هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا

هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟

پست گیمفا
۰۰:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا

از آنجا که سری بازی‌های GTA هر بار انتظارات ما را بیشتر می‌کند، پس برای راضی کردن هواداران خود باید نوآوری‌های جذاب بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد. در واقع سری بازی‌های Grand Theft Auto (GTA) از Rockstar Games همواره برای نوآوری و ارتقاء تجربه‌ی بازی بازیکنان خود شناخته شده است.

اما احتمال اینکه بازی GTA VI (یا GTA 6) یک بازی نه چندان جدید از آب بیرون بیاید هست. دقیقاً شبیه نسخه قبلی یعنی GTA V که در ادامه توضیح می‌دهیم.

برای مثال یکی از نقاط ضعف مهم GTA V نسبت به GTA IV، از دست دادن برخی جوانب رئالیسم و عمق که در نسخه قبلی وجود داشته‌اند، می‌باشد. در GTA IV، شخصیت اصلی، نیکو بلیک، با چالش‌ها و تصمیم‌های اخلاقی مواجه می‌شد که تأثیر مستقیمی بر داستان و پایان بازی داشت. اما در GTA V، این جنبه‌ها به نسبت کاهش یافته‌اند. شخصیت‌های بازی اغلب به نسبت کمتر با چالش‌های اخلاقی روبرو می‌شوند و این امکان کاهش یافته که تصمیمات بازیکن تأثیر زیادی بر پیچیدگی داستان داشته باشند.

در GTA IV، شخصیت اصلی یعنی نیکو بلیک، با گذراندن از تجربیات واقع‌گرایانه و تصمیمات مهم، به یک شخصیت مورد توجه و متفاوت تبدیل می‌شد. در حالی که در GTA V از طرفی راکستار خواسته با تعبیه ۳ شخصیت در بازی GTA V آن را متفاوت و جذاب‌تر کند، اما با داشتن سه شخصیت قابل تغییر، این تمرکز به نسبت به گذشته کمتر شده است. این باعث کاهش ارتباط عمیق با شخصیت اصلی و کاهش جذابیت داستان می‌شود.

جدای از این موارد به تصویر زیر که مربوط به فیزیک بازی است دقت کنید:

هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا

همانطور که می‌بینید در بازی GTA IV فیزیک بازی قابل قبول است. از این نظر که دیوار بر اثر ضربه محکم ماشین خرد شده و ماشین هم آسیب جدی دیده. اما در مقابل در GTA V نه تنها به دیوار آسیبی نرسیده، بلکه خودرو هم چندان تغییری نکرده. راکستار چکار کرده؟! به عقب برگشته یا آمده که هوادارانش را راضی کند؟! این قسمت مربوط به برج مراقبت فرودگاه بازی است. خودتان هم می‌توانید امتحان کنید.

با یک مثال دیگر ادامه می‌دهیم:

هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا

کافیست در حین حرکت ماشین ناگهان از آن خارج شوید. می‌بینید که نیکو علاوه بر فریاد زدن به اشکال مختلف روی زمین می‌افتد. اما در مقابل شخصیت بازی GTA V فقط به بغل می‌افتد، انگار که اتفاق خاصی نیفتاده است.

گذشته از این موارد، راکستار در بازی GTA Online چندان خوب عمل نکرده و برای برخی گیمرهای ایرانی دردسرساز شده. برای مثال در حین بازی ممکن است به یک باره از بخش آنلاین خارج شوید و باید دوباره تلاش کنید. البته این موارد مربوط به سرعت اینترنت در ایران است ولی توقعات ما از راکستار زیاد است. حداقل می‌توانست در ترکیه هم سرورهایی برای ایرانیان مستقر کند. البته گیم دونی (سایت خرید و فروش اکانت بازی) در مطلبی نحوه حل ارورهای بازی GTA Online را توضیح داده که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

یکی از معایب GTA Online نیز عدم پشتیبانی از کراس پلی است. به این معنی که شما اگر در کنسول به این بازی بپردازید نمی‌توانید با یک PC گیمر بازی کنید. همچنان پس از گذشت بیش از ۱۰ سال، راکستار هیچ اعتنایی به این موضوع نکرده و اصلاً بعید نیست که در نسخه GTA 6 نیز امکان بازی بین پلتفرمی وجود نداشته باشد.

نکات تریلر بازی GTA VI

تریلر GTA VI از نظر بصری بسیار چشم‌گیر است و نشان می‌دهد که این بازی از نظر گرافیکی یک گام بزرگ رو به جلو خواهد بود.

