دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا

دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند

محمد حسین کریمی
۲۱:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا

ویدیوی جدید رسانۀ Digital Foundry، اطلاعات فاش شده پیرامون PS5 Pro از جمله قدرت پردازش ۳۳.۵ ترافلاپسی را تایید می‌کند و در مورد نحوۀ اجرای GTA 6 روی آن حدس و گمان می‌زند.

سردبیر این رسانه پیرامون نرخ فریم احتمالی بازی GTA 6 روی این کنسول گفت:

بر اساس مشخصات لیک شده، این یک کنسول عالی برای Grand Theft Auto 6 خواهد بود، اما در مورد این که بتواند ۶۰ فریم بر ثانیه آن را اجرا کند باید بگویم که یک معجزه پیرامون CPU از طرف راکستار باید رخ دهد. من می‌گویم که این اتفاق رخ نخواهد داد. ۱۰ درصد سرعت بیشتر به صورت حالت Boost شده نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد. CPU کنسول PS5 Pro می‌تواند در بدترین افت‌ها، نرخ فریم را متعادل نگه دارد، اما یک تحول اساسی نخواهد بود.

اطلاعات فاش شده در مورد PS5 Pro را در ادامه مطالعه می‌کنید:

سرعت حافظه سیستم

  • پلی استیشن ۵ استاندارد – ۴۴۸ گیگابایت بر ثانیه (۱۴GT/s)
  • پلی استیشن ۵ پرو – ۵۷۶ گیگابایت بر ثانیه (۱۸GT/s) – افزایش ۲۸ درصدی نسبت به کنسول استاندارد.

همچنین اشاره شده که حافظه سیستم پلی استیشن ۵ پرو کارآمدتر از کنسول استاندارد است؛ بنابراین افزایش پهنای باند احتمالاً بیش از ۲۸ درصد خواهد بود.

پردازنده مرکزی

CPU مدل Pro کاملاً مشابه پلی استیشن ۵ استاندارد است، اما مدل پرو شامل حالتی می‌شود که فرکانس را به ۳.۸۵ گیگاهرتز می‌رساند و عملکرد آن را ۱۰ درصد افزایش می‌دهد. در این حالت (High CPU Frequency Mode)، توان بیشتری به CPU اختصاص یافته و توان GPU حدود ۱ درصد کاهش می‌یابد.

صدا

پردازنده صوتی پلی استیشن ۵ پرو با فرکانسِ عملکردِ بالاتری کار می‌کند و در مقایسه با مدل استاندارد، ۳۵ درصد توانایی بیشتری دارد تا افکت‌های صوتی را بیشتر و بهتر پردازش کند.

پردازنده گرافیکی (از گزارشات قبلی)

  • رندرینگ ۴۵ درصد سریعتر از پلی استیشن ۵
  • ری تریسینگ (Ray Tracing) 2 تا ۳ برابر (۴ برابر در برخی موارد)
  • ۳۳.۵ ترافلاپس
  • فناوری ارتقاء رزولوشن PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution Upscaling)
  • پشتیبانی از وضوح تا ۸K برای آپدیت‌های آینده
  • معماری یادگیری ماشین سفارشی
  • شتاب‌دهنده هوش مصنوعی

❤GOD OF WAR❤کسری نراقیOld fashion GAMERآریاDanielKurosmehdi_cd2006شومپتِ کته کلهboy gamerDARKSIRENnimaوزغ ( آنتی لگبت)Notvaloplayer𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Arcix™ツ`Matin BarkatRepatriateامینگوربه ماهیHTremblermore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا
دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اگه این نتونه ۶۰ فریم بده پس چرا راکستار داره تو این نسل جی تی ای رو میده، فریم یکی از مهم ترین چیز ها برای بازی هست که راکستار هم اینو میدونه. من که میگم ۶۰ فریم رو میده اگه هم نده از ۴۵ پایینتر نمیاد

