Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

۱۵ تغییر و بهبود Tekken 8 نسبت به Tekken 7

آرش بوالحسنی
۱۸:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

Tekken 8 قرار است تفاوت‌های زیادی با Tekken 7 داشته باشد. در ادامه به بررسی بزرگ‌ترین تغییرات میان نسخه جدید و قدیمی‌تر می‌پردازیم.

به انتشار بازی Tekken 8 بسیار نزدیک شده‌ایم. این بازی در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۳ بهمن ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. Tekken 8 که تقریبا ۷ سال پس از Tekken 7 به دست گیمرها می‌رسد، شامل طیف وسیعی از ویژگی‌ها، مبارزها و حالت‌های جدید می‌شود. ۱۵ عدد از بزرگ‌ترین تغییرات Tekken 8 نسبت به Tekken 7 را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

مدت زمان بخش داستانی

tekken 8

سری Tekken به خاطر داستان‌های طولانی خود شناخته می‌شود، تا حدی که این سری به همین خاطر نام خود را در کتاب جهانی رکوردهای گینس ثبت کرده است. Tekken 7 هم از نظر داستانی عملکرد بدی نداشت. وب‌سایت HowLongToBeat مدت زمان بخش داستانی این بازی را بین ۳.۵ تا ۱۰ ساعت در نظر گرفته است. Tekken 8 قصد دارد تا محتوای بیشتری را با بخش داستانی خود ارائه دهد. Kohei Ikeda، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای با Famitsu گفته بود که از مقدار محتوای بخش داستانی بازی شوکه شده است.

در حالی که داستان اصلی روی جنگ بین Jin Kazama و Kazuya Mishima تمرکز دارد، Bandai Namco از فصل‌های داستانی مجزا برای شخصیت‌های دیگر نیز خبر داده است. آن‌هایی که برای اولین بار فرنچایز Tekken را تجربه می‌کنند هم نباید نگران باشند، چرا که Tekken 8 شامل خلاصه داستانی برای بازی‌های قبلی نیز خواهد شد.

موتورگرافیکی Tekken 8 و Tekken 7

Tekken 7 با موتور Unreal Engine 4 توسعه یافته و برای زمان خود خوب به نظر می‌رسد؛ اما Tekken 8 با Unreal Engine 5 چند لول از آن بازی بالاتر است. این بازی از هیچ‌کدام از مواد اولیه Tekken 7 استفاده نمی‌کند. مسئله دیوانه‌وارتر این است که حالا افکت‌هایی مثل باران، عرق و خاک هم به صورت متغیر نمایش داده می‌شوند که به هیچ عنوان پارامترهای ساده‌ای نیستند. افکت‌هایی مثل باران و عرق در واقع روی بدن شخصیت‌ها حرکت می‌کنند و حتی زمین می‌ریزند. وقتی این شخصیت‌ها زمین می‌خورند هم لباس‌های آن‌ها کثیف می‌شود.

تخریب صحنه

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

تخریب صحنه مبارزه، بخشی از Tekken 7 بود و شما می‌توانستید در آن بازی زمین را خرد کرده یا با شکستن موانع به بخش جدیدی از صحنه بروید. Tekken 8 هم قرار است شامل این المان باشد، اما همه چیز در این بازی اغراق‌شده‌تر است. علاوه بر این، شاهد رنگ و لعاب سینمایی‌تری هستیم و شخصیت‌ها نسبت به محیط در حال تخریب واکنش نشان می‌دهند.

تیم مبارزان

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

بازی Tekken 7 با ۳۶ مبارز از جمله Akuma از Street Fighter عرضه شد. در مقایسه با آن بازی، Tekken 8 شامل ۳۲ مبارز در زمان عرضه می‌شود. در این میان نام شخصیت‌های جدیدی مثل Azucena، Victor Chevalier و Reina به چشم می‌خورد. شخصیت‌های کلاسیک این سری مثل Jin Kazuma ،Bryan Fury ،Nina Williams ،Steve Fox و Paul Phoenix نیز باز خواهند گشت.

