رمدی اولین پچهای Alan Wake 2 را منتشر کرد و به دنبال حل مشکلات صوتی بازی روی ایکس باکس است
استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) نکات مربوط به اولین بهروزرسانیهای Alan Wake 2 را منتشر کرده است. با گیمفا همراه باشید.
پس از انتشار در جمعه گذشته، دنباله مورد بحث ما در آخر هفته بهروزرسانیهای PC و پلی استیشن ۵ خود را دریافت نمود. این موارد شامل رفع باگهای نامشخص و مشکلات محلیسازی میشدند، در حالی که پچ PC همچنین «یک پیام خطای بسیار دوستانه را هنگام اسفاده از نرمافزارهای شخص ثالث» معرفی کرد؛ خطای مذکور شما را از ادامه بازی منع میکند.
طبق گفته رمدی، جدیدترین بهروزرسانی بازی روز دوشنبه منتشر شده و جدای از رفع اشکال، «مشکلات بصری متعدد» و «مشکلات مرتبط با رابط کاربری چندگانه» را بر روی کنسول ایکس باکس مورد توجه قرار میدهد. پچ مورد بحث همچنین «مشکلی را برطرف میکند که در آن، بازیکنان در تعاملات گیر میکنند و نمیتوانند خارج شوند». استودیو میگوید:
از پاسخ باورنکردنی شما به Alan Wake 2 متشکریم. ما در حال بررسی تمام بازخوردهای شما هستیم. به محض اینکه بتوانیم، به چندین مشکل فنی که در آخر هفته متوجه آنها شدیم رسیدگی خواهیم کرد و به انتشار آپدیتها ادامه خواهیم داد. ما از قطع شدن صدا در ایکس باکس آگاهیم و در حال بررسی آن هستیم.
استودیوی سازنده هفته گذشته تایید کرد که Alan Wake 2 در یک بهروزرسانی پس از عرضه، حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) را دریافت میکند، ولی «زمانبندی دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست»؛ همچنین برنامههای دقیقی برای عرضه دو DLC پولی وجود دارد که نسخه اول آن قرار است در بهار ۲۰۲۴ منتشر شود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
چقبر خبر از رمدی من امروز دیدم کل امروزم با رمدی بود 😂
روز جهانیه رمدی
اگر وارد بازی شدین و صدا وسط کات سین ابتدایی قطع شد، یکبار بازی رو ری استارت کنید و بازی رو نیو گیم بزنید درست میشه. حدودا پنج ساعت بازی کردم، مقدار باگ های بازی کم بوده و اجرای بازی پایدار و خوب هست. سی فریم بازی بسیار روان و بدون مشکل هست. گرافیک بازی هم واقعا فوقالعاده اس. امروز که واردش شدم یه آپدیت ۱۲ گیگی برام اومد هنوز دانلود نکردم ببینیم چه چیزی تغییر کرده.
سلام داداش
سری اس داری یا ایکس!!
سلام. سریز ایکس.
آخه برای چی پاسخ سری اکس باید پنج تا دیسلایک بخوره 😂 از چه چیزی فشار خوردن دیسلایک کنندگان؟؟🤣🤣
دیسا رو ول کن، آلن رو بگیر حتما👌
اگه لگ نشه ۶۰ فریم چه فایده داره میزارم رو ۳۰ گرافیک بره بالا
من هیچ گونه لگ یا شیک تصویری درش ندیدم.
ایکس بوکس 😂😂
بابا خفن
چقدر خندیدم
ایکس بوکس
خواهشا سطحتون رو ببرید بالا
به روی چشم عزیز ❤
❤❤❤
متاسفانه بهینه نیست رو pc
من روی دو سیستم تست کردم با رم و سی پی یو مشابه یکی ۹۷۰ و دیگری 1660ti تا حالا انقدر تفاوت در اجرا تو ی بازی ندیده بودم این بازی فقط کارت گرافیک قوی میخواد منظورم اینکه هر دو سیستم i7 4790 و رم ۱۶ دارن و یکی روی کیفیت مدیوم و ۱۰۸۰ ۶۰ فریم ثابت میده و دیگری روی ۷۲۰ با رزولیشن دوم پایین و تار هم ۳۰ فریم به زور میده ! که ثابت هم نیست
مطمعنی؟ این بازی 1660ti تو یوتیوب که سی چهل فریم بیشتر نمیده
تنظیمات بازی روی مدیم هست و بازی نمیتونه همیشه ثابت باشه و گاهی تا ۵۰ میاد پایین البته برا خودمم جای تعجب داشت درایور گرافیکی که دیروز منتظر شده رو هم نصب کنید خیلی تاثییر داره
کارت گرافیک باید از mesh shading ساپورت کنه وگرنه کلا بیخیال اجرا کردن بازی روش باید بشی
حتی 5700xt که تقریبا با 2070super یکیه از نظر قدرت خام هم نمیتونه گیم رو اجرا کنه درحالی که 2070super میتونه
رو سری ایکس ۶۰ ثابت میده رو فایو ۵۷ تا ۶۰
لودینگ هاش هم نصف هست روی سریز ایکس تا فایو
متاسفانه روی ps5 هم مشکل قطع شدن صدای کاراکتر وجود داره.