    racist monsterhalkerAlireza GamerLittle jacobRhaenyraپدر بزرگ دانته و ویرجیلMalekGhost1988halflifeDevilsmmore
    • چون جنس بازی‌ای که راکستار میسازه نرخ فریم براش اولویت نیست، این تجربه‌ها اولویت رو روی تراکم جمعیت، خروجی بصری، غوطه‌وری، رزولوشن و واقع‌گرایی میذارن که با نرخ فریم ارتباط مستقیم دارن و حفظ همگی باهم در برخی سطوح کیفی ناممکنه. نرخ فریم بالا قطعاً باعث بهبود تجربه میشه، اما در مورد GTA و RDR و امثالهم، نباید به قیمت کاهش تراکم جمعیت و غوطه‌وری تمام بشه. یکی از دلایلی که معجزه‌هایی مثل GTA 6 روی کنسول های نسبتاً MID RANGE شدنی میشه، همین نرخ فریم ۳۰ هست.

      اما برای اثری مثل COD یا DMC یا DOTA 2، اصولاً هم سازنده حاضره از QUALITY و غوطه وری به نفع نرخ فریم صرف نظر کنه. هم گیمرها با توجه به سیستمی که دارن برای تجربه روون ممکنه جزئیات و غوطه وری براشون اولویت نداشته باشه و روی LOW یا MEDIUM تجربه کنن، مخصوصاً در تجربه های رقابتی.

      روز گذشته داخل پست زیر دقیقا توضیحات امروز دیجیتال فاندری رو نوشتم، منتهی دیجیتال فاندری pssr رو خارج از معادله گذاشته:
      https://gamefa.com/1028327/exclusive-more-ps5-pro-specs-detailed/

      ❤GOD OF WAR❤Black SwordsmanK1Daniel1988halflifeLone wolfAmir(PC & PS4)boy gamerDARKSIRENNotvaloplayermore
      • فریم برای خودم مهم نیست حقیقتا
        بازی انلاین شوتر نیست که
        روی پرو کیفیت تکسچر و اپشن هاش الترا باشه به همراه ری تریسینگ ناب برام کافیه

        ❤GOD OF WAR❤Ghostmehdi_cd2006boy gamerlul-bookMatin BarkatChris redfieldlie?noامینtothegametimemore
      • Max22 گفت:

        آقای کریمی منظورتون از فناوری pssr خارج از معادله گذاشتن چیه؟ یعنی دیجیتال فاندری تو محاسبه شون این فناوری رو لحاظ نکرده؟!
        قطعا سونی رو این فناوری اختصاصیش خیلی حساب باز کرده ، هیچ کس حتی دیجیتال فاندری از نحوه عملکرد و خروجی این سیستم اطلاعی نداره، به نظرم خیلی زوده بخوایم به خصوص در مورد فریم ریت این کنسول صحبت کنیم . خود سونی هم میدونه خیلیا فریم ریت اهمیت بیشتری براشون داره تا گرافیک و قطعا نگاه خاصی به این موضوع داشته احتمالا

        ❤GOD OF WAR❤گیمری عادیlul-bookMatin Barkatlie?noامینtothegametimeA0seyed0AMoReKaTahaicmore
      • پس اگر اینجوری باشه که یعنی برای سری اس منتشر نمیشه و روی کنسول های معمولی حداقل ۳۰ فریم رو میگیره، پس اینجا دوتا احتمال وجود داره.
        ۱. برای ایکس باکس سری اس به صورت بهینه شده منتشر میشه که یعنی احتمال ران کردن با ۶۰ فریم در پلی استیشن پرو موجوده.
        ۲. بازی برای ایکس باکس سری اس منتشر نمیشه که یعنی برای این کنسول بهینه نشده و پلی استیشن و ایکس باکس هردو ۳۰ فریم میگیرند و به احتمال زیاد هم روی پلی استیشن پرو روی ۳۰ فریم قفل میشه که من شک دارم اینجوری بشه چون با وجود pssr که هنوز خروجیش رو ندیدیم احتمال اینکه روی ۳۰ فریم ققل بشه کمه.
        فعلا که نمیشه تصمیم درستی گرفت چون خود سونی هنوز از قابلیت های این کنسول رونمایی نکرده. در ضمن اگر قراره که هم پلی استیشن و پلی استیشن پرو یک خروجی بدن که دیگه نیازی به پلی استیشن پرو نبود

