سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا

سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟

پست گیمفا
۰۹:۰۶ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا

برای اینکه بدانیم خرید کدام گوشی بهتر است راه‌کارهای مختلفی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌‌ها شناخت و بررسی پرفروش ترین گوشی شیائومی‌ و سامسونگ است. با این کار می‌توانید نسبت به قابلیت‌ها، امکانات و مناسب بودن قیمت هر محصول مطمئن شوید.

سامسونگ و شیائومی را می‌توان ۲ شرکت پیشرفته در حوزه تولید محصولات دیجیتالی دانست که با عرضه انواع گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند بازارهای جهانی را به خود اختصصاص دهند. افراد زیادی برای خرید موبایل نسبت به انتخاب بین این ۲ برند دچار تردید می‌شوند. اگر شما نیز جزء این دسته کاربران هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بررسی میزان فروش گوشی های شیائومی و سامسونگ

این ۲ غول عرصه تکنولوژی که تقریبا همه ما آن‌ها را می‌شناسیم طی سا‌ل‌های اخیر همواره درحال رقابت برای کسب رتبه بالاتر در میزان فروش بوده‌اند. بهتر است پیش‌از بررسی پرفروش ترین گوشی سامسونگ و شیائومی به بررسی این ۲ شرکت در میزان فروش آن‌ها بپردازیم.

سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا

بازار فروش گوشی های شیائومی و سامسونگ در سال ۲۰۲۰

سامسونگ یکی از مطرح‌ترین شرکت‌هایی است که طی سال‌های طولانی نیاز بازارهای جهانی را به گوشی‌های هوشمند برطرف می‌کرد؛ اما شیائومی حدودا یک دهه است که با تولید موبایل‌های باکیفیت و تاحدودی ارزان‌قیمت توانست رقابت خوبی را با سامسونگ آغاز کند.

شیائومی در سال ۲۰۲۱ با عرضه گوشی‌های هوشمندی که دارای بهترین قطعات سخت‌افزاری بودند توانست در ۳ ماه اول سال ۱۲.۱درصد بازار جهانی یعنی رتبه سوم را به‌دست بیاورد. این میزان برای سامسونگ به‌دلیل عرضه گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی M31 به ۲۲درصد رسید.

بازار فروش گوشی های شیائومی و سامسونگ در سال ۲۰۲۱

در این سال افراد زیادی در سراسر جهان به‌دنبال پرفروش ترین گوشی شیائومی بودند. دلیل این موضوع را می‌توان تلاش شیائومی در به‌دست آوردن جایگاه هواوی دانست. در واقع تحریم هواوی باعث ایجاد موقعیتی عالی برای گسترش این برند شد.

شیائومی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و قطعات سخت‌افزاری قدرتمند، موبایل‌هایی به بازار عرضه کرد که توجه افراد زیادی را در بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و چین به خود جلب کردند.

در مقابل شیوع کرونا و عدم توانایی سامسونگ در تامین قطعات مورد نیاز کارخانه‌ها باعث کاهش تولید توسط این برند شد. این موضوع نیز زمینه را برای پیشرفت بیشتر شیائومی فراهم کرد.

در سال ۲۰۲۱ شیائومی با افزایش فروش در بازارهای جهانی توانست پس‌از ۸ سال گوی سبقت را از سامسونگ بگیرد و به‌عنوان پرفروش‌ترین برند شناخته شود. این پیشرفت طی ۱۰ سال فعالیت، یک اتفاق بسیار شگفت‌انگیز به‌شمار می‌آید.

میزان فروش گوشی های شیائومی و سامسونگ در سال ۲۰۲۲

در این سال رقابت‌ها به اوج خود رسید به‌طوری که در هر بازه زمانی یک محصول یک شرکت به‌عنوان پرفروش‌ترین موبایل شناخته می‌شد اما به‌طور کلی باید گفت سامسونگ در بازگرداندن جایگاه خود موفق عمل کرد.

اتفاق جالب دیگری که در این سال افتاد فروش بیشتر گوشی‌های سامسونگ در هند بود. در واقع شیائومی از سال ۲۰۱۷ این بازار را در درست گرفت و تنها در ۳ ماهه چهارم سال، سامسونگ توانست میزان فروش خود را نسبت به رقیب افزایش دهد.