Arcade Quest

در Tekken 7 بخشی به نام Treasure Battle وجود داشت که در آن برای دریافت آیتم‌های ظاهری، با حریف‌های هوش مصنوعی مبارزه می‌کردید. اما Arcade Quest در Tekken 8 بیشتر از یک حالت اضافه است. این یک بخش داستانی کامل است که در آن شما باید یک آواتار را شخصی‌سازی کرده و وارد ماجرایی برای تبدیل شدن به برترین مبارز شوید. شما در کنار خود یک تیم خواهید داشت که راهنمایی‌هایی را برای بهتر شدن به شما می‌دهند. البته، با پیشروی در این بخش، رقبا هم سرسخت‌تر می‌شوند.

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

با تکمیل چالش‌ها، شما به آیتم‌های شخصی‌سازی دست خواهید یافت. علاوه بر شبیه‌سازی روزهای خوش بازی‌های آرکید، این بخش برای آموزش بازیکنان تازه‌وارد هم عالی است. هنوز معلوم نیست که آیا Tekken 8 شامل یک Arcade Mode سنتی برای قرار گرفتن در مقابل دسته‌ای از حریفان CPU می‌شود یا خیر. باید منتظر بمانید.

Heat System

سیستم مبارزات Tekken 8 روی بازی تهاجمی تمرکز کرده و Heat System بهترین مدرک برای این ادعا است. پس از استفاده از یک حمله Heat Burst یا Heat Engager، شخصیت شما وارد Heat State می‌شود. این وضعیت ۱۰ ثانیه طول می‌کشد و شخصیت شما در این مدت به Heat Burst و Heat Dash دسترسی دارد. میزان نوار Heat هم متفاوت خواهد بود. Heat Burst تنها ۷۰ درصد نوار Heat را به شما می‌دهد، در حالی که Heat Engager یک Heat Gauge کامل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

Heat Smash به جای Rage Drive

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

در حالی که Rage Arts هنوز حاضر و در مواقعی که نوار سلامت شما زیر ۲۵ درصد باشد قابل استفاده است، دیگر خبری از Rage Drive نیست. جای Rage Drive را مکانیکی به نام Heat Smash گرفته است. Heat Smash از تمام انرژی Heat شما در Heat State برای یک حمله قدرتمند استفاده می‌کند. این حمله می‌تواند پتانسیل عوض کردن جریان مبارزه را داشته باشد، اما در عین حال می‌تواند کل Heat Gauge شما را هم هدر دهد؛ یک موقعیت ریسکی!

بازیابی نوار سلامت در Tekken 8

برای کمک به مبارزات تهاجمی‌تر، نوار سلامت قابل بازیابی از Tekken Tag Tournament به Tekken 8 آمده است. اما نوار سلامت شما در این بازی تنها با حملات موفق بازیابی می‌شود، حتی اگر حریف شما حمله را بلاک کند.

Special Style

tekken 8 jun kazama

در حالی که Tekken 7 چینش دکمه‌های سنتی‌ای داشت، Tekken 8 گزینه‌ای را برای بازیکنان تازه‌وارد را اضافه می‌کند. همانند Modern Controls، با Special Style می‌توانید کمبوها و فرمان‌ها را به کلیدهای خاصی اختصاص دهید تا اجرای آن‌ها ساده‌تر شود. برای مثال، به جای اجرای فرمان‌های مختلف حول کمبوهای هوایی، تنها کافی است تا مثلث روی پلی استیشن یا Y روی ایکس باکس را فشار دهید.

شما همچنین می‌توانید با فشردن دکمه L1 یا LB در طول مبارزه بین Special Style و Traditional Style سوئیچ کنید. در Tekken 7 شاهد سیستم مشابه‌ای در قالب Easy Combos و Assists بودیم. اما تیم توسعه Tekken 8 به Special Style به عنوان روشی برای یادگیری مکانیک‌های بازی و حرکات اصلی یک مبارز نگاه می‌کند.