        ❤GOD OF WAR❤DevilsmTahaicMuhammadMatin BarkattothegametimeMax22
        • سری اس از نظر کارت گرافیک ضعیف تره اما CPU دقیقاً مشابه Series X داره. یعنی در زمینه دستیابی به رزولوشن بالا و ری تریسینگ قدرت پردازشی بالایی نداره به نسبت کنسول های دیگه اما برای نرخ فریم در بازی‌های cpu محور مثل gta زیاد به مشکل بر نمیخوره اگر رزولوشنی پایین‌تر کنسول‌های دیگه داشته باشه یعنی در ۹۰۰p یا شاید حتی کمتر.

          در نتیجه من انتظار دارم بازی GTA 6
          روی کنسول Series X و PS5 از رزولوشن متغییر ۱۴۴۰ یا ۱۸۰۰ و نرخ فریم ۳۰ و احتمالا به همراه سطح پایین یا متوسطی از ری تریسینگ در دسترس قرار بگیره. روی Series S روی رزولوشن ۹۰۰p و نرخ فریم ۳۰ (قطعا بدون ری تریسینگ)

          روی PS5 Pro هم روی رزولوشن ۴K Upscaled و نرخ فریم ۳۰ به همراه سطح خوبی از ری تریسینگ

          بازم تاکید میکنم تمام این‌ معادلات میتونه بسته به PSSR و عملکردش در بازی ها یا تکنولوژی هایی که راکستار ثبت اختراع و اعمال کرده دستخوش تغییر بشه. البته به راکستار هم بستگی داره چقدر در بهینه سازی خوب عمل کنه. فعلا به خودشون زحمت ندادن RDR 2 رو برای نسل جدید ۶۰ فریم کنن.

          Old fashion GAMERK1Abby AndersonRezaViboroThunderDoomعشق پژوTahaicگیمری عادیlul-bookmore
        • شک نکن بر روی سری اس هم منتشر می شه و راحت اجرا (با تغییراتی که می دن)
          و اینکه کنسول PS5 PRO کیفیت ۴K یا ۸K و با ری تریسینگ بهتری رو ارائه می ده و تجربه دلچسبتری رو به مخاطبش هدیه می ده

          گاهی وقت ها یک بازی رو ما با کیفیت مدیوم راحت روی ۳۰۵۰ هم می تونیم تجربه کنیم ولی وقتی تنظیمات رو حالت بالا قرار می دیم ۳۰۷۰ هم از پسش برنمی یاد
          شاید در ظاهر و مقایسه هم تفاوت زیادی احساس نشه ولی گاهی یک تنظیمات ریز قدرت پردازشی بیشتری رو می طلبه
          مثلا تو بازی واچداگز ۲ که یه بازی مال سال ۲۰۱۴ منتشر شده Anti-aliasing رو TXAAX8 قرار بدی با گرافیک مثل ۳۰۷۰ هم فریمت گاها زیر ۴۰ می یاد
          ولی کافی این گزینه کمتر کن یا کلا خاموشش کنی فریم دوبرابر می شه

          DevilsmTahaicگیمری عادیMatin Barkattothegametime
      • Unknown گفت:

        پس با این تفاسیر اگه ps5 pro نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نده مشکل از قدرت سخت افزاریش نیس در واقع نوع ساخت بازی راکستار اینطور مجاب میکنه؟

        mehdi_cd2006DevilsmTahaicگیمری عادیMatin Barkat
      • behzadn10 گفت:

        دیگه نرخ ۶۰ فریم رو راکستار مهم نباشه میخواد رو بازی sims مهم باشه.این‌ چه حرفیه؟؟؟ تو بازی ریسینگ هست پرواز با هواپیما جت هلیکوپتر هست اکشن هست . این بازی ۶۰ فریم مهم نباشه کدوم بازی مهمه؟!!