بازار فروش سامسونگ و شیائومی در ۲۰۲۳

در سال ۲۰۲۳ فروش انواع برندهای گوشی با افت همراه بود اما بااین‌حال سامسونگ رتبه اول را به‌دست آورد و پس‌از آن شیائومی در رتبه سوم قرار گرفت. اینکه در سال‌های بعدی شاهد رشد کدام برند باشیم کاملا به تلاش آن‌ها و میزان کیفیت محصولاتی که ارائه می‌دهند بستگی دارد.

خرید پرفروش ترین گوشی شیائومی یا سامسونگ باعث می‌شود نسبت به کارایی و عملکرد موبایل خود اطمینان داشته باشید. این آمارها نیز به شما نشان می‌دهند افراد در سراسر دنیا به کدام برند علاقه بیشتری دارند.

موبایل شیائومی بخریم یا سامسونگ؟

برای اینکه تشخیص دهید کدام موبایل برای شما مناسب‌تر است باید به بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، طراحی و حتی قیمت موبایل بپردازید. تنها دراین‌صورت می‌توانید یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید. در ادامه به مقایسه کلی بین این ۲ برند می‌پردازیم:

سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی شیائومی و سامسونگ

هر فرد ممکن است نوعی خاص از طراحی را بپسندد پس این موضوع نیازی به بررسی ندارد؛ اما پیش‌از خرید حتما باید کیفیت ساخت را مد نظر داشت. درخصوص پرچمداران این ۲ برند باید گفت در ساخت آن‌ها از بهترین متریال استفاده می‌شود.

تنها عیبی که گوشی‌های پرچمدار شیائومی داشتند عدم بهره‌مندی از ویژگی ضدآبی بود. البته این مشکل از سری ۱۳ به بعد برطرف شد. پس هر ۲ به یک جایگاه دست یافتند.

شیائومی در تولید میان‌رده‌ها نیز از شیشه و پلاستیک استفاده می‌کند تا کیفیت همواره حفظ شود؛ اما سامسونگ به‌دلیل استفاده از پلاستیک در این مدل‌ گوشی‌ها کمی ضعف دارد. ازاین‌رو می‌توان پرفروش ترین گوشی شیائومی را در مدل‌های میان‌رده خوش ساخت آن پیدا کرد.

بررسی شیائومی و سامسونگ در سخت افزار

شیائومی از همان ابتدا قدرتمند به میدان آمد و در کنار این موضوع، قیمت‌گذاری کاملا مناسبی نیز داشت. این موضوع باعث شد زمانی که گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار ۲ برند ازنظر سخت‌افزاری و قیمت با یکدیگر مقایسه می‌شوند، شیائومی رتبه بالاتری به‌دست بیاورد.

با خرید گوشی شیائومی می‌توانید یک موبایل قدرتمند برای انجام کارهای روزمره، اجرای برنامه‌های سنگین یا حتی بازی داشته باشید. اگر موبایل سامسونگ می‌خواهید نیز بهتر است از مدل‌های دارای تراشته اسنپدراگون استفاده کنید.

بررسی شیائومی و سامسونگ ازنظر قیمت

پرفروش ترین گوشی شیائومی با قیمت مناسب را می‌توانید در میان‌رده‌های اقتصادی یا پرچم‌داران قدرتمند این برند پیدا کنید. به‌طور کلی باید گفت سیاست قیمت‌گذاری شیائومی باعث دیده‌شدن این برند و محبوبیت آن شد پس تا حدودی متوجه می‌شویم برنده این بخش کدام برند است.

سامسونگ و شیائومی در قیمت‌گذاری برای پرچم‌داران خود تا حدودی یک‌سان عمل می‌کنند اما زمانی که نوبت به میان‌رده، قاتل پرچمدار و مدل‌های اقتصادی برسد شیائومی خود را به‌خوبی نشان می‌دهد. در کنار توجه به تمام این موارد این شما هستید که باید تصمیم بگیرید موبایل خود را از کدام برند بخرید.

