بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا

بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید

پست گیمفا
۰۳:۱۹ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا

محال است اهل سفر و گشت‌وگذار باشید و پاریس را به‌عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری معرفی نکنید. پاریس به‌عنوان مهد هنر و ادبیات، رنگ‌و‌بویی از شاعرانگی دارد که در پس‌کوچه‌های آن نیز جاری است. وقتی در کافی‌شاپ‌های اطراف ایفل می‌نشینید و یک فنجان قهوه می‌نوشید، آرامش بی‌بدیلی در وجودتان شکل می‌گیرد که توام با هیجان است. احتمالا در کمتر جایی می‌توانید این تضاد دلچسب را تجربه کنید. اگر بلیط هواپیما پاریس را تهیه کرده و عازم سفر هستید، خوب است با بهترین مراکز خرید این شهر هم آشنا شوید. پاریس بهترین برندهای دنیا را در اختیارتان قرار می‌دهد. همراه ما باشید.

معرفی ۵ مورد از بهترین مراکز خرید پاریس

به‌راستی می‌توان پاریس را مجموعه‌ای از بهترین‌ها در هر زمینه دانست. این شهر، تاریخ غنی و ارزشمندی دارد و در هنر و ادبیات هم زبانزد است از‌سوی‌دیگر، مد و فشن را به‌حد اعلا رسانده و در معماری هم حرف‌ها برای گفتن دارد. اگر می‌خواهید به بهترین و مطرح‌ترین برندهای جهانی دسترسی داشته و محصولات آن‌ها را با بالاترین تنوع در اختیار داشته باشید، باید سری به مراکز خرید پاریس بزنید. شکوه و عظمت آن‌ها شما را مبهوت خواهد کرد. در ادامه، به معرفی بهترین مراکز خرید شهر زیبای پاریس خواهیم پرداخت.

گالری لافایت

گالری لافایت را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید پاریس دانست که یک رکورد عجیب را به‌ثبت رسانده است. این مرکز خرید پس از لوور، به‌عنوان پر‌بازدیدترین مکان پاریس شناخته می‌شود. همین موضوع کافیست تا به عظمت گالری لافایت پی ببرید. باید بدانید که این مرکز خرید، زنجیره‌ای است و شعبه‌های دیگری در پاریس و سایر نقاط فرانسه دارد. تاریخچه احداث گالری لافایت به اواخر قرن ۱۹ برمی‌گردد. در ابتدا، این مرکز خرید آن‌قدر عظیم نبود بلکه در گذر زمان، به چنین عظمتی دست یافت. در‌حال‌حاضر، بنای گالری لافایت، خود یک اثر هنری محسوب می‌شود که به‌سبک معماری نو در ۱۰ طبقه ساخته شده است. این بنای عظیم از ۲۵۰۰ برند جهانی میزبانی می‌کند و هرآن‌چه‌که نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد. جالب است بدانید که شعبه‌هایی از این دپارتمان‌استور در شهرهایی مثل برلین، پکن، استانبول و دبی نیز وجود دارند.

کاروسل دو لوور

از دیگر مراکز خریدی که می‌توانید در سفرتان به پاریس از آن دیدن کنید، مرکز خرید کاروسل دو لوور است. این مرکز خرید در مجاورت موزه لوور واقع شده است؛ ازاین‌رو، پس از بازدید از موزه می‌توانید سری به این مرکز خرید بزنید. در‌واقع کاروسل دو لوور در زیر زمین واقع شده و از این ‌جهت جالب‌توجه است. مغازه‌های مختلفی در فروشگاه وجود دارند که بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را ارائه می‌کنند. جالب است بدانید که اولین فروشگاه اپل فرانسه در این مرکز خرید شروع به کار کرد. ۳۳ فروشگاه در مرکز خرید کاروسل دو لوور در کنار هم مشغول به فعالیت هستند و علاوه‌بر آن‌ها، ۱۱ رستوران هم در این محیط فعالیت می‌کنند. اگر با بلیط هواپیمای پاریس به قلب هنر دنیا سفر کردید، حتما از کاروسل دو لوور و رستوران‌های آن نیز بهره کافی را ببرید.

