E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا

E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد

رضا رحیمی
۱۵:۲۵ ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا

پس از پایان یافتن نمایش های E3 2013، زمان آن فرارسیده بود که برترین نمایش ها معرفی و اعلام شوند. اکنون وبسایت Gamingbolt ده نمایش برتر در این نمایشگاه را مشخص کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

۱۰. Project “X”

پراجکت ایکس عنوانی است که به طور انحصاری برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت خواهد آمد. در E3 امسال اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر نشده است. این عنوان توسط استدیو Monolith Soft، توسعه دهنده XenoSaga در دست ساخت است.

 ۹.Ryse: Son of Rome

این عنوان نمایش بسیار فوق العاده و مبهوت کننده ای را در طول کنفرانس مایکروسافت داشت. کرایتک، سازنده این عنوان گفته است که جنگ ها و اعمال سربازان بسیار شبیه به واقعیت می باشد. حرکات و اعمال سربازان به صورت کاملا Real-Time طراحی شده است. مدیر و رئیس  شرکت کرایتک آقای سوات یرلی در طول مراسم حاضر شده و اطلاعات مختصری را در رابطه با این عنوان بیان نمود.

۸. The Order: 1886

عنوان بعدی استدیو سانتامونیکا این بازی می باشد. این استدیو با ساختن سری God Of War و چندین بازی خلاقانه امتحان خود را پس داده است پس می توان حدس زد که این بازی، عنوانی بس فوق العاده خواهد بود. محیط به نمایش درآمده و همچنین افکت های آن بسیار زیبا بوده اند. مطمئناً این عنوان نیز به مانند سایر آثار سانتامونیکا به یک فرانچایز دوست داشتنی بدل خواهد شد. تا رسیدن اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

۷. The Witcher 3: Wild Hunt

همگان با سری The Witcher آشنایی لازم را دارند و نیازی به معرفی این سری نیست. یکی از بهترین نقش آفرینی های به نمایش درآمده در E3 2013 این عنوان بوده است. عنوانی که طبق گفته سازندگان بدوه هیچ بارگذاری در محیط همراه بوده و گیم پلی بسیار وسیع و طولانی خواهد داشت. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

۶. Mirror’s Edge

عنوان لبه آیینه علی رغم این که نمرات خیلی خوبی کسب نکرد، اما توانست در دل بازیبازان جایی برای خود دست و پا کند. اکنون و پس از فراز و نشیب های بسیار نسخه بعدی این بازی در کنفرانس شرکت EA معرفی شد. گفته شده است که این عنوان یک ریبوت خواهد بود. طبق نمایش ها عنوانی فوق العاده به نظر می رسد.

۵. Final Fantasy XV

به نظر می رسد که اسکوئر انیکس ما را هر سال با یک نسخه از این سری پذیرایی خواهد کرد. گفته شده است که بخش زیادی از مراحل ساخت این عنوان به اتمام رسیده است. تمامی شایعات با تریلر های منتشر شده از بین رفتند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

۴. Battlefield 4

نسخه چهارم از سری Battlefield در طول کنفرانس مایکروسافت نمایش بسیار زیبایی را ارائه نمود. تخریپ پذیری بسیار بالا به همراه گرافیک قدرتمند و واقع گرایانه، این عنوان را به یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال بدل کرده است. گفته شده است که این عنوان بر روی کنسول نسل بعدی مایکروسافت با فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد.

۳. TitanFall

عنوالن تایتان فال توسط Respawn Entertainment و به طور انحصاری برای مایکروسافت ساخته خواهد شد. طبق نمایش ها این عنوان جذاب ترین بازی اول شخصی است که تاکنون مشاهده کرده ایم. تایتان های درشت که می توانند بر روی ساختمان ها فرود آمده و یا آنان را با خاک یکسان کنند. به نظر می رسد که این عنوان دارای بخش چند نفره پویا و جذابی باشد.

۲. Destiny

عنوان Destiny توسط استدیو بانجی، سازنده سری Halo در دست ساخت است. این عنوان دارای بخش داستانی، چند نفره و Co-op  جذابی است. این عنوان به مانند سری هیلو مشابه فیلم های Sci-Fi می باشد. تیزاندازی جذاب به همراه مکانیزم غارت این عنوان را به دومین نمایش برتر E3 بدل کرده است.

۱. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

نوبتی هم باشد نوبت برترین نمایش E3 و شاهکار استاد هیدئو کوجیما می باشد. عنوانی که با نمایش خود، دهان همگان را باز گذاشته و نوآوری های جدیدی را به سبک مخفیکاری/Stealth تزریق کرده است. همه چیز، از گرافیک گرفته تا دنیای باز و موزیک و صدا و گیم پلی همه و همه دست به دست هم داده تا این عنوان، برترین نمایش در E3 شود.

در نهایت عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برترین نمایش در نمایشگاه E3 2013 شناخته شد و این خبر بسیار خوبی برای من و تمامی طرفداران این فرانچایز می باشد.

MGS5TPP عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain دارای بخش چند نفره آنلاین خواهد بود

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا
E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

E3 2013 :ده نمایش برتر E3 مشخص شد - گیمفا