برخی از ویژگی‌های گرافیکی که تریلرGTA VI قابل رویت است:

  • نورپردازی و سایه‌زنی واقع‌گرایانه‌تر
  • جزئیات بصری بیشتر در محیط‌ها و شخصیت‌ها
  • انیمیشن‌های روان‌تر و طبیعی‌تر
  • کیفیت بافت‌های بالاتر
  • جلوه‌های بصری پیشرفته‌تر

البته، هنوز مشخص نیست که گرافیک نهایی GTA VI تا چه حد انتظارات را برآورده خواهد کرد.

داستان بازی GTA VI

دو حالت متفاوت از تریلر این بازی دریافت می‌کنیم. به نظر می‌رسد که رابطه بین دو قهرمان داستان جدی‌تر است، اما بقیه چیزها شبیه Saints Row یا بازی فورتنایت است.

از گیم پلی بازی چندان انتظار نداریم و ممکن است واقعاً راکستار شکست بخورد اما امیدواریم که داستان جذاب باشد. زیرا عاشق کردن شخصیت‌های اصلی، فرصت‌های زیادی در مورد نحوه ارائه رابطه‌شان می‌دهد، که احتمالاً در طول مأموریت‌ها به این مورد پی می‌بریم. کاملاً مشخص است که راکستار باز هم ایده تکراری چند شخصیتی را می‌خواهد پیاده کند اما همین مورد که در GTA V به عنوان نقطه ضعف بیان کردیم ظاهراً راکستار به آن پی برده و می‌خواهد داستان عمیق‌تری بیان کند.

۳ گمانه‌زنی راجع به داستان GTA VI وجود دارد:

  • لوسیا و جیسون یک زوج خلافکار هستند.
  • داستان GTA VI حول محور خلافکاری، پول و قدرت می‌چرخد.
  • داستان GTA VI به موضوعاتی مانند فساد، مواد مخدر و سیاست می‌پردازد.

حالا اگر به تریلر بازی GTA VI که منتشر شده واقع‌بینانه دقت کنیم، موارد تکرار کردن را دوباره مشاهده می‌کنیم. راکستار ایده جدیدی نیافته و به نسخه قدیمی Vice City متوسل شده و به آن رنگ و لعاب بخشیده. کافیست عکس زیر را ببینید تا متوجه شوید:

هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا

در کل می‌توانیم بگوییم که راکستار چیز جدیدی برای عرضه ندارد و فقط روی همان موارد قبلی کار کرده و شدت بیشتری بخشیده. حتی ممکن است پس از انتشار با کمبودهایی مواجه شویم. درست مثل برخورد ماشین به دیوار بتنی در نسخه‌های ۴ و ۵ این بازی.

البته نکته مثبت این است که فیزیک بدن آن طور که در تریلر مشاهده می‌شود خیلی بهتر شده و اجزای بدن مکانیک خوبی شبیه واقعیت دارند.

برای مشاهده تریلر به کانال یوتیوب www.youtube.com/@Gamedoony_com مراجعه نمایید.

چه چیزی از تریلر GTA VI دستگیرمان می‌شود؟

  • تریلر با تصویری از یک ساحل آفتابی آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد Vice City باشد.
  • سپس، لوسیا، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی، را می‌بینیم که در زندان است.
  • بعد از آن، جیسون، شخصیت اصلی دیگر بازی، را می‌بینیم که در حال انجام یک معامله مواد مخدر است.
  • در ادامه، شاهد صحنه‌های اکشن مختلفی از جمله تیراندازی، رانندگی و تعقیب و گریز هستیم.
  • تریلر با تصویری از لوسیا و جیسون که در حال فرار از پلیس هستند به پایان می‌رسد.
  • در تریلر از اتفاقات واقعی که در دنیا رخ داده استفاده شده

تریلر بعدی GTA VI کی منتشر می‌شود؟

اولین تریلر بازی در عرض ۴۸ ساعت به ۱۰۰ میلیون بازدید رسید. در ادامه هیاهو، به تازگی حساب X (توئیتر سابق) GTA 6 Countdown اخیراً ادعا کرد که تریلر بعدی بازی ممکن است در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۳) درست قبل از گزارش مالی جدید Take-Two منتشر شود.

تاریخ انتشار بازی GTA VI

راکستار گفته است عنوان GTA VI در بهار سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود. اما اگر به سابقه این شرکت نگاه کنیم، نباید به این تاریخ دل خوش کنیم. چراکه احتمال تاخیر خوردن آن زیاد است.