فروم دز آل

مرکز خرید فروم دز آل را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید پاریس دانست که احداث و افتتاح آن به سال‌ها پیش برمی‌گردد. البته ساختمان فعلی قدمت چندانی ندارد؛ اما محل احداث آن در چندین قرن جایگاه فروش محصولات متنوع بوده است. از قرن ۱۱ میلادی در این نقطه از شهر که قلب پاریس محسوب می‌شود، بازاری برای فروش محصولات راه‌اندازی شده بود. اغلب محصولاتی که در این ناحیه به‌فرو‌ش می‌رسیدند، شامل مواد غذایی و به‌خصوص محصولات پروتئینی بودند. زمانی که مرکز خرید فروم دز آل ساخته شد، بازار مواد غذایی و پروتئینی به حومه شهر انتقال یافت. این مرکز خرید از ۱۵۰ فروشگاه و همچنین ۱۷ رستوران تشکیل شده است. شما می‌توانید انواع محصولات مورد‌نظر خود را از فروم دز آل خریداری کرده و غذاهای فرانسوی را نیز در رستوران‌های آن میل کنید.

بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا

بن مارشه

بن مارشه در زبان فرانسوی به معنای «ارزان» است؛ اما گول نخورید. مرکز خرید بن مارشه هیچ آیتم ارزان‌قیمتی برای ارائه ندارد. این مرکز خرید یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید در پاریس است که مجلل‌ترین محصولات را ارائه می‌کند. اغلب برندهای لوکس، محصولات خود را در بن مارشه عرضه می‌کنند. به‌عنوان مثال، می‌توانید لباس‌های مارک ژاکوب را از بن مارشه بخرید یا حتی جواهرات خیره‌کننده کارتیه را تهیه کنید. همچنین بسیاری از برندهای مطرح آرایشی و بهداشتی نیز فروشگاه‌هایی در بن مارشه دارند. اگر می‌خواهید لوکس‌ترین سفر زندگی‌تان را تجربه کنید، بلیط هواپیمای پاریس را تهیه کنید، در یکی از هتل‌های اطراف ایفل ساکن شوید و از بن مارشه خرید کنید.

برسی ویلیج

برسی ویلیج یکی از مراکز خرید متفاوت پاریس است. این مرکز، تنها یک ساختمان نیست؛ بلکه خیابانی برای خرید و لذت‌بردن از جریان زندگی در پاریس است. اطراف این خیابان پر از مغازه‌هایی است که از ۱۱ صبح تا ۹ شب، اجناس و کالاهای مختلف را به مشتریان ارائه می‌کنند. افراد مختلف از طبقات اجتماعی گوناگون در این خیابان قدم می‌زنند تا محصولات مورد‌نیاز خود را خریداری کرده و غذای موردعلاقه‌شان را میل کنند. جالب است بدانید که نزدیک به ۴۲ انبار تاریخی در این نقطه شهر وجود دارند که به‌عنوان آثار تاریخی، ارزش بازدید دارند. برای آن‌که روز متفاوتی را در پاریس تجربه کنید، برسی ویلیج می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا

خرید بلیط قطار و هواپیما از پلتفرم معتبر فلای تودی

برای خرید بلیط هواپیمای پاریس یا حتی بلیط قطار داخلی برای ایران‌گردی، لازم است با یک مرجع معتبر و قابل‌اعتماد آشنا شوید. پلتفرم فلای تودی یکی از مراجع قدیمی و باسابقه در حوزه خدمات گردشگری است که می‌توانید با خیالی آسوده به آن اعتماد کنید. فلای تودی بلیط قطار و هواپیما را با کمترین قیمت در اختیارتان قرار می‌دهد و علاوه‌بر‌آن، امکان رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی را نیز برای شما فراهم می‌کند. کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید. رابط کاربری این سایت به‌قدری ساده است که می‌توانید به‌راحتی به خدمات مورد‌نظرتان دسترسی داشته باشید. شک نکنید فلای تودی تنها مرجع مورد‌نیاز شما برای سفرهای داخلی و خارجی خواهد بود.

MariomanCatalystفورتی‌نایت باز( هیتر سوییت بیبی اینک)🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا
بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین مراکز خرید پاریس را بشناسید - گیمفا