پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا

پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند

محمود کاوش
۱۵:۳۵ ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا

با موجودی جدید بنام Draugr آشنا شوید…

در حالی که همگان منتظر هستند تا از زمان عرضه عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، یعنی God of War مطلع شوند، اما تیم سازنده همچنان در نظر دارد تا به ارائه جزئیات جدید بپردازد. امروز نیز با موجودی جدید آشنا می‌شویم که وارد نبرد پیش‌روی کریتوس خواهد شد. سونی روز گذشته ویدئویی را منتشر کرد که موجودی بنام Draugr یا به اختصار Draug را به نمایش می‌گذارد. این موجود از آن دسته موجوداتی است که سال‌های بسیار در افسانه‌های نورس وجود داشته و براساس ویدئوی انتشار یافته، کریتوس در بخشی از سفر خود به آن برخواهد خورد. مشخص نیست که Draugr در بازی نقش باس را ایفا خواهد کرد یا یک دشمن معمولی، فعلا فقط باید منتظر ماند و صبر نمود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Draugr را مشاهده نمائید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

اگر نام این موجود برای شما آشناست، باید بگوییم که براساس گفته‌های PlayStation Lifestyle، این موجود (Draugr) در گذشته و در عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim، در مکان‌هایی مثل سیاه چاله‌ها و یا ویرانه‌ها قابل یافت می‌باشد. بنابراین اتفاقاتی که در انتظار کریتوس هستند، آنچنان هم نا آشنا نخواهند بود.

جهت ارائه اطلاعات بیشتر در مورد Draugr و افسانه‌های نورس مرتبط با این موجود، تیم سازنده عنوان God of War پادکستی از سری مجموعه‌های “Lost Pages of Norse Myth” را منتشر کرده‌اند. در ادامه می‌توانید پادکست شماره دوم از سری مجموعه‌های Lost Pages of Norse Myth را مشاهده، و در مورد این موجود و همچنین نقش وی در افسانه‌های نورس بیشتر بیاموزید:

دانلود با کیفیت ۴۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

همچنین به‌دلیل اینکه در گذشته پادکست اول این مجموعه در وب‌سایت گیمفا قرار نگرفته بود، هم‌اکنون شما کاربران عزیز می‌توانید این پادکست را در ادامه مشاهده و دریافت نمائید:

دانلود با کیفیت ۴۸۰ | دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

بنا به درخواست کاربران ویدئوی A Saga Borne of Ash نیز که در گذشته منتشر شده بود، قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

دانلود به کیفیت ۴۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا
پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • الحقو والانصاف برترین بازی تاریخه

  • arianazk1375 گفت:

    هم کنسولو رو دارم و هم بازی رو خواهم خرید کاش بقیه دوستانم که شرایطشو ندارن بتونن این شاهکار رو تجربه کنن

  • فقط موسیقی حماسیش‌.‌… :heart:
    آقای کاوش خسته نباشید و تشکر فراوان :yes:
    اگر امکانش هست ویدیوی A saga borne of ash رو هم قرار بدید‌.
    و اما راجب دراگر ، به احتمال بسیار زیاد اینها همون موجوداتی هستند که کریتوس در تریلر اول با اونها مواجه شد و در تریلر دوم هم تعدادشون بیشتر از بقیه دشمنان بود. شاید یک گونه ی خاص از دراگر ها به عنوان باس در بازی ظاهر بشن.

  • تشکر از مسئولان گیمفا که مشکل جعل رو حل کردن و نمیشه لقبی چیزی که انتخاب میشه هنگام نظر دادن نمایش داده بشه.به خاطر همین دوباره به سایت برگشتم

  • Last Of Us گفت:

    مرسی آقای کاوش :heart:
    ********
    ما شاهکار های سونی رو میزنیم به بدن

  • Hosein گفت:

    ای دلیل خرید کنسول،فقط زودتر تاریخ انتشار دقیق بده 😎 😎

  • Roohi گفت:

    کلیپو دیدم بعدبخشی ازمحیط های بازیو(همون عکسایی که منتشرشده)همراه با موزیک همین کلیپ توذهنم تصور کردم بعدش همینdraugrروبا تبرمث بز نصفش کردم :rotfl: یه گیم پلی بدین که داریم دیوونه میشیم 😮

  • Resident Evil گفت:

    موسیقیش لعنتی موسیقیش
    بنظرم اینام یجور مینی باسی چیزی باشن

  • به به بسیار عالی داداشای گلم
    انشالله این انتظار ماندن روزی پایان یابد و بزنین به بدن درضمن حیف این بازی هستش که اکانتی بزنین باس نسخه فیزیکیشو بخرین تو ارشیواتو نگه دارین این بازی (به سلیقه ربطی نداره) واقعا ارزش خریدن داره :yes:

  • عالی …شاهکار … بی نظیر……..سخنوران از توصیف این بازی درمانده اند و بازی بازها در کفش مانده اند

  • یدونه ای آقای کاوش :heart: مرسی بابت ویدیوی A saga borne of ash
    در پست های قبلی اطلاعات و احتمالات مهمی رو که از داستان God of War برداشت کرده‌ بودم رو به اشتراک گذاشتم.
    به لطف آقای کاوش که‌ این ویدیو رو آپلود کردن الان این امکان هست که اطلاعات رو تکمیل کنیم و با ویدیو تطابق بدیم تا دوستانی که این اطلاعات رو در پست های قبلی نخونده بودن هم استفاده کنن.
    من قبلا در پست های قدیمی تر God of War هم نزدیک به ۲۸ نکته از تریلرها و اطلاعات بازی رو برای دوستان قرار داده بودم که در این لینک میتونید دوباره اونها رو بخونید.
     https://gamefa.com/399680/e3-2017-%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%af%d8%a7-%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%81-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c-god-of-war-%d8%af%d8%b1/

    و اما نکات و اطلاعات بسیار مهم جدید :
    ویدیوی A saga borne of ash پرولوگی هست برای بخش The lost pages of north myth که‌در صفحه رسمی God of War در سایت سونی قرار داره و هرماه در اون اطلاعات و پادکست های جدیدی در رابطه با بازی منتشر میشه.
    قبل‌ از‌ اینکه این ویدیو رو بررسی‌کنیم یک نکته مهم رو به اطلاعات قبلی اضافه میکنم.
    به احتمال بسیار زیاد نام مادر آترئوس، دیسا (disa) هست. چرا؟ اگر به تریلر های بازی دقت کرده باشین کریتوس یک شیپور خاص رو با خودش حمل میکنه. بر روی این شیپور نوشته ای به زبان فوتارک قدیمی(Elder futhark) قرار داره که در صورت ترجمه کلمه دیسا بدست میاد که یکی از نام های اسکاندیناوی هست و ممکنه صاحب این شیپور دیسا بوده باشه.
    البته نمیشه با اطمینان کامل بگیم که این اسم به مادر آترئوس تعلق داره ولی تا الان از قوی ترین احتمالات محسوب میشه.
    حالا میتونیم به بررسی ویدیو بپردازیم:
    در ابتدای ویدیو زنی(از این به بعد با توجه به اون تئوری‌که گفته شد نام دیسا رو برای این زن در نظر میگیریم) رو میبینیم که در جنگل قرار داره و لویتان(تبر کریتوس) رو به دست گرفته. من فکر میکنم این تبر که سازندگان هم گفتن نقش بسیار مهمی رو در بازی ایفا میکنه در ابتدا متعلق به دیسا بوده یا ممکنه اون رو از خدایان نورس دزدیده باشه. چون همونطور که میدونیم این تبر توسط همون دورف ها(Brokkr  و Sindri) یی ساخته شدن که پتک ثور(میولنیر) رو ساختن.
    در ثانیه ۴:۰۵ کریتوس رو میبینیم که به صحنه اضافه میشه و اون هم تبر رو در دست میگیره.
    شاید کریتوس از دیسا در برابر خدایان نورس محافظت میکنه. و دیسا هم تبر رو بهش میده.
    در ثانیه ۴:۳۷ نوزادی رو میبینیم که در جلوی لویتان ظاهر میشه(آترئوس) و بعد از اون یک لبخند بر روی صورت دیسا به وجود میاد. این اتفاق میتونه تاییدکننده ی این باشه که آترئوس فرزند واقعی کریتوس هست. ولی چرا اون فرزند(همون آترئوس خودمون) باید روی تبر ظاهر بشه؟ ممکنه ربطی به نفرین آترئوس(همون نفرینی که توی تریلر دوم بهش اشاره شد) داشته باشه؟
    در ثانیه ۵:۲۰ آترئوس رو میبینیم که بزرگ تر شده و زخم هایی بر روی صورتش قرار داره. یک زخم هم بالا و پایین چشم چپش قرار گرفته که کریتوس هم همچین زخمی رو روی صورتش داشت.
    این زخم ها یا ممکنه به این دلیل باشن که آترئوس فرزند خونی کریتوسه و اون زخم ها رو به ارث برده و یا ممکنه به همون نفرین ربط داشته باشن و انگار هرچقدر بزرگ تر میشه زخم ها هم بیشتر به وجود میان.(چون در زمان نوزادی اونها رو نداشت)
    در ثانیه ۶:۳۰ کریتوس رو میبینیم که انگار مقداری احساساتی شده و در حال گریه کردن هست و قصد داره دستش رو بپوشونه یا اینکه اونها رو از نوعی زنجیر آزاد کنه.
    به نظرم کریتوس سعی داره با پوشاندن دست هاش و زخمی که از شمشیرهاش به جا مونده گذشته ی خودش رو فراموش کنه و با خیال راحت با همسر و فرزندش زندگی کنه.
    در دقیقه ۸ از ویدیو مادر آترئوس رو میبینیم که در حال یاد دادن زبان اسکاندیناوی (یحتمل همون زبان فوتارک قدیمی) به آترئوس بر روی یک تخته هست و کمی بعد از اون میبینیم که یک کمان و تعدادی تیر به آترئوس میده.
    بعد از اون صحنه در دقیقه ۸:۳۰ یکدفعه مادر آترئوس محو میشه و موسیقی ویدیو هم به یکباره عوض میشه، از حالت تراژدیک در میاد و تم خشن تری به خودش میگیره و بعد از اون جسد اون زن(دیسا) رو میبینیم که در حال سوزانده شدن هست و انگار برای اون مراسم ترحیم گرفته شده و کریتوس و آترئوس هم در اون صحنه قرار دارن. به احتمال خیلی زیاد اودین یا بقیه خدایان نورس اون رو به قتل رسوندن.(حتی ممکنه کار لوکی بوده باشه تا کریتوس رو با خدایان درگیر کنه و از این راه استفاده کنه)
    در ثانیه ۱۰:۳۳کریتوس و آترئوس رو میبینیم که سوار یک قایق هستن و یک کوهستان نورانی پشت سرشون قرار داره.(این صحنه دقیقا شبیه کاور اصلی بازی هست) این قسمت به سفر اصلی کریتوس و آترئوس اشاره داره.
    حالا سوال پیش میاد که هدف اونها از سفرکردن چیه؟
    تئوری هایی که در این رابطه مد نظرم هستن:
    ۱٫ کریتوس و پسرش میخوان خاکستر مادر آترئوس(اگه تریلر دوم رو دیده باشید یک کیسه میبینین که به نظر محتوی چیزی هست که اهمیت زیادی برای کریتوس داره و به احتمال بسیار زیاد همون خاکستر مادر آترئوس هست) رو به جای خاصی ببرند. شاید این خواسته ی خودش قبل از مرگ بوده و شاید هم قصد دارن اون رو دوباره زنده کنن.