تغییرات My Replay و Tips در Tekken 8

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

یک ویژگی دیگر که می‌تواند به بازیکنان جدید و قدیمی کمک کند، My Replay و Tips است. این دو بخش در فصل دوم بازی Tekken 7 معرفی شدند. با این حال، Tekken 8 به شما اجازه می‌دهد در طول Replay، حرکات جدید را در یک پنجره ده ثانیه‌ای اجرا کنید. شما صرفا به بازپخش یک صحنه نگاه می‌کنید و سیستم به شما می‌گوید که چه حرکاتی را اشتباه انجام می‌دهید. سپس فرصت دارید تا حرکات درست در آن سکانس را اجرا کنید. کارگردان بازی هم گفته که My Replay یک چرخه کم‌فشارتر برای کسانی است که به دنبال بهبود مهارت‌های خود هستند.

Fight Lounge

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید در این سری، Fight Lounge است. در این بخش آواتار شما وارد یک محیط آرکید سه‌بعدی می‌شود تا با بازیکنان دیگر در Quick Matches و Ranked Play بازی کند. شما می‌توانید با بازیکنان دیگر تعامل کرده، پروفایل آن‌ها را ببینید، به فروشگاه شخصی‌سازی بروید یا صرفا در ساحل آفتاب بگیرید. Match Anywhere هم به شما اجازه می‌دهد تا کیفیت، طیف مهارت، کراس-پلی و سایر تنظیمات ارتباط خود را تغییر دهید. این بخش طوری طراحی شده تا حس و حال یک آرکید واقعی را منتقل کند.

نت‌کد و کراس‌پلی

نت‌کد Tekken 7 یکی از جنجالی‌ترین جوانب آن در طول سال‌ها بوده است. بازیکنان خواستار نت‌کد Rollback بودند و Harada بالاخره اعلام کرد که Tekken 7 از همان ابتدا دارای نت‌کد Rollback بوده است و سپس این ادعا رد شد. نت‌کد Rollback قرار است در Tekken 8 حضور داشته باشد. اگرچه باید تا انتشار بازی برای آزمایش این نت‌کد صبر کنیم، اما خبر خوب قطعی این است که کراس‌پلی هم در Tekken 8 خواهد بود. به این ترتیب بازیکنان PC و کنسول‌ها می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند.

Super Ghost Battle

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

به چالش کشیدن هوش مصنوعی معمولی می‌تواند در ابتدا سرگرم‌کننده باشد، اما بالاخره خسته‌کننده می‌شود. پس چرا به جنگ با هوش مصنوعی شبح بازیکنان حرفه‌ای، رقبای آنلاین یا حتی خودتان نروید؟ Super Ghost Battle در Tekken 8 برای همین کار است. با شرکت بازیکنان در مبارزات، شبح آن‌ها حرکاتشان را کپی‌برداری می‌کند. علاوه بر توانایی مبارزه و محک زدن خود علیه بهترین بازیکنان جهان، این ویژگی برای آشنا شدن با سبک مبارزه‌تان عالی است. همچنین با توجه به اینکه شبح‌ها دائما در حال یادگیری هستند، هر مبارزه حتی با حریف یکسان متفاوت خواهد بود.

بازگشت Tekken Ball

پس از غیاب طولانی‌مدت، Tekken Ball بالاخره در Tekken 8 بازمی‌گردد. این حالت در Fight Lounge در دسترس خواهد بود. در Tekken Ball دو بازیکن با شوت کردن یک توپ ساحلی به سمت یکدیگر باید از جان هم بکاهند. توپ‌هایی با طراحی جدید هم موجود هستند. از یک توپ خاکستری درخشان گرفته تا توپی که شبیه به کره زمین است.

سیستم مورد نیاز PC

tekken 8 ling xiaoyu 1024x576

افزایش چشمگیر کیفیت بصری Tekken 8 نسبت به Tekken 7، به این معنا است که به سیستم قدرتمندتری هم برای اجرای بازی نیاز خواهید داشت. اما تا چه حد قوی‌تر؟ برای شروع باید گفت که در مقایسه با ۶۰ گیگابایت حجم Tekken 7، به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی Tekken 8 نیاز خواهید داشت. حداقل سیستم مورد نیاز Tekken 7 متشکل از یک ntel Core i3-4160، شش گیگابایت رم و یک Nvidia GeForce GTX 660 یا GTX 750 Ti است. برای سیستم پیشنهادی هم یک Core i5-4690، هشت گیگابایت رم و یک GeForce GTX 1060 توصیه شده است.

