۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا

۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید

امین رحیمی
۱۲:۱۱ ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا

فوتبال با نام‌های مختلفی در نقاط مختلف دنیا شناخته ‌می‌شود و شهرت جهانی آن بر کسی پوشیده نیست. در ادامه به معرفی ۱۳ بازی مشهور فوتبالی می‌پردازیم که می‌توانید روی اندروید به تجربه آن‌ها بپردازید.

صدها لیگ مختلف، هزاران تیم و ده‌ها هزار بازیکن، همگی بخش‌های مختلف این پدیده مشهور دنیای ورزش به حساب می‌آیند. با این حال، مثل بیشتر رشته‌های ورزشی، فوتبال هم از کمبود بازی‌های با کیفیت موبایلی رنج می‌برد. البته که در این میان، بازی‌هایی هستند که مثل الماس بدرخشند. دسته‌ای از بازی‌های فوتبالی، به شما اجازه می‌دهند تا کنترل بازیکنان محبوب خود را در مستطیل سبز در دست بگیرید و برخی دیگر، همانند شبیه‌سازها، شما را تبدیل به مربی یک تیم می‌کنند. در اینجا قصد داریم ترکیبی از هر دو را معرفی کنیم.

Final Kick

قیمت: رایگان

۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا

Final Kick 2020 یک بازی فوتبالی با حال و هوای آرکیدی است. در این بازی می‌توانید بارها و بارها به توپ ضربه بزنید. هدف شما زدن گل بیشتر است. گرافیک خیره‌کننده، تورنومنت‌های آفلاین، بخش چندنفره، تورنومنت‌های هفتگی و کنترل ساده از ویژگی‌های برجسته این بازی محسوب می‌شوند. بازی پیچیدگی خاصی ندارد و همین است که آن را جذاب کرده است. این عنوان برای پر کردن وقت خالی عالی به نظر می‌رسد (هر چند که احتمالا تورنومنت‌ها وقت‌گیرتر باشند).

Score! Hero

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا

Score! Hero به خاطر زاویه دوربین خاصی که دارد (دوربین روی شانه بازیکن قرار می‌گیرد) از دیگر بازی‌های فوتبالی متمایز به نظر می‌رسد. زاویه دید شما تنها روی پیچش شوت‌ها، پاس دادن و سانتر متمرکز شده که گیمپلی آن را تاکتیکی‌تر می‌کند. دوربین نزدیک این بازی، گرافیک عالی آن را به نمایش گذاشته و باعث غرق شدن شما در بازی می‌شود. شبیه‌سازی مسابقه‌ها در کنار تعامل بازیکن و توپ تجربه منحصر به فردی را در اختیار می‌گذارد. با وجود حالات محدود، رویکرد پرجزئیات این بازی نسبت به گیمپلی فوتبالی، تجربه‌ای جذاب را برای علاقه‌مندان فراهم آورده تا استراتژی‌های محبوب خود را در مستطیل سبز اجرا کنند.

Head Football by La Liga 2023

قیمت: رایگان

Head Soccer La Liga همان لیگ برتر اسپانیا، در قالب یک بازی سرگرم‌کننده و آرکید است. دو بازیکن (یکی می‌تواند AI باشد)، در زمین فوتبال وارد بازی یک به یک می‌شوند. این عنوان کمی شبیه به آثار Pong بوده که تجربه لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. در این اثر می‌توانید بازیکن‌های خود را تمرین دهید، یک سری پرتاب تخصصی انجام دهید یا حتی کارکتر خود را شخصی سازی کنید. این عنوان هر ساله برای ایحاد تغییرات و بهبودها آپدیت می‌شود.

Dream League Soccer 2024

قیمت: رایگان

Dream League Soccer 2024 آخرین نسخه در فرانچایزی با همین نام است. از آنجایی که بازی‌های دیگر این فرانچایز از Google Play حذف شده‌اند، تنها گزینه در دسترس از این توسعه دهنده همین بازی است. همانند دیگر عناوین این لیست، Dream League Soccer 2024 یکی از بهترین شبیه‌سازها به ‌شمار می‌رود. تیمی را آماده می‌کنید، با دیگر بازیکنان مسابقه می‌دهید و حتی استادیوم خود را می‌سازید. بیش از ۴,۰۰۰ بازیکن در این اثر لایسنس شده‌اند.در نسخه ۲۰۲۴ به لطف هوش مصنوعی پیشرفته‌تر، گیمپلی روان‌تری را نسبت نسخه‌های پیشین تجربه خواهید کرد.

