کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا

کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی

پست گیمفا
۱۷:۳۸ ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
آشنایی با روش کسب درآمد با سایت فروش اکانت بازی

کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی اگر شما هم قصد دارید برای کسب درآمد با ایجاد سایت فروش اکانت بازی به خصوص در ایران اقدام کنید، می‌خواهیم ۴ راهکار اصلی و ۱ راهکار با شانس موفقیت بسیار بالا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با انجام این روش‌ها، ترافیک ورودی به سایت را افزایش داده و با ترغیب کاربران و بهینه سازی تجربه کاربری در سایت خود، افزایش درآمد آنلاین‌تان را رقم بزنید.

روش کسب درآمد از طریق سایت فروش اکانت بازی چیست؟

جالب است بدانید که تعداد گیمرها و پلیرهای فعال در سراسر جهان در حدود ۳.۱ میلیارد بازیکن می‌‌باشد. چنین رقمی که هرسال بر تعداد آن افزوده شده، نشان می‌دهد که پتانسیل خوبی برای مشاغلی که خدماتی را به این افراد ارائه می‌کنند، وجود دارد. یکی از مهم‌ترین این سرویس‌ها، فروش اکانت بازی‌ها است.

منظور از فروش اکانت بازی، ارائه اکانت‌هایی است که در آن بازی‌های پولی یا رایگان خریداری شده و قرار دارند. هر اکانت بازی برای هر فرد ساخته می‌شود و درون آن گیم‌هایی که این فرد به صورت قانونی خریداری کرده، قرار می‌گیرند. در گذشته، شرکت‌های بازی سازی از طریق فروش سی دی‌ها، محصولات خود را ارائه می‌کردند. پس از فراگیر شدن اینترنت، شاهد آن بودیم که ارائه اکانت‌ها در کنار فروش DVD به صورت فیزیکی، از طریق ارائه محصولات آنلاین با لایسنس (کد) و در مدل امروزی به صورت آنلاین در پلتفرم‌های شخص سوم نظیر Steam، اپیک گیمر و یا کنسول‌های بازی انجام می‌شود.

از آنجایی که خرید بازی به دلیل عدم توانایی پرداخت بین الملل در داخل و تحریم‌ها قابل انجام بنظر نمی‌رسد، بسیاری از افراد می‌توانند اکانت‌هایی که بازی‌ها را از پیش خریداری کرده‌اند، تهیه نمایند.

فروش این اکانت‌ها اصلی‌ترین راه درآمدزایی این نوع سایت‌ها می‌باشد که برای کاربران ایرانی و کشورهایی که به پرداخت بین المللی دسترسی ندارند، جذاب خواهد بود. همچنین بسیاری از پلیرهای خارجی نیز وجود دارند که حاضرند با قیمت کمتر، اکانت‌های خود را به دیگران بفروشند. سایت‌های فروش اکانت بازی می‌تواند از طریق واسطه گری و داد و ستد این اکانت‌ها، با دریافت کمیسیون کسب درآمد کند.

چگونه می توان برای افزایش درآمد این سایت اقدام کرد؟

اگر شما هم قصد دارید برای کسب درآمد از طریق سایت‌های ارائه خدمات بازی اقدام کنید، باید بدانید که صِرف راه اندازی یک سایت کافی نیست. بلکه شما باید بتوانید نسبت به پروموت کردن و جذب کاربران نیز اقدام کنید. این کار به روش‌های مختلفی قابل انجام است که می‌تواند با رشد درآمد شما همراه باشد. شما می‌توانید از برخی راهکارهای زیر استفاده کنید:

  • استفاده از تبلیغات آنلاین: یکی از بهترین راهکارها، تبلیغات در فضای مجازی است. از آنجایی که جامعه مخاطبین شما در فضای مجازی حضور دارند، این روش بازدهی خوبی خواهد داشت.
  • تبلیغات با کمک اینفلوئنسرها: شما می‌توانید در صنعت گیم و بازی، تبلیغات پلتفرم خود را به افراد مشهور بسپارید. این افراد می‌توانند با اعتمادی که در مخاطب خود ایجاد کرده‌اند، آنها را به خرید و فروش اکانت در سایت شما سوق دهند.
  • اضافه کردن خدمات دیگر: شما می‌توانید با افزودن خدمات دیگر به سایت خود، کسب درآمدتان را از آن بیشتر کنید. به عنوان مثال می‌توان به ارائه خدمات خرید درون برنامه‌ای، خرید و فروش آیتم‌ها و غیره اشاره کرد.
  • بهینه سازی رابط کاربری: اگر سری به سایت‌های بازی زده باشید، مشاهده می‌کنید که هرچقدر این پلتفرم‌ها معتبرتر باشند، رابط کاربری جذاب‌تری دارند. از آنجایی که مخاطبان شما جوانان هستند، پیشنهاد می‌کنیم به طراحی سایت‌ها با استایل‌های مدرن و امروزی بیشتر دقت کنید تا بتوانید اعتماد آنها را سریع‌تر جلب نمایید.

