جزئیات جدیدی از بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد
اسکوئر انیکس جزئیات جدیدی از بازی Final Fantasy 7 Rebirth در زمینه مبارزات، مهارتهای همافزایی، شخصیتها، مکانهای جدید و … را به اشتراک گذاشت.
با نزدیک شدن به زمان عرضه Final Fantasy 7 Rebirth در چند ماه آینده، اسکوئر انیکس (Square Enix) در حال انتشار جزئیات جدید در مورد این دنباله RPG اکشن مورد انتظار است و چندین نکته دیگر را در مورد مبارزات، مکانها و شخصیتهای بازی منتشر کرده است.
علاوه بر تأیید یک سطح دشواری متغیر جدید که از تغییر و متعادلسازی سطح در مبارزات استفاده میکند، یک افزوده مهم دیگر نیز در قالب قابلیتهای همافزایی تأیید شده که بهعنوان «حملات قدرتمندی توصیف میشوند که در آن دو کاراکتر با هم متحد خواهند شد تا سرنوشت آن نبرد را تغییر دهند».
استفاده از تواناییها در مبارزات، درجه همافزایی شما را پر میکند و ترکیبهای مختلف میتوانند حملات منحصربهفردی را پشت سر هم انجام دهند. با افزایش سطح گروه، حملات بیشتری در دسترس شما قرار خواهند گرفت که «یک بیان عددی از اینکه تیم شما چقدر به هم پیوسته و هماهنگ است» خواهد بود.
علاوه بر این، دو شخصیت میتوانند با هم متحد شوند تا مهارتهای همافزایی جدیدی آزاد کنند که میتواند تأثیرات گستردهای در مقابله با متحدان مزاحم داشته باشد. همچنین میتوان از مهارتهای همافزایی در هنگام بلاک کردن حملات دشمنان استفاده کرد.
همانطور که قبلاً تأیید شده بود، Red XIII یک شخصیت کاملاً قابل بازی در Rebirth خواهد بود. در عین حال بازیکنان میتوانند با نگه داشتن یک دکمه حملهای با دامنه وسیعتر را آغاز کنند. یکی از تواناییهای جادویی که در اختیار Red XIII قرار دارد، Stardust Ray است که «یک گوی نورانی در حال انفجار را ظاهر میکند و همه دشمنانی که در محدوده انفجار قرار دارند را میسوزاند».
به علاوه، او به حالت انتقام نیز دسترسی خواهد داشت که تواناییهای فرار و حملات فیزیکی او را تقویت میکند و به او اجازه میدهد از Siphon Fang استفاده کند، حملهای که در عین آسیب رساندن به دشمنان، ABT مصرف نمیکند. بازیکنان باید با بلوکه کردن حملات، حالت انتقام را فعال کنند.
همچنین Aerith که در بازی قبلی کاملاً قابل بازی بود، شاهد تغییرات کلیدی در نحوه عملکرد خود در مبارزات است. برای مثال، او با استفاده از قابلیت Ward Shift، میتواند در هر نقطهای از میدان جنگ، علائمی را رها کند این باعث چابکی بیشتر او میشود.
جزئیات جدیدی نیز در مورد یکی از احضارشوندههایی که در بازی در دسترس خواهد بود، یعنی Kujata، هیولایی بزرگ و خوکمانند با شاخهای غولپیکر که میتواند حملات رعدوبرق، آتش و یخ را نیز انجام دهد، منتشر شده است.