        Alireza GamerAbby AndersonMatin Barkat
        • بازی های راکستار از نوع غوطه‌ور هستند نه اکشن، اکشنی که بازی داره اصلا قابل مقایسه با بازی های اکشن / شوتر واقعی مثل COD یا DMC یا NIOH یا Rainbow Six و … که نرخ فریم بالا و حفظش روی برد و باخت تاثیر داره.

          بازی هایی که راکستار تولید میکنه، طراحی شدن تا شما با واقع گرایی غرق در گیمپلی بشید، اگر ۶۰ فریم باشه بهتر نباشه تجربه مختل و از اهداف اصلی دور نیمشه همانطور که rdr 2 روی کنسول ها ۶۰ فریم نیست و نمیشه.

          لیست برخی بازی هایی که ۶۰ فریم براشون اولویت داره و مهمه رو بارها نوشتم میتونم ده ها بازی دیگه هم نام ببرم ولی gta یا rdr جزوشون نیست.

          GTA 6 قطعاً روی نسل نهم از ۶۰ فریم پشتیبانی نخواهد کرد روی PRO هم جای بحث بسیار داره و به خیلی موارد گره خورده.

          همچنین، گویا شما متوجه نشدی من یا دیجیتال فاندری چی داریم میگیم و منظور چیه! صحبت این نیست که نباید ۶۰ فریم باشه یا خوب نیست، موضوع اینه حفظ این خروجی ای که در تریلر gta 6 دیدیم با تمام شگفت انگیز بودنش، در ۶۰ فریم چندان منطقی نیست. وقتی در مورد قضیه ای صحبت میکنید، بهتره آرزوها و رویاهای خودتون رو کنار بذارید و ببینید با این کنسولی که در حد high end pc قدرت نداره چجوری این خروجی به همراه رزولوشن ۴K و ری تریسینگ روی ۶۰ فریم اجرا بشه؟ هیچکس در مورد GTA 6 ترجیح نمیده این غوطه وری و تراکم جمعیت و جهان زیبا کیفیتشون دانگرید بشه تا به نرخ فریم ۶۰ برسن. اینجاست که میفهمی در مورد چی صحبت میکنم! این که اولویت این بازی ها نرخ فریم نیست! اما در مورد COD برعکسه، حاضرن QUALITY صدمه بخوره ولی نرخ فریم حفظ بشه.

          Alireza Gamerbehzadn10RezaTahaicگیمری عادیهادی صفائیMatin BarkatRezatothegametime
          • صبر و حوصله.ت رو تحسین میکنم داداش 🙂

            اینو تو دلم میگفتم قبلا. XD

            دمت گرمه ادامه بده !!!

            tothegametimebehzadn10
          • behzadn10 گفت:

            شما وقتی داری تو شهر با این واقع گرایانه بودن راه میری یا رانندگی میکنی در کنارش فریم ۶۰ یا روان بودن واقع گرایانه بودن بازی رو دو چندان میکنه. قوطه ور شدن تو یه شاهکار نصفش گرافیک بالا نصف دیگشم قطعا میتونه روان بودن بازی باشه. گرنه این شمایی که داری یکطرفه بر اساس سلیقه ات صحبت میکنی وگرنه بعید میدونم فریم به اندازه گرافیک بالا مهم نباشه. و اینکه ps5 pro مشخصات گرافیکیش در حد پی سی های ایند هست منتها متاسفانه نمیدونم برای سی پی یو انقدر کم مایه گذاشتن و گرافیک ببستر از ۳۰۰ درصد افزایش پیدا میکنه اما سی پی یو ۱۰ درصد!!! جدا از بحث من شنیده بودم رو ۴.۴ میخوان بزارن فرکانسو اما الان میگن ۳.۸!!