انجام روش‌های بالا دارای نقطه ضعف‌هایی است که یکی از مهم‌ترین آنها، عدم قطعی بودن نتایج می‌‌باشد. با این حال ما می‌خواهیم روشی را معرفی کنیم که می‌تواند هم در افزایش ترافیک سایت شما موثر بوده و هم منجر به برندینگ، افزایش درآمد و اعتبار شما در حوزه کاری‌تان شود. همه این راهکارها با اموزش سئو و اعمال آن بر سایت صورت می‌گیرد.

آشنایی با روش‌های افزایش درآمد سایت فروش اکانت بازی
آشنایی با روش‌های افزایش درآمد سایت فروش اکانت بازی

آشنایی با سئو و اهمیت آن برای کسب درآمد آنلاین

قبل از اینکه بخواهیم به روش و تاثیر اموزش سئو و اعمال آن به سایت بپردازیم، بهتر است درک کنیم که سئو چیست؟ سئو یک سری اقداماتی است که وبمستر سایت برای بهینه سازی پلتفرم خود، آنها را انجام می‌دهد. اگر شما در فضای مجازی عبارت “اموزش سئو” را جستجو کنید، حتما مشاهده می‌کنید که سایت‌هایی مانند SEOEDU در رتبه‌های نخست قرار دارند. آیا این موضوع اتفاقی است؟ خیر!

سئو مجموعه اقداماتی است که هم در داخل سایت شما انجام شده و هم در خارج از آن. در نتیجه این کارها، کاربر می‌تواند سایت شما را در رتبه‌های نخست لیست نتایج گوگل مشاهده کرده، روی آن کلیک کند و به پلتفرم شما کشانیده می‌شوند. اینکه گوگل چگونه و با چه قوانینی سایت‌ها را در رتبه‌های نخست لیست نتایج می‌آورد، همگی در اموزش سئو شرح داده می‌شوند.

زمانی که شما به سئو مسلط شوید و بدانید سئو چیست؟، می‌توانید پلتفرم خود را به صفحه اول گوگل رسانده و کاربری که به دنبال یک سایت برای خرید و فروش اکانت گیم است را در همان انتخاب‌های نخست به سایت خود دعوت کنید. از سوی دیگر این موضوع باعث می‌شود تا سایت شما بارها در دیدگان مخاطبین هدفتان قرار گیرد. به تدریج چشم آنها به برند و سایت شما عادت کرده و به نوعی اعتماد سازی و برندسازی شکل می‌گیرد.

نقش سئو در افزایش درآمد سایت فروش اکانت بازی

در این روش برای افزایش کسب درآمد بازی، بر روی بالا آوردن سایت در نتایج گوگل تمرکز می‌شود. شما تلاش می‌کنید تا سایت خود را روی کلمات کلیدی که کاربر جستجو می‌کند و به سایت شما مربوط است، در رتبه نخست نمایش دهید. در چنین حالتی هر کاربری که به خدمات شما نیاز دارد، سایت شما را در نتایج ابتدایی مشاهده کرده و به آن وارد می‌شود.

همچنین زمانی که با اموزش سئو، قدرت SEO سایت خود را افزایش دهید، راه‌های کسب درآمد دیگری نیز فراهم خواهند شد. مثلا می‌توان به امکان درج رپورتاژ در سایت شما، تبلیغات، دریافت اسپانسر و غیره اشاره کرد. همه اینها زمانی اتفاق می‌افتد که سایت شما در رتبه‌های اول قرار گرفته و یا برند شده باشد.

اگر نمی‌دانید چگونه از سئو استفاده کرده و آموزش آن را از کجا شروع کنید، انتهای این مطلب را حتما مطالعه کنید.

کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
آشنایی با سئو

چگونه اموزش سئو را شروع کنیم؟

از آنجایی که موتور جستجوی گوگل، قوانین و الگوریتم‌های متعدد و پیچیده‌ای را برای رتبه بندی سایت‌ها پس از گذشت ۲ دهه وضع کرده است، اموزش سئو باید به صورت اصولی و قدم به قدم انجام گردد. پس توصیه ما آن است که مسیر اموزش سئو را با هدف یادگیری جامع این مهارت آغاز کنید.

برای اموزش سئو ابتدا از مفاهیم اولیه شروع کرده و سپس برای یادگیری سئو داخلی و خارجی اقدام کنید. در امتداد این کار با زیرشاخه‌های آن از جمله سئو تکنیکال، لینکسازی خارجی، درج رپورتاژ، اصول تولید محتوا و غیره نیز آشنا شوید. همچنین اگر فرصت اموزش سئو را ندارید، بهتر است از یک متخصص در این حیطه کمک گرفته و سایت خود را به او بسپارید.

شما کاربران می‌توان برای دریافت هردو این خدمات به وب سایت SEOEDU مراجعه کنید. ما در SEOEDU، بیش از ۶ سال به صورت تخصصی برای بهینه سازی سایت و ارائه جامع‌ترین کورس آموزشی سئو در ایران تلاش کرده‌ایم. ثمره این تجربیات و دانش در یک دوره با بیش از ۵۰ ساعت محتوا به همراه پشتیبانی ارائه شده است. همچنین افرادی که این دوره را دریافت کنند، به صورت مادام العمر به آپدیت‌ها دسترسی خواهند داشت که می‌تواند آنها را از تغییرات و به روزرسانی‌های قوانین گوگل آگاه سازد.

گیمر ساده

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا
کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش اکانت بازی - گیمفا