جمع‌بندی

با بررسی مشخصات پرفروش ترین گوشی شیائومی و سامسونگ می‌توانید تصمیم‌ بگیرید که موبایل خود را از کدام برند تهیه کنید. به‌طور کلی سامسونگ ۸ سال رتبه برتر فروش در بازارهای جهانی را به‌خود اختصاص می‌داد تا اینکه شیائومی توانست این رتبه را از او بگیرد.

درحال‌حاضر این ۲ برند همواره درحال‌ رقابت هستند و شما باید پیش‌از خرید، موبایل‌های مورد نظر خود را ازنظر قیمت و قدرت سخت‌افزار بررسی کنید تا به نتیجه درستی برای خرید یکی از آ‌نها برسید.

BenyaminNOCT FOR GAMEFAJavad.Starاقای گربه (از منتظران GTA VI)人Acker益man人ollieazamat bagatovDanialRanjbarzadehBahramsony

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هر دو زباله خالصن پول خودتونو دور نریزید 😂 یادمه حدود ۸ سال پیش شیائومی رو هیچکی نمی‌شناخت یه گوشی ردمی اون موقع گرفتم ۷۰۰ هزار تومن امکانات گوشی ۱/۵ تا ۲ تومنی داشت خیلی میرزید. وگرنه که چیز خاصی نیست الآنم دیگه به درد نمیخوره. یا اپل دست دوم بگیرید یا ارزون ترین گوشی که راه بندازه. گوشی شده مواد مصرفی دیگه دوام نداره

    HELLO.BROTHERSarshya12ArashconnorNOCT FOR GAMEFALone_wildAmo HamedAtefe_Carelesswhispera2023apeenmore
      • گوشی اپل نداشتم تا حالا. کلا شیائومی بوده. شیائومی هم الان زباله س قبلا خوب بود. آیپد اپل داشتم ولی اونم باز کیفیت ساختش به شدت اومده پایین. ایر۲ به شدت خوش ساخت تر بود نسبت به ایر ۴ (تجربه شخصی). ایپد های ایر ۳ به بعد رو میشه با دست دو نصف کرد اینقدر افتضاحه کیفیتش. از لحاظ ساپورت نرم افزاری و پایداری سیستم ولی هنوز اپل یه سر و گردن از بقیه بالاتره. در هر صورت گوشی موبایل شده ماده مصرفی هیچ گوشی نمیتونی دیگه پیدا کنی بیشتر از ۳ سال مثل روز اول کار کنه. گوشی های قدیمی ولی اینجوری نبودن.

        arshya12connorNOCT FOR GAMEFAAmo Hamedjustgamexbامیر پاچینوMoojyMetagamesazamat bagatovMohammad Ali PSImore
        • Squestion گفت:

          من شیایومی دارم بعد بیش از ۳ سال بهتر از حتی روز اول داره کار میکنه!
          جو سازی میکنی؟:دی
          در ضمن اپل هم مالی نیست فقط پول برندشو میگیره.
          بنظرم تو پرچمدارا یا سامسونگ یا گوگل,تو اقتصادی هم شیاءومی موتورولا و بازم گوگل عالین.

          arshya12NOCT FOR GAMEFAjustgamexbMoojysilent-manاقای گربه (از منتظران GTA VI)
          • aia گفت:

            دروغ شاخدار نگو از ۳ سال پیش ۴ تا شیاومی عوض کردم نوت ۸ داشتم ۱۰Aداشتم …هرچی شیاومی ۸ ماه بعد هنگ میکنه جرعت داری یکم حافظشو پر کن دیگه گوشی نمیشه برات یه سامسونگ ۵ میلیونی با دوربین ضعیف و رام۳ و۴ میارزه ب ی شیاومی ۱۵ میلیونی رام ۸

            arshya12SquestionNOCT FOR GAMEFA
    • مثلا الان این که بگی سامسونگ و شیاومی آشغال هستن (که کاملا حرفه بی معنی هست) چیش خنده داره ؟؟؟

      arshya12NOCT FOR GAMEFAالطائرjustgamexbMoojyMonokumaSquestion
    • Lone_wild گفت:

      اپل ؟ آیفون ۱۵ پرو مکس با شیائومی ۱۴ پرو مکس مقایسه کن
      نور صفحه شیائومی ۲۵۰۰ نیت آیفون ۱۸۰۰
      فیلم برداری شیائومی ۸k !! آیفون ۴K
      باطری شیائومی ۵۲۳۵ آیفون ۴۳۰۰
      شیائومی ۱۴ یک خدا ولی متاسفانه پول خریدش ندارم ۱۰۰ میلیون تومن

      Malassezia furfur
  • PS1 HAGRID گفت:

    هردو برند هم گوشی های خوب دارن هم بد
    هر کدوم بیشتر به جیبتون میصرفه بهتره این حرفام که این برند اینجوریه اون اونجوریه چرت و پرته مشکل یک مدل بین ده ها مدل رو به اسم اون برند بصورت کل نباید ثبت کرد

    arshya12NOCT FOR GAMEFAazamat bagatov
  • Young boy گفت:

    ولی تا جایی که من میدونم سامسونگ s24 ultra چهارمین گوشی برتر دنیاس آیفون ۱۵ پرو‌مکس ۴۵ مین😂🤣
    اینو بر اساس نمره میگم
    ولی در کل من خودم رابط کاربری سامسونگ رو خیلی خیلی بیشتر دوس دارم
    تر و تمیز و پیشرفته هستش

    arshya12gigachad_assaissnNOCT FOR GAMEFALone_wildMetagamesاقای گربه (از منتظران GTA VI)serSquestionazamat bagatovBabakmore
  • Ehsan39 گفت:

    من بعد خرید اخرین پرچم دار سامسونگ (نوت ۸) برای خودم! دیگه با ای برند خداحافظی کردم، انقدر که ضعف باتری و مشکلات نرم افزاری داشت، تو این ۴ سال ۲ تا گوشی شیاومی گرفتم، نوت ۱۰ لاین و تازگی ۱۳T , به شدت راضی بودم از هر نظر،
    انقدر که با این گوشی قبلیم رو راحت میتونم بفروشم ولی نگه داشتم برای کارای دیگه مثل فیلم دیدن، بعد از ۴ سال با این استفاده زیاد من هنوز باتریش مثل روز اوله،
    گوش جدید هم با شارژر ۶۷ واتی دیگه حرفی برای گفتن نگذاشته

    arshya12الطائرMetagamesazamat bagatov
  • من که شیامی دارم و راضیم خدایی همه چیش x3 GT
    برند کلا سلیقه ایه

    arshya12الطائرollieSquestionazamat bagatovYoung boyAshen undead the bearerFrom Ashes𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈAhmad_bk
  • Kingsbounty گفت:

    هر دو خوبن و کاملا بستگی به استفاده شخص داره ولی در کل سامسونگ از نظر کیفیت یک لول بالاتر از شیائومی هست.

    arshya12NOCT FOR GAMEFAarminazamat bagatov
    • a2023a گفت:

      حرفت درسته ولی یه مقایسه هم بین قیمت ها کن. قیمت های سامسونگ به مراتب بالاتر از شیائومی هست گرچه من فکر میکنم به غیر از دوربین، هیچ تفاوتی از نظر گرافیکی ندارن

      arshya12Kingsbounty
      • aia گفت:

        من چند مدل شیاومی داشتم چند مدل سامسونگم داشتم کیفیت دوربین ۴۰ مگاپیکسلی شیاومی در حد دوربین ۲۵ مگاپیکسل سامسونگه رام ۶ شیاومی درحد رام۳ سامسونگه خدایی هرچی شیاومی گرفتم فقط هنگ کرده ولی سامسونگ A30 داشتم ۴سال کار کرده هروقتم اعصابم خورد میشد میکوبیدمش رو دیوار

        Kingsbounty
      • Kingsbounty گفت:

        چرا داداش تفاوت دارن. سیستم عامل شیائومی پر از باگ هست و اینکه خرابی بیشتری میدن گوشی هاش. سامسونگ به مراتب خرید هوشمندانه تری هست. الان مثلا s21feیا s23 fe شاید روی کاغذ از هم رده های شیائومی ضعیفتر به نظر بیان اما تو عملکرد یه چیز دیگس سامسونگ من تجربشو داشتم که میگم.