برای مقایسه باید گفت که حداقل سیستم مورد نیاز Tekken 8 از یک Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600، هشت گیگابایت رم و یک GTX 1050 Ti یا Radeon R9 380X تشکیل شده است. در حالی که برای سیستم پیشنهادی به یک Core i7-7700K یا Ryzen 5 2600، شانزده گیگابایت رم و یک RTX 2070 یا Radeon RX 5700 XT نیاز خواهید داشت. آن‌هایی که هنوز به GTX 1060 خود چسبیده‌اند می‌توانند با خیال راحت Tekken 8 را نصب کنند.

Amirhoseinmilad saهیربدПΣGΛП(شیفته عظمت یوبیسافت)گرالت از ریویاDARKSIRENMA12WalleR MaNBlack SwordsmanDark.Elden-LordDota2mrGhostmediumOverlordMR147Love GameMeme.shez𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥KYmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید
Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ST گفت:

    گرافیکش واقعاً خیلی پیشرفت کرده. اما توی ویدئو ها ضعیف‌ به نظر می‌رسه. در نسخه دمو گرافیک«خوب» بود.
    به نظرم افکت‌گذاری توی T7 خیلی نرم‌تر و زیباتر از T8 بود. الان تو T8 خیلی از افکت‌ها شلخته و خیلی خشک به نظر می‌رسن.
    طراحی کرکتر ها، به طور تقریبی اگر در نظر بگیریم از تمام نسخه های Tekken بهتره. بخصوص Jin و Kazuya.
    در مورد customize کرکتر ها طبق ویدئو های که منتشر شده باید گفت بهترین customize بین تمامی فایتینگ ها تا به امروز رو داره.
    طراحی استیج ها به خصوص اون استیج شهری که مبارزه جین و کازویا درش صورت می‌گیره خیلی عالیه. هر چند بعضی هاش مثل استیج جنگل نسبت به بقیه کمی ضعیف‌تره به نظرم.
    شخصیت هایی که برای بازی پایه در نظر گرفتن از نظر تعداد فوق‌العاده است و نام های آشنا و محبوبی بینشون دیده میشه.
    مبارزات پر زد و خورد و هیجانی‌تر از همیشه شدن. سازنده ها خیلی تلاش کردن که مبارزات همیشه تازگی خودشون رو حفظ کنن.
    در کل به نظرم می‌تونه بهترین فایتینگ حال حاضر باشه.
    ۸۷-۹۱

    OverlordDEXSIRBlack Swordsman𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝Dota2KYAlucardbaSORVASHMeme.shezَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)more
  • Daniallox😃 گفت:

    حس میکنم میشه بهترین نسخه سری

    💚 VEGAN گیمرگیاهخوارKY
  • Unknown گفت:

    همین که بازی نسل نهمیه یعنی پیشرفت ۱۰۰ درصد
    گرچه تیکن از مورتال کامبت جا مونده و فک نکنم بهش برسه فقط باید فاصلشو کم‌ کنه باهاش

    mahdirhDEXSIR💚 VEGAN گیمرگیاهخوارگرالت از ریویاDota2vitto corleone
  • Porfosor گفت:

    بی صبرانه در انتظارم
    فقط سلطان هوآرنگ ❤️

    کفتر گیمینگ𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝Dirtyomnicvitto corleoneKYَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)Brainiac(خداحافظ)Alone warriorST
  • آن‌هایی که هنوز به GTX 1060 خود چسبیده‌اند می‌توانند با خیال راحت Tekken 8 را نصب کنند.
    ای کلک شیطون از کجا فهمیدی به ۱۰۶۰م چسبیدم؟!

    Boy GamerMA12𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝DirtyomnicDota2nemesisBlue eyes White DragonMeme.shezKYَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)more
  • این نسخه از خیلی جهات از جمله همین ۱۵ موردی ک تو متن اشاره شد از نسخه ۷بهتره. و میتونه مارو یاد نسخه های شاهکار سری مث ۳ و ۵ بندازه.
    بنظرم بعد از نسخه ۳و ۵ بهترین طراحی رو این نسخه داره.