    • ۲. ممکنه هدف کریتوس از سفر، رفتن به والهالا باشه تا مادر آترئوس رو پیدا کنن یا شاید به زندگی برگردونن. همونطور که میدونیم والهالا تالاری باشکوه هست که مبارزان شجاع بعد از مرگ، توسط Valkyrie ها به اونجا برده میشن و تا نبرد راگناروک در اونجا میمونن.
      در آخر ویدیو و همون قسمت که کریتوس سوار قایق شده یک کوهستان نورانی هم پشت سرش قرار داره. ممکنه اون کوهستان اشاره به والهالا باشه.
      و این رو هم بهتون بگم که در تریلر اول اون ترولی که کریتوس باهاش مبارزه کرد به اون میگه: تو نمیتونی وارد والهالا بشی!!
      یک ویژگی دیگه ای هم که این تئوری رو تقویت میکنه اسم پرولوگ هست: A saga borne of ash
      “حماسه ای متولد شده از خاکستر”
      این به احتمال بسیار زیاد به همون خاکسترهایی که گفتیم اشاره داره.
      ۳٫ ممکنه هدف کریتوس و آترئوس از سفرشون گرفتن انتقام دیسا از خدایان باشه. برای همین به دنبال یورمونگاند(یکی از دشمنان خدایان نورس) میرن تا از اون در اینکار کمک بگیرن. حتی در اول تریلر دوم هم آترئوس از کریتوس میپرسه: “میخوای انجامش بدی؟”
      البته کریتوس نمیدونست که قراره در اون مکان با یورمونگاند مواجه بشه چون وقتی اون رو میبینه از آترئوس میپرسه که اون چی هست؟
      ممکنه اتفاقی به یورمونگاند برخورد کرده باشن یا اینکه کسی کریتوس رو برای راهنمایی در سفرش به این مکان فرستاده ولی چیزی راجب یورمونگاند بهش نگفته.
      ۴٫ ممکنه قصد کریتوس از سفر، نجات دادن آترئوس از همون نفرینی باشه که راجبش گفته شد.
      پس تا اینجا میدونیم اون کیسه حاوی خاکستر و لویتان(تبر کریتوس) نقش مهمی رو در داستان ایفا میکنن و لویتان و آترئوس ممکنه باهم ارتباط داشته باشن.
      یک نکته رو هم راجب تبر بگم که اگه دقت کرده باشید در تریلر اول روی تبر سه قسمت خالی وجود داره و در تریلر دوم اون قسمت های خالی به وسیله دو سنگ آبی و یک سنگ زردرنگ پر شدن. و احتمالا اینکار توسط همون دورف ها انجام شده تا قدرت و کارایی تبر رو افزایش بدن.
      یک مسئله دیگه که قابل ذکر هست اینه که کریتوس ممکنه شروع کننده ی راگناروک باشه.
      ۳ مورد از علائم راگنارک رو بررسی میکنیم.