  • بیاید توی چند تا چیز رو بین سامسونگ و شیائومی مقایسه کنیم
    رابط کاربری : میشه گفت رابط کاربری هردو خوبه ولی شیائومی توی هایپر او اس خواسته خیلی شبیه آیفون باشه ولی سامسونگ توی one ui اصالت خودش رو حفظ کرده از ی طرف هم رابط کاربری شیائومی تبلیغ داره برنامه های خود گوشی تبلیغ دارن که عادیه به خاطر اینکه شیائومی بتونه پول گوشی رو دربیاره چون گوشی هایی که میده قیمتشون کمتر از اونی که باید باشه
    پشتیبانی نرم افزاری:سامسونگ توی میان رده های جدیدش گفته که قراره تا ۴ سال آپدیت نرم افزاری و ۵ سال آپدیت امنیتی رو داشته باشه که خیلی آمار خوبیه توی پرچمدار ها هم امسال سامسونگ با سری S24 گل کاشته و قول ۶ سال آپدیت نرم افزاری و ۷ سال امنیتی رو داده که خیلی عالیه ولی این اعداد برای شیائومی خیلی کمتره و نهایت ۳ سال نرم افزاری و ۴ سال امنیتی برای میان رده هستش و پرچمدار هاش ۴ سال نرم افزاری و ۵ سال امنیتی اینم در نظر بگیرید که شیائومی خیلی تو عرضه آپدیت نا منظم هستش ولی سامسونگ خیلی منظم و دقیق

    الطائرazamat bagatov
  • بدون هیچ شکی سامسونگ. من دیروز یه a34 سفارش دادم احتمالا فردا یا پس فردا به دستم میرسه. الانم به Poco x3 pro دارم که هی مدام اینترنتش قطع میشه بخاطر این مشکل اینترنت و باگ های شیاومی دیگه میترسم برم سمت شیاومی…

    arshya12MetagamesarminollieMonokumaNamelessdarkwarrior
  • Herfeiy گفت:

    الان گوشی ای که ارزش خرید داره شیائومی poco x6 pro هست. از نظر قیمت و مشخصات فوق العادس. قیمت گوشی ۱۶ تومنه ولی در حد یه گوشی ۲۷ میلیونیه.
    مشخصات: رم ۱۲GB LPDDR5X و حافظه ۵۱۲GB UFS4 یه چیپست غول دایمنسیتی ۸۳۰۰ ultra هم داره کلا گوشی گیمینگی هست صفحه نمایش هم که فوق العادس امولد ۱۲ بیتی ۶۸ میلیارد رنگ ۱۲۰HZ رزولیشن ۱.۵k. حاشیه ها هم مثل گوشی های پرچم دار بسیار کمه نسبت صفحه نمایش ۹۰ درصد هست

    olliearminazamat bagatov𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈ
  • من ریسک کردمو شیاهومی گرفتم الان نمیتونم ازش دل بکنم سخت افزاره قوی باتریه فوقولعاده تو بیست دقه فول میشه یک روز نگه میداره چند ساله دارمش هنوز عینه روزه اول کار میکنه همه چیزش ده بارم زمین خورده هیچیش نشده قیمتش هم نصفه اون سامسونگی بود ک هم رده این گوشی ک خریدمه اون سامسونگ بود پونزده میلیون این گوشیه من بود هفت میلیون دقیقا هم رده بودن با نصفه قیمت واقعا گوشیه خوبیه برا کسایی ک بچه پولدار نیستن اما کیفیت براشون مهمه فقط در نظر داشته باشین ک سی پیو اسنپدراگونه امریکا باشه ک خیالتون از هنگی راحت باشع مدیا تک یا اگزینوس نگیرین نمیگم بد هستش اما به اسنپ دراگون نمیرسن

  • من قبلا هواوی بیشتر از هر برند گوشی دوست داشتم انقدر هواوی گوشی های خوبی می‌ساخت
    حالا نظر شخصیم هست ولی اگه هواوی تحریم نمیشد من ۱۰۰ درصد گوشی هواوی میخریدم

    NOCT FOR GAMEFA
  • a2023a گفت:

    شیائومی شاید فعلا به کیفیت سامسونگ نرسه ولی خب، گوشی های خیلی با کیفیتی نسبت به قیمتش عرضه می‌کنه. برای مثال خودم الان یه شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو دارم و سه سالی میشه که باهاش کار میکنم و سنگین ترین بازی ها رو اجرا کرده (مثل کالاف یا eFootball) درحالیکه گرافیک بازی رو روی High و نرخ فریم ۶۰ fps میذارم. تازه همه این ها در حالت معمولی هست و گوشی یه قابلیت دیگه به اسم حالت کارایی داره که تمام محدودیت های گرافیکی برداشته میشه که البته یکم به باتری ضربه میزنه و بهتره کمتر ازش استفاده کنید. در کل که گوشی عالی هستش و با اینکه سه ساله دارمش ولی عین روز اول کار می‌کنه. فقط یه مشکل داره، اونم اینکه داغ می‌کنه. در غیر اینصورت هیچ نقطه ضعفی از نظر گرافیکی نداره.

    DADDY PARTiSAN
  • اگه می خواین عکس بگیرین سامسونگ اگه می‌خواین همه جا بتونین با رفقا بازی کنین شیائومی بهتره🙂

    DADDY PARTiSAN
  • Benyamin گفت:

    هر برندی از گوشی در جایگاه خودشون خوب هستند اما اگر بخواهیم منطقی رفتار کنیم قصد توهین به طرف آران سامسونگ رو ندارم خداوکیلی برند شیاعومی واقعا برند خیلی خوب و استانداردی هستش من خودم الان چند سال هست از گوشی های میان رده با مشخصات بالا این شرکت دارم استفاده میکنم ماشاالله خدارو شکر یکبار هم نه مشکلی براش پیش اومده و نه چیز دیگه ای سامسونگ فقط از نظر دوربین خیلی خوب هست اما تویه زمینه های دیگه واقعا برند های دیگه خیلی برتری بیشتری نسبت بهش دارن مثلا سامسونگ اصلا شارژر های خوبی ندارد اگزینوس داره ۴۵ وات هنوز داره تویه جعبه گوشی هایش می‌زاره اما شیاعومی اومد ۱۲۰ وات گذاشت خیلی از سامسونگ زد جلوتر شیاعومی تا به حال چند تا هم رکورد زده که از جمله چند تا از اون رکورد ها هم رکورد گینس زده اما ما تا به حال اصلا ندیدیم سامسونگ رکورد زده باشه تویه سال ۲۰۲۳ آیفون هم حتی با فروش بسیار بالا خودش تاج پادشاهی رو از سر سامسونگ برداشت کلا الان هم که S24 اولترا رو عرضه کرده شیاعومی هم با عرضه poco x6 pro و شیاعومی ۱۱ اولترا پ شیاعومی ۱۴ اولترا خیلی خیلی زیاد از سامسونگ پیشی گرفت

    DADDY PARTiSANالطائرBenyamin
    • Benyamin گفت:

      مثلا شما اگر بخوای بری یک گوشی سامسونگ رم ۱۲ یا ۱۶ بخری تازه از ۲۵ یا ۳۰ میلیون شروع میشه اما من خودم رفتم گوشی redmi note 13 pro plus با رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگ خریدم تازه یارو دوستم بود خریدم ۱۵ میلیون اما مهم ترین موضوعی که باعث شده شیاعومی یک برند بسیار پر طرفدار باشه این هست که وقتی که اگر این گوشی های اتفاقی برایشان بیوفته قیمت قطعاتی که اون تعمیر کار موبایل میخواد برای گوشی های شیاعومی بندازه بسیار ارزان تر از قیمت قطعات گوشی هایی همچون سامسونگ و آیفون هستند الان سامسونگ اومد s24 اولترا رو که عرضه کرد شیاعومی هم با عرضه شیاعومی ۱۴ اولترا و پوکو ایکس ۶ پرو و شیاعومی ۱۱ اولترا و شرکت اوپو اومد گوشی اوپو فایند ۶ فکر کنم عرضه کرد واقعا خیلی خوب زدن رو دست سامسونگ

      DADDY PARTiSANالطائر
سامسونگ یا شیائومی خرید کدام یک انتخاب بهتری است؟ - گیمفا