بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳

محمد علیائی
۱۷:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

۲۰۲۳ سال پرباری برای بازی‌های ویدیویی بود. از بازی‌های اختصاصی کنسول‌ها که برایشان هایپ بزرگی ایجاد شده بود بگیرید تا بازی‌های کوچک و مستقل. در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های کنسول Xbox در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم و چرایی حضور آن‌ها را در این لیست را توضیح خواهیم داد.

Party Animals

party animals
Party Animals بازی چند نفره سرگرم کننده و لذت بخشی است

Party Animals به عنوان یک بازی چندنفره، عنوانی سرگرم‌کننده و مفرح است، به خصوص در صورت تجربه به شکل کوآپ. این بازی که تاخیرهای زیادی خورده بود، پس از عرضه، توانست مقبول واقع شود. گرچه این بازی از بخش آفلاین برخوردار نیست اما در بخش چند نفره خود به خوبی می‌تواند اوقات شادی را برای مخاطبان خود فراهم آورد.

تنوع و تعداد بالای نقشه‌های Party Animals در کنار حالت‌ها و بازی‌های متنوع آن و جذابیت‌های بصری‌اش سبب شده تا این بازی به یکی از بهترین بازی‌های Xbox در سال ۲۰۲۳ دتبدیل شود.

از طریق این نشانی، می‌توانید نقد و بررسی Party Animals را مطالعه کنید.

Starfield

starfield
Starfield علی‌رغم اینکه مخاطبانش را ناامید کرد، بازی خوبی است که تجربه‌های جالب و غنی‌ای را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد

استارفیلد یکی از بزرگ‌ترین ناامیدی‌های سال ۲۰۲۳ بود. بسیاری از ویژگی‌هایی که سازندگان روی آن‌ها مانور می‌دانند، در نهایت توخالی از آب درآمدند! اما آیا این به آن معنی است که استارفیلد عنوان بزرگ و خوبی نیست؟

استارفیلد با همه مشکلات و نقص‌هایی که دارد، قطعا یکی از ۵۰ بازی برتر سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. درست است که بسیاری از عناصر گیم‌پلی آن همچون طراحی مراحل، مبارزات و سیستم نقش آفرینی منسوخ هستند، اما نباید فراموش کنیم که این بازی همچنان یک عنوان سرگرم‌کننده و خوب به شمار می‌رود و تجربه آن برای هر مخاطب جدی بازی‌های ویدیویی لازم است.

به یاد بیاوریم حس فوق‌العاده بازی را وقتی روی ماه قدم می‌زنید! یا برخی از ماموریت‌های فرعی بازی و تجربه‌هایی که فقط و فقط بتسدا و تاد هاوارد می‌توانند آن‌ها را برایمان به ارمغان بیاورند. پس شاید بهتر باشد، کمی آرام بگیریم و استارفیلد را تجربه کنیم. در حین تجربه آن غر خواهیم زد اما لحظاتی نیز از شکوه آن، به وجد خواهیم آمد.

از طریق این نشانی، نقد و بررسی Starfield را مطالعه بفرمایید.

Forza Motorsport

forza motorsport
ریبوت Forza Motorsport عنوان موفق و بسیار خوبی بود که به یکی از بهترین بازی‌های سبک شبیه‌سازی رانندگی در پیست تبدیل شد

ریبوت بازی Forza Motorsport، موفق و سرگرم کننده ظاهر شد. بازی‌ای که ۶ سال در دست توسعه قرار داشت و بالاخره در سال ۲۰۲۳، در دسترس دارندگان کنسول Xbox و رایانه‌های شخصی قرار گرفت. یک بازی شبیه‌ساز رانندگی که فیزیک و هندلینگ ماشین‌ها در آن، به یکی از بهترین‌های این سبک مبدل شده‌ است. تنوع ماشین‌ها در این نسخه بسیار بالاست و از نظر عملکرد فنی، عنوانی بهینه محسوب می‌شود. سیستم‌ آب و هوای بازی نیز با کیفیت است و هوش مصنوعی یکی از بهترین‌های نوع خود به شمار می‌رود.