راکستار حرفی از تاریخ انتشار GTA 6 برای کامپیوتر نزده اما اگر بخواهیم تاریخ حدودی آن را تخمین بزنیم، سال ۲۰۲۷ خواهد بود. به دلیل اینکه برای GTA V نیز نسخه کامپیوتر ۲ سال پس از انتشار نسخه کنسول منتشر شد.

جمع‌بندی

گذشته از محبوبیت بی‌پایان و فروش بالای سری بازی‌های Grand Theft Auto (GTA) توسط راک‌استار، بسیاری از طرفداران این نگرش را دارند که راکستار تنها یک ایده را در سری GTA تکرار کرده و نتواسته است نوآوری‌های قابل توجهی در ارائه دهد. با اعلام ساخت GTA VI، انتظارات افراد برای یک تجربه جدید و خلاقانه بیشتر افزایش یافته است.

یکی از نقدهایی که ممکن است به راکستار مطرح شود، تکرار عناصر داستانی و گیم‌پلی در سری GTA است. طرفداران معتقدند که راک‌استار به جای ارائه چالش‌ها و ماجراهای جدید، در هر نسخه به نسبت تغییرات کمتری ایجاد کرده و تجربه بازیکنان را نسبت به نسخه‌های قبلی تکرار کرده است. آیا GTA VI می‌تواند این الگوی تکراری را شکست دهد؟

یک نگرش دیگر می‌تواند این باشد که شرکت راکستار به عنوان یک توسعه‌دهنده با تجربه، ممکن است به عنوان ادامه‌دهنده موفقیت‌های گذشته، باز هم توانسته باشد تا عناصر جدیدی به جهان GTA افزوده و تا حدی ایده‌های نوآورانه ارائه دهد. اما آیا این ایده‌ها کافی خواهند بود تا هواداران را از تکرار خسته نکند؟

با وجود این نگرش‌ها، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد GTA VI منتشر نشده و تا زمان عرضه بازی، نمی‌توانیم قضاوت کاملی داشته باشیم. اما انتظارات جامعه گیمرها نشان می‌دهد که آنها به دنبال چیزهای جدید، نوآورانه، و متفاوت از سری GTA هستند. آیا راک‌استار توانسته است این انتظارات را برآورده کند یا آیا GTA VI نیز در چرخه تکراری سری بازی‌ها قرار خواهد گرفت؟

این مطلب از سایت گیم دونی برداشته شده. چنانچه قصد فروش اکانت بازی خود را دارید به گیم دونی دات کام مراجعه نمایید. در مطالب قبلی گیمفا یک پست اختصاصی در این باره منتشر شد: نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو

سوالات متداول

نسخه بعدی بازی GTA چه نام دارد؟

عنوان نسخه بعدی GTA VI یا GTA 6 است و یک نسخه مستقل است.

تاکنون چه اطلاعاتی از بازی GTA 6 منتشر شده است؟

در حال حاضر فقط تریلر این بازی منتشر شده و تاریخ انتشار آن مشخص شده.

تریلر بعدی بازی GTA 6 کی منتشر می‌شود؟

تاریخ رسمی اعلام نشده اما احتمال می‌رود در اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۳، قبل از گزارش مالی شرکت تیک تو تریلر جدید منتشر شود.

تاریخ انتشار بازی GTA VI برای پلی استیشن و ایکس باکس چه زمانی است؟

تاریخی که راکستار اعلام کرده بهار ۲۰۲۵ است ولی احتمال تاخیر در انتشار با توجه به سابقه راکستار زیاد است.

تاریخ انشار بازی GTA 6 برای کامپیوتر چه زمانی است؟

تاریخ دقیقی هنوز مشخص نشده اما احتمال می‌رود در سال ۲۰۲۷ منتشر شود.

چرا راکستار یک سنت تکراری را در ساخت بازی پیش گرفته؟

راک‌استار به عنوان یک توسعه‌دهنده بزرگ و موفق در صنعت بازی‌های ویدئویی، معروف به ساخت بازی‌های جهان باز با داستان‌ها و گیم‌پلی‌های غنی است. این شرکت تاریخچه‌ی پرافتخاری در ارائه بازی‌هایی همچون Grand Theft Auto (GTA)، Red Dead Redemption، و Max Payne دارد. با این حال، یکی از دلایل اصلی تکراری بودن سبک و ایده‌ها توسط راک‌استار، موفقیت مداوم و بالای بازی‌های آنها است. بازی‌های سری GTA به عنوان مثال، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان شناخته شده‌اند. توسعه‌دهنده ممکن است به دلیل این موفقیت گام به گام، از فرمولها و عناصری که به آن موفقیت را آورده‌اند، استفاده کند تا مطمئن شود که تجربه کاربران همچنان جذاب و مطلوب باقی بماند. اما بسیاری از گیمرها از این رویه تکراری خسته شده‌اند.

