معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا

معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال

پست گیمفا
۲۰:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا

شبکه‌های ارتباطی و تکنولوژی در سال های اخیر به حدی پیشرفته شده‌اند که دیگر لازم نیست برای دیدن و شنیدن برنامه‌های صوتی و تصویری حتما در ساعتی معین در منزل حضور داشته باشیم. تکنولوژی باعث شده است که بتوانیم از وقت آزاد خود استفاده بیشتری کنیم و از آن برای تماشای محتوای صوتی و تصویری مورد علاقه خود استفاده کنید. بیشتر ما بهترین سرگرمی را برای خود در دیدن فیلم و سریال می‌بینیم. جذب شدن شما به برنامه های آنلاین به این موضوع که شما علاقه مند فیلم وسریال باشید یا نه فرقی ندارد، زیرا این موضوع که همه از اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال لذت میبرند، ثابت شده‌است.

با این اپلیکیشن ها شما هر جا و در هر زمان که باشید میتوانید در اوقات فراغت خود به تماشای فیلم‌های محبوب‌ خود بنشینید. همچنین این اپلیکیشن‌ها که دارای انواعی از فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستند با داشتن اینترنت رایگان این امکان را به شما می‌دهد که با خیال راحت هر جا که باشید بتوانید فیلم یا حتی برنامه‌ها را دنبال کنید. در ادامه مطلب به تعدادی از این اپلیکیشن های معروف در ایران اشاره می‌کنیم.

فیلم خونه

معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا

اگر به دنبال یک پلتفرم برای دیدن فیلم های مورد علاقه خود هستید بی شک یکی از بهترین ها وبسایت فیلم خونه است . این وبسایت یک سرویس پخش آنلاین با ویژگی‌های بینظیر مختص به خود است که شما را به آرشیو کاملی از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های متنوع پیوند می‌دهد. از بهترین ویژگی های این وبسایت ارائه محتواهای دوبله فارسی اختصاصی و بدون نیاز به پرداخت حق اشتراک است که قطعا باعث ایجاد لحظاتی بی‌نظیری برای شما می‌شود.

این وبسایت داری آرشیو جذابی شامل انواعی از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن ها است. اگر این وبسایت را انتخاب می‌کنید مطمئن باشید به بخش زیادی از عناوین مورد علاقه‌تان دسترسی پیدا کرده‌اید. این وبسایت با دوبله کردن فیلم ها و سریال ها باعث شده برای طیف بزرگی از مخاطبین جذاب باشد.

عدم نیاز به پرداخت هزینه اشتراک از ویژگی های بی نظیر این وبسایت است که با این ویژگی شما نیازی به پرداخت هزینه‌های بیشمار برای دسترسی به محتوا ندارید. در نتیجه با خیالی آسوده میتوانید به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بپردازید.

این وبسایت با ارائه انواع فیلم برای تمامی سنین باعث شده تمامی خانواده از آن استفاده کرده و باعث ایجاد لحظات مفرحی در میان اعضای خانواده شود.

معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا

فیلیمو

اپلیکیشن فیلیمو یکی دیگر از بهترین ها در ایران به شمار می‌آید. با نصب این اپ به فیلم‌های روز ایران و دنیا دسترسی خواهید داشت که به راحتی میتوانید آنلاین آن‌ها را تماشا کنید. البته توجه داشته باشید که امکان مشاهده آفلاین نیز وجود دارد که می‌توان فیلم‌ها را دانلود و در فرصت مشاهده کرد.

مشاهده با کمترین مصرف در اینترنت و نیم‌بها و البته با کیفیت عالی از مزایای این اپ فیلم و سریال‌ است. نکته دیگر در رابطه با این اپلیکیشن این است که تنها بعضی از فیلم‌ها در آن رایگان است و برای دسترسی به تمامی امکانات این برنامه نیاز است که هزینه‌ای پرداخته‌ شود.

روش استفاده از این برنامه بسیار راحت است. این برنامه سرعت پخش و کیفیت فیلم را با توجه به سرعت اینترنت شما تنظیم کرده تا بدون قطعی و وقفه بتوانید برنامه‌های خود را ببینید.

این اپ همچنین دارای ویدیوهای آموزشی و تیزر و آنونس جدیدترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی اس. در آرشیو فیلیمو می‌توان بر اساس ژانر و نوع فیلم‌ها آن ها را جستجو کرد. بهترین قابلیت فیلیمو این است که بر روی تمامی دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند قابل نصب میباشد. نکته جالب توجه اینجاست که نسخه تلویزیون فیلیمو برای همه اسکرین‌های بزرگ در سایت تلویزیونی آن قابل دسترس است.