    تنها مشکلاتی ک تا الان دیدم تو تریلرا و گیم پلی ها نورپردازی ضعیف برخی استیجاس و اینکه گاهی اوقات خیلی افکت پاشیده میشه رو صفحه و اساسا چیزی معلوم نیس بجز افکت.
    در کل خیلی راضیم ازش و بنظرم متاش میتونه بین ۸۷ تا ۸۹ بشه.
    ب امید موفقیت❤

    Alucardbavitto corleoneKYJoel MorganBrainiac(خداحافظ)TekkenGod
  • TekkenGod گفت:

    تکن ۷ با وجود موفقیتش برا من ناامید کننده بود. خصوصا بخاطر گرافیک و طراحی افتضاح و نورپردازی عجیب غریبش. البته چند دلیل داشت مثلا بودجه خیلی کمی که بهش اختصاص داده بودن، آشنا نبودن به آنریل انجین چون برای اولین بار بود که ازش استفاده میکردن، یا ضعفهای خود موتور بازیسازی که مثلا موها رو نمیتونست خوب در بیاره.
    ولی این سری با بودجه خوبی که داشتن و همچنین ارتقاء آنریل انجین به نسخه پنج واقعا دستشون برا پیشرفت هر چه بیشتر باز بود.

    Boy Gamer𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝KY
    • ST گفت:

      تکن های اخیر متاسفانه از نظر گرافیکی همیشه از فایتینگ های دیگه عقب بودن. همین تکن۸ هم با اینکه گرافیکش خیلی پیشرفت کرده ولی «نسبت به خودش» خوبه.
      گرافیک تکن۸ قطعاً از نکات مثبت نخواهد بود، ولی نکته منفی هم نمی‌تونه باشه.
      Street fighter 6 و MK1 و Guility gear strive نسبت به art style خودشون و حال و هوای خودشون در بهترین حالت گرافیکی خودشون قرار دارن. ولی تکن نمیدونه با خودش چند چنده. البته الان گرافیکش خیلی خوب شده به نظرم. در کل گرافیکش الان تو ذوق نمی‌زنه. خیلی بهش توجه نکنید و از بازی لذت ببرید.

      KY
      • KY گفت:

        با وجود اینکه کلا گرافیک بازی ها زیاد برام مهم نیس ولی گرافیک تکن ۸ قطعا یکی از نکات مثبت برای من خواهد بود ، تکن ۸ از لحاظ گرافیکی واقعا پیشرفت چشمگیری کرده و بافت لباس ها و پوست ها به شدت بالاست و کاملا گرافیک بازی نسل نهمیه ، سبک گرافیکی بازی به اینشکله که اتفاقا از نظر من وفادار بودنش به سبک گرافیکیش و ارتقا دادن گرافیک بازی توی سبکی که داشته یکی دیگه از نکات مثبت بازی هست و توی بررسی نسخه آزمایشی ، ای جی ان گرافیک بازیو کاملا نسل نهمی خوانده بود

        ST
    • تکن ۷ واقعا منو ناامید کرد و مشکلاتش زیاد بود. از نورپردازی استیجا و اون فیلتر نور عجیب و غریبش بگیر تا گرافیکش ک نسبت ب تگ تورنمنت ۲ هیچ تغییری ک نکرده بود ب کنار، بنظرم گرافیک تگ تورنمنت ۲ تازه بهترم بود.
      طراحی هارو هم زیاد دوس نداشتم.
      لیست کومبو ها هم قاطی پاتی بود، فقط هر چی کومبو بود رو قاطی گذاشته بودن تو لیست.
      ی بعضی کرکترای بیخود هم داشت ک بنظرم وجودشون الکی بود مثل مستر ریون.