بازی GTA V اورجینال از کجا بخریم؟

برای خرید و فروش انواع بازی اورجینال از جمله GTA V به سایت گیم دونی دات کام مراجعه کنید. همچنین پس از انتشار GTA 6 نیز برای خرید به این سایت مراجعه نمایید.

آیا GTA 6 دارای حالت آنلاین مستقلی خواهد بود؟

هنوز راکستار رسماً در این باره چیزی نگفته اما انتظار می‌رود که حالت مولتی پلیر نیز داشته باشد.

آیا امکان بازی بین پلتفرمی در حالت آنلاین GTA 6 امکان‌پذیر است؟

هنوز بطور رسمی مشخص نشده اما انتظار می‌رود که چنین قابلیتی اضافه شود.

آیا خودروها و اسلحه‌ها در بازی GTA 6 تغییرات زیادی خواهند داشت؟

خیر آنطور که پیداست راکستار فقط نسخه‌های قبلی را بروزرسانی کرده و شدت و رنگ به آن بخشیده.

چرا GTA V نتوانست هواداران را نسبت به GTA IV راضی کند؟

دلایل مختلفی برای عدم رضایت برخی از هواداران از GTA V نسبت به GTA IV وجود دارد:

داستان:

  • داستان GTA IV: داستانی عمیق و پیچیده با شخصیت‌های به‌یادماندنی و چندوجهی داشت.
  • داستان GTA V: داستانی ساده‌تر و سرراست‌تر داشت و شخصیت‌های آن به اندازه شخصیت‌های GTA IV به‌یادماندنی و چندوجهی نبودند.

گیم‌پلی:

  • گیم‌پلی GTA IV: واقع‌گرایانه‌تر و چالش‌برانگیزتر بود.
  • گیم‌پلی GTA V: به سمت اکشن و سرگرمی بیشتر گرایش پیدا کرده بود و واقع‌گرایی و چالش آن به اندازه GTA IV نبود.

فضا:

  • فضای GTA IV: فضایی تاریک و خشن‌تر داشت.
  • فضای GTA V: فضایی شادتر و رنگارنگ‌تر داشت.

گوربه ماهیBLACK GOKUNOCT FOR GAMEFAScorpionQT#OverlordابومسلمAnimalsMeme.shezNimaollieنمی دونمsmdA C ETheoAhmad_bkPorfosorArmanگیمرِ روان شناسHanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • امیدوارم جذاب باشع که صد در صد هست/اما نباید انتظار بیش از حد واقعی بودن رو داشته باشیم.

    NOCT FOR GAMEFAQT#OverlordMPrvzlul-bookПΣGΛП(شیفته عظمت یوبیسافت)Amir(PC & PS4)Meme.shezNimaDustymore
  • ALIREZA0111 گفت:

    ممنون از نویسنده عزیز
    نکات خیلی خوبی گفتید
    به شخصه تا حالا ضعف هایی که نسخه GTAV نسبت به IV داشت دقت نکرده بودم
    تا اینکه ویدیویی در یوتیوب در رابطه مقایسه این دو نسخه دیدم
    نسخه gta IV رد دد زمان خودش بود
    یه بازی پر جزئیات و به شدت واقع گرایانه
    وقتی ویدیو رو دیدم این اختلاف بیشتر به چشم اومد ولی در حالت عادی برام اهمیتی نداشت و بیشتر سرگرم کننده بودن بازی به چشم میومد که به نظرم نسخه gta V بهتر عمل کرد
    سرگرم کننده بودن همیشه رکن اصلی GTA بوده و خواهد بود
    شاید نسخه ششم راه رئالیسم رو پیش بگیره و شایدم نه
    مهم ترین چیز سرگرم کننده بودن بازیه
    دقت زیادی به این جزئیات مسموم کنندس و باعث وسواس در مخاطب میشه
    همچنین ۹۸ درصد افراد اصلا متوجه این جزئیات نمیشن (مثل اکثر جزئیات رد دد)
    داشتم از مقاله لذت میبردم که رسیدم به خرید و فروش اکانت و فهمیدم تبلیغاته xd