    • lost گفت:

      آره واقن تازه اینا دارن میگن رو فایو پرو . پس رو فایو چند میخواد بده .حتی شده ۴۸۰p باشه ولی ۶۰ فریم باشه

      Alireza GamerMalekGhostmehdi_cd2006DevilsmTahaicArthur MorganMatin Barkat
    • ولی انصافا این نسل خیلی جالب نبود به اندازه نسل های قبل
      حالا ببنیم نسل ۱۰ چیکار میکنن
      من که هیچ وقت تا حالا کنسول میان نسلی نخریدم و نخواهم خرید
      نمیصرفه
      بنظرم هر نسل باید کنسولو عوض کرد
      همین ایکس باکسم میگن انگار قراره کنسول میان نسلی بده
      ولی من به هیچ وجه سمتش نمیرم

      tothegametimeAbby AndersonGhostmehdi_cd2006
    • فریم بستگی به بازی داره
      بازی های که ریتم تندی دارن معمولا فریم بالا براشون مناسب و اگر با فریم پایین اجرا بشن به تجربه کلی ضربه می زنن ، مثل بازی doom، Devil May Cry ،STAR WARS Jedi – Survivor ، یا فوتبال ها و عنواین ورزشی و…
      بازی های راکستار معمولا چون شبیه به واقعیت هست و حرکت کاکتر کند و معمولی هست با فریم ۳۰ هم اجرا بشه اسیب به تجربه نمی زنه ، یک بازی مثل ردد۲ در نظر بگیر که چقدر با صبر و حوصله باید توش پیش رفت

      جزئیات بازی های راکستار چندین برابر بازی های دیگه هست ، امیدوارم در که بتونه به بهترین شکل ممکن که باعث افت کیفیت نشه بازی بهینه کنن و با نرخ فریم ثابت و پایدار منتشرش کنن

      گیمری عادیDevilsmMatin BarkatRezatothegametime
  • Homayoun گفت:

    چقدر از مایکروسافت گرفتی اینو بگی🤑😂
    هر چی باشه از ۱۲ ترافلافل بهتر اجرا میکنه

    Alireza GamerAmirRhaenyraپدر بزرگ دانته و ویرجیلMalekVenom人Acker益man人Thunder boyThunderDoomLove Gamemore
  • ببینیم و تعریف کنیم اگه اجرا نکرد. البته ممکنه اجرا نکنه😁😁😁

    tothegametimeRezaگیمری عادیزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )امینNimaMoReKaTahaicđ.ťāŕãņęlul-bookmore
  • اگه کنسول ۳۳ ترافلاپسی نتونه ۶۰ فریم اجرا کنه پس رو کنسول‌های ۱۰ ترافلاپسی باید شاهد ۱۵ تا ۳۰ فریم باشیم

    Alireza Gamertothegametimeوزغ ( آنتی لگبت)Matin BarkatGOD OF WAR 3امینNimaMoReKaTahaicPinocchiomore
    • برداشت اکثر مخاطبین از ترافلاپس و جهش های گرافیکی چندان درست نیست. پردازش و خروجی بصری خیلی عملکرد پیچیده‌ای داره و فراتر از یه رقم باید تحلیل بشه.

      اولاً، مدتی قبل از رونمایی از کنسول PS5، آقای مارک سرنی داخل رویداد Road To PS5 توضیح داد که ترافلاپس اهمیت ویژه و ارتباط مستقیمی با قدرت پردازش کنسول نداره و در معماری های جدیدتر کارت گرافیک‌ها، حتی اهمیت کمتری داره. پیشنهاد میکنم این رویداد رو ببینید:
      https://youtu.be/ph8LyNIT9sg

      دوماً دقیقاً طبق اسناد لو رفته از PS5 که الان همه جا دارن در موردش صحبت میکنن. تقریباً میزان ترافلاپس ps5 pro بیش از سه برابر PS5 هست، اما خود سونی کنار این موضوع ذکر کرده قدرت پردازش ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده نسبت به PS5 استاندارد. این دقیقاً به شما اثبات میکنه ترافلاپس چندان ارتباط مستقیمی با خروجی بصری نداره. PS5 Pro با ۳۳.۵ ترافلاپس سه برابر ps5 در زمینه ترافلاپس برتری داره (PS5= 10.2TF)، اما فقط به افزایش قدرت ۴۵ درصدی طبق گفته خود سونی منجر شده. طی نسل‌ها هم میزان ترفلاپس کنسول‌ها ده ها و صدها برابر شده ولی فاصله کیفیت و خروجی ها هر چی پیش میره کمتر میشه. بحثی در این موضوع نیست که ترافلاپس تعیین کننده نیست برای هیچ کنسولی.