اسکوئر انیکس همچنین جزئیات مختصری در مورد مکانهایی ارائه کرده است که طرفداران Final Fantasy 7 به خوبی آنها را به یاد خواهند آورد؛ مانند روستای کالم یا معادن میتریل که زمانی شلوغ بودند، اما اکنون متروکه شدهاند. در این مکانها (و سایر مکانها)، بازیکنان با برودن که صاحب مسافرخانهای در کالم است و کینهای نسبت به Shinra دارد، ملاقات خواهند کرد. شخصیتهای دیگری مانند «پریسیلا»، دختر جوانی که دلفینها را آموزش میدهد، نیز معرفی شدهاند. همچنین تصاویر جدید زیادی از بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شده است. برای مشاهده تصاویر روی این لینک کلیک کنید.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
از اومدن این بازی هیچ کس بیشتر از محسن خوشحال نمیشه😆
پیش بینی متای ۸۸ تا ۹۰
حداقل فامیلیشو درست مینوشتی 🤣
یه سوالی که من الان توی ذهنم اومد مگه
نوع مبارزات این بازی نوبتی هستش درسته ؟
خب چرا قابلیت coop به بازی اضافه نمیکنند هر کسی برای خودش مبارزه کنه اینطور بیشتر حال میده که ,
البته این ژاپنی ها حسابی آدم های درون گرایی هستند خیلی زیاد حال نمیکنند با هم ارتباط برقرار کنند در نتیجه همچین سبکی رو ساختن
خیر نسخه های ۱۳ به بعد نوبتی نیستن
بازیای جدید سری هیچکدوم نوبتی نیستن
زمان بازیای قدیمی هم هنوز کواپ زیاد مطرح نبود
شانس اوردی این حرفو تو فندوم خارجی نزدی !
درضمن فاینال فنتزی هفت ریمیک سبک نوبتی رو حذف کرد جاش هک اند اسلش کردش
ربطی به درونگرا بودن هم نداره ، این بازیا کل دنیا طرفدارای سنگینی دارن و فقط اینجاست که حتی بلد نیستن چطوری پلی بدنش .
بازی سبک نوبتی به اون سادگی که بنظر میاد نیستش ، اگه استراتژی نداشته باشی و به موقع حرکتیو انجام ندی نتیجه مبارزه کلا میتونه عوض بشه (حتی سر ان پی سی ها)
صنعت گیم طوری شده که بگیم سالی کالاف نداشته باشه سال نیست حالا باید فاینال فانتزی رو هم بهش افزود !! (تازه اکثر بازیای ورزشی به کنار)
اول از همه که شما اگاهی نداری و مشخصه هر سال فاینال فانتزی نداریم حالا امسال اینجوری شده
دوم اینکه فاینال ۷ بحثش قرق می کنه توی یک دنیای دیگه هست تیم سازنده اش یکی دیگه هست و حتی سبک بازی خیلی با فاینال ۱۶ فرق داره
بازی های ورزشی که گفتی مثل فیفا (easpost) تغییر خاصی و چشمگیری ندارن ولی فاینال نسخه با نسخه زمین تا اسمون تفاوت داره
ضمن اینکه بهترین jrpg حال حاظر همین فاینال ۷ هستش شکی نیست دنباله اون یعنی همین نسخه رو مثل بازی های ورزشی فقط برای دوشیدن نساختن
فاینال فانتزی ۱۵ : ۲۰۱۶
دی ال سی های پرمحتوای فاینال فانتزی ۱۴ که خودشون دست کمی از یک بازی کامل ندارند : ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۷ ، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴
فاینال فانتزی ۷ : ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ (crisis core) و بازم ۲۰۲۴
فاننال فانتزی ۱۶ : ۲۰۲۳
اینا ☝️ فقط ۱۰ سال اخیرشه که ، مطمئنا قبلشم کمتر از این نبوده !
ضمنا پوینت حرف رو بفهمید !
از نوع نظر دادنت معلومه تا حالا هیچکدومو پلی ندادی
وقتی اسکوئر آیپی خفن دیگه ای نداره مجبوره بچسبه به فاینال
فاینال فنتزی ۱۴ سرویس محور هست و ارتباطی با بقیه نداره. کرایسی کور هم بازی PSP بود که بازسازی شد تا حماسه بازی هفت رو در غیاب RB پر کنه. صرفا این چند سال هست که تعداد بازی ها زیاد شده.
چه عجب یه بار حرف حساب زدی.
کالاف هرسال میاد ولی فاینال فنتزی ۱۶ و ۷ حداقل چهار پنج سالی هستن که دست ساختن !
