چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا

چرا مانیتور لمسی بخریم؟

پست گیمفا
۲۳:۴۶ ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا

صفحه نمایش یا همان مانیتور‌های لمسی بهترین ابزار برای برگذاری جلسات یا حتی کلاس‌های آنلاین هستند. با انتخاب درست و اصولی مانیتور لمسی، کاربران این توانایی را پیدا می‌کنند که ارائه دروس یا حتی کارهای اداری‌شان را به سطوح جدید‌تری برسانند. در گذشته‌، تنها راه برقراری ارتباط بین چندین کاربر یا حتی سیستم و کامپیوتر، استفاده کردن از کلید یا موس بود؛ ولی امروز برای همه ما این امکان به وجود آمده است که از مانیتور‌های لمسی برای انجام دادن کارهای خود استفاده کنیم. استفاده کردن از تمامی مدل‌های مانیتور لمسی کار ساده‌ای می‌باشد؛ زیرا کاربران این توانایی را دارند که با انگشتان خود یا حتی قلم monitor، به آسانی بنویسند یا گزینه‌های مد نظرشان را انتخاب کنند.

در حال حاضر با پیشرفت کردن انواع صفحه نمایش، مایکروسافت هم پشتیبانی از نمایشگر‌های لمسی خود را به سیستم عامل ویندوز اضافه کرده است. به‌خاطر شهرت و ویژگی‌هایی که این محصول دارد، مادر مقاله زیر به بررسینکات مهم در زمان خرید نمایشگر لمسی می‌پردازیم. همچنین به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا لازم است مانیتور لمسی خریداری کنیم؟

نکات خرید نمایشگر تاچ

به‌ طور کلی در زمان خریداری مانیتورهای لمسی، لازم است چندین نکته مهم همچون فناوری به‌کار رفته برای تولید صفحه نمایش لمسی، سایز و سایر موارد را در نظر بگیرید. دقت کردن به این موارد موجب می‌شود تا شما بهترین مانیتور تاچ موجود در بازار را بخرید و آن را به خانه خود ببرید.

  • سایز مانیتور‌های لمسی موجود در بازار

در مرحله اول و پیش از انتخاب یا خرید مانیتور، حتما لازم است ابعاد آن را مد نظر خود قرار بدهید. مانیتورهای لمسی موجود در بازار، دارای ابعاد مختلفی هستند که هر یک از کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود، آن‌ها را انتخاب نمایند. انتخاب کردن ابعاد مانیتور لمسی به محل و جایگاه قرارگیری دستگاه، کاربرد و همچنین فاصله افراد از مانیتور وابسته است. از طرفی Interactive Touchscreen هم، درست مثل انواع صفحه نمایش‌ها در ابعاد مختلفی ساخته شده و فروخته می‌شوند. به عنوان مثال ابعاد استاندارد مانیتور‌های لمسی برای میز کار کوچک و معمولی تقریبا  ‌۲۴ الی ۲۷ اینچ خواهد بود. اگر به فکر خریداری یک مانیتور لمسی ۳۲ اینچی هستید، لازم است از میز خود کمی فاصله بگیرید. در صورتی که هدفتان از خریداری این مانیتور‌ها، برای ارائه درس در کلاس‌های آموزشی باشد، باید صفحه نمایشی با سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید؛ چون‌که لازم است بر روی نمایشگر بنویسید، در این صورت دانش‌آموزان و دانشجویان راحت‌تر می‌توانند مطالب را بخوانند.

چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
  • فناوری صفحه نمایش لمسی

تمامی نمایشگرهای تاچ تولید شده، می‌توانند حرکات قلم و دست کاربرانشان را دنبال ‌کنند و اطلاعات آن‌ها را به آسانی به اجرا دربیاورند. اما دنبال کردن حرکات دست و قلم توسط مانیتور به تکنولوژی لمسی به‌ کار رفته برای ساخت نمایشگر وابسته است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برای ساختن مانیتور تاچ اسکرین مقاومتی با بهترین کیفیت، از چندین لایه استفاده می‌شود، که هر یک از این لایه‌ها به وسیله هوا یا گاز‌های دیگر جدا می‌شوند. وقتی که کاربران صفحه نمایش خود را لمس کنند، لایه بالایی آن با پایینی برخورد خواهد کرد و نمایشگر می‌تواند نقطه لمس شده را به راحتی شناسایی نماید. به ‌طور کلی، نمایشگر لمسی خازنی، عمل لمس صفحه خود را به سرعت و با اندازه گرفتن تغییرات خازن‌شان تشخیص خواهند داد.