eFootball 2024

قیمت: رایگان

تبدیل PES کونامی به eFootball موجب شده تا کیفیت گیمپلی بازی به طور قابل ملاحظه‌ای بهتر شود و آن را از رقیب اصلی‌اش یعنی FIFA متمایز کند. حرکات روان و دریبل‌ها در کنار مکانیک‌های چالش‌براگیز این بازی، رازی است که کشف نشده. گرافیک عالی آن، موجب شده تا جزئیات بازیکنان و جمعیت تماشاچیان نزدیک به واقعیت به نظر برسد و تجربه بازی را غنی کند. هوش مصنوعی بازی سطوح سختی مختلفی را فراهم کرده و یک تجربه متعادل را تضمین می‌کند. eFootball 2024 با حالات متعدد، رابط کاربری مورد پسند و خروجی بصری گسترده از مسابقه‌های آنلاین، علاقه‌مندان به فوتبال را در اولویت قرار می‌دهد.

EA SPORTS FC™ Mobile Soccer

قیمت: رایگان

این بازی از سوی EA، با در بر داشتن حالات گوناگون، به ویژه Ultimate Team و بخش جامع مربی‌گری، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا چندین تجربه مختلف و متنوع داشته باشند. EA در این بازی، نوآوری و القای حسی تازه را هدف اصلی قرار داده و با آپدیت‌های گرافیکی و اصلاحی و معرفی محتوای جدید و جوایز برای هر فصل، جذابیت آن را افزایش داده است. با فهرست نامحدود بازیکنان لیگ‌های قهرمانان اروپا و بوندسلیگا، انتخاب‌هایی غنی شکل گرفته‌اند. به جز چند مشکل عملکردی جزئی و گرافیک تار، FC Mobile به عنوان اقتباسی از بازی‌های محبوب فوتبالی کنسولی، تجربه درگیرکننده‌ای را روی موبایل‌ها فراهم کرده است.

Ultimate Soccer

قیمت: رایگان

Ultimate Soccer از حیث گیم‌پلی تجربه‌ای واقع‌گرایانه در کنار ترکیبی از حرکت‌های سریع و لحظه‌های استراتژیک را فراهم آورده است. سیستم کنترل این بازی باعث می‌شود تا حرکات بازیکنان طبیعی جلوه کنند. حالت League، با گذاشتن بازیکنان فصلی در نهایت توان، چالشی بزرگ را به نمایش می‌گذارد در حالی که بخش World Cup سختی را بیش از این بالا می‌برد. بازی با سیستم تکرار گل لحظه‌ای، که در آثار موبایلی کمتر دیده می‌شوند در کنار هیجان هر مسابقه، خود را متمایز کرده است. هر چند ترکیب‌بندی تیم در بازی پیچیده نیست و به قدری ساده است که شاید برای کسانی که سیستم مدیریتی بهتری می‌خواهند، جذاب نباشد. همه این موارد در کنار هم، تجربه‌ای متمایز و درگیرکننده را در این بازی پدید آورده است.

New Star Soccer and New Star Manager

قیمت: رایگان

New Star Soccer و New Star Manager دو بازی از یک توسعه‌دهنده هستند. هر دوی آن‌ها به طور منظم آپدیت می‌شوند و برای همین در این لیست قرار گرفته‌اند. New Star Soccer به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای تک نفره را داشته باشید. به عنوان یک فرد ۱۶ ساله بازی را آغاز می‌کنید و راه خود را برای تبدیل شدن یه یک ستاره فوتبال می‌سازید. مدیریت روابط، اسپانسرها و مهارت‌ها لازمه این موضوع است. New Star Manager در مقابل، شبیه‌ساز مربی‌گری است. کنترل کل تیم را در دست می‌گیرید و امکانات مورد نیاز آن‌ها، بازیکنان مشهور و باقی موارد را مدیریت می‌کنید. هر دوی این بازی‌ها تجربه خوبی خواهند بود، فقط به خودتان بستگی دارد که چه سبکی از بازی فوتبالی را می‌پسندید.

Rumble Stars

قیمت: رایگان

Rumble Stars یک بازی آرکید فوتبالی با گرافیکی رنگارنگ و قدرت‌های عجیب و البته، با چاشنی حیوانات است. این بازی از بخش آنلاین PvP، کارکترهای متعدد و شخصی‌سازی قابل توجه بهره‌مند است. همچنین، کلاب‌ها، لیگ‌های مختلف و مسابقه‌های چالش‌برانگیز برای شما فراهم شده است و می‌توانید استریم دیگر مسابقه‌ها را در خود بازی مشاهده کنید. چنین اثری مسلما نیازمند اینترنت است و با حال و هوای آرکید و خنده‌دار، از جنبه رقابتی بازی کاسته شده است. بد نیست کمی صرفا به خاطر سرگرمی بازی کنید.

