آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo

علی محمدپناه
۱۰:۰۰ ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم از monarch تا fargo

این آخر هفته قرار است به معرفی سریال Monarch: Legacy of Monsters، سریال Fargo و دو فیلم سینمایی بپردازیم.

فرنچایز هیولایی حول محور گودزیلا، کینگ کونگ و دیگر تایتان‌ها از سال ۲۰۱۴ میلادی به روی پرده سینماها آمد و توانست توجه طرفداران را به خودش جلب کند. حالا نیز این فرنچایز با سریال «مونارک: میراث هیولاها» به دنیای سریال گسترش پیدا کرده و به نظر می‌رسد که سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس توانسته سریال جذاب دیگری را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد. در ادامه بیشتر با این سریال آشنا خواهیم شد.

در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» علاوه بر سریال «مونارک: میراث هیولاها»، به سراغ فصل پنجم سریال «فارگو» خواهیم رفت، سریالی که مطمئناً طرفداران خودش را دارد و آن‌ها مشتاقانه منتظر فصل پنجم آن با بازی جونو تمپل و جان هم بودند. پس از آن نیز دو اثر سینمایی را معرفی خواهیم کرد که انیمیشن «لئو» از سرویس آنلاین نتفلیکس و فیلم «دختر مارش کینگ» با بازی بن مندلسون و دیزی ریدلی است. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال Monarch: Legacy of Monsters

سریال monarch legacy of monsters
سریال Monarch: Legacy of Monsters

عوامل سازنده: سریال «مونارک: میراث هیولاها» اثری است که توسط کریس بلک خلق شده و خود او و مت فرکشن آن را برای سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس و بر اساس فرنچایز Godzilla توسعه داده‌اند. این سریال ششمین اثر در این فرنچایز هیولایی به شمار می‌رود.

داستان و بازیگران: سریال «مونارک: میراث هیولاها» داستان اعضای سازمانی به نام مونارک را دنبال می‌کند که با گودزیلا و دیگر هیولاهایی روبه‌رو می‌شوند که به نام تایتان‌ها شهرت دارند. اتفاقات سریال در باز زمانی پنجاه ساله اتفاق می‌افتد و رویدادهای پس از فیلم «گودزیلا» سال ۲۰۱۴ را دنبال می‌کند. در این سریال، آنا ساوای، کیرسی کلمونز، رن واتابه، ماری یاماموتو، آندرس هولم، الیسا لاسوفسکی، وایات راسل و همچنین کرت راسل نقش‌آفرینی می‌کنند.

آیا سریال «مونارک: میراث هیولاها» ارزش دیدن دارد؟ سریال «مونارک: میراث هیولاها» اثری تازه از این فرنچایز هیولایی به شمار می‌رود که توانسته نگاهی متفاوت از آن را به نمایش در بیاورد. این سریال با نقش‌آفرینی بسیار خوب و جذاب کرت راسل و پسرش است و توانسته مقیاس هیولایی خودش را تا سطح انسانی پایین بیاورد و داستانی متفاوت را در این جهان به نمایش در بیاورد. مطمئناً اگر این فرنچایز را دنبال می‌کردید و از تماشای فیلم‌های قبلی آن لذت برده‌اید، پس حتماً از تماشای این سریال نیز خشنود خواهید شد.

فصل پنجم سریال Fargo

فصل پنجم سریال fargo
فصل پنجم سریال Fargo

عوامل سازنده: سریال «فارگو» اثری به‌صورت آنتولوژی است که هر کدام از فصل‌های آن داستان متفاوتی را به تصویر می‌کشد و سریالی در ژانر کمدی تلخ، جنایی و درام به شمار می‌رود که توسط نوآ هاولی خلق شده است. فصل پنجم سریال «فارگو» از شبکه اف ایکس پخش می‌شود و ۱۰ قسمت دارد.

داستان و بازیگران: به‌عنوان یک سریال آنتولوژی، هر فصل از سریال «فارگو» داستانی جداگانه را به نمایش در می‌آورد و کاراکترهای متفاوتی را در محیطی متفاوت به تصویر می‌کشد اما همه آن‌ها در جهانی مشترک جریان دارند. این فصل تازه از سریال «فارگو» در مینه‌سوتا و داکوتای شمالی و در پاییز سال ۲۰۱۹ جریان دارد.

در آن نیز جونو تمپل نقش دورتی لیون را بازی می‌کند، زن خانه‌داری که در اسکاندیا زندگی می‌کند و وقتی با مقامات به مشکل می‌خورد، گذشته مرموزش به سراغ او می‌آید. جان هم نیز در این اثر نقش کلانتر روی تیلمن را بازی می‌کند که برای مدتی طولانی به دنبال دورتی است. از جمله دیگر بازیگران فصل پنجم سریال «فارگو» می‌توان به جنیفر جیسون لی، لامورن موریس و سم اسپروئل اشاره کرد.

