خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا

خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت

پست گیمفا
۰۲:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کنسول‌های بازی با ارائه امکانات و گزینه‌های مختلف، تحولی جدید در بازی‌های ویدئویی رقم زده‌اند و بسیاری از کاربران را جذب خود کرده‎‌اند؛ به‌گونه‌ای که برخی از افراد، تمایل به خرید کنسول بازی قابل‌حمل دارند تا در طول روز و در هر مکان، از این بازی‌های جذاب برای اوقات فراغت خود استفاده کنند.

بنابراین، در ادامه سعی کرده‌ایم با معرفی برخی از برترین کنسول‌های بازی نسل نهم، شما را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام آشنا کنیم تا بسته به انتظاری که از بازی‌های ویدئویی و کیفیت بصری آن‌ها دارید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

انواع کنسول‌های بازی

درواقع کنسول‌های بازی یکی از مهم‌ترین ابزار سرگرمی روز دنیا هستند که امکان انجام بازی‌های کامپیوتری را روی تلویزیون و همچنین مانیتورها فراهم کرد‌ه‌اند. با استقبال روزافزون کاربران از این کنسول‌ها، هرساله شاهد به‌روزرسانی‌های مختلف این محصولات در امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت، پخش موزیک و قابلیت ذخیره، هستیم؛ به همین سبب برای شناخت بیشتر شما، در این قسمت به معرفی معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین کنسول‌های بازی پرداخته‌ایم.

پلی‌استیشن

یکی از مهم‌ترین دلایلی که منجر به‌ شدت گرفتن آمارهای خرید ps5 شده است، برخورداری این محصول، از کنترلرهای دوال سنس و حساسیت دکمه‌های تریگر آن به فشار است که می‌توانند بسته به شرایط، واکنش‌های متفاوتی داشته باشند و بازی را هیجان‌انگیزتر از قبل کنند.

با قدرت پردازنده گرافیکی ps5 می‌توانید بازی را در کیفیت بسیار بالا و شبیه به واقعیت تجربه کنید؛ همچنین لازم به ذکر است، این کنسول، قابلیت اجرای بازی‌های اورجینال نسل قبل را دارد و به شما این امکان را می‌دهد از بازی‌های ps4 نیز لذت ببرید.

با اضافه‌شدن حافظه SSD به این پلی‌استیشن، دیگر بازکردن و اجرای بازی‌های سنگین دشوار نبوده و نه‌تنها می‌توانید آن‌ها را در کمترین زمان ممکن اجرا کنید؛ بلکه به هنگام ورود به محیط بازی، هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت.

Ps5 در دو مدل عرضه شده است؛ به‌گونه‌ای که یک مدل آن از دیسک پشتیبانی کرده و دیگری با عدم پشتیبانی از دیسک و به‌صورت دیجیتالی به کاربران ارائه شده است. پیشنهاد می‌شود هنگام خرید پلی استیشن، با پرداخت اندک هزینه‌ای بیشتر، نسخه دیسکی آن را تهیه کنید تا با ذخیره بازی‌ها روی دیسک، برای اجرای بازی‌های سنگین، مجبور به دانلود نشوید.

علاوه بر موارد مذکور، لازم به ذکر است که پلی‌استیشن ۴ همچنان یکی از بهترین کنسول‌های بازی به‌شمار می‌رود؛ زیرا نه‌تنها بازی‌های این کنسول را می‌توانید با قیمت مطلوبی تهیه کنید؛ بلکه قیمت ps4 نیز به بسیاری از کاربران این امکان را می‌دهد با پرداخت هزینه‌های پایین‌تر، از بازی‌های متنوع و جذابی برخوردار شوند و اوقات فراغت هیجان‌انگیزی را برای خود رقم زنند.

خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا

ایکس‌باکس

ایکس‌باکس یکی از بهترین و پرطرف‎دارترین کنسول‌های بازی دنیا است؛ چرا که به لحاظ تکنولوژی و فناوری روز ساخته شده و با قدرت پردازنده ۱۲ ترافلاپسی که دارد، بسیاری از گیمرهای را جذب خود کرده است. ایکس‌باکس در دو سری s و x، وارد عرصه شده که بسته به تفاوت‌هایشان، مخاطبان خاص خود را دارند؛ به‌طورکلی سری s از سری x ضعیف‌تر بوده؛ اما با برخورداری از حافظه SSD و پشتیبانی از Ray-Tracing، نظر بسیاری از افرادی که قصد خرید کنسول بازی ارزان‌قیمت و نسل نهم دارند، را به خود جلب کرده است.

درواقع خرید xbox سری x برای آن دسته از گیمرهایی توصیه می‌شود که تمایل دارند قوی‌ترین کنسول بازی جهان را امتحان کنند؛ چرا که قدرت گرافیکی بالایی دارد و با برخورداری از رم ۱۶ گیگابایت و امکانات Low-Latency Mode و Variable Rate Shading، بهترین تجربه‌ی بازی با کنسول را برای شما رقم خواهد زد.

با خرید ایکس باکس سری ایکس می‌توانید علاوه بر اجرای بازی‌های متنوعی نظیرForza Horizon 5 و Microsoft Flight Simulation، از بازی‌های نسل قبل نیز لذت ببرید.

نیتندو سوئیچ

نیتندو سوییچ یک کنسول بازی خانگی است که به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای همگان قابل‌حمل بوده و همین ویژگی منجر به استقبال بسیاری از گیمرها از این محصول شده است. این کنسول بازی برای تمامی افراد و همچنین کودکان مناسب است؛ به‌طوری‌که بسیاری از والدین با تهیه این کنسول، اوقات فراغت نوینی را برای فرزندان خود رقم می‌زنند.

علی‌رغم قیمت پایین نیتندو سوییچ نسبت به سایر کنسول‌های بازی، کارایی و عملکرد آن پایین نبوده و بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای بین‌المللی، از آن به‌عنوان بهترین کنسول بازی دنیا یاد می‌کنند؛ چرا که قابلیت اجرای بازی‌های متنوعی با نرخ ۳۰ الی ۶۰ فریم بر ثانیه دارد.

این محصول در قالب چند مدل مختلف وارد بازار شد؛ به‌گونه‌ای که مدل اصلی آن همان نیتندو سوییچ است که علاوه بر قابلیت حملی که دارد، به تلویزیون نیز متصل می‌شود؛ درحالی‌که مدل دیگر تحت عنوان نیتندو سوییچ لایت است که تنها قابل‌حمل بوده و نمی‌توان به‌عنوان کنسول خانگی نیز از آن بهره برد. به‌طورکلی نیتندو سوییچ تنها کنسول بازی است که به حسگرهای حرکتی مجهز بوده و به هنگام بازی شما را به تحرک وامی‌دارد.

خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا

بهترین کنسول بازی

باتوجه‌به تمامی نکات مذکور، انتخاب بهترین کنسول بازی دیگر دشوار نبوده و بسته به انتظاری که از کنسول بازی و نحوه اجرای بازی‌ دارید، می‌توانید یکی از این چند گزینه برتر کنسول‌های بازی روز دنیا را تهیه کنید.

با این حال لازم به ذکر است این‌گونه کنسول‌ها به افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل به تجربه جدیدترین تکنولوژی‌ها با بهترین کیفیت بصری را دارند؛ به همین جهت توصیه می‌شود پیش از خرید کنسول بازی، نسبت به نیازهای خود و ویژگی‌های محصولات، آگاهی کسب کنید.