      نهایتاً، برای بازی های CPU Intensive یا آثاری با هوش مصنوعی پیچیده، شبیه سازی های پیچیده و متعدد در پس زمینه و تعداد بالای npc و … پردازنده اهمیت داره مثل baldur’s gate 3 یا gta 6 یا total war.

      Alireza GamertothegametimeRhaenyraگیمری عادیlul-bookهادی صفائیMatin BarkatImmortal_guardianزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )lie?nomore
    • lost گفت:

      اگه فایو و ایکس نتونه ۶۰ بده پس سری اس چند میخواد بده

      tothegametimeDevilsmTahaicMatin Barkatزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )GOD OF WAR 3
    • همچیز که ترافلاپس نیست

      برای مثال، کارت گرافیک GeForce RTX 3090 ساخت انویدیا به‌تنهایی ۳۵.۵ ترافلاپس قدرت پردازشی را در قلب خود جای داده است و Radeon RX 6900 XT ساخت AMD هم توان‌ِ ۲۳ ترافلاپسی در پردازش محاسباتِ اعشاری FP32 دارد، اما بنچمارک‌های مختلف نشان داده‌اند که توان پردازشیِ RX 6900 XT در برخی عناوین و مخصوصا در سایه‌زن‌های سنتی و رزولوشن‌ِ ۱۰۸۰p بالاتر از RTX 3090 است و در نتیجه راندمان بهتری در برخی بازی‌ها تولید می‌کند.

      TahaicMatin Barkatđ.ťāŕãņętothegametime
  • god of war گفت:

    بحث اول اینه که کاهش رزولیشن مطرح هست و قرار نیست ۴k واقعی و ۶۰ فریم شاهد باشیم همین الان برخی بازی ها دارن برای رسیدن ب ۶چ فریم در سری اس رزولیشن رو تا ۵۴۰p که استاندارد نسل ۶ بود قربانی می کنن
    بحث دوم پیرامون هوش مصنوعی انحصاری پلی استیشن که مشابه dlss و fsr هست رو داریم ک نورد مطمن تری برای اینه ک با استفاده از این فناوری بازی ب صورت ۶۰ فریم اجرا می شه
    بحث سوم هم بهینه سازی اختصاصی راکستار برای پلی استیشن ۵ پرو هست چرا ک رد دد هم با ابدیتی از فریم ازاد در ps4 pro پشتیبانی کرد
    در نهایت ادعا این کانال یوتویبری مبنی بر عدم اجرا ۶۰ فریم بازی روی سخت افزاری ک‌هنوز معرفی رسمی هم نشده بسیار‌ غیر قابل اعتماد هستش و باید دید در اینده چ اتفاقی خواهد افتاد

    Rhaenyraپدر بزرگ دانته و ویرجیلtommy vercettiMatin BarkatGOD OF WAR 3DUDEامینJimijeysonMR147∞more
  • Joel Morgan گفت:

    منم به نظرم نمیشه، با توجه به صحبت های آقای کریمی راجب ps5 pro و ارتقا کم cpu این امر بعیده
    به جز اون، در بازی به بزرگی gta حفظ نرخ فریم ۶۰ واقعا سخته و ممکنه بازی دچار نواقصی تو فریم ریت بشه، پس بهتره همون ۳۰ باشه

    Matin BarkattothegametimeA0seyed0AMoReKaTahaicđ.ťāŕãņę
  • اونایی که سر DS2 از دکل دیجیتال فاندری بالا میرفتن الان نظرشون دیدنیه x‌D

    DevilsmMatin BarkatGOD OF WAR 3A0seyed0AMoReKaTahaicđ.ťāŕãņęjonathan reid (Penitent one)Fire walk with meکاکاسنگیmore
  • الهی شکر اینم از نسل ۹ و بازیای ۸K 120FPS 🙏🗿

    Reversepointtommy vercettiMatin Barkatزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )GOD OF WAR 3tothegametimeRezaNima𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈA0seyed0Amore
  • Ali.b گفت:

    احتمالا ۳۰ فریم قفله روی تمام پلتفرم ها

    Matin Barkat
  • آخرش راکستار میاد شیک و مجلسی بازی رو ۱۲۰ فریم رو سریز اس اجرا می کنه برامون 😄😄

    人Acker益man人گیمری عادیMuhammadMatin BarkatGOD OF WAR 3کاکاسنگیđ.ťāŕãņęNima𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈJimijeysonmore
  • Arsham گفت:

    سونی الآن یجورایی اسپانسر GTA 6 شده بنظرم سونی باید رویه PS5 بیشتر تلاش میکردن چون بالاخره بحثش با PC جداست PC رو میشه رویه رزولیشن ۸۰۰۰ هم بازی کرد اما PS5 نمیتونه من خودم با اینکه هم کنسول داشتم هم PC داشتم شخصا میگم کنسول از لحاظ رزولیشن حداقل ۳ لول از PC پایین تره بخاطر این می‌بایست تمرکز بیشتری رویه PS5 PRO میزاشتن

    ThunderDoomTahaic
  • Silverhand گفت:

    من موندم میخواد رو سری اس چطوری اجرا بشه؟

    Muhammad
  • ST گفت:

    اگر مثلا GTA V با توجه به خودش روی نسل گذشته به صورت HD 30fps اجرا میشد، الان توی نسل جدید به همون نسبت افزایش قدرت کنسول‌ها، کیفیت بافت‌ها، انیمیشن‌ها، جمعیت، AI و… افزایش پیدا کرده. پس با توجه به این نسبت نتیجه می‌گیریم قراره نهایت شاهد ۴k native با ۳۰ فریم باشیم. ولی شخصاً امیدوارم اپشن FHD ۶۰fps هم داشته باشه…

    گیمری عادیMatin BarkatکاکاسنگیLeroxMoReKaTahaicgod of war
    • ST گفت:

      البته هنوز چیزی به صورت حتمی مشخص نیست، حتی «ممکنه» مشخصات PS5 pro این نباشه.. باید خود سونی به طور رسمی تایید کنه. به علاوه، ما صرفاً یک تریلر دیدیم، باید صبر کنیم و خود GTA VI رو ببینیم…

      گیمری عادیMatin BarkatLeroxMoReKaTahaic
  • انتظار من اینه برای اجرای جی تی ای ۶ روی پی اس فایو پرو : اجرای بازی به صورت ۴k native و ۳۰fps با تنظیمات گرافیکی معادل Ultra نسخه Pc .

    Matin BarkatTahaic
    • Jimijeyson گفت:

      سلطان اینجوری بازیا هیچوقت تو نسل خودشون رو کنسول تجربه خفنی ندارن، یادت باشه سایبر پانک هم با تمام بهینه سازیا روی هیچکدوم از کنسول های نسل ۸ درست اجرا نشد، بعدشم قدرت گرافیکی ۴۵ درصد بیشتر شده یعنی با بهینه سازی فراوان مثل ترکیب r7 3700x و rtx 3080ti عه، چجوری ۴k native ultra اجرا کنه🗿

  • احتمالا اینم مثل gta v میشه که تو نسل هشت ۳۰ فریم بود و تو نسل نه ۶۰ فریم اضافه شد ، vi هم تو نسخه نسل ۱۰ شاهد ۶۰ فریم بودن باشیم

    گیمری عادیMatin BarkatJimijeysonTahaic
  • Pinocchio گفت:

    آخر سر راکستار کبیر میاد در یک حرکت انتحاری بازی رو برای PS4 و XBOX One هم منتشر میکنه XD
    راکستار خدای بهینه سازی و حرکات شگفت انگیزه.
    رد دد دو به اون عظمت با اون جزئیات با اون گرافیک رو کنسولای نسل هشت اجرا می‌شد.
    این قطعا رو Ps5 Pro شصت فریمه نهایت رزولوشن رو یکم میارن پایین.