  • نسبت تصاویر نشان داده شده

یکی دیگر از عواملی که بر روی تجربه شما و کاربرانتان اثر زیادی می‌گذارد، نسبت تصویر خواهد بود. با توجه به این موضوع لازم است مانیتوری با نسبت درست را انتخاب کنید. بسیاری از مدل‌های موجود از نسبت ۴:۳ پشتیبانی می‌کنند، ولی این نمونه‌ها دیگر منسوخ شده‌اند و مانیتورهای لمسی جدید با نسبت تصویری ۱۶:۹ سازگار هستند. پیشنهاد مجموعه پرواستور به شما خریداری مانیتور لمسی مناسب با نسبت ۱۶:۹ است. از طرفی، متداول‌ترین نسبت تصویر در بازار، ۱۶:۹ است‌.

  • پورت‌ها و درگاه‌های اتصال

توجه کنید که مانیتور‌های لمسی مد نظرتان چه درگاه یا پورت اتصالی دارد. به‌ طور کلی، مانیتورهای معمولی دارای کابل HDMI یا حتی DisplayPort هستند که از آن‌ها برای انتقال دادن تصاویر استفاده می‌کنند، ولی صفحه نمایش‌های لمسی لازم است درگاه دیگری برای ارسال جزئیات موقعیت و محل لمس کاربر داشته باشند. مانیتور‌های لمسی جدید معمولا از کابل یو اس بی برای انتقال جزئیات از لمس فرد استفاده می‌نمایند.

قیمت مانیتور تاچ اسکرین

قیمت و ارزش مانیتور‌های لمسی به سایز، نوع پنل و همچنین فناوری لمسی به‌کار رفته برای ساخت صفحه نمایش آن بستگی خواهد داشت. به ‌طور کلی، قیمت مانیتور لمسی حدودا از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون شروع می‌شود و ممکن است زیادتر هم باشد. برای انتخاب کردن و اطلاع از قیمت این محصولات مانیتور، می‌توانید ار طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت پرواستور، با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا

مزایای خرید نمایشگر لمسی

خریداری مانیتور‌های لمسی، انتخاب هوشمندانه و فوق‌العاده‌ای برای ارائه پروژه در مجموعه‌های اداری یا تدریس در مراکز آموزشی است. حتی در صورتی که از مانیتورهای لمسی برای میز کار خود در منزل استفاده کنید هم پشیمان نمی‌شوید؛ زیرا این تجهیزات گزینه خوبی برای کار در منزل خواهند بود.

فضا یا قابلیت حمل و نقل مانیتور‌های لمسی: برای کار کردن با کامپیوتر، ما به یک صفحه کلید و حتی موس احتیاج داریم، ولی برای فعالیت با مانیتور‌های لمسی، خیر. این تجهیزات با اسمارت برد خود به شما این امکان را می‌دهند تا تمامی کار‌های خود را توسط صفحه نمایش دستگاه به راحتی انجام دهید. حتی آموزشگاه‌ها یا اماکن اداری به آسانی می‌توانند مانیتور لمسی خود را از اتاقی به محل دیگر جابه‌جا کرده و انتقال بدهند.

برقراری ارتباط با عصر فناوری: مهم‌ترین خصوصیت مانیتور‌های لمسی، به وجود آوردن راهی جدید جهت برقراری ارتباط با اطراف و دنیای فناوری می‌باشد. استفاده از نمایشگر‌های لمسی برای کار کردن با سیستم‌هایی از قبیل کامپیوتر، باعث به وجود آوردن ارتباطاتی عمیق میان انسان با دستگاه‌ها می‌شود.

سرعت بیش‌تر در تحلیل اطلاعات: به‌ طور کلی مغز انسان‌ها با سرعت بالایی اطلاعات و دیتاهای دریافتی را آنالیز می‌کند و استفاده کردن از نمایشگر لمسی به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بتوانند با سرعت بیش‌تری دستورات مغزشان را به دستگاهی مانند کامپیوتر انتقال دهند.

تمیز کردن آسان‌تر مانیتور لمسی: تمیز کردن و نگهداری از مانیتور‌های ساده‌تر از کیبورد، صفحه کلید، کابل، موس و سایر قطعات رایانه است. به ‌همین خاطر اکثر شرکت‌ها و حتی کارخانه‌ها خریداری مانیتور‌های لمسی مانند نمایشگر تاچ جی پلاس را برای ابزارآلات، ماشین‌آلات و سایر قسمت‌های خود انتخاب می‌کنند.

پرو استور بهترین مرجع مانیتور لمسی

خریداری مانیتور‌های لمسی انتخاب بی‌نظیری برای تدریس یا برگزاری جلسات اداری و تجاری به‌شمار می‌رود. همچنین این مانیتور‌ها در سایز‌های متفاوت و با قیمت گوناگون به فروش خواهند رسید. برای خرید مانیتور لمسی مد نظر خود، تلفن همراهتان را بردارید و با کارشناسان پرواستور با شماره ۰۲۱-۵۲۴۷۲۰۰۰ هم‌اکنون تماس بگیرید.

Daniallox😃meysambCambyses The Third

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا
چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چرا مانیتور لمسی بخریم؟ - گیمفا