      در کل برا منم ناامید کننده بود

      سگ پرستBoy GamerAlone warrior
  • 🟢این بازی آدمو یاد کلوپی‌های گذشته میندازه، تیکن و فیفا دو بازی طلایی قدیم بود که حسابی گیمر داشت.
    میرفتم با دوستم ۲۰۰ تومان پول قدیم میدادیم، هرکدوم ۱۰۰ تومان و یک ساعت بازی میکردیم🫤🫤😑 اما حالا…😞😞

    Joel Morgan💚 VEGAN گیمرگیاهخوارvitto corleone
  • . گفت:

    بهتره بیاد روی گیم پس وگرنه ارزش ۷۰ دلار نداره

    Amirhoseinسگ پرستKYJoel MorganBoy Gamervitto corleone
  • KY گفت:

    فکرکنم اشتباه تاریخ انتشار بازیو نوشتین ، آخرین بار تاریخ انتشار بازی ۶ بهمن بود ، الان فقط در حال روز شماریم تا این بازی بیاد و بخش داستانیشو اول برم واقعا خیلی دوس دارم ببینم رینا کیه و آیا ژن شیطانی داره یا نه و کازویا چه کار میکنه و آیا رابطه جین و کازویا خوب میشه یا شاهد مرگ یکی از این دو خواهیم بود(کازویا) و آیا جون زندس یا مرده( فکرکنم متاسفانه مرده باشه ولی بازم امیدوارم زنده باشه).
    هنوزم فکرمیکنم کمتر ۹۰ نمیشه چون حتی اگر بخوایم از لحاظ خلاقیت هم حساب کنیم تکن ۸ واقعا توی این زمینه هم خیلی خوب عمل کرده و گیم پلی بازی نسبت به نسخه های قبلش تغییرات زیادی داشته

    𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝TekkenGodAlucardbaSTvitto corleone
    • از نظر داستانی یجورایی بهت اطمینان میدم این نسخه داستانش خیلی خوب میشه(البته چند درصدم واسه شکستش در نظر گرفتم ولی در کل بهش امید دارم)
      چون واقعا پتانسیلشو داره و تو تریلرایی ک ازش دیدم هم بهش امیدوار تر شدم. با معرفی دختر هیهاچی داستان میتونه جذاب تر هم بشه.

      KY
  • KY گفت:

    دوستان من همین الان داخل یوتیوب بودم که دیدم یه دو دقیقه از داستان بازی یکی قرار داده بود و درباره رینا بود و برای اینکه برام اسپویل نشه تصمیم گرفتم تا زمان عرضه بازی و تموم نکردن بخش داستانی سمت یوتیوب و اینجور جاها نرم ، چیزایی که از این دو دقیقه ویدئو فهمیدم
    ( هشدار اسپویل)
    اینه که رینا داره اطلاعات درباره‌ی ژن شیطانی بدست میاره و با جین مبارزه میکنه و وقتی با مشت محکم به صورت جین میزنه همونجا جین از ژن شیطانیش استفاده میکنه و رینا هم میفهمه زمانی ژن شیطانی فعال میشه که جون طرف در خطر باشه و ظاهرا براش فهمیدن این نکته کافی بوده و بعدش تسلیم میشه و میره ، من ازش اینو فهمیدم که رینا دارای ژن شیطانی هست ولی نمیدونسته چطور فعالش کنه و برای همینم داخل تریلر میره جلوی لیزر کازویا تا با درخطر قراردادن جونش ، ژن شیطانیش فعال بشه ، شاید اصلا هدف رینا داخل بازی فعال کردن ژن شیطانیشه

    Boy Gamer
  • SaEiD CeZaR گفت:

    کاش بخش تیمی داشته باشه
    مثل چیزی که تو ۵ بود

    Amirhosein
  • nobody گفت:

    صحبت از بهبود Tekken 8 نسبت به Tekken 7 ـه اما در بخش مبارزان به کم شدن تعداد کارکترها اشاره می‌شه!

    ولی انصافا Super Ghost Battle فیچر هیجان‌انگیزیه.

  • Amirhosein گفت:

    یه بخشی از تیکن بود که میومدی هشت تا کاراکتر انتخاب میکردی با دوستت بازی میکردی ای کاش تو این نسخه هم میبود عالی میشد

Tekken 8 علیه Tekken 7؛ 15 تغییر که باید از آن‌ها آگاه باشید