    ScorpionARTHUR MORGANMatin BarkatNimaarshya12smdژنرال اردکDirtyomnicDustyهیربدmore
    • حتی GTA iv هم رئالیست نبود فقط خیلی خیلی فضای غمناکی داشت
      داستان سرایی نکن

      گیمر سادهMatin Barkat…..𝒪𝓊𝓇 𝒟𝓇ℯ𝒶𝓂𝓈Dirtyomnic
      • ALIREZA0111 گفت:

        درستش رئالیسم هست
        ایا شما یه سرچ ساده تو یوتیوب زدی تا ببینی gta IV چه قدر واقع گرایانه بود؟
        حتی اگه اول مقاله در باب مقایسه gta v و IV رو میخوندی به برخی نکات اشاره کرده
        ایا تو نسل هفتم بازی واقع گرایانه تر در یه دنیای اپن ورلد بهتر از gta IV میشناسی؟ کدوم بازی تو یه دنیای open world نکات با جزئیاتی مثل gta IV رعایت کرده؟

        Avogadro's number
        • استاد وقتی یک شخص یا گروه پیروی مکتبی باشند آخرش ایست میاد وقتی بخوای خود مکتب رو نام ببری ایسم میاد‌ الان خواستی منو ضایع کنی یا خودتو مشتی؟
          دوما واقع‌گرایی صرفا به جزییات خفن و محدود نمیشه از حیث گیم پلی، ای وی به شدت فان و آرکید بود چیزی که برای مثال در رد دد ۲ خیلی خیلی کمتره و به شدت واقعی تر.
          وگرنه ساخت دنیایی پر از جزییات رو حتی اسکایریم هم انجام میده یا ابلیوین ( چه بسا بهتر)

          • ALIREZA0111 گفت:

            عزیزه من چی میگی؟
            Gta IV ارکید بود؟؟؟؟؟!!!!
            اگه gta IV ارکید بوده پس gta v چی محسوب میشه دقیقا؟!!!
            چطور ارکید بوده وقتی اسلحه های همرات محدوده؟ (برعکس gta v که میتونی بی نهایت اسلحه حمل کنی)
            چطور ارکید بود وقتی گیم پلی بسیار رئالیسم تری نسبت به gta v داره؟
            تا حالا به جزئیات فیزیک اجسام و اشیا در gta IV دقت کردی؟ متوجه ای اولین و اخرین نسخه بود که انقدر به جزئیات اهمیت میداد؟
            بازم میگم
            رد دد برای نسل هشتمه و gta IV برای نسل هفتم
            اصلا همینکه میگی مثل رد دد اشتباه محضه چون هیچکدوم از نسخه های gta نسل هشتمی نیستن
            gta IV و V هردو نسل هفتمی هستن و اختلافات زیادی در ساخت پایه های خودشون دارن
            رد دد واقع گرایانس چون سال ۲۰۱۸ عرضه شده
            حتی مقایسه رد دد ۲ و ۱ از لحاظ رئالیسم بودن خنده داره
            چه برسه به gta IV
            قبل از اینکه بگی فلان بازی ارکیده یا نه، به تاریخ انتشار و رقبا یه نگاه بنداز و ببین ایا نسخه دیگه ای از gta انقدر رئالیسم بوده یا نه

            • آرکید بودن یعنی عناصر خیالی به شدت زیاد باشه چیزی که صرفا تو میزان اسلحه قابل حمل خلاصه نمیشه فارغ از اینکه اون اسلحه ها هم واقعا زیاد بودن به نسبت

              آرکید بودن یعنی اینکه درگیر واقع گرایی نشه درگیر این نشه که همه چیز بر اساس واقعی بودن باشه که تو جی تی ای نبود بقیش مغلطه خودته
              توجه به جزییاتش خوب بود و هنوزم تو بهترین سطحه اما هیچ ذره ای به واقع‌گراییش اضافه نمیکنه جی تی ای ای وی هنوز که هنوز یه سرگرم کنندگی خاصی داره

  • Spider-Man گفت:

    شما چرا دارید gta v رو همش مقایسه میکنید ؟؟ دیگه ردد۲ هم همین استودیو ساخته دیگه و از لحاظ روایت ، داستان گویی ، فیزیک اسب و کارکتر ها ، هوش مصنوعی ، گیم پلی و … اصلا قابل قیاس با gta 4 نیست . دلیل این مشکلات در gta v هم این بود که راک استار همزمان چنیدن بازی بزرگه دیگه رو داشت توسعه میداد که با اون بزرگتر شدن نقشه نسبت به gta 4 طبیعی بود . درحالی که بازی ردد۲ با داشتن نقشه بسیار عظیم تونست جزئیات خیلی زیادی رو داشته باشه حتی جزئیات زیاد تر نسبت به اون نقشه کوچیک gta 4 . پس مطمئن باشید که gta 6 بهترین نسخه gta و همچنین بهترین بازی تاریخ این استودیو خواهد شد
    درضمن راک استار این همه سال و هزینه رو نمیذاشت که نهایتش یه بازی شبیه gta iv. یا gta v درست کنه . راک استار باید باید gta 6 رو تبدیل به بهترین نسخه بکنه . ناسلامتی هر نسل کلا یه بازی عرضه میکنه و باید تو تمامی بخش ها درجه یک باشه درست مثل ردد۲ . هم نقشه خیلی بزرگ و هم جزئیات خیلی خیلی زیاد .
    این خودرو ها و اسلحه ها هم از تفکراتو خودتون نگید . هیچ شایعه همچین چیزی هم نیومده چه برسه به اینکه تایید شه . صدرصد از سیستم تیراندازی تا خودرو ها همه گی بصورت کامل از اول ساخته خواهد شد و حتی یک انیمیشن هم از gta v یا ردد۲ نخواهد گرفت . درست مثل کاری که چند ده ساله داره انجام میده . اینارو گفتم که اطلاعات غلط به کسی ندید .

    ARTHUR MORGANolliesmd™Patrickهیربد
    • Dirtyomnic گفت:

      بابا حالا یه چیزی میگن بخدا همون جی تی ای وی هم یه جزئیاتی داره پشما ادم میریزه مثلا نمونش دور موتور هیچوقت دقت کرده بودی؟ اگه یواش یواش گاز بدی و شروع کنی به حرکت میبینی لاستیکا عقب ماشین یه دور میان عقب بعد شروع میکنن حرکت کردن من نمیفهمم همش مقایسه مقایسه

  • ولی اون قسمته ضربه خوردن و اسیب دیدن دیوار من خوب یادمه تو gta v هم دیوار مثل IV ترک میخورد

    ARTHUR MORGANollieDirtyomnicگرگ غرب وحشیPorfosorعلیپیشنروMatin Barkatگیمر سادهmore
  • موقعی بود که میگفتن راکستار دیگه موفقیتیو که تو gta v بدست اورد رو دیگه بدست نمیاره ولی راکستار با ردد۲ نشون داد که همیشه چیزی برای عرضه داره و از نظر من قراره این بازی شاهکار بشه که باید هم بشه

    Hanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)ARTHUR MORGANMatin Barkatolliered-eyed Banished Knightگرگ غرب وحشی
  • STR گفت:

    gta یه بازی شبیه ساز نیست ، بنظرم نباید زیاد رو واقعی بودن تمرکز کنه
    ۱۲ سال زمان داشتن باید یه چیزی بسازن که در حد اسم gta باشه
    gta نیاز به داستان خوب داره یه داستان مث داستان gta iv که دارک بودو پیچش بیشتری داشت

    Hanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)
  • بعضی از پست ها چرا دیر تر از بقیه داخل سایت نمایش داده میشه. مثلا همین پست ساعتی که گذاشته شده رو سایت نبود

    Hanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)ARTHUR MORGANSpider-ManPorfosorگیمر سادهlie?no
  • این پست اصلا حرفه ای بنظر نمیرسه و اشکال زیاد داره و صرفا جنبه تبلیغات داره وگرنه اصلا کی راکستار تایید کرد که بازی تو بهار میاد یا یجا دیگه مثلا گفته که تریلر gta VI شبیه بازی های سینت رو و فورتنایته ، حالا سینت رو هیچی ولی ناموسا فورتنایت ؟؟؟ اخه اینا ارتباطشون باهم چیه؟ یا مثلا از رو بحث مقایسه نسخه v با iv پرید رو مشکل سرور های بخش انلاین برا پلیرای ایرانی تا برسن به تبلیغ سایت و اصلا ربطی به موضوع اصلی نداشت یا مثلا یه عکس از gta vice city گذاشتن بغل نسخه ۶ و میگه راکستار همون نسخه وایسیتی رو رنگ و لعاب داده ، خب مرد حسابی دوتاشون تو یه شهر جریان دارن بعد رفتی عکس خیابونی که تو دوتاشون مشترکه گذاشتی میگی راکستار همون نسخه قبلی رو رنگ و لعاب داده حتی مشخصلتی که از تریلر داده هم اشتباهه مثلا کجای تریلر جیسون درحال معامله مواد بود ؟؟؟😐

    Hanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)ARTHUR MORGANNimaollieSpider-MansmdDustyهیربدگرگ غرب وحشیMoojymore
  • یکی از انتظارات من اینه که برف بیاد و رو زمین بشینه
    حقیقتا من Gta v رو بازی نکردم ولی تو iv همچین موردی ندیدم.