فانو فیلم

فانو فیلم سرویسی در زمینه پخش فیلم و سریال به صورت آنلاین است که شما می‌توانید به تعدادی از فیلم‌های محبوب و پر طرفدار آن به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. در این اپ با خرید اشتراک ماهیانه به آرشیو کامل این سایت دسترسی پیدا کنید که شامل تعدادی از بهترین و محبوب ترین فیلم و سریال‌های موجود که سینمای تمام کشورها است.

یکی از مسائل مهم در رابطه با مخاطب‌های هر سایت و هر پلتفرمی، دسترسی سریع و آسان به محتوای مورد نظر بوده و همچنین اینکه بتوانند به لینک دانلود و یا تماشای آنلاین محتوای ویدیویی دسترسی داشته باشند. فانو فیلم در رابطه با این موضوع بسیار حرفه‌ای عمل کرده و توانسته سایت خود را به گونه‌ای طراحی کند که شما عزیزان بتوانید در فرآیند دانلود و یا تماشای آنلاین سریال ها و فیلم‌ها و مستندها آسوده باشید. ترجمه اختصاصی فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت دوبله، زیرنویس فیلم با کیفیت و توانایی تنظیم کیفیت از ویژگی های بارز این پلتفرم است.

معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا

لنز

لنز اپلیکیشنی رایگان در حیطه فیلم و سریال است. این برنامه نیز مانند سایر نمونه های نام برده یک اپ دارای انواع مختلف فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی است. شما دوستداران فیلم و سینما می‌توانید در این برنامه به‌صورت آنلاین یا آفلاین فیلم و سریال ببینید و لذت ببرید. یکی از ویژگی های مهم و جذاب این اپ پخش برنامه‌ها و مسابقات ورزشی به‌صورت زنده میباشد. در نتیجه اگر موفق نشدید یک برنامه را در زمان پخش آن ببینید میتوانید تا ۷ روز پس از پخش آن، آن برنامه را مشاهده کنید.

قابلیت جذاب دیگر آن امکان ضبط کردن برنامه‌ها، طبق زمان‌بندی تعیین شده از جانب مخاطب است. برای تماشای فیلم و سریال در این برنامه خرید اشتراک الزامی است اما ساخت حساب کاربری در آن رایگان است.

با وجود فهرست علاقه‌مندی موجود در این برنامه می‌توان برنامه‌های مورد علاقه خود را به این فهرست اضافه کرده تا در آینده راحت‌تر به آنها دسترسی داشته باشید. نکته جالب دیگر اینجاست که می‌توانید برنامه‌های زنده را به عقب بازگردانده، متوقف کرده و یا ادامه آن را در زمان دیگری مشاهده کنید.

ایرانسل در این اپلیکیشن امکان تماشای فیلم و سریال های را با ترافیک رایگان را برای مشترکانش فراهم کرده است. در نتیجه می‌توانید به صورت رایگان در لنز اکانت داشته باشید. اما باید توجه داشت که برای تماشای فیلم و سریال باید اشتراک تهیه کرد.

تلوبیون

تلوبیون نیز یکی از برنامه ها در لیست اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال است. با این برنامه امکان این را دارید که تمامی شبکه‌های تلویزیون را به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین می‌توانید از قسمت آرشیو آن نیز استفاده کنید و برنامه‌هایی که قبلا پخش شده‌اند را نیز ببینید. امکان دانلود و تماشای آفلاین برنامه نیز در این اپ امکان‌پذیر می‌باشد. هنگام استفاده از این برنامه نیازی به خرید اشتراک نیست و می‌توان رایگان از آن استفاده کنید.

اگز از طرفداران پروپاقرص فوتبال هستید، این برنامه مختص شماست زیرا دارای آرشیو تمام مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات آن است که می‌توان آن را مشاهده کرده و لذت ببرید.

بخش ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن است. همچنین همه برنامه‌ها را با ۳ کیفیت و حجم متفاوت در خود ذخیره دارد.

امکان ساختن حسای کاربری در تلوبیون کاملا رایگان بوده و برای تماشای برنامه‌ها هم نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. شما فقط هزینه ترافیک اینترنت را پرداخت خواهید کرد.

Hanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)riverside

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا
معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی اپلیکیشن‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال - گیمفا