی نژاد مهندسین میرسه و… در آخره فیلم، اندروئید دیوید که خودشو جای اندروئید والتر زده با دو جنین facehugger زنومورف وارد سفینه کاوننت میشه و سفر رو به سمت Origae-6 از سر میگیره.
      ** فرضیه **
      این تئوری وجود داره که سیاره Origae-6 هم همون سیاره LV-223 ، سیاره ناشناخته و سیاره LV-426 هست که بعداز رسیدنه سفینه کاوننت بهش و استقرار کلونی انسانی درش، دیوید به آزمایشات خودش برروی مخلوق بیگانه اش “زنومورف” ادامه میده که منجر به خلق “ملکه زنومورف” و در پیش حوادث فیلم Aliens 1986 میشه.

      هنوز جزئیات داستان فیلم Alien: Romulu 2024 مشخص نیست. ولی این فیلم در سال ۲۱۴۲ رُخ میده که مابین فیلمهای Alien 1978 و Aliens 1986 هست. در ابتدای تریلر این فیلم میبینیم که شخصیتها روی سیاره ایی غیراز زمین هستن و با شاتل کوچکی به مداره سیاره میرن و یه سفینه یا ایستگاه فضایی متروکه رو مورد بررسی و جستجو قرار میدن که درش موجود بیگانه و facehuggerها وجود دارن.
      ** فرضیه **
      ممکنه این سیاره، باز همون سیاره LV-223 و… باشه (جوء ابری و خرابش مشابه LV-426 در فیلم Aliens هست) و شاید اون ایستگاه فضایی متروکه، آزمایشگاه اندروئید دیوید هست که روی زنومورفها تحقیق میکنه یا شایدم آزمایشگاه شرکت Weyland-Yutani (تا خود فیلم نیاد و جزئیات داستان مشخص نشه نمیشه دقیق مطمئن بود)

      MORTEZA.MS
      • jesus of meme گفت:

        من تازه کاوننت و پرومتوس رو دیدم و می خوام بقیه سری هم ببینم و یه نکته می خواستم بگم و یه سوال بپرسم

        اول اینکه سیاره ای که تو فیلم پروتوموس بهش سفر کردن یه سیاره قابل سکونت نبود و بجز داخل خود اسلحه خونه بقیه جاها قابلیت تنفس نبود و از این رو اورگای ۶ قرار بود یه سیاره شبیه به زمین باشه که هوای قابل تنفس و دریا داشته باشه و بیشتر شبیه به زمین باهش و این دوتا سیارخ کاملا باهم متفاوت اند برای همین این موضوع یکم عجیبه

        و سوال اینه که سری فیلم avp اینجا چه نقشی داره ؟ یه جا خوندم که سری فیلم غارتگر با جهان بیگانه یکیه ولی جهان بیگانه یه دنیای مخصوص به خودش رو هم داره که همین فیلم های پروتموس و کاوننت شروع کننده داستان هستند ……..

        • esmaaiel_63 گفت:

          فیلمهای “بیگانه علیه غارتگر” (AVP) که شامل دو قسمت هست، کراس-اور بین شخصیتهای بیگانه و غارتگر هستن که با الهام از گیمها و کمیکهایی به همین نام در دهه ۱۹۸۰ ساخته شدن و هیچ ارتباط داستانی با مجموعه فیلمهای Alien ندارن.
          داستان فیلمهای AVP در زمان حال و در زمین رُخ میدن و در فیلم اول گفته میشه که غارتگران زنومورفها رو در دوران کهن و باستان به زمین آوردن. ولی داستان در مجموعه فیلمهای Alien در آینده اتفاق میوفته (دهه ۲۱۰۰) و اصلاً تا قبل از این دوران زنومورف خلق نشده. ضمن اینکه در فیلمها هیچوقت بیگانه ها به زمین نرسیدن.

          چیزی که درباره سیارات فیلمهای “پرومتئوس”، “بیگانه” و “بیگانه ها” گفتم در خود فیلمها واضح مشخصه که یک سیاره واحد هستن. در پرومتئوس و بیگانه هم سیاره LV-223 و سیاره ناشناخته جوء قابل تنفس ندارن، ولی در فیلم بیگانه ها سیاره LV-426 جوء قابل تنفس داره. این نشون میده که بعداز کلونی سازی در این سیاره انسانها تونستن با روشهایی جوء سیاره رو تغییر بدن و قابل تنفس کنن.
          چیزی هم که درباره فیلم بیگانه: کاوننت و سیاره Origae-6 گفتم فقط یه فرضیه است که درباره این مجموعه فیلم وجود داره، نه بیشتر.

          لازم به ذکره که در مجموعه کمیک Fire and Stone – Prometheus که دنباله فیلم پرومتئوس هست. سیاره LV-223 تبدیل به سیاره ایی با پوشش گیاهی، دریا و گونه های مختلفی از حیات و جانوران شده.

آپدیت: تصویر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد + تریلر - گیمفا