    سیستم پیاده روی تو برف Gow 2018 رو بتونن رو این بازی پیاده کنن عالی میشه

    Hanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)Matin BarkatSpider-ManAAACEجان قماربازگیمر ساده
  • پست سطح پایین و فقط در حد تبلیغ .

    کجای تریلر جیسون داشت مواد میفروخت یا وسط فیزیک چرا میری تو جی تی ای آنلاین. راکستار فقط وایس سیتی رو رنگ و لعاب داده ؟ میخواستی چیکار کنه؟ وقتی تو یه شهر جریان داره . کجای تریلر شبیه فورتنایت بود . انتظار از گیم پلی نداریم و فقط میخوام داستان خوب باشه؟ مرد حسابی جی تی ای همش گیم پلیه . شخصا کسانی رو دیدم که ۴۰۰ ساعت پلی دادن ( بخش افلاین رو ) و اصلا نمیدونن جی تی ای داستان داره ( میدونن ولی سراغش نرفتن )

    Hanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)VaasARTHUR MORGANNimaSpider-ManStrixهیربدRexonTheoگرگ غرب وحشیmore
  • کاری به تبلیغاتی بودن پست ندارم
    ولی واقعا دیگه امیدی به گیم زدن تو ایران نیست
    از یه طرف قیمت بالا کنسول
    یه طرف قیمت بالا بازی
    یه طرف نت کم سرعت
    یه طرف نت گرون
    جوان ایرانی باید هر شب تا ۱ نصف شب بیدار بمونه تا بتونه بازیو بزنه دان شه ولی اونم نامحدود نیست و بعد از مدتی سرعتش به ۲۰۰ کیلوبایت محدود میشه
    درحالی که یه بچه ۱۴ ساله در قلب اروپا قبل از اینکه به سمت صبحانه بره، دکمه اپدیت یا دانلود بازی رو میزنه و بعد از صبحونه بازی براش امادست🗿💔

    گیمر سادهNimaSpider-Mannoobe pirRexonهادی صفائیHanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)MoojyMatin BarkatAAACE
  • Reza گفت:

    “راکستار چیز چندانی برا ارائه ندارد” خلاصه مقاله

    ARTHUR MORGANNimaollieTheoهادی صفائیHanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)MoojyMatin Barkatکاکاسنگی
  • به جای پرت شدن های پیاپی از شیشه جلو که مثل فیلم هندی هم هست ، باید کیسه هوا بزنه بیرون نه اینکه پرت بشی بیرون ..اصلا تو دنیای واقعی چند درصد از تصادفای شاخ به شاخ یا برخورد با موانع ، طرف از شیشه جلو پرت شده بیرون؟! صد در صد کمترین حد مکنن … به نظرم این مورد خیلی رو مخه باید کاهشش بدن چون سرعت بازی رو هم میگیره … یا اینکه کمربند واسه ماشین لحاظ کنن وقتی میشنی اگه به جایی برخورد کردی پرت نشی بیرون نیالت راحت باشه یه کله گاز بدی😀. شاید اینجور بهنر باشه .

    Vaas🟢 گیمرگیاهخوار VEGAN 🔵گرگ غرب وحشی
  • B-man گفت:

    واقعا gta v پسرفت هایی نسبت به نسخه قبلی داشت

    Matin BarkatRexon
  • A,,sh گفت:

    با اینکه انتظارات فضاییه ولی بنظرم قطعا gta 6 تو صنعت گیم و چه بسا سرگرمی یه گام بلند برمیداره

    ARTHUR MORGAN
  • Lone_wild گفت:

    ۴ و ۵ خیلی خوب بود که در کل خدا بود اگه دوست نداری پلی نده ! ناراحتی برگرد

    ARTHUR MORGANollieMatin Barkat
  • kingp گفت:

    بنظرم تنها ضعف بزرگ GTA V همین بود که وقتی با ماشین از پشت یا جلو ماشین طرف میزدیم
    آنچنان صدای بببببووووووقققق ممتد میومد و راننده و سرنشینان جان به درگاه حق می‌سپارند
    که اولا انگار خودروی طرف پراید بود نه اینکه خودرو های استاندارد خارجی بود
    بعدش بدتر اینکه حتی با سرعت پایین همین مرگ سرنشینان خودرو مقابل باز رخ می‌داد.
    اگر دقت نکردید برید آزمایش کنید. .