Sega Pocket Club Manager

قیمت: رایگان

Sega Pocket Club Manager یک بازی شبیه‌ساز برای مدیریت تیم است. بازیکنان با یک تیم محلی بازی را شروع می‌کنند و باید راه خود را به سوی تیم‌های بین‌المللی هموار کنند. باید استعدادها را پرورش دهید، استادیوم خود را آپگرید کنید و طرفداران بیشتری پیدا کنید. بازی از بخش PvP آنلاین هم برخوردار است، که می‌توانید در آن جا تیم‌های دیگر را به رقابت با خود دعوت کنید. قابلیت گرفتن عکس از دوستان و افراد خانواده وجود دارد و حتی به تیم شما اضافه خواهند شد. این بازی به طور زیرکانه‌ای خوب عمل می‌کند. ممکن است چند بار با اشکالات مختلف روبه‌رو شوید و ریزتراکنش‌های اواخر بازی اذیت‌کننده شوند. به غیر از این موارد، تجربه خیلی خوبی در انتظار شما است.

Football Strike

قیمت: رایگان

Football Strike هیجان بازی فوتبال را به یک تجربه آنلاین موبایلی و اعتیادآور تبدیل می‌کند. بازیکنان می‌توانند از باشگاه‌های مشهور فوتبال مثل بارسلونا و لیورپول الگوبرداری کنند و همین است که این بازی را متمایز کرده. برای بازی با دوستان و خانواده طراحی شده و در کنار حالات ضربه آزاد و مسابقه یک به یک، حالت ‘Scooter Race’ منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. برای دسترسی به این بخش‌های هیجان‌انگیز و در نتیجه گسترش کلی گیمپلی بازی، نیاز به اتصال اینترنت دارید. هر چه وقت بیشتری را در بازی بگذرانید، به تدریج تیم خود و بازیکنان را آپدیت خواهید کرد. به علاوه، به چالش کشیدن دوستان و برنده شدن جوایز مسابقات، حس و حال رقابتی بازی را افزایش می‌دهد و آن را تبدیل به تجربه‌ای سرگرم‌کننده خواهد کرد.

Soccer Star 24

قیمت: رایگان

Soccer Star 24 هر چند یک بازی همه چیز تمام نیست، اما سرگرم‌کننده است. بازیکنان و آیتم‌های زیادی برای جمع‌آوری وجود دارند. کنترل بازی را به سادگی یاد می‌گیرید و گرافیک بسیار خوبی دارد. البته، همانطور که انتظار می‌رود همه چیز در بازی‌های فوتبالی تقریبا یکسان هستند. بخش آنلاین PvP در این بازی وجود دارد و محتوای آفلاین هم در آن دیده می‌شود. مورد خاصی در این بازی دیده نشده که آن را منحصر به فرد کند. سیستم انرژی که در بازی تعبیه شده، بعضا تجربه مداوم را مختل می‌کند. با این وجود، توسعه‌دهنده هر سال برای این بازی آپدیتی منتشر می‌کند که چنین موردی کمتر بین عناوین موبایلی دیده می‌شود. Soccer Star 24 شاید عالی نباشد، ولی بازی فوتبالی خوبی است.

World Soccer League

قیمت: رایگان

World Soccer League به طرز غافل‌گیرکننده‌ای، برنده این لیست است و تقریبا از دیگر بازی‌های فوتبالی موبایلی بهتر به نظر می‌رسد؛ اگرچه، به اندازه FIFA و PES خواهان نداشته است. مسابقه‌های کامل، ۱۲۰ تیم، ۲۰۰۰ بازیکن، چهار حالت مختلف بازی، دستاوردها، لیدربوردها و پشتیبانی از ۱۵ زبان از ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. البته، مکانیک‌های بازی کمی ساده و کند هستند.

اگر دیگر بازی‌های فوتبالی اندروید را از قلم انداختیم، نام آن‌ها را بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

موز خندانNemesis The GreatMohsen bakhtiariجان قماربازسی جی مناطق نژاد پرستپروفسور بی سواد𝗔𝗿𝗶𝗮.xdMr.RangoSpider-Manهیربدꕥ

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا
۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۳ بازی فوتبالی جذاب که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید - گیمفا