      ۱٫ وقتی بالدر(پسر اودین) کشته شود
      ۲٫ فرا رسیدن زمستان هایی سرد(به نام Fimbulwinter)که ۳ سال به طول می انجامد و با مرگ Hodr همراه است.
      ۳٫ بلعیده شدن ماه و خورشید توسط پسران فنریر Hati و Skoll. و در تاریکی فرو رفتن زمین.
      بالدر پسر اودین و خدایی نامیرا بود که با هیچ سلاحی کشته نمیشد.
       لوکی به تعدادی دورف دستور میدهد تا با موادی خاص یک نیزه جادویی بسازند.
      لوکی نیزه رو به Hodr(خدای زمستان) میده و اون به وسیله این نیزه بالدر رو میکشه.
      و همچنین وقتی زمستان ها به وجود میان که Hodr بمیره.
      به همین علت ممکنه لوکی کریتوس رو برای کشتن Hodr فریب بده تا به این وسیله زمستان ها فرا برسن و راگناروک آغاز بشه.
      ضمنا این احتمال وجود داره اون زنی که در تریلر دوم دیدیم همون دیسا باشه.

      دوستان اطلاعات دیگه ای هم هستن که در اخبار بعدی اونها رو هم قرار میدم.

    • لطف دارید، خواهش می‌کنم 😉 :yes:

    • neiten گفت:

      ارخام نایت جان
      دستت درد نکنه نهایت لذتو بردم
      ازت ممنونم دوست عزیز که وقت گذاشتی تمام نکاتو انالیز کردی وبرای ما به اشتراک گذاشتی
      واقعا دست مریزاد
      به امید روزی که این شاهکارو بازی کنیم.
      وبه گیمر بودمون ببالیم

  • درود جناب آقای کاوش
    بسیار پوزش می خواهم اگر برای شما زحمتی نیست زیرنویس فارسی هم برای پادکست ها قرار بگیره تا همه علاقه مندان کمال استفاده رو ببرند.
    سپاس فراوان بخاطر پوشش این پادکست های مهم و ارزشمند :rose:

  • Reason گفت:

    ای عشق جاودانه ام
    باز راه یاب در خانه ام… :heart:

  • تو این تریلرا چن تا آهنگ جدید از بازی بود که واقعا خارق العاده بود , عاااالی بود , خیلی با آهنگاش حال کردم , به قول یکی از دوستان آهنگاش ترکیب دو موسیقی یونانی و اسکاندیناوی هست
    بیا کریتوس جان بیا که دیگه صبرم لبریز شده :hypnotized:

  • اگر boss هایی نظیر boss های بازی های dark souls و bloodborne داخل god پیدا بشه (یعنی باس ها به راحتی نمیرن و خط جونی چیزی داشته باشن ) به نظر من خیلی جالب میشه البته منظورم این نیست god بشه یه بازی هاردکور مثل bloodborne یا … گرچه بدم نمیاداما در کل خوبه یکم به bossهای این نسخه که بازی تغیر کرده توجه ویژه ایی داشته باشن!صد البته که شاهکار خواهد بود حتی بدون boss :D! زاویه دوربین هم که دیگه هیچ مشکلی برای انجام این کار نداره ?:-) 😀 در کل امیدوارم یه همچین boss هایی رو در بازی ببینیم و مثل god های قبلی بیشتر خدایان boss نباشن…این بازی هرچقدر هم مشکل فنی داشته باشه موسیقی بازی نمیزاره بفهمی کی به کیه اصلا یهو منتقلت میکنه به بازی 😀 (حالا از گیم پلی و داستان و .. بگذریم 😀 ) :-(( :-)) در هر صورت هرجا سخن از SONY هست نام زیبای God of War میدرخشد :heart: :heart: :inlove: :yes:

  • DanTe 1368 گفت:

    از بحث گیم بگذریم من شخصیت کریتوس رو به خاطر خسته و عصبی و زخمی بودنش خیلی حال میکنم. یه آدم افسرده ولی پر از خشم . یه شخص فاز شنگین با کلی زخم. و … در کل زیباست . اکشن به تمام معنا. بنده طرفدار شدید و قدیمی بازی devil may cry ولی به احترام عظمت god of war رتبه ی اول اکشن تقدیم به کریتوس میکنم .

پادکست جدید God of War موجودی مرگبار را معرفی می‌کند - گیمفا