سری بازی‌های فورزا همواره عالی بوده‌اند و ریبوت Forza Motorsport از این قاعده مستثنی نیست. به آن اشکالاتی گرفته‌ شده؛ اما هیچ یک از آن‌ها نمی‌تواند باعث شود تا این بازی را در لیست بهترین بازی‌های Xbox در سال ۲۰۲۳ قرار ندهیم.

نقد و بررسی این بازی را در اینجا مطالعه کنید.

Hi-Fi RUSH

hi fi rush
Hi-Fi Rush یکی از بهترین عناوین ایکس باکس است که توانسته با گیم‌پلی اکشن ریتمیک و خلاقانه خود تجربه‌ای جذاب به ارمغان بیاورد

Hi-Fi Rush در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شد و از همان زمان عرضه مشخص بود که یک تجربۀ خاص و منحصر به فرد خواهد بود. با یک اثر هک اند اسلش موزیکال و ریتمیک طرف هستیم که توانست با گیم‌پلی عالی خود، تحسین‌های زیادی را به همراه داشته باشد. در Hi-Fi Rush شما در نقش یک پسر عاشق موسیقی راک به اسم چای (Chai) قرار دارید که طی اتفاقاتی، ریتم موسیقی در محیط اطرافش را متوجه می‌شود و سازندگان عینا این قابلیت را در گیم‌پلی قرار داده‌اند. این توانایی عجیب و تلفیق آن با لحظات اکشن هیجان‌انگیز، سبب می‌شود تا Hi-Fi Rush بازی‌ای بسیار خاص و جذاب باشد. خوشبختانه برخلاف اکثر بازی‌های امروزی که جهان‌های بسیار خالی و حوصله سر بر ارائه می‌دهند، طراحی مراحل Hi-Fi Rush خطی است و در عوض، سازندگان روی مبارزات ریتمیک تمرکز کرده‌اند. به این نحو که شما باید اعمال مختلفی همچون حملات را روی ریتم موسیقی انجام دهید.

در کنار گیم‌پلی عالی، استایل گرافیک این بازی و صداگذاری آن نیز بسیار جذاب و زیبا کار شده است و قطعا به دارندگان کنسول Xbox، تجربه آن توصیه می‌شود.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Hi-Fi Rush را در اینجا مطالعه کنید.

Planet of Lana

planet of lana
بی‌شک Planet of Lana یکی از زیباترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود که تا مدت‌ها در یادتان خواهد ماند

سیاره لانا یکی از شگفتی‌های سال ۲۰۲۳ بود. یک بازی مستقل در سبک پازل-پلتفرمر، که به عنوان نخستین بازی استودیوی سازنده‌اش، توانست به یک بازی بسیار خوب و تحسین‌برانگیز تبدیل شود.

Planet of Lana داستان‌سرایی ساده اما بسیار زیبایی دارد که حول پیدا کردن خواهر گم شده شخصیت اصلی می‌چرخد. گیم‌پلی آن علی‌رغم مدت زمان کوتاه بازی، لذت‌بخش و به یادماندنی است و توانسته با طراحی مراحل عالی و پازل‌های منحصر به فرد، مخاطبانش را غافلگیر کند. و اما مهم‌ترین و فوق‌العاده‌ترین بخش این بازی مربوط می‌شود به طراحی هنری آن! طراحی هنری Planet of Lana در یک کلام بی‌نظیر است. گرافیک چشم‌نواز آن در بسیاری از اوقات، باعث می‌شود که بایستید و به مناظر دیدنی بازی خیره شوید، انگار که یک بوم نقاشی را نظاره می‌کنید. و این را ترکیب کنید با موسیقی شاهکار بازی تا یکی از بهترین لحظات گیمینگ خود را در سال ۲۰۲۳ تجربه کنید.

شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در اینجا مطالعه کنید.

در این مقاله به معرفی برترین بازی‌های Xbox در سال ۲۰۲۳ پرداختیم. نظر شما چیست؟ شما چه بازی‌هایی را لایق حضور در این لیست می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

KhafiAminHdriaraxسابقAhzek Ahriman (world eater )Richmanمحمدامین حیدریsnowgirlJoel MorganDARKSIRENBarsamRealDADDY PARTiSANحق گوی گیمفاDota2JiZzzCambyses The ThirdABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز)Redm0ndy.xboxWalleR MaNاقای گربه (از منتظران GTA VI)Rebel2292more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا
بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین بازی‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ - گیمفا