خرید کنسول بازی

باتوجه‌به استقبال روزافزون گیمرها و مردم عادی از کنسول‌های بازی، شرکت‌های متعددی در جهت واردکردن این محصولات به ایران شروع به فعالیت کردند؛ به همین جهت ممکن است خرید کنسول بازی کمی دشوار شود؛ به همین منظور توصیه می‌شود به فروشگاه‌های معتبری نظیر هزار مارکت مراجعه کنید تا با دریافت بهترین راهنمایی‌های تخصصی و امکاناتی همچون پرداخت اقساطی، مناسب‌ترین کنسول بازی را با بهترین قیمت، برای سپری‌شدن هرچه بهتر اوقات فراغت خود، تهیه کنید.

شما در هزار مارکت به دلیل بالا بودن تنوع محصولات با هر بودجه‌ای می‌توانید کنسول بازی تهیه کنید تا لحظات شیرینی را در کنار خانواده و دوستان سپری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه سری بزنید و محصولات را مشاهده کنید.

جمع‌بندی

باتوجه‌به پیشرفت روزافزون دنیای دیجیتال و ورود بازی‌های مختلف، بسیاری از افراد به این بازی‌ها ترغیب شده تا حداقل یک‌بار هم که شده این هیجان بی‌نظیر را تجربه‌ کنند؛ به همین جهت کنسول‌های بازی به جزء جدایی‌ناپذیر برخی از این افراد تبدیل شده‌اند.

بنابراین، تلاش کردیم با ارائه اطلاعاتی کاربردی در خصوص بهترین کنسول‌های بازی، شما را به شناختی نسبتاً جامع از این محصولات رسانده تا با علم بر ویژگی‌های آن‌ها، بهترین مدل کنسول را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه‌های معتبر همچون هزار مارکت، از قیمت پلی ‌استیشن‌ و دیگر محصولات مطلع شوید تا بسته به بودجه‌ای که دارید، نسبت به خرید کنسول بازی اقدام کنید.

mr.cinemaollieDANTE

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا
خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بعضی از دوستان میگن سونی بیشتر از ۹۰ میلیون واحد دستگاه PS5 نمیفروشه، ولی من جور دیگه ای میبینم…
    یه زمانی بچه چند سال بزرگتر از خودت مسخرت میکرد که خجالت نمیکشی رفتی پلی استیشن خریدی؟!! این مال بچه هاست…

    امروز همون افراد بزرگتر شدن و دارن واسه خودشون یا بچه هاشون کنسول میخرن…

    چه چیزی باعث شد این اتفاق بیوفته؟ تبلیغات تبلیغات و تبلیغات شرکت ها… از هر ۱۰۰۰ کنسول PS4، تعداد ۹۹۰ واحد GTA V داخلشه و همه خواهان این بازی هستند….

    حالا اگر نسخه بعدی با اختلاف دو سال برای PC منتشر بشه و اول هم روی PS5-Xbox Series S-X بیاد، سونی تا بالای ۱۰۰ میلیون واحد هم راحت میفروشه به لطف این گیم…

    انحصاری های سونی هم اثرگذاره توی فروش….

    Sadlittle.moonALNOکفتر گیمینگollie
    • «یه زمانی بچه چند سال بزرگتر از خودت مسخرت میکرد که خجالت نمیکشی رفتی پلی استیشن خریدی؟!! این مال بچه هاست…»
      الان فرهنگ اینجارو که آمار خربد و فروش بازیاش هیچ اهمیتی نداره، به عنوان مثالی برای بقیه کشورهای دنیا گفتی؟
      سیاست های راکستار مگه چه تغییری کرده که بخواد تو فروش کنسولها تغییر جدیدی ایجاد کنه؟ PS3 و X360 که هم gta iv و هم gta v رو در زمان لانچ این بازی ها داشتن مگه چقدر فروش کردن؟
      انحصاری های PS هم که همیشه دلیل فروش بالای کنسول ها در نسل های مختلف بودن
      فروش بالای ۹۰ میلیون هم غیرممکن نیست (تحلیلگرای مختلفی گفتن که حتی ممکنه از ps4 هم بیشتر بفروشه اما عوامل پیش بینی نشده مثل کرونا و تورم روی تولید و فروش کنسولها تأثیر میذارن و باعث میشن که نشه با دقت پیشبینی کرد)