    Matin Barkatollie
  • Theo گفت:

    از این مقاله یا هر چی که اسمشه خوشم نیومد انگار میخواست راکستار رو تخریب کنه یجوری میگین gta iv بهتره انگار جی تی ای وی هیچ پیشرفتی نداشته

  • ™Patrick گفت:

    پست جالبی نبود
    ولی یه سوال چرا تو جی تی ای ایربگ نداریم

  • Strix گفت:

    وقتی بازی انقد خفنه که ایرادات مسخره به این شکل میگیرن

  • arshya12 گفت:

    اگه داستان رو یکم از حالت همیشگی تغییر بدن و مثل نسخه وی یه مقدار غیر منطقی نباشه عالی میشه

  • Sam گفت:

    بنظرم جی تی ای بهتره المان های زیادی نداشته باشه
    چون سبکشه و باید همینجوری باشه چون این یک بازی سولزبورن یا هر بازی عادی ای نیست این بازی توی دنیای واقعی و مدرن اتفاق میوفته
    این فرمول راکستاره که باعث میشه بازی های شاهکار باشن نمیشه سیستم تیراندازی رد دد رو آورد توی جی تی ای یا برعکس
    یک شرکت چند میلیارد دلاری با کلی کارمند حرفه ای همیشه گارانتی شاهوار بودنو داره و نباید نگران باشیم

  • داداش نشنیدی ترکیب برنده رو نباید دست زد ؟ راک استار برنده ترین ترکیب تاریخ گیم رو کسف کرده و دست خودشه چرا تغییراتی بده کهه ریزش داشته باشه

    Vaas
  • mahdi_dj گفت:

    ببینید بازی که مطمعنن خوب از آب در میاد، بستگی داره سطح انتظار شما چقدر باشه اگه زیاد باشه پس بعد از ریلیز شدن بازی هیت بیخود میدین به بازی درست مثل دنیای واقعی که وقتی عاشق دختری میشین فکر میکنین این پرفکت ترین چیزی هست که میتونم باهاش زندگی کنم ولی وقتی بیشتر باهاش آشنا میشی میبینی که نقص هایی داره که در نهایت بیخودی بهش هیت میدی!

  • فکن راکستار بازیه ده سال پیشش هنوز جزع پر فروش ترین بازی هایه اون ماهه پس خیالت تخت راکستار هرچقدر دهنمونو با دیر به دیر دادنه بازی سرویس کنه موقعه عرضه قشنگ جبران میکنه با بازیایع انقلابیش

  • ali_s گفت:

    جذاب که هست اما انتظار خیلی زیادی هم نداشته باشید
    بیش از حد واقعی بشه جذابیت خودشو از دست میده

    Vito Scaletta
  • BLACK GOKU گفت:

    بازی هنوز نیومده دارن هیت میدن بابا بذار بیاد اول البته منظورم هیترا بود

  • Navid dead گفت:

    چند تا نکات منفی که توی نسخه قبلی بود خیلی روی مخ بود .. اول اینکه ما راهنما زدن نداریم . دوم اینکه همیشه پمپ بنزین ها دکوری بوده . شما برید بازی euro truck simulator رو ببینید توی بارون شیشه بارون میگیره باید همش برف پاکن بزنی وگرنه نمیتونی جلوتو ببینی.. نکته بعدی همین پمپ بنزین که گفتم توی این بازی euro truck میتونی بری بنزین بزنی خیلی هم صداش طبیعی هستش.. نکته خیلی روی مخ نسخه قبلی دوربین داخل فرمون بود که طبیعی نبود آینه ها کاملا الکی بودن خیابون رو خیلی غیر طبیعی نشون میداد ولی توی بازی euro truck آینه هات خیلی طبیعی هستش.. بالاخره کوچیک ترین چیز ها توی واقعی تر شدن بازی اثر میذاره . توی gtaiv یه چیزی بود که هر شهر به اون شهر باید عوارض میدادی که توی gtav نبود ‌. این نکته ها درست بشه خیلی خوب میشه

    Vito Scaletta
هرآنچه از بازی GTA VI می‌دانیم – آیا می‌تواند هوادران را راضی کند؟ - گیمفا