پ.ن:دوستان همین الان که نظر رو مینویسم از فرط ناامیدی و خشم نسبت به بازی دارم به مغزم استراحت میدم و فقط منتظرم بازی نظرم رو برگردونه. هنوز اوایل بازی هستم و تا اینجا لقب ناامید کننده ترین بازی عمرم رو از The Evil Within 2 که اون بازی هم از قضا نسخه اولش برام فوق العاده بود و دنباله نه، میگیره.
امیدوارم جلوتر بازی بتونه این ایرادهایی که به چشمم اومد رو برطرف کنه. انشالله نظراتم رو توی پست بررسی بازی مفصل تر به اشتراک میذارم.
میشه بگی چرا؟ چ چیزی دقیقا زده تو ذوقت؟
پیشروی تو داستان یا باگ و مشکلات فنی؟
فقط در یک کلام بخوام بگم این که بازی از لحاظ گیم پلی و فضاسازی کمترین شباهت رو به بازی قبلی داره و تمام سعیش رو داره میکنه شبیه ریمیک های RE باشه. بازم میگم خیلی زوده و نمیخوام تا حداقل به اواسط بازی رسیدم نظر قطعیم رو بگم. ولی چیزی که قطعا تا آخر به یادم میمونه شروع شل و ول بازیه. واقعا امیدوارم بتونم جلوتر که میرم بتونم حس بهتری از بازی بگیرم.
پس ک اینطور
الان یه مقاله از تفاوت ساخت بازی alan wake روی ps5 و xbox series خوندم که خیلی جالب بود بعدا زیر پست جدیدی مرتبط با الن ویک راجع بهش حرف میزنم.
نبود تکنولوژی هایی مثل مش شیدینگ کم کم داره مشکل ایجاد میکنه واسه ps5,.
فکر میکردم ps5 مش شیدینگ داره که رو پیسی اینطوری شده
میتونی منبعش رو بدی بهم برم یه نگاهی بندازم ببینم جریان چیه؟
آخ ببخشید داداش ریپلایت رو لای اعلان ها گم کردم.
مقاله ازش زیاد هست سرچ کنی، ابن یه نمونه شه
https://quoramarketing.com/alan-wake-2-uses-advanced-directx-12-mesh-shaders-on-pc-and-series-xs-while-primitive-shaders-on-ps5/
داداش ps5 مش شیدینگ نداره ؟
نع داداش نداره، یه نسخه شیدینگ قدیمی تر داره به اسم پریمیتیو شیدینگ که روو اکس باکس ها هم هست
https://quoramarketing.com/alan-wake-2-uses-advanced-directx-12-mesh-shaders-on-pc-and-series-xs-while-primitive-shaders-on-ps5/
میگم ی مقاله خارجی بود اتفاقی چشمم افتاد بهش
نوشته که RDNA 2 کاستومایز شده PS5 بجز مش شدینگ دارای چنتا ویژگی نرمافزاری دیگه هم هست ک همونا هم ی حالت کاستومایز شده دارن !
بزار پیداش کنم بفرستمش برات خودتم بخونیش
نمیدونم نوشته بود خوده مش شدینگ هستش یا یه تکنولوژی دقیقا همانند مش شدینگ
بزار پیداش کنم
حیف عجله ای بود اون لحظه دیدم اون مقاله رو
قدیم تر ها شایعه شده بود که یه مش شیدینگ کاستومایز داره که الان توو الن ویک مشخص شد که همون شایعه بوده، نسخه پی سی و اکس باکس سریس از مش شیدر استفاده میکنه و نسخه ps5 از پریمیتیو شیدینگ داده استفاده میکنه که تکنولوژی قدیمی تره و اگر درست یادم باشه برای ۲۰۱۶ باشه. اون اوایل که بلید میگفت آقا نبوده این تکنولوژی و البته دیگر تکنولوژی های مدرن در ps5 باعث میشه بسیاری از دولوپرها سمت استفاده ازشون نرن و بدین ترتیب کل نسل آسیب میبینه گفتید نع اون هیتره داره الکی میگه، حالا تحویل بگیرید.
اگر ps5 هم تکنیک های بازیسازی مدرن رو میداشت تا الان توو اکثر بازیا ازشون استفاده شده بود همینطور استودیوهای خوده سونی که استاده استفاده از تمام توان پلتفرمشون اند.
اینم که لینک یک مقاله مرتبط:
https://quoramarketing.com/alan-wake-2-uses-advanced-directx-12-mesh-shaders-on-pc-and-series-xs-while-primitive-shaders-on-ps5/
رمدی چقدر خبر داره جدیدا
این بازی موقع عرضه روی PC ریتریسنگ و لیپ سینک کارکترهاش درست کار نمیکرد. امیدوارم حواسشون به این موارد هم بوده باشه.