کارگردان Alan Wake 2: در مقایسه با بازی اول دشمنان بیشتر در صحنه باقی میماند و سختتر کشته میشوند
کایل رولی (Kyle Rowley)، کارگردان Alan Wake 2، میگوید که بازیکنان باید «در مورد نحوه استفاده از گلولهها و منابع خود هوشیارتر و کارآمدتر باشند». با گیمفا همراه باشند.
بازی Alan Wake 2 از استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) هفته آینده منتشر میشود و چند سالی است که در دست توسعه قرار دارد. بر اساس گفتههای سازنده، این عنوان در مقایسه با نسخه قبلی خود محصولی ترسناکتر و بقا محورتر خواهد بود. کایل رولی، کارگردان بازی، در مصاحبهای با GamingBolt میگوید:
با اینکه متفاوت است، اما اصول ایجاد مبارزاتِ رضایتبخش بسیار شبیه به هم هستند، مهم نیست که چقدر سریع باشد یا در کجا تصمیم بگیرید تمرکز کنید. ما تیمی فوقالعاده از توسعهدهندگان داریم که میدانند چگونه یک تجربه مبارزه سرگرمکننده خلق کنند، بنابراین فقط باید تصمیم میگرفتیم که به کدام سمت برویم.
در مقایسه با اولین Alan Wake، رمدی میخواست که مبارزات «فیزیکیتر» باشند و همچنین ما دوست داشتیم دشمنان حضور بیشتری در این تجربه داشته باشند. از آنجایی که کشتن دشمنان سختتر شده است، برای مدت طولانیتری در صفحهنمایش باقی میمانند، بنابراین باید تاکید بیشتری روی کیفیت انیمیشن داشته باشیم و تمام حالتهای بالقوهای که میتوانند در آن حرکت کنند را به درستی نمایش دهیم.
رولی در ادامه میگوید که «بازیکنان باید در مورد نحوه استفاده از گلولهها و منابع خود هوشیارتر باشند». اگر از گلولههای خود به درستی بهره ببرید یا از آیتمهای قابل مصرف خاصی در مقایسه با بازی اول استفاده کنید، دشمنان را بسیار کارآمدتر خواهید کشت.
عنوان Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه میشود. این محصول دو قهرمان اصلی به نامهای آلن ویک و ساگا اندرسون (Saga Anderson) دارد. دو بستۀالحاقی نیز به نامهای Night Springs و The Lake House برای بازی در حال توسعه هستند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
هم خوبه هم بد
تمایل به دشمنان اسفنجی؟🤔
واسه استودیوی رمدی و سبک بازیهاش احترام خیلی زیادی قائلم و عاشقشونم!
واقعا سبک خاص خودشون رو دارن
هیچ بازی ندیدم مثل Control انقدر تخریب پذیری کامل و فوقالعاده ای داشته باشه
سیستم شوتینگشم درجه یک هستش
این Alan Wake 2 دقیقا همون چیزیه که خیلی وقته منتظرشم
عاشق گیمپلی کنترلم،همون چیزیه ک همیشه دنبالش میگشتم
واسه من شاهکاره واقعا
ما سر همون نسخهٔ اول هم بیچاره می شدیم سر بعضی انمی هاش 😂😂
یکش را دوست داشتم
فک کنم دیگه فناناپذیر شدن😂 آخه تو نسخه اولی هم هر چی میزدیشون و نور روشون میگرفتی نمیمردن لامصبا😐
فک کنم تو نسخه دو انمی دیدیم فقط باید یکار کنیم: الفرار😂
جانمی بازی ترسناک از اون گیمایی که بایددددد پلی بدم تنها سبک مورد علاقم اتمسفر گیم نگاه کنید تو تریلرها واقعا حس ترس عالی به گیمر القا میکنه
تنها چیزی که در مورد این بازی نگرانم میکنه نبود مکانیسم طوفان در هنگام مبارزه هست.بدون اون طوفان زیبا مبارزات دلچسب نمیشه.تا الان تو تریلر ها این مکانیسم رو ندیدم متاسفانه
رمدی واقعا در شوتر سوم شخص و بازی های سینماتیک تبهر داره امیدوارم همینطوری ادامه بدن
کاش ۱۰ روز به تاخیر نمینداختن وگرنه تا الان منتشر شده بود
از اسپایدرمن ترسیدن
بیشتر باید روشون چراغ قوه بگیریم😑
بعد ۱۳ سال انتظار فقط یه هفته دیگه مونده
قشنگ اومدن survival horror ساختن بازی رو
خوب بنظر می رسه
بیشترین نگرانی راجب silent hill 2 remake همین خلق گیم پلی جذابه که متاسفانه استودیو بلوبر چندان تجربه ی پخته ایی نداره .
امیدوارم رمدی الهام بخش تازه ایی در این ژانر باشه .
نسخه یکش همچین راحت هم نبود مخصوصا رو مود کابوس
پس به فنا رفتیم
انمی دیدی فرار کن فقط🤣
والا تو یکش خون به جگر شدیم تا تمومش کنیم بس که دشمنا دیر میمردن