عجیبه کاربرایی مثل شما که کلا همه اطلاعاتشون در حد ویدیو های چندتا یوتیوبره تیک ابی دارن
حتی سر انتظار فروش پنج میلیونی سگا از پرسونا شیش میگفتی یکی اینارو جمع کنه درحالی که حتی نمیدونی پرسونا پنج ده میلیون نسخه رو فروخته بود…
اینو یه سایت دیگه گفته بود *
فاینال فانتزی ۱۵ : ۲۰۱۶
دی ال سی های پرمحتوای فاینال فانتزی ۱۴ که خودشون دست کمی از یک بازی کامل ندارند : ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۷ ، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴
فاینال فانتزی ۷ : ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ (crisis core) و بازم ۲۰۲۴
فاننال فانتزی ۱۶ : ۲۰۲۳
اینا ☝️ فقط ۱۰ سال اخیرشه که ، مطمئنا قبلشم کمتر از این نبوده !
ضمنا پوینت حرف رو بفهمید !
من اصلا اشتباه کردم با شما وارد بحث شدم
اگه نسخه های ریمیک و انلاینو فاکتور بگیریم بقیه با فاصله زمانی بلند عرضه میشن
البته سالانه عرضه شدن تا وقتی که کیفیت کار بالا باشه خیلیم خوبه
مثلا همین کپکام بازیای رزیدنت اویلو با فاصله زمامی کوتاه عرضه میکنه ولی تقریبا همه بازیاش خوبن و همه هم راضی
تغییرات خوبی تو گیمپلی دادن
متا بالای ۹۰
بیا که خیلی منتظرم. نسخه ریمیک مبارزاتش رو خیلی دوست داشتم و این همکاری بازیکنان که بهش اشاره میکنند تو دی ال سی آزمایش کرده بودند و به نظرم خیلی خوب جواب داده بود. مبارزات این بازی به شدت تاکتیکیه و نقاط ضعف دشمنان خلاصه به عنصرهای اتش، یخ و رعد و برق نمیشه خیلی از دشمنان نقطه ضعف خاصی به یک ابیلیتی خاص اسلحه شما دارند که باعث میشد پیدا کردن نقاط ضعف دشمنان لذت بخش باشه. امیدوارم با اضافه شدن همکاری بازیکنان انتخاب ها در نحوه و نوع حمله به شدت زیاد بشه و بتونن یه تجربه بهینه و متعادل ساخته باشن.
دقیقا ! این ویژگی نقاط ضعف تو سری پرسونا هم استفاده شده
چیدن استراتژی توی فاینال فانتزی یکی از لذت هاییه که نمیشه توصیفش کرد و بنظر میرسه که اینجا این چیدن استراتژی عمیق تر هم شده
داره تبدیل به فیفا میشه
سالانه
واقعا چرا یک بار و برای همیشه یه نسخه خوب نمیدن این شرکتا که حداقل موندگار بشه؟
مگه به دیر عرضه کردنه
اینسامنیاک از ۲۰۱۸ تا حالا ۴ بازی داد بیرون که هر کدوم شاهکار و خفن بودن تازه با ولورین میشه ۵تا
ولی از اونور استارفیلد با چندین سال در دست توسعه ببین جی در اومد
من فاینال ۱۶ رو دارم پلی میدم و میگم تنها مشکلش فریمش هست که گاه گاه اذیت میکنه اونم نه هروقت
نظرت محترمه
ولی این خوب بشه. بعدیش هم خوب باشه.
تا کجا؟ ی جایی بالاخره سقوط میکنن. مگر اینکه واقعا بتونن جلوی تحلیل رفتن گیم رو بگیرن که شک دارم همیشگی باشه
منطقتو برم اسمتو از یانگ بوی بزار فنبوی
استارفیلد مثلا چی شده چون متاش نود نشده بازی بدیه
بعد تو داری بازی با وسعت استارفیلد رو با یه بازی مثل اسپایدرمن مقایسه میکنی که یک دهمشم نیست
اینسامنیاک درسته بازی خوبی میده بیرو ولی مگه چیکار کرده مپ بازی قبلی رو کپی پیس کرده شده بازی جدید
هروقت سونی تونست یه نقش افرینی به وسعت استارفیلد بسازه اونوقت مقایسه کنید بازی هایی مثل اسپایدرمن یا لست۲ باید با هلبلید ۲ مقایسه بشن
🤣