      کفتر گیمینگ
      • ollie گفت:

        «انحصاری های PS هم که همیشه دلیل فروش بالای کنسول ها در نسل های مختلف بودن»
        با یان جملت موافق نیستم
        انحصاری های پلی استیشن شاید تاثیر داشتن تو فروششون، ولی بنظرم عامل اصلی نبودن
        خیلیا صرفا بخاطر فیفا میرن کنسول میگیرن
        الان از ۷ نفری که میشناسم پلی استیشن داره، ۴ نفرشون به غیر از فیفا بازی دیگه ای انجام نمیدن
        به هر گیم نتی هم بری میبینی تو بخش کنسولا عملا بجز فیفا و پس چیز دیگه ای بازی نمیکنن
        به جرأت میتونم بگم ۶۰،۷۰ درصد اون ۱۲۰ میلیونی که ps4 خریدن فرق بین ناشر و استودیو رو هم نمیدونن
        حالا چرا این جمعیت به جای پلی استیشن ایکس باکس نمیگیرن؟
        اینم جواب اون ۴-۵ نفری که میشناسم:
        -ضعیفه
        -با اون پول میتونستم ps4 بگیرم صرفه نداشت
        -میگن انحصاری نداره (خودشم نمیدونه انحصاری چیه)
        -دستش بدرد فوتبال نمیخوره، شارژی هم نیست
        -ایکس باکس چیه؟
        کلا خلاصه بخوام بگم علت موفقیت پلی استیشن نسبت به ایکس باکس (از نظر فروش) بیشتر بخاطر برندینگشه
        حتی اونی که هیچ ایده ای درمورد دنیای گیم نداره، حداقل از اسمش میتونه حدس بزنه که به بدرد بازی میخوره
        یا این که ۵ از ۴ جدید تره، ۴ هم از ۳ (برخلاف ۳۶۰ و وان، یا وان ایکس و سری ایکس که خیلیا سرش گیج میشن).

        • در مورد برند باید بگم که بیشتر تو ایران و کشورهای جهان سوم اینطوریه وگرنه نسل ۷ دیدیم که ps3 و ۳۶۰ چطور پایاپای هم پیش رفتن و هردو موفق بودن.
          بازم میگم که شما دنیا رو صرفاً بر اساس آگاهی مردم ایران از گیمینگ قضاوت نکن

          ollie
          • ollie گفت:

            پس این که پی اس فایو ۱۵۰ درصد بیشتر از سری اس و ایکس فروخت صرفاً بخاطر بازار ایران و کشور های جهان سومیه؟
            فرد چه جهان اولی باشه چه جهان سومی در هر صورت باید بره سرچ کنه یا از دو نفر پرس و جو کنه تا یه سری اطلاعات دستش بیاد و پیش زمینه ای داشته باشه
            اتفاقاً اون ور آب به برندینگ خیلیم بیشتر اهمیت میدن
            پلی استیشن ۴ حدود ۱۲۰ میلیون فروخت در حالی که پرفروش ترین انحصاریاش ۲۰ میلیون فروختن
            حالا اینو با آمار فروش بازیهای فوتبالی مقایسه کن که طول نسل ۸ بیش از ۱۳۰ میلیون کپی فروختن
            انحصاری های فرست پارتی ممکنه دستگاه تبلیغاتی خوبی برای فروش کنسول باشن، ولی تو اولویت کمتر کسی قرار داره
            اولویت بیشتر مشتریا، اکثریته

  • Hbk291 گفت:

    خوشم میاد نمخواسته کوچک ترین جنگی شه

خرید اقساطی انواع پلی استیشن و ایکس باکس از هزار مارکت - گیمفا