    (نظر شخصی)

    arminTahaicMuhammad
  • ThunderDoom گفت:

    چجوریه مگه پی اس پنج پرو هم ۶۰ تا نمیده😂

    Tahaic
  • ThunderDoom گفت:

    دوستان نمیدونم چرا دنبال ۶۰ فریم اید
    بازی های جی تی ای ۶ و رد دد ۲ ۳۰ فریم خیلی بهتره

    Immortal_guardianTahaicMatin Barkatđ.ťāŕãņę™️Ellie
  • مترسک گفت:

    بلاخره باید یه جوری کنسول عرضه کنن و بازی عرضه کنن که نسل ۱۰ بهونه ای برا انتشار مجدد جی تی ای داشته باشن دیگه
    مثل وی که تو سه نسل اوردنش نسخه پایه نسل ۷
    نسل ۸ نسخه ارتقا بافته گرافیکی اما همچنان ۳۰ فریم
    نسل ۹ نسخه ارتقاع گرافیکی و ۶۰ فریم

    اینم همونه

    Reza PMگیمری عادیMatin Barkatđ.ťāŕãņętothegametimeLeroxAli.bJimijeyson∞MoReKamore
  • Cyrus گفت:

    قیافه سونی فنا بشدت دیدن داره بیچاره ها قرار بود تجربه نابی تجربه کنن اما غافل از اینکه شرکت سونی برای تیغ زدن فن هاش دست به هر کثافت کاری میزنه واقعا خوشحال در زندگیم حتی یک لحظه هم سمت این شرکت نبودم و نیستم و نخواهم بود

    Saeed(rest in peaceقدیم)AmirKingگیمری عادیarminTahaicMatin Barkat
  • Jimijeyson گفت:

    امیدوارم وقتی پورت پی‌سی گرفت روی سیستم من قابل قبول اجرا بشه

  • اقا یعنی چی سی و سه ترافلاپس هست یعنی چی میگید سی فریم هم قفل نمیکنه چجوریحساب کردین

    PinocchioTahaic
  • خیلی جالبه ، بازی red dead online روی xbox ss 30 fps هست اما نمیدونم چرا اصلا احساس نمیکنم ۳۰ fps بودنشو و تا قبل از اینکه بخونم فکر میکردم ۶۰ fps هست 😂😂😂 ، اما مثلا توی بازی هایی مثل استارفیلد و حتی gta v مود گرافیکی خیلی واضح ۳۰ fps بودن رو احساس میکردم و زده میشدم ، حالا یا گیم من به طور استثنا ۶۰ fps هست یا اینقدر خوب در آورده راکستار که احساس نمیشه

  • Kingfors گفت:

    من بهتون میگم فایو معمولی هم این گیمو ۶۰ فریم اجرا می‌کنه این کامنت بماند به یادگار

    Devilsm
  • Ninja theorey گفت:

    کارت گرافیک ۸۰ میلیونی نمی تونه انجام بده

  • amirabbas_ps گفت:

    موتور گرافیکی RAGE 9 قطعا جهش بزرگی خواهد داشت.

    دوستان باورکنید می‌تونه از پسش بر بیاد راکستار(حداقل رو نسخه پرو چون رو ۵ معمولی ممکنه دیگه خیلی لطمه به کیفیت بازی بزنه) و به حرف اینو اون نیست بهینه سازی های راکستار شاهکاره چرا که نه چرا نتونه ۶۰اف پی اس بده خب رزولوشن رو تغییر میده بافت و دیتیل رو میاره پایین یه سری جزییات رو کمتر میکنه شلوغ بودن و تراکم جمعیت رو کاهش میده. خب دیگه پس می‌بینید می‌تونه به کم کردن یه سری جزییات و کیفیت دیتیل برخی اجسام منتهی بشه و محیط شارپ بودن خودشو از دست بده(هرچند نمیگم بده می‌تونه به عنوان آپشن قرار بده و روش کار کنه و هرکس دنبال فریم بیشتره گزینشو فعال کنه البته اگه راکستار همچین کاریو بکنه)

    در هر صورت من ترجیحم همین ۲k 30 FPS پویا هست ولی بدون افت فریم خاصی و کم کردن جزییات و و دیتیل کیفیت کلی بازی.

دیجیتال فاندری: بعید است PS5 Pro بازی GTA 6 را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند - گیمفا