آیا فصل پنجم سریال «فارگو» ارزش دیدن دارد؟ سریال «فارگو» یکی از سریال‌های جذاب و تماشایی در ژانر جنایی به شمار می‌رود که مطمئناً طرفداران خودش را دارد. فصل پنجم این سریال نیز بازگشت فوق‌العاده‌ای به اوج برای این سریال بوده و همراه با نقش‌آفرینی‌های مسحورکننده جونو تمپل و جان هم است. مطمئناً کسانی که از تماشای فصول قبلی سریال لذت بردند، از تماشای فصل پنجم ناامید نخواهند شد.

انیمیشن Leo

انیمیشن leo
انیمیشن Leo

عوامل سازنده: انیمیشن «لئو» اثری کمدی و موزیکال به شمار می‌رود که توسط رابرت ماریانتی، رابرت اسمیگل و دیوید واچنهایم کارگردانی شده است. فیلم‌نامه این اثر سینمایی نیز توسط رابرت اسمیگل، آدام سندلر و پل سادو نوشته شده است.

داستان و بازیگران: در ادامه روند همکاری‌های سرویس آنلاین نتفلیکس و آدام سندلر، انیمیشن «لئو» با صداپیشگی آدام سندلر در نقش شخصیت اصلی داستان است. این انیمیشن داستان مارمولکی مسن را دنبال می‌کند که در کلاسی در یک مدرسه ابتدایی قرار دارد و هر ساله با دانش‌آموزان جدیدی آشنا می‌شود. با این حال، او تصمیم می‌گیرد تا از اینجا بگریزد تا بتواند تجربه‌های بیشتری در فضای باز به دست بیاورد. در کنار او نیز لاک‌پشتی قرار دارد که صداپیشگی آن را بیل بور در دست دارد. از جمله دیگر صداپیشه‌های این انیمیشن سینمایی می‌توان به سیسیلی استرانگ، جیسون الکساندر و راب اشنایدر اشاره کرد.

آیا انیمیشن «لئو» ارزش دیدن دارد؟ انیمیشن «لئو» از انیمیشن‌سازی شیکی بهره می‌برد، آهنگ‌های آن جالب هستند و برخی از صداپیشگی‌ها از بازیگران اصلی آن همچون آدام سندلر بسیار شنیدنی هستند. همه این موارد به این اثر سینمایی کمک کردند تا تعادل بسیار خوبی بین شیرین و طنز بودن را برقرار کند. مطمئناً این انیمیشن خانوادگی و دلنشین می‌تواند اوقات خوش و سرگرم‌کننده‌ای برای شما و به‌خصوص مخاطبان جوان‌تر رقم بزند.

فیلم The Marsh King’s Daughter

فیلم the marsh king's Daughter
فیلم The Marsh King’s Daughter

عوامل سازنده: فیلم «دختر مارش کینگ» اثری مهیج و روان‌شناختی به شمار می‌رود که نیل برگر آن را کارگردانی کرده و الی اسمیت و مارک ال اسمیت نیز فیلم‌نامه آن را بر اساس رمانی به همین نام نوشته کارن دیون محصول سال ۲۰۱۷ نوشته‌اند.

داستان و بازیگران: فیلم «دختر مارش کینگ» با بازی دیزی ریدلی، بن مندلسون، گارت هدلاند، کارن پیستوریوس، بروکلین پرایس و جیل بیرمینگهام است. دو سال قبل از اینکه هلنا به دنیا بیاید، مارش کینگ مادر او را می‌رباید و همین نیز باعث می‌شود تا او کودکی خودش را در اسارت سپری کند. حالا با آزاد شدن دوباره مارش کینگ از زندان، هلنا بر این باور است که مارش کینگ به سراغ او و دخترش می‌آید و حالا باید سعی کند تا در طبیعت وحشی در برابر وی ایستادگی کند.

آیا فیلم «دختر مارش کینگ» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «دختر مارش کینگ» از حضور بازیگران برجسته و با استعداد بهره می‌برد و داستان امیدوارکننده‌ای نیز دارد اما سرعت سرسام‌آور داستان و همچنین نتیجه‌گیری و پایان‌بندی ناشیانه برای داستان نیز سبب شده تا همه این موارد مثبت تحت‌الشعاع قرار بگیرند. بدون شک، سازندگان نتوانستند آن طور که باید داستان را به تصویر بکشند و از بازیگران برای ارتقای آن کمک بگیرند. تماشای این فیلم بستگی به نظر خود شما دارد.


در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» به سراغ معرفی سریال «مونارک: میراث هیولاها» از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس، فصل پنجم سریال «فارگو»، فیلم «دختر مارش کینگ» و همچنین انیمیشن سینمایی «لئو» از سرویس آنلاین نتفلیکس رفتیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

DADDY PARTiSANPinomeysambCambyses The ThirdRedwing

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا
آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Monarch تا Fargo - گیمفا